SPOILER: code completion voorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Laat maar boomer, dit gaat aan jou voorbij. Je hebt duidelijk niets te melden over dit thema, dus laat dat dan ook maar.quote:
Jij snapt hem niet:quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Laat maar boomer, dit gaat aan jou voorbij. Je hebt duidelijk niets te melden over dit thema, dus laat dat dan ook maar.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
- Verbeteren van teksten, corrigeren ervan
- Samenvatten van texten
Ik snap hem heel goed, je bent een frik die niets te melden heeft en daarom maar over grammatica en spelling zeurtquote:
En jij gebruikt dus AI niet goed genoeg als je beweert om het te gebruiken om teksten na te kijken en te verbeteren, want anders had je texten wel verbeterd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik snap hem heel goed, je bent een frik die niets te melden heeft en daarom maar over Gramatica en spelling zeurt
Ik ook wegens scheldpartijen van jou in mijn PM.quote:
Ook SEO?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef highender het volgende:
• Hulp bij het maken van een linear phase filter.
• Copywriting.
• Technical Benchmarking.
• Configuratie webshop.
Dit doe ik ook en vooral.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
- Trouble ticket analyse en oplossingen vinden in kennis databanken, herkennen van incidenten en het bewaken van infrastructuur.
Is dit echt zo? Of gebruikt ie daar ook AI voor? Je weet het soms niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook wegens scheldpartijen van jou in mijn PM.
Heeft er meestal mee te maken dat je zelf niet snapt wat je wilt maken en dat je een gebed doet voor dat het in Godsnaam klopt. Maar dat kun je zelf niet beoordelen....quote:
Ik schrijf precies uit wat ik wil, degene die er niets van snapt ben jij denk ik? Moet ik het je even uitleggen? Welk concept vond je lastig, component test of mock?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Heeft er meestal mee te maken dat je zelf niet snapt wat je wilt maken en dat je een gebed doet voor dat het in Godsnaam klopt. Maar dat kun je zelf niet beoordelen....
Ik denk dat dit soort "gemak" en luiheid en onbegrip van waar je eigenlijk mee bezig bent zeer grote rampen gaat opleveren.
Zeker. "Code Completion".....quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schrijf precies uit wat ik wil, degene die er niets van snapt ben jij denk ik? Moet ik het je even uitleggen?
Jij gebruikt geen IDE met code completion? LSP's zijn al bijna 10 jaar gemeengoed hoor boomer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. "Code Completion".....Echt hoor.
Het is geen "AI". Toen niet en nu niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen IDE met code completion? LSP's zijn al bijna 10 jaar gemeengoed hoor boomer.
Reageer eens inhoudelijk? Volgens mij snap je weer eens niet waarover het gaat...quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is geen "AI". Toen niet en nu niet.
Ja ik weet wat het is. Maar hoe dat "AI" is zie ik niet. Zie ook post boven je. Geef eens een voorbeeld wat je zelf doet en hoe die vermeende AI dat aanvult.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk? Volgens mij snap je weer eens niet waarover het gaat...
Nergens beweer ik dat code completion per definitie AI is, ik haal nota bene LSP's van 10 jaar terug aan.
ik heb een voorbeeld met screenshot geplaatst, waarop je reageert, wat heb je nog meer nodig voor informatie?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:53 schreef Bart2002 het volgende:
Maar ik zou best een voorbeeld willen zien van wat je zelf schrijft en hoe dat dan aangevuld wordt.
Onzinquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit doe ik ook en vooral.
Het is inhoudelijk pure flauwekul maar dat wordt vooralsnog niet doorzien door the powers that be. Integendeel: zij zijn er behoorlijk content mee.
Maar onder ons gezegd en gezwegen worden er hele lappen pure nonsens gegenereerd die niemand leest.
Ik verwacht een enorme collaps als men een beetje door krijgt dat het een volkomen overbodig verschijnsel is.
Ik ben van mening dat iedereen die dit gebruikt en iedereen die de output gelooft steeds dommer wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |