De website van mijn vriend is af, is erg mooi geworden, ruim 700 commits inmiddelsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga een dezer dagen met n8n spelen om te kijken wat ik daarme allemaal kan bouwen.
Heb al een n8n workflow, maar die heb ik ergens vandaan getrokken. Interessant leermateriaal.
color grading audio input, zoom cuts, silent cuts, swithcen van angels...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat wil je dan wat de AI dan precies voor je doet in je edits?
heb een n8n workflow om security vulnerabilities te verzamelen en mailenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga een dezer dagen met n8n spelen om te kijken wat ik daarme allemaal kan bouwen.
Heb al een n8n workflow, maar die heb ik ergens vandaan getrokken. Interessant leermateriaal.
Nice. Dat is echt een game changer wat nu door AI kan. Je bent niet meer afhankelijk van anderen om software te maken die je nodig hebt, je laat AI het gewoon bouwen. En dan kan het vaak verrassend eenvoudig zijn, omdat jij de enige gebruiker bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik heb vandaag met AI een videoeditor gemaakt die precies doet wat ik nodig had, eigenlijk kon ik geen enkel simpel pakket vinden die dit kan:
-Je upload een video
-Je selecteert een bepaald deel van het scherm via een dragbox of gebruikt een preset.
-Je selecteert de juiste timeframes met een slider wat je wilt exporteren.
-Save geselecteerde deel van beeld en het geselecteerd tijdframe, daarnaast ook optie om exact altijd 81 frames te exporteren, want dat is nodig voor bepaalde AI trainingsmodellen.
[ afbeelding ]
Ik ben zelf software developer, en zou het zelf kunnen bouwen, maar dan zou het me opzich denk ik wel een avondje of 5 kosten om zoiets te maken, nu was het in ongeveer een halfuurtjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Nice. Dat is echt een game changer wat nu door AI kan. Je bent niet meer afhankelijk van anderen om software te maken die je nodig hebt, je laat AI het gewoon bouwen. En dan kan het vaak verrassend eenvoudig zijn, omdat jij de enige gebruiker bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |