abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221264078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik ga een dezer dagen met n8n spelen om te kijken wat ik daarme allemaal kan bouwen. :)
Heb al een n8n workflow, maar die heb ik ergens vandaan getrokken. Interessant leermateriaal.
De website van mijn vriend is af, is erg mooi geworden, ruim 700 commits inmiddels :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:09:00 #177
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221277517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat wil je dan wat de AI dan precies voor je doet in je edits?
color grading audio input, zoom cuts, silent cuts, swithcen van angels...
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:15:19 #178
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221277561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik ga een dezer dagen met n8n spelen om te kijken wat ik daarme allemaal kan bouwen. :)
Heb al een n8n workflow, maar die heb ik ergens vandaan getrokken. Interessant leermateriaal.
heb een n8n workflow om security vulnerabilities te verzamelen en mailen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221295512
Ik heb vandaag met AI een videoeditor gemaakt die precies doet wat ik nodig had, eigenlijk kon ik geen enkel simpel pakket vinden die dit kan:

-Je upload een video
-Je selecteert een bepaald deel van het scherm via een dragbox of gebruikt een preset.
-Je selecteert de juiste timeframes met een slider wat je wilt exporteren.
-Save geselecteerde deel van beeld en het geselecteerd tijdframe, daarnaast ook optie om exact altijd 81 frames te exporteren, want dat is nodig voor bepaalde AI trainingsmodellen.

vrijdag 10 juli 2026 @ 18:04:59 #180
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_221295527
In m'n workflow voor het bewerken van astro-foto's zitten een paar stappen die gebruik maken van AI: noise-reduction, blur-reduction en het isoleren van sterren. Werkt echt wel een pak beter dan andere 'old skool' methodes :)
  zaterdag 11 juli 2026 @ 00:12:14 #181
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_221299602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik heb vandaag met AI een videoeditor gemaakt die precies doet wat ik nodig had, eigenlijk kon ik geen enkel simpel pakket vinden die dit kan:

-Je upload een video
-Je selecteert een bepaald deel van het scherm via een dragbox of gebruikt een preset.
-Je selecteert de juiste timeframes met een slider wat je wilt exporteren.
-Save geselecteerde deel van beeld en het geselecteerd tijdframe, daarnaast ook optie om exact altijd 81 frames te exporteren, want dat is nodig voor bepaalde AI trainingsmodellen.

[ afbeelding ]
Nice. Dat is echt een game changer wat nu door AI kan. Je bent niet meer afhankelijk van anderen om software te maken die je nodig hebt, je laat AI het gewoon bouwen. En dan kan het vaak verrassend eenvoudig zijn, omdat jij de enige gebruiker bent.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_221327403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 00:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Nice. Dat is echt een game changer wat nu door AI kan. Je bent niet meer afhankelijk van anderen om software te maken die je nodig hebt, je laat AI het gewoon bouwen. En dan kan het vaak verrassend eenvoudig zijn, omdat jij de enige gebruiker bent.
Ik ben zelf software developer, en zou het zelf kunnen bouwen, maar dan zou het me opzich denk ik wel een avondje of 5 kosten om zoiets te maken, nu was het in ongeveer een halfuurtje ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')