Ik moest voor werk vaak bellen met een bedrijf dat "fur elise" als wachtmuziek had.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Nu kunnen mensen zeggen maar dat is toch best een goed liedje. Ja klopt maar als hij constant op repeat staat in de wacht ben je hem wel een keer zat.
Dit is leuk wachtmuziek om repeat te zettenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
Nu kunnen mensen zeggen maar dat is toch best een goed liedje. Ja klopt maar als hij constant op repeat staat in de wacht ben je hem wel een keer zat.
*BANG BANG*quote:
Ja we zullen zien maar hier merken we er niets vanquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]Nou ja, het leger van Thailand is zoveel beter dan dat van Cambodja dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat er echt oorlog komt.
Er is daar een wolf dood gereden las ik net.quote:
Ja weet ik. Heb helaas geen wolven gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is daar een wolf dood gereden las ik net.Was wel bericht van 19 uur geleden.
De tering zegquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)ding-voor-12-screens
Die vent van Vitensquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ik wist niet eens dat ze hier zatenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was alweer vergeten dat het überhaupt in het land zat
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
En in Den Bosch is een debiel ingereden op paarden.
Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)ding-voor-12-screens
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
En in Den Bosch is een debiel ingereden op paarden.
Ook nog eens politiepaardenquote:
Pauze gaan houden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
Ik zie een compleet zwart scherm en de muiscursor in beeld. Verder niks. Moet ik nog wachten of... Wat is de bedoeling?
Wakker worden!quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
Ik zie een compleet zwart scherm en de muiscursor in beeld. Verder niks. Moet ik nog wachten of... Wat is de bedoeling?
Eerst agenten beledigen, dan proberen te vluchten als ze je ze willen aanhouden, en dan paarden aanrijden. Dan ben je wel een flinke knul hoorquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
Gelukkig geen paard wat een been heeft gebroken door die mongool want dan kan je een paard laten inslapen. En de agenten zijn er gelukkig ook goed vanaf gekomen.
Sowieso had dit voor hem ook slecht kunnen uitpakken als 1 van die 2 paarden verkeerd op de auto terecht was gekomen. Wat een mongool.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst agenten beledigen, dan proberen te vluchten als ze je ze willen aanhouden, en dan paarden aanrijden. Dan ben je wel een flinke knul hoor
Gefeliciteerd, dat is Windows 11.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |