Ja ik dacht eerst de baas is twee weken op vakantie en daarna pakken ze de boel weer op want het lag nog aardig in puin. Maar lijkt erop dat de komende tijd het alleen maar een inpakplek gaat zijn en geen koffiebranderij meer. Helaas.quote:
Te laatquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om dat niet zo op Fok te plempen.
Nee want mensen hogerop zijn verantwoordelijk dat het echt goed is gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
Exact dit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ook
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komenquote:
Ik vind het wel heel sneu om te zien dat hij zich zo kut voelt nu.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Check.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Arm beestquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
voor hoe lang?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Arm beest
* TheStigsDutchCousin dierenbescherming belt
2 uurtjesquote:
* TheStigsDutchCousin melding intrektquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregen
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ict even gebeld en die hebben mijn laptop herstart en nu werkt het wel.
onze katten sprongen de deur gewoon openquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.
Wel precies de oude versleten schoenen die ik gebruikte voor in de garage, dus dat had ie goed gekozen
Uh oh, ik hoor de bijbehorende 'Dear diary, the authorities have left me for good....' al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
Paar weken geleden kwamen ze dempende veren onder mijn gloednieuwe warmtepomp plaatsen. Daarna dat ding helemaal in de war. Ik had op een gegeven moment 8 foutmeldingen in de app staanquote:
Weet je ook wat je moet doen als-ie het niet meer doet na een aardbeving.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paar weken geleden kwamen ze dempende veren onder mijn gloednieuwe warmtepomp plaatsen. Daarna dat ding helemaal in de war. Ik had op een gegeven moment 8 foutmeldingen in de app staan
Teruggebeld door dat bedrijf, en die zei "waarschijnlijk zijn alle sensoren in de war geraakt door het bewegen van het veren plaatsen"
Dus we gingen ook de uit en aan optie proberen. Stop omgezet in de meterkast en daarna deed ie het weer
Fixed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Uh oh, ik hoor de bijbehorende 'Dear diary, the authorities staff have left me for good....' al.
FOK!ken tijdens het fokken in een FOK!hotel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
en trouwens.. een fok-hotel? moeten we gaat fokken? of Fok!ken?
Handig!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
Mijn Fokdates wachten gelukkig altijd wel tot erna!quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het fokken in een FOK!hotel.
Whahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.
Kwamen we thuis, zat die eikel te chillen voor de openstaande voordeur.
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Jep.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Whaha
moet je altijd het slot erop dus
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer wegquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.De rest van de deuren had de klinken ook omhoog, dan kon 'ie z'n truukje niet.
Het mooiste was de achterdeur ooit, die zat op dat moment op slot (en meneer had een luik, dus HET WAS NIET NODIG). Zie je die knurft aan de deurklink hangen met een blik van "DEFUCK HIJ DOET HET NIET".quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer weg
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
das wel heel simpel ja.. bij ons ging dat gewoon vanaf de grondquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.
[ afbeelding ]
Altijs handigquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je ook wat je moet doen als-ie het niet meer doet na een aardbeving.
Komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb echte spierpijn
Als in, normale spierpijn, ipv het gevoel alsof alles aan het afbreken is
Bijna, Oosterhout.quote:
Nee, deze week niet fietsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |