Handig!quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
Mijn Fokdates wachten gelukkig altijd wel tot erna!quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het fokken in een FOK!hotel.
Whahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot ze doorkrijgen dat het met de voordeur ook werkt.
Kwamen we thuis, zat die eikel te chillen voor de openstaande voordeur.
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
onze katten sprongen de deur gewoon open
Jep.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Whaha
moet je altijd het slot erop dus
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer wegquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.De rest van de deuren had de klinken ook omhoog, dan kon 'ie z'n truukje niet.
Het mooiste was de achterdeur ooit, die zat op dat moment op slot (en meneer had een luik, dus HET WAS NIET NODIG). Zie je die knurft aan de deurklink hangen met een blik van "DEFUCK HIJ DOET HET NIET".quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit gedaan in het appartement van mijn zus. We moesten wat klusjes doen en ze had gevraagd of we de klinken van de deuren ook omhoog konden doen. Poes even apart gezet, wij onze klusjes gedaan. We gaan weg en de poes stuift meteen naar de deur, ziet die klink omhoog staan en kijkt naar ons met een blik van 'wtf hebben jullie gedaan' en loopt weer weg
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Handig!
Mijn kat heeft nog moeite met deuren die al op een kier staan dus dat zie ik niet snel gebeuren
das wel heel simpel ja.. bij ons ging dat gewoon vanaf de grondquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Hedwig niet begrijpt dat zij best makkelijk mijn slaapkamerdeur kan openen.
[ afbeelding ]
Altijs handigquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je ook wat je moet doen als-ie het niet meer doet na een aardbeving.
Komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb echte spierpijn
Als in, normale spierpijn, ipv het gevoel alsof alles aan het afbreken is
Bijna, Oosterhout.quote:
Nee, deze week niet fietsen.quote:
Alles al uitgepakt enzo?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Nee het gaat echt vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?
That's what she said.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Mijn spullen moeten nog komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
Goede reis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |