Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Dit vind ik redelijk kansloos. De opname van een gesprek met een klantenservice loopt dus meestal door als je in de wacht staat.
Huehuehue.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:49 schreef bondage het volgende:
[..]
De grote doen het over het algemeen wel goed. Al heb ik op dit moment een Black Perl van Miele, gekocht vanwege de naam![]()
Was die mini een echte Henry of een Chinees aftreksel?
* TheStigsDutchCousin denkt eens na wat hij heeft zitten mompelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
![]()
Dit vind ik redelijk kansloos. De opname van een gesprek met een klantenservice loopt dus meestal door als je in de wacht staat.
Hihaho.quote:
Misschien kan de dierenarts dan eens wat doen met mijn geklaag over dat kut liedje wat ik al hoor sinds ik Kuroi nog had.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.
Wel leuk als sier objectquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast chinees zijn, maar hij ziet er wel echt uit
https://www.urbanoutfitte(...)=ONE+SIZE&quantity=1
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk altijd al rekening mee gehouden. Ik heb lang geleden op een klantenservice gewerkt en daar had je ook de mogelijkheid om het zogenaamde 'schuifje' van de headset omlaag te doen zodat de microfoon niet meer werkte, echter kon je de klant nog wel gewoon horen.
Whahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
![]()
Jup, erg tevreden mee. Weet wel raad met het haar wat onze Coon overal en nergens laat slingeren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook black perl van de miele, die zuigen ook echt goed nog.
Eens, maar verbazen doet het me niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruikenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, erg tevreden mee. Weet wel raad met het haar wat onze Coon overal en nergens laat slingeren.
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kan de dierenarts dan eens wat doen met mijn geklaag over dat kut liedje wat ik al hoor sinds ik Kuroi nog had.
En die muziek ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.
Ik ook niet, maar vind het niet eens zo heel vreemd. Ben sowieso altijd voorzichtig en zeg geen dingen als ik in de wacht sta.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wat anders dan echt in de wacht staan met een muziekje. Ik vind het niet kunnen dat je dan ook wordt opgenomen.
"Moet ik nu al weer wachten gvdgvdgvd..."quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het niet eens zo heel vreemd. Ben sowieso altijd voorzichtig en zeg geen dingen als ik in de wacht sta.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Zijn vaak irritante oorwurmen ook nog.
Beter. Al moet ik zeggen dat de Miele beter zuigt dan onze bouwstofzuiger van 2000 watt...quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruiken
Voor jou zetten we dan Carnaval Festival opquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van die rustgevende wachtmuziek word ik gelijk chagrijnig
1300 watt FTWquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog de versie voor eu regel in ging dat een stofzuiger max 900 watt mag verbruiken
Gewoon Rammstein opzetten als wachtmuziekquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou zetten we dan Carnaval Festival op
Kan ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon Rammstein opzetten als wachtmuziek
Lift muziekquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van die rustgevende wachtmuziek word ik gelijk chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |