Ja ik dacht eerst de baas is twee weken op vakantie en daarna pakken ze de boel weer op want het lag nog aardig in puin. Maar lijkt erop dat de komende tijd het alleen maar een inpakplek gaat zijn en geen koffiebranderij meer. Helaas.quote:
Te laatquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om dat niet zo op Fok te plempen.
Nee want mensen hogerop zijn verantwoordelijk dat het echt goed is gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt hij nu aansprakelijk gesteld?
Exact dit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kan meestal niet en dat is maar beter ook
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komenquote:
Ik vind het wel heel sneu om te zien dat hij zich zo kut voelt nu.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Check.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dan mn hele leven niet uit de schulden zou komen
Arm beestquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
voor hoe lang?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had per ongeluk 1 van mijn katten op het balkon opgesloten
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Arm beest
* TheStigsDutchCousin dierenbescherming belt
2 uurtjesquote:
* TheStigsDutchCousin melding intrektquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft extra snoepjes en knuffels gekregen
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ict even gebeld en die hebben mijn laptop herstart en nu werkt het wel.
onze katten sprongen de deur gewoon openquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mn kat weleens de hele nacht in de hal opgesloten. Die had in een schoen gepiest.
Wel precies de oude versleten schoenen die ik gebruikte voor in de garage, dus dat had ie goed gekozen
Uh oh, ik hoor de bijbehorende 'Dear diary, the authorities have left me for good....' al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 uurtjes![]()
Ik hoorde een miauw in de woonkamer. Toen keek ik op mijn balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |