SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ja, dat wel. Maar weet alleen niet tot wanneer ik kan blijven werken terwijl de upgrade wordt uitgevoerd.quote:
Ik heb niet op een link geklikt in een mail, maar ben gewoon rechtstreeks naar de website gegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fok-hotel
[..]
Apart. Is het geen omleiding naar een phishingsite?
* TheStigsDutchCousin kijkt even in het Kadasterquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar staat dat hotel van mschol?
Gewoon wachten op de update, zou zonde zijn ls je werk wordt onderbrokenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maar weet alleen niet tot wanneer ik kan blijven werken terwijl de upgrade wordt uitgevoerd.
Ik zou gewoon zeggen dat hij niet bruikbaar was gedurende de upgrade. Zou er dan sowieso niet al teveel op gaan doen, zal wel lekker traag gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maar weet alleen niet tot wanneer ik kan blijven werken terwijl de upgrade wordt uitgevoerd.
Foliemanquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat hij niet bruikbaar was gedurende de upgrade. Zou er dan sowieso niet al teveel op gaan doen, zal wel lekker traag gaan.
Ik gebruik beidequote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Hoe spreken jullie Paypal eigenlijk uit? Ik doe dat op zo'n semi-Hollandse manier 'peejpal' en niet op zijn Engels 'peejpel'
Nou. Ik zal zojuist de melding in beeld komen dat ie was gestart. Maar vervolgens niks meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wachten op de update, zou zonde zijn ls je werk wordt onderbroken
Gewoon die laptop aan de kant zetten en geduldig wachten tot de update klaar isquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou. Ik zal zojuist de melding in beeld komen dat ie was gestart. Maar vervolgens niks meer.
Peejpal. Gewoon lekker op het Nederlands.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
Hoe spreken jullie Paypal eigenlijk uit? Ik doe dat op zo'n semi-Hollandse manier 'peejpal' en niet op zijn Engels 'peejpel'
Good luck with thatquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
God nu moet ik m'n paspoort helemaal gaan scannen
Ik zou nu al huiverig zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
God nu moet ik m'n paspoort helemaal gaan scannen
Hoi Erinquote:
Koffie, het meest belangrijk om je dag mee te beginnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja werkjes doen allen![]()
Eerst koffie zetten maar okee
Nog niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, hoe gaat het met de oorlog? Is de marine actief om het eiland te beschermen?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet.
Zag foto’s van burgers die geraakt zijn
Was alweer vergeten dat het überhaupt in het land zatquote:Fastfoodketen Taco Bell is in Nederland failliet verklaard door de rechtbank in Rotterdam. Dat komt naar voren uit het insolventieregister. Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf serveert Mexicaans eten en had tien vestigingen in ons land.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niet.
Zag foto’s van burgers die geraakt zijn
me 2. Amerikaanse fastfood missen we niks aan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was alweer vergeten dat het überhaupt in het land zat
Had je dit al gezien?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja werkjes doen allen![]()
Eerst koffie zetten maar okee
Kan me niet herinneren ooit een vestiging hier in NL te hebben gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi, opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nicequote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn bureau zit compleet onder de witte kattenhaar
Dat is al twee maanden oud nieuws of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Zal wel in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ooit een vestiging hier in NL te hebben gezien.
Ze zaten uiteraard in je favoriete hell hole, geen wonder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom het in de VS populair is, je hebt daar in vrijwel elk dorp en gehucht wel een echt Mexicaans restaurant zitten, beetje zoals de Chinees hier in Nederlandquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
me 2. Amerikaanse fastfood missen we niks aan.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn bureau zit compleet onder de witte kattenhaar
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al twee maanden oud nieuws of zo.
ik had een mini henry gekocht, maar die zuigt niet echtquote:
Dus die... zuigt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een mini henry gekocht, maar die zuigt niet echt
De grote doen het over het algemeen wel goed. Al heb ik op dit moment een Black Perl van Miele, gekocht vanwege de naamquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een mini henry gekocht, maar die zuigt niet echt
zal vast chinees zijn, maar hij ziet er wel echt uitquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
De grote doen het over het algemeen wel goed. Al heb ik op dit moment een Black Perl van Miele, gekocht vanwege de naam![]()
Was die mini een echte Henry of een Chinees aftreksel?
Ik heb ook black perl van de miele, die zuigen ook echt goed nog.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
De grote doen het over het algemeen wel goed. Al heb ik op dit moment een Black Perl van Miele, gekocht vanwege de naam![]()
Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
![]()
Dit vind ik redelijk kansloos. De opname van een gesprek met een klantenservice loopt dus meestal door als je in de wacht staat.
Huehuehue.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin denkt eens na wat hij heeft zitten mompelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
![]()
Dit vind ik redelijk kansloos. De opname van een gesprek met een klantenservice loopt dus meestal door als je in de wacht staat.
Hihaho.quote:
Misschien kan de dierenarts dan eens wat doen met mijn geklaag over dat kut liedje wat ik al hoor sinds ik Kuroi nog had.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.
Wel leuk als sier objectquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast chinees zijn, maar hij ziet er wel echt uit
https://www.urbanoutfitte(...)=ONE+SIZE&quantity=1
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.
Whahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
![]()
Jup, erg tevreden mee. Weet wel raad met het haar wat onze Coon overal en nergens laat slingeren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook black perl van de miele, die zuigen ook echt goed nog.
Eens, maar verbazen doet het me niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruikenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, erg tevreden mee. Weet wel raad met het haar wat onze Coon overal en nergens laat slingeren.
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan de dierenarts dan eens wat doen met mijn geklaag over dat kut liedje wat ik al hoor sinds ik Kuroi nog had.
En die muziek ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.
Ik ook niet, maar vind het niet eens zo heel vreemd. Ben sowieso altijd voorzichtig en zeg geen dingen als ik in de wacht sta.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.
"Moet ik nu al weer wachten gvdgvdgvd..."quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het niet eens zo heel vreemd. Ben sowieso altijd voorzichtig en zeg geen dingen als ik in de wacht sta.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.
Beter. Al moet ik zeggen dat de Miele beter zuigt dan onze bouwstofzuiger van 2000 watt...quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruiken
Voor jou zetten we dan Carnaval Festival opquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van die rustgevende wachtmuziek word ik gelijk chagrijnig
1300 watt FTWquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruiken
Gewoon Rammstein opzetten als wachtmuziekquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou zetten we dan Carnaval Festival op
Kan ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon Rammstein opzetten als wachtmuziek
Lift muziekquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van die rustgevende wachtmuziek word ik gelijk chagrijnig
Ik moest voor werk vaak bellen met een bedrijf dat "fur elise" als wachtmuziek had.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Nu kunnen mensen zeggen maar dat is toch best een goed liedje. Ja klopt maar als hij constant op repeat staat in de wacht ben je hem wel een keer zat.
Dit is leuk wachtmuziek om repeat te zettenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Nu kunnen mensen zeggen maar dat is toch best een goed liedje. Ja klopt maar als hij constant op repeat staat in de wacht ben je hem wel een keer zat.
*BANG BANG*quote:
Ja we zullen zien maar hier merken we er niets vanquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]Nou ja, het leger van Thailand is zoveel beter dan dat van Cambodja dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat er echt oorlog komt.
Er is daar een wolf dood gereden las ik net.quote:
Ja weet ik. Heb helaas geen wolven gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is daar een wolf dood gereden las ik net.Was wel bericht van 19 uur geleden.
De tering zegquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)ding-voor-12-screens
Die vent van Vitensquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
Ik wist niet eens dat ze hier zatenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
En in Den Bosch is een debiel ingereden op paarden.
Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)ding-voor-12-screens
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
En in Den Bosch is een debiel ingereden op paarden.
Ook nog eens politiepaardenquote:
Pauze gaan houden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
Ik zie een compleet zwart scherm en de muiscursor in beeld. Verder niks. Moet ik nog wachten of... Wat is de bedoeling?
Wakker worden!quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
Ik zie een compleet zwart scherm en de muiscursor in beeld. Verder niks. Moet ik nog wachten of... Wat is de bedoeling?
Eerst agenten beledigen, dan proberen te vluchten als ze je ze willen aanhouden, en dan paarden aanrijden. Dan ben je wel een flinke knul hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig geen paard wat een been heeft gebroken door die mongool want dan kan je een paard laten inslapen. En de agenten zijn er gelukkig ook goed vanaf gekomen.
Sowieso had dit voor hem ook slecht kunnen uitpakken als 1 van die 2 paarden verkeerd op de auto terecht was gekomen. Wat een mongool.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst agenten beledigen, dan proberen te vluchten als ze je ze willen aanhouden, en dan paarden aanrijden. Dan ben je wel een flinke knul hoor
Gefeliciteerd, dat is Windows 11.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
Het window is wel dichtquote:
Best kans dat die paarden wel meteen met pensioen kunnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig geen paard wat een been heeft gebroken door die mongool want dan kan je een paard laten inslapen. En de agenten zijn er gelukkig ook goed vanaf gekomen.
Hmm ligt er denk ik aan of ze een beetje goed herstellen van de diepe schrammen die ze hebben opgelopen. Als het nog jonge paarden zijn die goed herstellen dan kunnen ze best wel weer ingezet worden denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat die paarden wel meteen met pensioen kunnen.
Nee, ik doel meer op mentaal. Dingen als vuurwerk worden ze op getraind, maar letterlijk aanrijden gaan ze niet oefenen natuurlijk. En dit zijn wel serieus stabiele paarden, maar het zou me echt niet verbazen als ze er wat schrikkeriger uitkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm ligt er denk ik aan of ze een beetje goed herstellen van de diepe schrammen die ze hebben opgelopen. Als het nog jonge paarden zijn die goed herstellen dan kunnen ze best wel weer ingezet worden denk ik.
Ja ik denk dat het er echt aan ligt hoe ze eruit komen na rust. Moeilijk te zeggen voor ons natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op mentaal. Dingen als vuurwerk worden ze op getraind, maar letterlijk aanrijden gaan ze niet oefenen natuurlijk. En dit zijn wel serieus stabiele paarden, maar het zou me echt niet verbazen als ze er wat schrikkeriger uitkomen.
En dat wil je absoluut niet onder je als politie te paard.
Mooi. Zoveel stappen zet ik hier thuis al dus hoef niet meer naar buitenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)voor-gezondheid.html
alle stap-aholics kunnen weer rustiger aan doen
Ah, komkommertijd is daar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
Dat gelul over die stappen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
Dat staat ook in het berichtje, geen zorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gelul over die stappen.
Ga niet de hele dag op je luie reet zitten.
Dat zou de tip moeten zijn, of je nou gaat tuinieren, ijsberen, yogaen, zwemmen of handstands doen. Dat maakt geen fuck uit
quote:Volgens Ding werden de tienduizend stappen later onbedoeld een onofficiële richtlijn, terwijl het "uit de context" werd gehaald. "Er zijn ook andere manieren om aan beweging te komen, zoals fietsen of zwemmen." Het belangrijkste is volgens de onderzoekers dat mensen bewust bezig zijn met beweging als onderdeel van een gezonde levensstijl.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
quote:Die voordelen vlakken af wanneer mensen meer dan zevenduizend stappen zetten, hoewel er nog wel iets van verbetering te meten was.
Ik heb ict even gebeld en die hebben mijn laptop herstart en nu werkt het wel.quote:
Die ICT-boys ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ict even gebeld en die hebben mijn laptop herstart en nu werkt het wel.
Zevenduizendeneen.quote:
Wie leest nou een krantenbericht? Je reageert toch gewoon direct vanuit de onderbuik obv de kop van het bericht? Al die nuance tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat staat ook in het berichtje, geen zorgen.
[..]
Wordt dat bij jou bijgehoudenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb altijd 7000 muisbewegingen.![]()
Telt dat ook?
Hello from Microsoft India Sir can inhelp you Sir?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet.quote:
Nee, gewoon onze eigen ict.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hello from Microsoft India Sir can inhelp you Sir?
Kan je instellen, ik zit op 11 en ik heb alles gewoon ouderwetsch links op de balk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat de icoontjes op de werkbalk nu ergens anders staan, wordt wel wennen.
Het werkt allemaal wel prettiger uiteindelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat de icoontjes op de werkbalk nu ergens anders staan, wordt wel wennen.
kon in den beginnen niet, ik verwacht dat het een kwestie van tijd is dat het opnieuw weer niet kanquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je instellen, ik zit op 11 en ik heb alles gewoon ouderwetsch links op de balk.
Het is wel mijn werklaptop. Dus ik weet niet of ik die rechten wel heb daarvoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je instellen, ik zit op 11 en ik heb alles gewoon ouderwetsch links op de balk.
Ze blijven proberen om het eruit te houden, maar het komt steeds weer terug, ik maak me weinig zorgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kon in den beginnen niet, ik verwacht dat het een kwestie van tijd is dat het opnieuw weer niet kan
Meh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het werkt allemaal wel prettiger uiteindelijk
Oh zoiets mag je niet instellen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel mijn werklaptop. Dus ik weet niet of ik die rechten wel heb daarvoor.
Net hoe heftig iets is dichtgetimmerd. Kan me best voorstellen dat ICT zoiets heeft van "lolnee, blijf met je takken van instellingen af, anders blijven we bezig", nog los van dingen die beveiligingsrisico's kunnen geven.quote:
Spinazie hoort er niet in.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een smoothie met spinazie, munt, ananas en nog iets wat ik ben vergeten. geen succes
Raarquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een smoothie met spinazie, munt, ananas en nog iets wat ik ben vergeten. geen succes
Rechterklik op de taakbalk en "taakbalkinstellingen". Nu ben ik benieuwd of je het mag.quote:
Ja oke klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe heftig iets is dichtgetimmerd. Kan me best voorstellen dat ICT zoiets heeft van "lolnee, blijf met je takken van instellingen af, anders blijven we bezig", nog los van dingen die beveiligingsrisico's kunnen geven.
Ja wil meer vezels binnen krijgen :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spinazie hoort er niet in.
Oh. Ik mag het wel aanpassen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe heftig iets is dichtgetimmerd. Kan me best voorstellen dat ICT zoiets heeft van "lolnee, blijf met je takken van instellingen af, anders blijven we bezig", nog los van dingen die beveiligingsrisico's kunnen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Ik ben gisteren via die vriend die hier was toch meer te weten gekomen over de brand in de koffiebranderij. Dat die persoon niks mocht zeggen is niet waar maar hij wou dat gewoon niet tegen mij (wel tegen die vriend dus hehe).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben gisteren via die vriend die hier was toch meer te weten gekomen over de brand in de koffiebranderij. Dat die persoon niks mocht zeggen is niet waar maar hij wou dat gewoon niet tegen mij (wel tegen die vriend dus hehe).Misschien een ideetje om dat niet zo op Fok te plempen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik ben gisteren via die vriend die hier was toch meer te weten gekomen over de brand in de koffiebranderij. Dat die persoon niks mocht zeggen is niet waar maar hij wou dat gewoon niet tegen mij (wel tegen die vriend dus hehe).wordt hij nu aansprakelijk gesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht eerst de baas is twee weken op vakantie en daarna pakken ze de boel weer op want het lag nog aardig in puin. Maar lijkt erop dat de komende tijd het alleen maar een inpakplek gaat zijn en geen koffiebranderij meer. Helaas.quote:
Te laatquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om dat niet zo op Fok te plempen.
Nee want mensen hogerop zijn verantwoordelijk dat het echt goed is gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
Exact dit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ook
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komenquote:
Ik vind het wel heel sneu om te zien dat hij zich zo kut voelt nu.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Check.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Arm beestquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
voor hoe lang?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Arm beest
* TheStigsDutchCousin dierenbescherming belt
2 uurtjesquote:
* TheStigsDutchCousin melding intrektquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregen
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon openquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.
Wel precies de oude versleten schoenen die ik gebruikte voor in de garage, dus dat had ie goed gekozen
Uh oh, ik hoor de bijbehorende 'Dear diary, the authorities have left me for good....' al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
Paar weken geleden kwamen ze dempende veren onder mijn gloednieuwe warmtepomp plaatsen. Daarna dat ding helemaal in de war. Ik had op een gegeven moment 8 foutmeldingen in de app staanquote:
Weet je ook wat je moet doen als-ie het niet meer doet na een aardbeving.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar weken geleden kwamen ze dempende veren onder mijn gloednieuwe warmtepomp plaatsen. Daarna dat ding helemaal in de war. Ik had op een gegeven moment 8 foutmeldingen in de app staan
Teruggebeld door dat bedrijf, en die zei "waarschijnlijk zijn alle sensoren in de war geraakt door het bewegen van het veren plaatsen"
Dus we gingen ook de uit en aan optie proberen. Stop omgezet in de meterkast en daarna deed ie het weer
Fixed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Uh oh, ik hoor de bijbehorende 'Dear diary, the authorities staff have left me for good....' al.
FOK!ken tijdens het fokken in een FOK!hotel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
en trouwens.. een fok-hotel? moeten we gaat fokken? of Fok!ken?
Handig!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
Mijn Fokdates wachten gelukkig altijd wel tot erna!quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het fokken in een FOK!hotel.
Whahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.
Kwamen we thuis, zat die eikel te chillen voor de openstaande voordeur.
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Jep.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Whaha
moet je altijd het slot erop dus
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer wegquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.De rest van de deuren had de klinken ook omhoog, dan kon 'ie z'n truukje niet.
Het mooiste was de achterdeur ooit, die zat op dat moment op slot (en meneer had een luik, dus HET WAS NIET NODIG). Zie je die knurft aan de deurklink hangen met een blik van "DEFUCK HIJ DOET HET NIET".quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer weg
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
das wel heel simpel ja.. bij ons ging dat gewoon vanaf de grondquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.
[ afbeelding ]
Altijs handigquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je ook wat je moet doen als-ie het niet meer doet na een aardbeving.
Komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb echte spierpijn
Als in, normale spierpijn, ipv het gevoel alsof alles aan het afbreken is
Bijna, Oosterhout.quote:
Nee, deze week niet fietsen.quote:
Alles al uitgepakt enzo?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Nee het gaat echt vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?
That's what she said.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Mijn spullen moeten nog komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
Goede reis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik kap wel nu..![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarom zou je moet kappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Your beauty never ever scared me.
Ja. Ik heb al een tas hier. Met onder andere de laptop. Met de fiets meegenomen, maar ik zit nu in de tuin. te kletsen met iemand die ook op de vorige woonplek woondequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
En hoe gaat het nu? Je zou tekenspullen oid meenemen in je 'handbagage' toch?
* TheStigsDutchCousin even na gaat denkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk als iemand enthousiast is over iets.
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even na gaat denken
Nou het was mij nog niet opgevallen als je dat hiervoor deed dus gewoon lekker posten wat je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van mijzelf, dat ik niet teveel loop te spammen
[..]
thnx, ook naar jou @:thestigsdutchcousin
Ik zal wel weer bunnypics posten straksquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.
Spammen? Dit is Fok, hier mag datquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bunnypics posten straks
[..]
Spammen? Dit is Fok, hier mag dat
Truequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.Genoeg spam wat niet welkom is (ook door users).
Have fun scholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..
Gezelligquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al een tas hier. Met onder andere de laptop. Met de fiets meegenomen, maar ik zit nu in de tuin. te kletsen met iemand die ook op de vorige woonplek woonde
oh okequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het was mij nog niet opgevallen als je dat hiervoor deed dus gewoon lekker posten wat je wil.
bunnypicsquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bunnypics posten straks
oh echt?quote:[..]
Spammen? Dit is Fok, hier mag dat
Ik vind het altijd wel leuk om zoiets te lezenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
thnxquote:
ik vind het ook wel leuk hoor als iemand dat doetquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om zoiets te lezen
Ik heb goede ervaringen met @mschol's FOK!-hotelquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
[..]
ik vind het ook wel leuk hoor als iemand dat doetmaar in zekere mate
maar komt goed, ik zin in mn trein, hotel moet ik nog boeken, doe ik misschien zo gelijk wel..
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met @:mschol's FOK!-hotel
Oh dus vertel. 😏quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met @:mschol's FOK!-hotel
Vanmorgen ingecheckt, vriendelijke ontvangst.quote:
Sloopkonijn is betere naamquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is weer bezig zijn doos te slopen
Bink de Beuker.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het gaat echt vooruit
Dit is gewoon weer een stukje vooruitgang
Die 2 à 3 dagen dat ik echt goed ziek wordt van de bijwerkingen na iedere dosisverhoging is het echt wel waard met hoeveel verbetering ik al heb![]()
Misschien ooit ergens gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vannacht weer raar gedroomd.
Er was hier in de regio iets ontploft oid. Er waren allemaal schadelijke stoffen vrijgekomen. Maar niet gewoon 'houd ramen en deuren gesloten', maar meer van het niveau Chernobyl ontploffing en je kan er echt dood aan gaan. Alleen was het geen ontploffing met kernenergie maar met iets anders.
En iedereen reageerde daar vrij nuchter op, alsof dat heel normaal was? Maar toen werd er omgeroepen dat je bepaalde snoepjes moest eten. Net zoals je jodiumtabletten hebt voor bij kernrampen, was er hier ook iets voor.
Alleen ik was bij mijn ouders thuis en daar waren ze op. Maar ik had thuis wel nog een grote doos vol dus we waren naar mijn huis gereden.
En in de kast stond idd een doos. Het leken op van die strepsils zuigtabletten, maar dan geler en minder doorzichtig, citroensmaak.
Je mocht er normaal maar 1 per maand ofzo, maar nu moesten we er 4 á 5 nemen. Er zat Acyl Silicaat in dus dat moet je hiet teveel nemen, maar dat moest nu dus een hoge dosis in 1x om je te beschermen tegen die andere stoffen.
Vanmorgen zocht ik het op, en Acyl silicaat bestaat dus echt? Hoezo deze droom dan weer
Dat zal ongetwijfeldquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien ooit ergens gehoord.
ook lekker specifiek ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Er was hier in de regio iets ontploft oid. Er waren allemaal schadelijke stoffen vrijgekomen. Maar niet gewoon 'houd ramen en deuren gesloten', maar meer van het niveau Chernobyl ontploffing en je kan er echt dood aan gaan. Alleen was het geen ontploffing met kernenergie maar met iets anders.
En iedereen reageerde daar vrij nuchter op, alsof dat heel normaal was? Maar toen werd er omgeroepen dat je bepaalde snoepjes moest eten. Net zoals je jodiumtabletten hebt voor bij kernrampen, was er hier ook iets voor.
Alleen ik was bij mijn ouders thuis en daar waren ze op. Maar ik had thuis wel nog een grote doos vol dus we waren naar mijn huis gereden.
En in de kast stond idd een doos. Het leken op van die strepsils zuigtabletten, maar dan geler en minder doorzichtig, citroensmaak.
Je mocht er normaal maar 1 per maand ofzo, maar nu moesten we er 4 á 5 nemen. Er zat Acyl Silicaat in dus dat moet je hiet teveel nemen, maar dat moest nu dus een hoge dosis in 1x om je te beschermen tegen die andere stoffen.
Vanmorgen zocht ik het op, en Acyl silicaat bestaat dus echt? Hoezo deze droom dan weer
Jaquote:
Dan waardeer je daarna de NS weerquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
trein is wel van belgische kwaliteit hoor
Frietlucht?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
Klinkt wel als een goed scriptquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Acyl silicaat zegt me niets eigenlijk. De losse dingen wel, maar samen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
AI-overzichtquote:
Ik kwam dit artikel tegen:quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acyl silicaat zegt me niets eigenlijk. De losse dingen wel, maar samen?
quote:Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Ja, ik moet ze eens opschrijven.quote:
Kan je geld mee verdienen!quote:
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijvenquote:
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijven
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Was net even weer bij die vriend en Kuroi was er ook nu. Ik kon haar echt lang aaien en zelfs kusjes geven.![]()
Ze ging zelfs spinnen.
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam dit artikel tegen:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6087239/
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch scriptquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturen
Bij mij meer tragikomediequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch script
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boekquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij meer tragikomedie
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boek
voor de een een horror, een ander een komedie, en weer een ander een tragedie
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..
ik kom binnen en beest gaat rondjes rond mn benen lopen en miauwen
Het was niet voor niets een droomwereld natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.
And as in on?quote:
Goede reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Naar Disney?
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr oudersquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ben ik niet van plan, brussel is voor vandaag mn eind stop, hotelletje ook geboekt
die mn boek lezen bedoel je? tja dat zou me ook niet boeienquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
Hij zat net op een blaadje te nommenquote:
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr ouders
Kijkt wel boosquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
ja...quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.
Zo zit z'n kopje makkelijkquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja...OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Moet je maar niet naar Thailand verhuizenquote:
Nopes. Die moeten een hotel boeken :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij al een logeerkamer voor vakantiegangers?
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wilquote:
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Huh met een kat valt dat juist wel mee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wil
Heb je al een hotel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Ja je kan hier wel goedkoop slapen als je van te voren boekt. Hoogseizoen is zo van jan tot april en met de fullmoon parties is het duurderquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.
Ik vind dat niet meevallen. Vind het echt een minpunt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh met een kat valt dat juist wel mee?Tenzij je heel vaak per jaar op vakantie gaat.
Fullmoon parties klinkt wel gezellig. Maar die zijn al geweest?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan hier wel goedkoop slapen als je van te voren boekt. Hoogseizoen is zo van jan tot april en met de fullmoon parties is het duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |