quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, deze week niet fietsen.
Ik was gister met mijn moeder naar de Weversmarkt hier in de stad dus voor mijn doen lang gelopen en gestaan
Vorige keer had ik daarna echt last van, met extreem zware benen en algehele malaise van de inspanning (daarom gaat dat ook maar een paar keer per jaar).
En nu ben ik wel extra vermoeid en brainfog enzo. Maar mijn benen voelen niet zwaaralleen spierpijn
Dat ik ooit zo oprecht blij kon zijn met spierpijn
Nee het gaat echt vooruitquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Voel je je sowieso vooruitgaan of is dit een uitzondering?
That's what she said.quote:
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,
Mijn spullen moeten nog komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
Goede reis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarom zou je moet kappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Your beauty never ever scared me.
Ja. Ik heb al een tas hier. Met onder andere de laptop. Met de fiets meegenomen, maar ik zit nu in de tuin. te kletsen met iemand die ook op de vorige woonplek woondequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
En hoe gaat het nu? Je zou tekenspullen oid meenemen in je 'handbagage' toch?
* TheStigsDutchCousin even na gaat denkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel leuk als iemand enthousiast is over iets.
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even na gaat denken
Nou het was mij nog niet opgevallen als je dat hiervoor deed dus gewoon lekker posten wat je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
van mijzelf, dat ik niet teveel loop te spammen
[..]
thnx, ook naar jou @:thestigsdutchcousin
Ik zal wel weer bunnypics posten straksquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je er al over moet nadenken laat dan maar zitten.
Spammen? Dit is Fok, hier mag datquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bunnypics posten straks
[..]
Spammen? Dit is Fok, hier mag dat
Truequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoelang blijft die konijn dan? En dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar.Genoeg spam wat niet welkom is (ook door users).
Have fun scholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..
Gezelligquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al een tas hier. Met onder andere de laptop. Met de fiets meegenomen, maar ik zit nu in de tuin. te kletsen met iemand die ook op de vorige woonplek woonde
oh okequote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het was mij nog niet opgevallen als je dat hiervoor deed dus gewoon lekker posten wat je wil.
bunnypicsquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bunnypics posten straks
oh echt?quote:[..]
Spammen? Dit is Fok, hier mag dat
Ik vind het altijd wel leuk om zoiets te lezenquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
thnxquote:
ik vind het ook wel leuk hoor als iemand dat doetquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om zoiets te lezen
Ik heb goede ervaringen met @mschol's FOK!-hotelquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx
[..]
ik vind het ook wel leuk hoor als iemand dat doetmaar in zekere mate
maar komt goed, ik zin in mn trein, hotel moet ik nog boeken, doe ik misschien zo gelijk wel..
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met @:mschol's FOK!-hotel
Oh dus vertel. 😏quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met @:mschol's FOK!-hotel
Vanmorgen ingecheckt, vriendelijke ontvangst.quote:
Sloopkonijn is betere naamquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is weer bezig zijn doos te slopen
Bink de Beuker.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het gaat echt vooruit
Dit is gewoon weer een stukje vooruitgang
Die 2 à 3 dagen dat ik echt goed ziek wordt van de bijwerkingen na iedere dosisverhoging is het echt wel waard met hoeveel verbetering ik al heb![]()
Misschien ooit ergens gehoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik had vannacht weer raar gedroomd.
Er was hier in de regio iets ontploft oid. Er waren allemaal schadelijke stoffen vrijgekomen. Maar niet gewoon 'houd ramen en deuren gesloten', maar meer van het niveau Chernobyl ontploffing en je kan er echt dood aan gaan. Alleen was het geen ontploffing met kernenergie maar met iets anders.
En iedereen reageerde daar vrij nuchter op, alsof dat heel normaal was? Maar toen werd er omgeroepen dat je bepaalde snoepjes moest eten. Net zoals je jodiumtabletten hebt voor bij kernrampen, was er hier ook iets voor.
Alleen ik was bij mijn ouders thuis en daar waren ze op. Maar ik had thuis wel nog een grote doos vol dus we waren naar mijn huis gereden.
En in de kast stond idd een doos. Het leken op van die strepsils zuigtabletten, maar dan geler en minder doorzichtig, citroensmaak.
Je mocht er normaal maar 1 per maand ofzo, maar nu moesten we er 4 á 5 nemen. Er zat Acyl Silicaat in dus dat moet je hiet teveel nemen, maar dat moest nu dus een hoge dosis in 1x om je te beschermen tegen die andere stoffen.
Vanmorgen zocht ik het op, en Acyl silicaat bestaat dus echt? Hoezo deze droom dan weer
Dat zal ongetwijfeldquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien ooit ergens gehoord.
ook lekker specifiek ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Er was hier in de regio iets ontploft oid. Er waren allemaal schadelijke stoffen vrijgekomen. Maar niet gewoon 'houd ramen en deuren gesloten', maar meer van het niveau Chernobyl ontploffing en je kan er echt dood aan gaan. Alleen was het geen ontploffing met kernenergie maar met iets anders.
En iedereen reageerde daar vrij nuchter op, alsof dat heel normaal was? Maar toen werd er omgeroepen dat je bepaalde snoepjes moest eten. Net zoals je jodiumtabletten hebt voor bij kernrampen, was er hier ook iets voor.
Alleen ik was bij mijn ouders thuis en daar waren ze op. Maar ik had thuis wel nog een grote doos vol dus we waren naar mijn huis gereden.
En in de kast stond idd een doos. Het leken op van die strepsils zuigtabletten, maar dan geler en minder doorzichtig, citroensmaak.
Je mocht er normaal maar 1 per maand ofzo, maar nu moesten we er 4 á 5 nemen. Er zat Acyl Silicaat in dus dat moet je hiet teveel nemen, maar dat moest nu dus een hoge dosis in 1x om je te beschermen tegen die andere stoffen.
Vanmorgen zocht ik het op, en Acyl silicaat bestaat dus echt? Hoezo deze droom dan weer
Jaquote:
Dan waardeer je daarna de NS weerquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
trein is wel van belgische kwaliteit hoor
Frietlucht?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
Klinkt wel als een goed scriptquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Acyl silicaat zegt me niets eigenlijk. De losse dingen wel, maar samen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:42 schreef mschol het volgende:
AI-overzichtquote:
Ik kwam dit artikel tegen:quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acyl silicaat zegt me niets eigenlijk. De losse dingen wel, maar samen?
quote:Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Ja, ik moet ze eens opschrijven.quote:
Kan je geld mee verdienen!quote:
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijvenquote:
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook een droom die eens in de zoveel jaar terugkomt, daar zou ik ook een heel boek mee kunnen schrijven
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Was net even weer bij die vriend en Kuroi was er ook nu. Ik kon haar echt lang aaien en zelfs kusjes geven.![]()
Ze ging zelfs spinnen.
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam dit artikel tegen:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6087239/
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch scriptquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik over mijn vroegere dateavonturen
Bij mij meer tragikomediequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee bij mij is het een compleet (post)apocalyptisch script
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boekquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij meer tragikomedie
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Acyl silicates and acyl aluminates as activated intermediates in peptide formation on clays
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij kom ik niet verder dan een leeg boek
voor de een een horror, een ander een komedie, en weer een ander een tragedie
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gisteren bij vrienden.. die kat lag al heel de dag voor dood op de krabpaal..
ik kom binnen en beest gaat rondjes rond mn benen lopen en miauwen
Het was niet voor niets een droomwereld natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel grappig. Dus de glycine leent de silicaat of aluminaat van de klei om makkelijker peptideketens te vormen. Maar lijkt me niet iets wat je snel in potjes of pillen tegenkomt.
And as in on?quote:
Goede reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kap wel nu..Naar Disney?
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr oudersquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je een kat moet adopteren. 😏
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ben ik niet van plan, brussel is voor vandaag mn eind stop, hotelletje ook geboekt
die mn boek lezen bedoel je? tja dat zou me ook niet boeienquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, vooral dat je dan eens ziet wat er voor mensen zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
Hij zat net op een blaadje te nommenquote:
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr ouders
Kijkt wel boosquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
ja...quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.
Zo zit z'n kopje makkelijkquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja...OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Moet je maar niet naar Thailand verhuizenquote:
Nopes. Die moeten een hotel boeken :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij al een logeerkamer voor vakantiegangers?
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wilquote:
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Huh met een kat valt dat juist wel mee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wil
Heb je al een hotel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Ja je kan hier wel goedkoop slapen als je van te voren boekt. Hoogseizoen is zo van jan tot april en met de fullmoon parties is het duurderquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.
Ik vind dat niet meevallen. Vind het echt een minpunt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh met een kat valt dat juist wel mee?Tenzij je heel vaak per jaar op vakantie gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |