quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
Hij zat net op een blaadje te nommenquote:
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wil best hun kat adopteren.. maar dan zie ik hun dochter nog wel naar mijn huis toe komen en dr gewoon mee terug nemen of ze gaat volledig ballistic tegen dr ouders
Kijkt wel boosquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn in zijn hok
[ afbeelding ]
En nu even buiten
[ afbeelding ]
ja...quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere katten die wel een baasje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zit z'n kopje makkelijkquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja...OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Moet je maar niet naar Thailand verhuizenquote:
Nopes. Die moeten een hotel boeken :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij al een logeerkamer voor vakantiegangers?
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wilquote:
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Huh met een kat valt dat juist wel mee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens is het wel gezellig hoor, maar ben zoveel weg en ik verlies dan een deel van mn vrijheid om te gaan en staan wanneer ik wil
Heb je al een hotel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Die moeten een hotel boeken :p
Ja je kan hier wel goedkoop slapen als je van te voren boekt. Hoogseizoen is zo van jan tot april en met de fullmoon parties is het duurderquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat een beetje te betalen daar? zo'n 2 weken.
Ik vind dat niet meevallen. Vind het echt een minpunt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh met een kat valt dat juist wel mee?Tenzij je heel vaak per jaar op vakantie gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |