quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Nee het gaat echt vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?
That's what she said.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Mijn spullen moeten nog komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
Goede reis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarom zou je moet kappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Your beauty never ever scared me.
Ja. Ik heb al een tas hier. Met onder andere de laptop. Met de fiets meegenomen, maar ik zit nu in de tuin. te kletsen met iemand die ook op de vorige woonplek woondequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
En hoe gaat het nu? Je zou tekenspullen oid meenemen in je 'handbagage' toch?
* TheStigsDutchCousin even na gaat denkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk als iemand enthousiast is over iets.
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even na gaat denken
Nou het was mij nog niet opgevallen als je dat hiervoor deed dus gewoon lekker posten wat je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van mijzelf, dat ik niet teveel loop te spammen
[..]
thnx, ook naar jou @:thestigsdutchcousin
Ik zal wel weer bunnypics posten straksquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.
Spammen? Dit is Fok, hier mag datquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van mijzelf, dat ik niet teveel loop te spammen
[..]
thnx, ook naar jou @:thestigsdutchcousin
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bunnypics posten straks
[..]
Spammen? Dit is Fok, hier mag dat
Truequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.Genoeg spam wat niet welkom is (ook door users).
Have fun scholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |