AI-overzichtquote:
Ik kwam dit artikel tegen:quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acyl silicaat zegt me niets eigenlijk. De losse dingen wel, maar samen?
quote:Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Ja, ik moet ze eens opschrijven.quote:
Kan je geld mee verdienen!quote:
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijvenquote:
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijven
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Was net even weer bij die vriend en Kuroi was er ook nu. Ik kon haar echt lang aaien en zelfs kusjes geven.![]()
Ze ging zelfs spinnen.
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam dit artikel tegen:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6087239/
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch scriptquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturen
Bij mij meer tragikomediequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch script
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boekquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij meer tragikomedie
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boek
voor de een een horror, een ander een komedie, en weer een ander een tragedie
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..
ik kom binnen en beest gaat rondjes rond mn benen lopen en miauwen
Het was niet voor niets een droomwereld natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.
And as in on?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
Goede reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Naar Disney?
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr oudersquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ben ik niet van plan, brussel is voor vandaag mn eind stop, hotelletje ook geboekt
die mn boek lezen bedoel je? tja dat zou me ook niet boeienquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |