SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schei toch uit manquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen, een club als Feyenoord is dit niet gewend en maakt nu goede stappen.....
Dit zou zomaar een 100+ punten seizoen kunnen worden als alles meevalt.
Alles staat of valt met RVP, kan hij de druk aan.....
Bedankt klaasquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen, een club als Feyenoord is dit niet gewend en maakt nu goede stappen.....
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel. PSV had echt een geweldige selectie op wat poffertjes op het middenveld na. Maar die hebben hun 6 beste spelers Benitez, Bakayoko, Tillman, Boscagli, Luuk en Lang vervangen met een stel domme dravers als Van Bommel en een paar bankzitters van middenmoters uit Spanje en Duitsland. Die hebben echt een enorm jasje uitgedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel. PSV had echt een geweldige selectie op wat poffertjes op het middenveld na. Maar die hebben hun 6 beste spelers Benitez, Bakayoko, Tillman, Boscagli, Luuk en Lang vervangen met een stel domme dravers als Van Bommel en een paar bankzitters van middenmoters uit Spanje en Duitsland. Die hebben echt een enorm jasje uitgedaan.
Feyenoord kan dit seizoen alleen verliezen van zichzelf. Helaas gebeurt dat ook te vaak.
Iemand moet de pionnen en de bidons opruimen na de training, hij krijgt er alleen naar verhouding een beetje teveel geld voor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
Dat Zerrouki nog steeds Feyenoorder is, raakt mij persoonlijk.
Kandidaadquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)
Benitez kon er niks van. Baka idem dito, Lang kon zich alleen opladen tegen feyenoord, Boscagli begon pas de laatste paar wedstrijden te voetballen, Luukinho is over datum. Plea gevestigde naam, toplevel spits. Van Bommel toplevel talent, Yarek, jullie a keus voor centraal achterin (haha) , Sillialia gewild door clubs als Mareille en BvB. Olije de beste keeper in NL.. PSV gaat er op vooruit en ze waren al heer en meester de laatste jaren
Watinba, steelde op zijn 28e nog in Belgie, kan niet veel zijn. Bos, wie? Valente wisselvallig, Steijn is ok. Tengslet, alleen interesse van degredatiekandidaad Genoa. Die ka er geen reet van
Feyenoord heeft financieel een groot probleem als ze CL missen (Hup Fener)
Die japanner was al bij ons beeld, voordat die spaanse stukadoor van jullie bij ons in beeld kwam. Dat kun je niet per definitie 2de keus noemen. .quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)
Benitez kon er niks van. Baka idem dito, Lang kon zich alleen opladen tegen feyenoord, Boscagli begon pas de laatste paar wedstrijden te voetballen, Luukinho is over datum. Plea gevestigde naam, toplevel spits. Van Bommel toplevel talent, Yarek, jullie a keus voor centraal achterin (haha) , Sillialia gewild door clubs als Mareille en BvB. Olije de beste keeper in NL.. PSV gaat er op vooruit en ze waren al heer en meester de laatste jaren
Watinba, steelde op zijn 28e nog in Belgie, kan niet veel zijn. Bos, wie? Valente wisselvallig, Steijn is ok. Tengslet, alleen interesse van degredatiekandidaad Genoa. Die ka er geen reet van
Alleen bij feyenoord beginnen ze onderaan het lijstjequote:Op woensdag 23 juli 2025 23:15 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die japanner was al bij ons beeld, voordat die spaanse stukadoor van jullie bij ons in beeld kwam. Dat kun je niet per definitie 2de keus noemen. .
Dit is hoop ik sarcastisch. Ik moet nog zien dat hij het bij Atletico gaat maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hoort bij de eerste club van Spanje. Dat bedoel ik. Natuurlijk is er niks mis met Atletico.
Gelachen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel.
Als Ruben van Bommel bovenaan je lijstje staat dan heb ik meer vertrouwen in onze scouting.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen bij feyenoord beginnen ze onderaan het lijstje
Dat noemen ze beleidquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ruben van Bommel bovenaan je lijstje staat dan heb ik meer vertrouwen in onze scouting.
Precies. Wellicht kun jij eens investeren in de toekomst van FOK!. Door permanent uit te loggen bij voorkeur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat noemen ze beleidinvesteren in de toekomst.
Hancko mis je ook niks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:19 schreef fetX het volgende:
Alle aankopen van PSV zijn geweldig, die van Feyenoord allemaal kut. Zo, kunnen we nu weer verder.
Zou ironisch zijn dat we onze 2e vast plek in de CL verliezen door te weinig Coëfficiënt punten en dat PSV daardoor geen CL speelt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. Wellicht kun jij eens investeren in de toekomst van FOK!. Door permanent uit te loggen bij voorkeur.
Heeft ook wel de neiging om niet meer met de back mee te lopen als hij niet maximaal gemotiveerd is. Vervelend ventje wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moussa is nou echt zo'n speler die een transfer al gaat lopen te forceren voordat het spel uberhaupt op de wagen is.
Oke, fijn. Ga maar naar het PSV topic.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind PSV zo'n ontzettond oninteressante club. Als ze doormiddel van hun gemeentelijke subsidies ooit de finale CL weten te bereiken dan zou ik nog steeds te beroerd zijn om daar de televisie voor aan te zetten.
Daar ben ik niet alleen in. Een Guus Til is zelfs depressief geworden van zijn dienstverband bij PSV en heeft op de nationale televisie aangegeven dat het hem geen reet kan schelen als hij scoort in dat clownsshirt. Een meneer Lang had ook geen goed woord over voor de ambiance in Eindhoven. Zelden vertoond in het internationale profvoetbal dat spelers zich zo uitlaten over hun huidige werkgever. Veelzeggond.
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef H.FR het volgende:
Wat een diarree komt er uit sommige users zeg. Er zijn nu wel bovengemiddeld veel trolletjes aanwezig.
Wel mooi dat je het in het Feyenoord topic hebt over schimmige financiële constructies.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind PSV zo'n ontzettond oninteressante club. Als ze doormiddel van hun gemeentelijke subsidies en schimmige financiële constructies ooit de finale CL weten te bereiken dan zou ik nog steeds te beroerd zijn om daar de televisie voor aan te zetten.
Daar ben ik niet alleen in. Een Guus Til is zelfs depressief geworden van zijn dienstverband bij PSV en heeft op de nationale televisie aangegeven dat het hem geen reet kan schelen als hij scoort in dat clownsshirt. Een meneer Lang had ook geen goed woord over voor de ambiance in Eindhoven. Zelden vertoond in het internationale profvoetbal dat spelers zich zo uitlaten over hun huidige werkgever. Veelzeggond.
Het zou fijn zijn als de block functie gratis en ongelimiteerd voor iedereen beschikbaar wordt!quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.
Zou kunnen, ik kom alleen hier. Het lijkt de laatste week wel meer dan daarvoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.
Als jij gebrek aan voetbalkennis wil etaleren moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:09 schreef Wotte het volgende:
Ik acht de kans groter dat Ruben van Bommel de Sulejmani van PSV wordt dan dat Hancko bankzitter is bij Atletico.
Wat? Moussa was twee klassen beter dan een Osman van 20 miljoen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En als Benfica meer dan 20 miljoen wil betalen voor Moussa gewoon lekker laten gaan. Toch een van de meest vervangbare spelers in het elftal van afgelopen seizoen.
Dat zegt heel veel over Osman.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Moussa was twee klassen beter dan een Osman van 20 miljoen.
Die was vroeger strontvervelend, maar dat vind ik nu wel een leuk trolletje. Geen idee of zijn niveau is gestegen of dat de overige trolletjes slechter zijn geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beetje teasen richting de competitiestart.
Het is ook de vraag hoeveel je moet blijven investeren in een jongen waarbij het in zijn koppie niet allemaal even goed zit. Bij Vitesse ging hij ook al vervelend doen, en die laatste weken onder Priske was hij ook bezig met werkweigering. Als ie nu al weer vervelend gaat doen, moet je je afvragen of dit hem wel is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Denk dat Hadj Moussa wel kan doorgroeien tot een doelpunt of 10 - 12 in een seizoen in de Eredivisie. Als je dat wil terugkopen ben je ook minimaal 10 miljoen kwijt. Dus vind wel dat hij minimaal 20 miljoen moet opleveren.
Maar volgens mij is Benfica helemaal niet concreet joh.
Waar haal je vandaan dat hij vervelend aan het doen is? Dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoeveel je moet blijven investeren in een jongen waarbij het in zijn koppie niet allemaal even goed zit. Bij Vitesse ging hij ook al vervelend doen, en die laatste weken onder Priske was hij ook bezig met werkweigering. Als ie nu al weer vervelend gaat doen, moet je je afvragen of dit hem wel is.
Vorig seizoen had je niks beters op zijn positie, maar nu verwacht je dat Borges hem uit de basis gaat spelen als Moussa weer raar gaat doen. Dat kan ook slecht zijn voor zijn transferwaarde.
Hij postte gisteren een foto waarin hij een hoekschop aan het nemen was in het Benfica-stadionquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ja ik weet ook niet waar al deze aannames vandaan komen
Terwijl Paixao zelfs een filmpje repost met allerlei Feyenoord-hoogtepunten en de magische woorden Please Stay.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij postte gisteren een foto waarin hij een hoekschop aan het nemen was in het Benfica-stadion
Vervelend mannetje
Ik snap het ook niet. Dit is weer typisch een verhaal wat een eigen leven gaat leiden. Die jongen heeft natuurlijk ook gewoon een seizoen moeten wennen aan het feit dat er meer gevraagd wordt op dit niveau dan alleen maar pingelen, dus ook meeverdedigen, druk zetten en meer energie. Dat zag je ook verbeteren naarmate het seizoen vorderde.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat hij vervelend aan het doen is? Dat heb ik gemist?
Dan weet je dat men nerveus wordt van de aankopen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef H.FR het volgende:
Wat een diarree komt er uit sommige users zeg. Er zijn nu wel bovengemiddeld veel trolletjes aanwezig.
Mo Salah kan op zich best aardig ballen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
Maargoed, Noord-Afrikaanse voetballers redden het eigenlijk nooit in de top. Voor 25 zou ik het ook wel doen.
Ja zo zal er vast ook wel ergens een neger te vinden zijn die redelijk kan keepen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:52 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Mo Salah kan op zich best aardig ballen.
Die jongen doet het plaatsen van zo’n foto heus niet per ongeluk hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Dit is weer typisch een verhaal wat een eigen leven gaat leiden. Die jongen heeft natuurlijk ook gewoon een seizoen moeten wennen aan het feit dat er meer gevraagd wordt op dit niveau dan alleen maar pingelen, dus ook meeverdedigen, druk zetten en meer energie. Dat zag je ook verbeteren naarmate het seizoen vorderde.
Ik vond hem daar wel in verbeteren tijdens het seizoen. Logisch ook dat je niet de inhoud hebt om een heel seizoen op je topniveau te spelen als je ervoor alleen een half jaartje degradatievoetbal hebt gespeeld bij Vitesse en wat potjes op het 2e niveau in België. Hij zag er regelmatig echt extreem moe uit aan het einde van wedstrijden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen doet het niet per ongeluk hoor.
Juist met dat drukzetten was frustrerend, dat ging alle kanten op bij hem. Leek alsof ie het doet wanneer hij er zin in had.
Nu wil ik wel erin meegaan dat het gebrek aan ervaring/instructies is en niet onwil, maar toch. Hij heeft zijn historie, en het zegt ook wel iets dat bij iemand met zijn talent het nu pas lijkt boven te drijven.
Tja, je bent tegenwoordig al snel 5 miljoen kwijt voor bank vulling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Alleen de gevaarlijke medische keuring nog.
Het was wel heel specifiek die laatste potjes onder Priske waar hij gewoon stopte met lopen (met name tegen Lille en Ajax). En na de trainerswissel deed ie wel weer goed mee. Ik denk niet dat het enkel inhoud is maar ook wel degelijk motivatie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem daar wel in verbeteren tijdens het seizoen. Logisch ook dat je niet de inhoud hebt om een heel seizoen op je topniveau te spelen als je ervoor alleen een half jaartje degradatievoetbal hebt gespeeld bij Vitesse en wat potjes op het 2e niveau in België. Hij zag er regelmatig echt extreem moe uit aan het einde van wedstrijden.
Ik heb best hoge verwachtingen van hem dit jaar.
Het zijn vooral twee compleet andere types, dat is voor een trainer wel fijn. Zo kan je de flank anders inrichtenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jordan Bos, ik ben er niet heel enthousiast over. Volgens mij een soort Pedersen 2.0. Ik denk ook dat hij zijn meerdere zal moeten erkennen in Gijs Smal als linksback, die al niet geweldig is als linksback.
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo zal er vast ook wel ergens een neger te vinden zijn die redelijk kan keepen.
In de Arend-jaren hadden we ontzettend lieve teams.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Vervelende mannetjes heb je ook nodig in je elftal als je prijzen wil winnen.
OVERLEVINGSDRANG en WILSKRACHTquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Slot is dan ook buitenaards.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Arend-jaren hadden we ontzettend lieve teams.
Eigenlijk ben je nog steeds voor een groot deel afhankelijk van je vleugels. Weinig voetballend vermogen met Steijn en die nieuwe spits wat geen grootse speler lijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Tengstedt uiteindelijk Ueda uit de basis gaat spelen (verwacht dat Ueda in eerste instantie nog de voorkeur gaat krijgen). Maar verwacht dat Tengstedt wel tot 17+ doelpunten kan uitkomen eigenlijk.
Hij oogt wat sneller en "dynamischer" dan Ueda (dat is soms net een houten klaas), maar Tengstedt schijnt ook niet zo'n meevoetballende spits te zijn, en daar heeft Feyenoord eigenlijk wel behoefte aan.
Op basis van wat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:27 schreef Vis1980 het volgende:
We worden kampioen, dat lijkt mij wel duidelijk.
Vervelend op Mark van Bommel-level waar dus de tegenstander last van heeft ja, niet op Hadj-Moussa-level waar je zelf last van hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vervelend op Mark van Bommel-level waar dus de tegenstander last van heeft ja, niet op Hadj-Moussa-level waar je zelf last van hebt.
Waarom zou Timber een stap achteruit zetten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:32 schreef Wotte het volgende:
Zou me niks verbazen dat Ajax een poging waagt bij Timber
Jordan Bos is juist vrij compleet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jordan Bos, ik ben er niet heel enthousiast over. Volgens mij een soort Pedersen 2.0. Ik denk ook dat hij zijn meerdere zal moeten erkennen in Gijs Smal als linksback, die al niet geweldig is als linksback.
Maar mensen zijn het helemaal niet met elkaar eens. Wat vind jij dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Jordan Bos een paar keer live in actie gezien en jullie hebben het allemaal gru-we-lijk mis.
Geen mening, want ik heb hem nog nooit zien voetballen. Zitten jullie werkelijk wekelijks naar Westerlo te kijken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar mensen zijn het helemaal niet met elkaar eens. Wat vind jij dan?
Tuurlijk niet. Maar je leest dingen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen mening, want ik heb hem nog nooit zien voetballen. Zitten jullie werkelijk wekelijks naar Westerlo te kijken?
Hahaha, ja. Ik vind het gewoon vermakelijk dat een compleet onbekende speler alweer van alle meningen is voorzien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar je leest dingen.
Vind zelf ook dat het afwachten is hoor.
22. En op die leeftijd speelde Wieffer nog bij Excelsior, Aursnes nog bij Molde en Hadj Moussa nog bij Patro Eisden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo compleet dat hij met 23 nog bij Westerlo zit.
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carričrequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet persé iets.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carričre
Heb net even wat beelden gezien (tegen o.a. de lamme en blinde uit de A-League). Heeft wel een enorme drang naar voren en lijkt snel en iemand met een goed schot. Wat staat jou precies tegen dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet persé iets.
Maar ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Jordan Bos. Ziet er - op wat ik ervan gezien heb - allemaal niet bepaald indrukwekkend uit.
Een 23-jarige die bij een topclub speelt is ook lastig te halen voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carričre
De beelden die ik heb gezien vind ik hem verdedigend matig en heeft hij weliswaar een leuke drang naar voren maar lijdt dan vaak balverlies of een enorm slechte voorzet. Maar voor een linksback vind ik het verdedigende nog steeds het belangrijkste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 23-jarige die bij een topclub speelt is ook lastig te halen voor Feyenoord.
Mag wat kosten zo simpel backje van een simpel klein clubje tegenwoordigquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Alleen de gevaarlijke medische keuring nog.
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef De_Pel het volgende:
Pedersen 2.0.
Ik zie nog geen kampioensteam, maar laat me graag verrassen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, hoop dat die spits nog wat is, was na wedstrijd 2 al klaar met die chinees in de spitsquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar heb je Valente voor gehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je nog steeds voor een groot deel afhankelijk van je vleugels. Weinig voetballend vermogen met Steijn en die nieuwe spits wat geen grootse speler lijkt te zijn.
En een keeper die na 4 wedstrijden weer geblesseerd zal zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb je Valente voor gehaald.
Bos, Tengstedt en vdBerg zijn (nog) geen wondervoetballers, maar wel interessante projecten van de scouting, en op die posities zijn momenteel Smal, Ueda en Trauner ook nog beschikbaar die op zich ook redelijk zijn.
Op alle andere posities ben je vrij goed bezet. Middenveld, vleugels, rechtsback en LCV zijn allemaal prima op niveau. Op de meeste posities ook met goede alternatieven.
Ik ben ook benieuwd wie ze nog kunnen verkopen/verhuren. Maar erg fijn dat er al een hoop op de rit is zeg. Geen achterlijke geboden bedragen en afketsingen op het laatste moment dit jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het belangrijkste is dat je voor de verandering eens al klaar lijkt te zijn op de transfermarkt nog voor de competitiestart.
In ieder geval qua spelers halen dan, er mag nog wel een hoop geloosd worden. En als er voor bepaalde spelers (zoals Paixao of Wellenreuther) een goed bod binnen komt moet je wellicht de markt weer op, maar dat kan je in theorie wel afwachten.
Als hij die 4 wedstrijden al volhoudt krijg je van mij een ijsjequote:Op donderdag 24 juli 2025 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En een keeper die na 4 wedstrijden weer geblesseerd zal zijn
Cornetto zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als hij die 4 wedstrijden al volhoudt krijg je van mij een ijsje
Altijd zo’n non-argument dit. Je kunt een complete back zijn op een lager niveau, maar de tekortkomingen pas gaan zien als je een stap hogerop doet en het spel bijvoorbeeld sneller gaat, en dan afhaken. En dat is altijd nog maar afwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden nog wel iets normaler.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet persé iets.
Maar ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Jordan Bos. Ziet er - op wat ik ervan gezien heb - allemaal niet bepaald indrukwekkend uit.
Ik zou zelfs zeggen vooralsnog een prima window. Watanabe vind ik wat aan de dure kant, maar door Beelens blessure werd je nou eenmaal gedwongen sneller te handelen en dat lijntje lag er al dus dat valt te verdedigen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wie ze nog kunnen verkopen/verhuren. Maar erg fijn dat er al een hoop op de rit is zeg. Geen achterlijke geboden bedragen en afketsingen op het laatste moment dit jaar.
Reken er maar op dat die Grieken niet het hele salaris overnemen en Ivanusec volgend jaar rond deze tijd weer op 1908 te vinden is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen vooralsnog een prima window. Watanabe vind ik wat aan de dure kant, maar door Beelens blessure werd je nou eenmaal gedwongen sneller te handelen en dat lijntje lag er al dus dat valt te verdedigen.
Bos, Borges, vdBerg, Tengstedt, Valente, dat moeten we allemaal maar zien, die transfers kan je pas later beoordelen. Ik vind ze zeker niet goedkoop tov hun statistieken bij de clubs waar ze spelen, maar ik neem aan dat ze met een serieus plan gehaald worden, en voor al die spelers heb je al behoorlijke alternatieven in huis mocht het niks zijn. Maar ik hoop dat het meerendeel slaagt.
Ook nog geen spelers voor een appel en ei laten gaan. De hoofdprijs voor Hancko en Milambo ontvangen in mijn ogen. Verder moeten we maar zien hoeveel puin er nog geruimd gaat worden. In ieder geval zijn we al verlost van Ivanusec.
Dan is het grappig dat we met Pedersen juist wel kampioen werdenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef De_Pel het volgende:
Pedersen 2.0.
Ik zie nog geen kampioensteam, maar laat me graag verrassen
Gefixedquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan is het grappig dat we met alle geluk van de wereld kampioen werden
Doet toch pijn ditquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
David met zijn laatste Instagram bericht
[ afbeelding ]
Toch even een brok in m’n keel. Wat een topgozer.quote:
https://www.tipsbladet.dk(...)ber-casper-tengstedtquote:Casper Tengstedt is replacing Benfica with Feyenoord, where he has passed the medical and only needs to sign a four-year contract. Tipsbladet can reveal this.
Omdat je nu best wel veel spelers hebt gekocht die er meteen kunnen staan, de eerste weken verwacht ik geen mooi voetbal, maar wel een winst streak. Daarna hopelijk ook mooi voetbal. Het gaat denk ik (persoonlijk) vooral effectief worden.quote:
Dit zal niemand verbazen…quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een foto met een karper op tinder.
Meid toch. Vertel meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:42 schreef Cryptonees het volgende:
Volgens mij bronnen heeft All Nassr een vies spelletje gespeeld samen met Atletico Madrid. Ze hebben bewust de transfer af laten ketsen zodat Atletico Madrid voor een lager bedrag kon kopen. De Kakkerlakken zijn er mooi in getuind.
Graag nog een keeper later in de transferperiode, als Wellenreuther is verkocht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen Bos, zaterdag Rav, en dan zijn we er.
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.quote:
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.
Vermoeiend vooral, ook in andere topics.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis FeyenoordKlaas
CryptoAjaxKlaas is maar vreemd
Je doet ons denken aan Jens Toornstraquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Kut X.
https://x.com/feyenoord/s(...)fMJvBjx4qU6NhKOisg0w
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi.
Verwacht voorin nog wel wat mutaties. Carrillo zal wel verhuurd worden en verwacht nog wel een vertrek van Ueda en/of Carranza in augustus.
dat zou je inderdaad verwachten ja, al ben ik eerlijk genoeg om te zeggen dat er nu zoveel nieuwe spelers zijn aangekondigd waar ik nog nooit van gehoord had, dat ik echt niet weet wat je nu van het niveau moet verwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Daar reken ik echt totaal niet meer op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.
Ik ook niet, jammer genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar reken ik echt totaal niet meer op.
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
En de volgende transfer dient zich alweer aan
Zou mij toch wel verbazen, afgelopen jaren had je niet vaak dat Premier League promovendi zulke bedragen gaven aan één speler, laat staan uit de Eredivisie. Maar Leeds zal wel iets rijker zijn dan de gemiddelde promovendus.quote:
Sinisterra is al bijna 3 jaar lang continu geblesseerd.quote:
Oke dan...quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
Maargoed, Noord-Afrikaanse voetballers redden het eigenlijk nooit in de top. Voor 25 zou ik het ook wel doen.
FeyenoordKlaas was niet best, maar nu het ineens AjaxKlaas is geworden is het helemaal vreemd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis FeyenoordKlaas
CryptoAjaxKlaas is maar vreemd
Volgens mij volgend jaar transfervrij. Best een leuke back-up achter Sauertje!quote:
Die is vorig jaar overgenomen door Bournemouth.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens mij volgend jaar transfervrij. Best een leuke back-up achter Sauertje!
Wat een heerlijk normale, nuchtere tekst. Geen demagogie, geen Godgod, geen straat, goed Engels. Nu is het extra jammer dat hij weg is eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
David met zijn laatste Instagram bericht
[ afbeelding ]
Men is vergeten dat spelers met een krasje ons veel hebben gebracht (ik zelf ook). Al heb ik op dit moment ook zeker niet van iedereen meteen hoge verwachtingen. Is afwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een bijzondere ontwikkeling dat de nieuwe spelers al een etiketje van een oud-speler op zich zelf hebben geplakt gekregen zonder ook maar een minuut in een Feyenoord-shirt gespeeld te hebben.
Nah, ik verwacht eigenlijk wel dat men nu de selectie als rond beschouwd. Als niet nog iemand zijn been breekt, zal men alleen nog maar gaan reageren op een verkoop van een mogelijke pion. En ja, daar zit nog wel een klein addertje onder het gras met Paixao en Moussa die toch wel naar de uitgang neigen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Men is vergeten dat spelers met een krasje ons veel hebben gebracht (ik zelf ook). Al heb ik op dit moment ook zeker niet van iedereen meteen hoge verwachtingen. Is afwachten.
Daarnaast denk ik dat er nog veel gaat gebeuren. Paixao en een paar anderen zullen nog gaan. Ik verwacht achterin nog wel iets, maar het zou me ook niet verbazen als er nog een buitenspeler en een spits komen (ter vervanging van).
Dat lijkt mij sterk eigenlijk zo vroeg in de window. Achterin komt hoogstwaarschijnlijk die vdBerg nog wel en schijnen ze nog een lcv te willen huren, er zullen nog wel eea aan spelers vertrekken en bij vertrek Paixao en/of Moussa lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er een vervanger komt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, ik verwacht eigenlijk wel dat men nu de selectie als rond beschouwd.
Van den Berg rekende ik eigenlijk al als binnen. En uiteraard verder zal er altijd wel een vervanger gehaald worden voor iemand die weggaat. (Zolang het geen Zerrouki ofzo betreft)quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk eigenlijk zo vroeg in de window. Achterin komt hoogstwaarschijnlijk die vdBerg nog wel en schijnen ze nog een lcv te willen huren, er zullen nog wel eea aan spelers vertrekken en bij vertrek Paixao en/of Moussa lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er een vervanger komt.
We hebben al een Steijn binnen dus het zou zo maar een rampseizoen kunnen worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:20 schreef Wotte het volgende:
Dit topic doet me wat denken aan het Ajax topic onder Mislintat.
Voor mijn gevoel valt het best mee, maar ik geef het best een goede kans dat Read en Moder de enige spelers zijn die in de basis blijven ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Het is echt een compleet andere selectie over een paar weken
Is dit voor de eerste paar wedstrijden of denk je dat er geen vervanging meer komt voor Paixao? Ben ook wel benieuwd wat er nu met Timber gaat gebeuren. Die moet wel echt verlengen of verkocht worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt het best mee, maar ik geef het best een goede kans dat Read en Moder de enige spelers zijn die in de basis blijven ten opzichte van vorig seizoen.
Mijn beoogde basis zou in ieder geval zijn (als ik er vanuit ga dat Paixao wel vertrekt en Bos en vdBerg snel tekenen):
Sauer - Tengstedt - Moussa
Timber - Steijn - Moder
Smal - Watanabe - vdBerg - Read
Bijlow
Hier zou ik overigens best tevreden mee zijn. Zeker aangezien je met Valente, Hwang, Borges en Lotomba nog best wat smaken hebt.
Ik verwacht eigenlijk dat Sauer goed genoeg is en dat je wel genoeg oké back-ups hebt. Zeker met hoeveel we al hebben uitgegeven zoek ik het liever intern dan dat Feyenoord weer de portemonnee open trekt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit voor de eerste paar wedstrijden of denk je dat er geen vervanging meer komt voor Paixao? Ben ook wel benieuwd wat er nu met Timber gaat gebeuren. Die moet wel echt verlengen of verkocht worden.
De belangrijkste vraag: deden ze een huddle?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in een droevig veldje in Kazachstan embracen ze de process @:caland
Ik heb ook wel vertrouwen in Sauer, maar Paixao was aanvallend echt de absolute sterspeler afgelopen seizoen. Tengstedt en jaar 2 Moussa zullen iets beter zijn dan wat je vorig jaar had (na vertrek Santi), maar dat is wel een enorme aderlating. Zou toch nog wel één aanvallende versterking aan de bovenkant willen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Sauer goed genoeg is en dat je wel genoeg oké back-ups hebt. Zeker met hoeveel we al hebben uitgegeven zoek ik het liever intern dan dat Feyenoord weer de portemonnee open trekt.
Naar Timber ben ik ook wel benieuwd ja.
https://www.espn.nl/voetbal/lineups/_/wedstrijdId/705207quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt het best mee,
Nou ja, op Paixao, Milambo, Hancko en Wellenreuther na heeft geen enkele speler van die elf daarna nog vaak basis gestaan, dus deze josti opstelling lijkt mij geen echte graadmeter. Lopez, Kasanwirjo en Geertruida speelden zelfs allen hun laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetbal/lineups/_/wedstrijdId/705207
De kans is redelijk aanwezig dat je met 11 andere namen start tegen NAC.
Targhalline is er ook nogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel valt het best mee, maar ik geef het best een goede kans dat Read en Moder de enige spelers zijn die in de basis blijven ten opzichte van vorig seizoen.
Mijn beoogde basis zou in ieder geval zijn (als ik er vanuit ga dat Paixao wel vertrekt en Bos en vdBerg snel tekenen):
Sauer - Tengstedt - Moussa
Timber - Steijn - Moder
Smal - Watanabe - vdBerg - Read
Bijlow
Hier zou ik overigens best tevreden mee zijn. Zeker aangezien je met Valente, Hwang, Borges en Lotomba nog best wat smaken hebt.
Dat weet ik, ik vond het gewoon een leuk feitje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, op Paixao, Milambo, Hancko en Wellenreuther na heeft geen enkele speler van die elf daarna nog vaak basis gestaan, dus deze josti opstelling lijkt mij geen echte graadmeter. Lopez, Kasanwirjo en Geertruida speelden zelfs allen hun laatste wedstrijd.
Nu is die eerste wedstrijd van afgelopen jaar ook niet echt representatief natuurlijk met Lopez en Kasanwirjo die nooit meer speelden daarna.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetbal/lineups/_/wedstrijdId/705207
De kans is redelijk aanwezig dat je met 11 andere namen start tegen NAC.
Trauner, Beelen, Stengs, Ueda en Lotomba gaan niet heel veel minuten maken vermoed ik (hoop ik vooral).quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu is die eerste wedstrijd van afgelopen jaar ook niet echt representatief natuurlijk met Lopez en Kasanwirjo die nooit meer speelden daarna.
Er zijn natuurlijk wel een hoop veranderingen maar met Bijlow, Read, Smal, Timber, Hwang, Moder, Moussa is er nog hoop hetzelfde, en dan heb je ook spelers als Trauner, Beelen (dit seizoen niet meer natuurlijk), Lotomba, Ueda en Stengs nog. En Paixao is nog niet weg.
Het wordt van Persie ook niet makkelijk gemaakt, met zoveel in te passen nieuwe spelers. Arne Slot lukte dat uitstekend, maar dan heb je het ook over een trainer van de buitencategorie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk werd het Priske niet zo makkelijk gemaakt gezien de namen.
En dan maakte hij het zichzelf ook nog eens lastig.
Ik word nog wel eens badend in het zweet wakker van hoe we dat seizoen begonnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vond het gewoon een leuk feitje.
Ueda en Lotomba wel lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner, Beelen, Stengs, Ueda en Lotomba gaan niet heel veel minuten maken vermoed ik (hoop ik vooral).
Ik was al woedend na deze opstelling tegen Willem II of all places.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word nog wel eens badend in het zweet wakker van hoe we dat seizoen begonnen.
Die huddle na de 2-2 in Groningen, dat was wel waar ik brak.
Het riekt naar aankopen waarvan de data zegt dat ze 'undervalued' zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben al een Steijn binnen dus het zou zo maar een rampseizoen kunnen worden.
Ja één knakkend voetje van Timber en een tactisch foefje van de Italiaan en de boel was direct weer ontregeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al woedend na deze opstelling tegen Willem II of all places.
Vreemd genoeg toen rond dat Benfica potje helemaal in de overtuiging dat het nog goed ging komen.
Lotomba is een prima speler naast Read, deed het best prima. Ueda gaat natuurlijk zijn minuten maken en zal zelfs als eerste spits starten vermoed ik. Alles afhankelijk hoe de nieuwe aankopen het doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner, Beelen, Stengs, Ueda en Lotomba gaan niet heel veel minuten maken vermoed ik (hoop ik vooral).
De volgende SOAPquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
"Door genoemde reden"....
Welke reden dan
Feyenoord wil terecht liever een linkspoot en Jannes is boos gezien hij zei dat de koffers al gepakt waren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
"Door genoemde reden"....
Welke reden dan
We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord wil terecht liever een linkspoot en Jannes is boos gezien hij zei dat de koffers al gepakt waren.
Dan zal er wellicht nog een huurspeler bijkomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?
Ik heb het idee dat ie dat nu zelf ook doorheeft en er daarom maar Engelse termen in is gaan slingerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur. Krabby/Gouka/Telegraaf hebben vooral nieuwtjes over details van de transfers, denk ik.
Maar die jongen moet echt een lesje Nederlandse volgen, want al die tweets en artikels zijn zo verschrikkelijk slecht geschreven. Het niveau is schrikbarond.
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?
Die hebben niet eens het geld voor één van de aankopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:18 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord koopt wel in op niveau nac/Heerenveen hč
Trauner en Beelen tellen samen hoogstens voor 1. Naast Watanabe heb je er dus liefst nog 2.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.
Je vergeet weer Mitchellquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen tellen samen hoogstens voor 1. Naast Watanabe heb je er dus liefst nog 2.
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.
En dan zou je Plug nog kunnen verhuren om de nodige ervaring op te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.
Ja, al kan ik me voorstellen dat ze die erbij houden puur en alleen omdat ie linksbenig is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan zou je Plug nog kunnen verhuren om de nodige ervaring op te doen
Kasanwirjo kan ook centraalquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.
Hebben we in ieder geval iemand die de vrije trappen kan nemen.quote:
Hadden we maar een andere speler met de traptechniek om die te nemen...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval iemand die de vrije trappen kan nemen.
Hij verzint ook extreem veel. Zo kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur. Krabby/Gouka/Telegraaf hebben vooral nieuwtjes over details van de transfers, denk ik.
Geld moet rollenquote:Met een totaalbedrag van 49,55 miljoen euro aan uitgaven heeft Feyenoord een nieuw transferrecord gevestigd. Nooit eerder investeerde de club zoveel in versterkingen binnen één transferwindow. Daarmee wordt het vorige record uit de zomer van 2023/24 (36,35 miljoen euro) ruimschoots overtroffen. In het seizoen 2024/25 kwam de teller uit op 25,9 miljoen euro.
Makkiequote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen en dan verslaan we ook het record van PSV (53,8 miljoen in 2023).
Even oprechte vraag; boeit dit mensen in dit topic?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur
Toch jammer dat de echte buitencategorie aankopen (voor de eredivisie) nog steeds wat achterblijven. Wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen en dan verslaan we ook het record van PSV (53,8 miljoen in 2023).
Wellicht is het wachten op volgelingen van het Arne Slot-evangelie. Mensen die speciaal naar Arend Martijn bellen om te vragen of Feyenoord een goede stap is. Dan geeft de Heer zijn zegen, en ziet hij dat het licht goed is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat de echte buitencategorie aankopen (voor de eredivisie) nog steeds wat achterblijven. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Zolang mensen die tweetjes plaatsen zal het mensen wel wat boeien lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Even oprechte vraag; boeit dit mensen in dit topic?
Ik zie hem zelf ook vaak op kritiek reageren met iets van 'ik had 32 primeurs in 2024 NU JIJ WEER', maar het boeit toch helemaal niemand?
Wellicht dat hij Nunez even richting de Kuip kan sturen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wellicht is het wachten op volgelingen van het Arne Slot-evangelie. Mensen die speciaal naar Arend Martijn bellen om te vragen of Feyenoord een goede stap is. Dan geeft de Heer zijn zegen, en ziet hij dat het licht goed is.
Toch leek Feyenoord vorig jaar met Skov Olsen en die Diao op een niveautje hoger te mikken. Gelukkig kan je dit jaar met deze spelers ook wel af als je ziet hoe PSV loopt aan te klooien met hun aankopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat de echte buitencategorie aankopen (voor de eredivisie) nog steeds wat achterblijven. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Geen idee of die zitten aan te kloten, de categorie waarin Feyenoord nu shopt zijn nog net wat meer gokjes vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch leek Feyenoord vorig jaar met Skov Olsen en die Diao op een niveautje hoger te mikken. Gelukkig kan je dit jaar met deze spelers ook wel af als je ziet hoe PSV loopt aan te klooien met hun aankopen.
Zoveel meloentjes gokken op Ruben van Bommel vind ik riskant, maar een Alassane Plea is voor de Eredivisie gewoon topcategorie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee of die zitten aan te kloten, de categorie waarin Feyenoord nu shopt zijn nog net wat meer gokjes vermoed ik.
Die Diao was toch helemaal geen zekerheidje? Gewoon een talent die weg mocht bij een subtopper in Spanje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch leek Feyenoord vorig jaar met Skov Olsen en die Diao op een niveautje hoger te mikken. Gelukkig kan je dit jaar met deze spelers ook wel af als je ziet hoe PSV loopt aan te klooien met hun aankopen.
Over die nieuwe spelers van PSV kan je bijna net zoveel zeggen als de nieuwe spelers van Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In het verleden wel eens dichtbij geweest met vooral Buonanotte, Diallo en ik denk dat dat spitsje van Atalanta de eredivisie ook wel aardig zou slopen. Dat is een mooie volgende stap die je kan maken de komende jaren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zoveel meloentjes gokken op Ruben van Bommel vind ik riskant, maar een Alassane Plea is voor de Eredivisie gewoon topcategorie.
Leuk dat dat soort huurspelers meteen één van de beste spelers in de Eredivisie zijn, maar uiteindelijk heb je daar niet heel veel aan op de lange termijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In het verleden wel eens dichtbij geweest met vooral Buonanotte, Diallo en ik denk dat dat spitsje van Atalanta de eredivisie ook wel aardig zou slopen. Dat is een mooie volgende stap die je kan maken de komende jaren.
Ik vind Steijn vooral heel duur voor zijn beperkte kwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk juist ook dat er lessen zijn getrokken van afgelopen seizoenen, toen werd er vaak tot de laatste dagen aan versterkingen aan ‘de bovenkant’ getrokken en ging het vaak nog mis. Vorig seizoen kregen we enkel nog heel laat Hwang binnen (die je al veel eerder kon gebruiken), het seizoen er voor Zerrouki (na twee keer op deadlinedag te hebben misgegrepen), Stengs en Ivanusec waarvan je achteraf ook wel moet concluderen dat zelfs dat soort versterkingen geen garanties geven.
Prima om nu een categorietje lager te zitten, alhoewel ik Steijn en Watanabe wel van de bovenkant vind. Maar de een heb je met goed relatiebeheer binnen gehengeld, en de ander was heel duur voor zijn leeftijd.
Een middenvelder die er 20-25 in schiet per seizoen zal altijd duur zijn. Wel een aardige kans dat dit z'n plafond is, maar voor de Eredivisie is het een gouden aankoop denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Steijn vooral heel duur voor zijn beperkte kwaliteiten.
Maar bijzonder goedkoop voor zijn statistieken. Het is er wel eentje die je een shirtje aan doet en gelijk mee kan op het niveau zeg maar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Steijn vooral heel duur voor zijn beperkte kwaliteiten.
Benieuwd of dat ook zo gaat wanneer het niet alle ballen op Steijn is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een middenvelder die er 20-25 in schiet per seizoen zal altijd duur zijn.
Dat moet nog maar blijken, met name Europees.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar bijzonder goedkoop voor zijn statistieken. Het is er wel eentje die je een shirtje aan doet en gelijk mee kan op het niveau zeg maar.
Zo zullen we in essentie ook wel gaan spelen verwacht ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of dat ook zo gaat wanneer het niet alle ballen op Steijn is.
Het is ook zeker een type die je erbij moet hebben, als een iets betere Guus Til. Maar een versterking aan de bovenkant, nah. Daar geloof ik nog niet in, teveel twijfel of daar nog heel veel rek in zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zullen we in essentie ook wel gaan spelen verwacht ik.
At the end of the day we are all human beings.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in een droevig veldje in Kazachstan embracen ze de process @:caland
Niet per se als tactiek, maar hij staat zo vaak op de goede plek dat dat vanzelf zo gaat. En Read, Smal, Timber en Hwang zullen hem ook goed kunnen bedienen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zullen we in essentie ook wel gaan spelen verwacht ik.
Je valt een beetje in herhaling, heb je het door?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:51 schreef Wotte het volgende:
Alle sterkhouders verkocht en nu alle ballen naar recordaanwinst Sem 'je weet wat je koopt kan niet misgaan' Steijn. Aangevuld met talent en 'slim' gescoutte spelers.
Ik heb dit eerder meegemaakt.
Er zit ook nog een Steijn in deze storm.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling, heb je het door?
Dat ene jaar heeft een diep trauma achtergelaten bij sommige users.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling, heb je het door?
Ik krijg van de transfers van Feyenoord wel post traumatische herbelevingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ene jaar heeft een diep trauma achtergelaten bij sommige users.
Je kunt het eigenlijk niet maken naar Van Persie (noch naar je supporters) om Paixao en hadj Moussa ook nog te verkopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het wordt van Persie ook niet makkelijk gemaakt, met zoveel in te passen nieuwe spelers. Arne Slot lukte dat uitstekend, maar dan heb je het ook over een trainer van de buitencategorie.
Duimzuigerij van Jannes.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
De staf wil hem, iedereen wil hem, maar 'interne redenen' zorgen voor vertraging.
De RvC?
Hoezo zou Steijn geen versterking aan de bovenkant zijn? Hebben we in de huidige selectie of in het recente verleden een betere gehad op zijn positie?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook zeker een type die je erbij moet hebben, als een iets betere Guus Til. Maar een versterking aan de bovenkant, nah. Daar geloof ik nog niet in, teveel twijfel of daar nog heel veel rek in zit.
Ze hadden laatste jaarrekening 62.000 euro op de bankrekening. 120 miljoen euro van de 134 miljoen euro is schuld. Je gaat waarschijnlijk de Champions League missen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
De staf wil hem, iedereen wil hem, maar 'interne redenen' zorgen voor vertraging.
De RvC?
Zekerheid niet, maar wel een niveautje hoger dan die Diarra toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Diao was toch helemaal geen zekerheidje? Gewoon een talent die weg mocht bij een subtopper in Spanje.
Skov Olsen was wel een niveautje hoger, maar daar geef je dan ook rustig 15 miljoen aan uit. Zo ver zijn we deze zomer ook nog niet gegaan. Dichtste bij is Steijn en dat zou best die versterking aan de bovenkant kunnen blijken.
Szymanski en Kokcu (al speelde die onder Arend steeds meer vanuit een iets lagere positie) vond ik allebei beter.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo zou Steijn geen versterking aan de bovenkant zijn? Hebben we in de huidige selectie of in het recente verleden een betere gehad op zijn positie?
Dinsdag.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef hhh38 het volgende:
Is het nou al bekend op welke dag de thuiswedstrijd is over 2 weken?
Dat was niet op zeker een versterking aan de bovenkant. Waarschijnlijk had ie eerst een tijdje nodig gehad om te wennen. Maar hij bleek inderdaad een goeie aanwinst voor Como in het 2e deel van het seizoen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zekerheid niet, maar wel een niveautje hoger dan die Diarra toch?
Diao ging een half jaar later naar Como en is nu onbetaalbaar.
Nu nog even een krabbeltje zetten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
Volgens de Krabby-bode deelt Timber alweer de lakens uit op het trainingsveld en is hij TOPFIT.
https://www.fr12.nl/uefa-(...)e-bevestigd?twit=227quote:
Ja godver, mij ook. Blij gemaakt met een dode mus.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/uefa-(...)e-bevestigd?twit=227
Oh, toch niet
Woensdag komt mij EXTREEM KUT uit
Hwang of Moder banken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:32 schreef Caland het volgende:
Volgens de Krabby-bode deelt Timber alweer de lakens uit op het trainingsveld en is hij TOPFIT.
In de topwedstrijden Hwang bankie, tegen het rechterrijtje Moder.quote:
Onzin. Had een paar mindere wedstrijden aan het eind van het seizoen, maar in de meeste wedstrijden regisseert hij het spel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Hwang banken graag. Snap niet dat alle analisten met hem weglopen. Ik zie het niet (meer).
Wel meer dan een paar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin. Had een paar mindere wedstrijden aan het eind van het seizoen, maar in de meeste wedstrijden regisseert hij het spel.
Het eigen vermogen was 14.9 miljoen, nog steeds kwetsbaar natuurlijk. Vooral als je Cl mist, en er geen transfer klappers binnen komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden laatste jaarrekening 62.000 euro op de bankrekening. 120 miljoen euro van de 134 miljoen euro is schuld. Je gaat waarschijnlijk de Champions League missen.
Je hoeft geen accountant te zijn.
Eerlijk gezegd heb ik dat “regisseren” van het spel eigenlijk alleen de eerste ongeveer 6 wedstrijden gezien bij Hwang. Daarna vond ik hem onzichtbaar of grossieren in balverlies.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin. Had een paar mindere wedstrijden aan het eind van het seizoen, maar in de meeste wedstrijden regisseert hij het spel.
Ben het daar voorzichtig wel mee eens, hij vaart nog volledig op die eerste periode. Daarna was het echt best wel matig.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Hwang banken graag. Snap niet dat alle analisten met hem weglopen. Ik zie het niet (meer).
Gelukkig is ie zelfkritischquote:Kritische Hwang over eigen spel: ''Dat wil ik dit seizoen anders doen''
vandaag, 16:08 184 reacties
In-beom Hwang kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn eerste seizoen bij Feyenoord. De Zuid-Koreaanse middenvelder begon sterk in Rotterdam, maar kampte in de tweede seizoenshelft met fysieke ongemakken. Desondanks is hij vastberaden om komend seizoen volledig fit en bepalend te zijn.
''Ik zou mezelf een zes of zeven geven'', aldus Hwang in gesprek met RTV Rijnmond. ''We wonnen geen prijzen en persoonlijk had ik in de eerste seizoenshelft een goede bijdrage, maar in de tweede helft kon ik door blessures het team niet helpen. Dat wil ik dit seizoen anders doen.'' De middenvelder speelde geregeld met pijn, iets waar ook trainer Robin van Persie rekening mee moest houden. ''Ik ben de coach en medische staf dankbaar dat ze mijn speeltijd goed gemanaged hebben. Hopelijk hoeft dat dit seizoen niet meer en kan ik elke wedstrijd beschikbaar zijn.''
Van Persie heeft duidelijke verwachtingen van zijn middenvelders, vertelt Hwang. ''Hij zegt dat de zes en de acht ‘machines’ moeten zijn. Ik doe mijn best om dat te worden. Met spelers als Moder en Timber is de concurrentie groot, maar dat helpt ons juist om beter te worden. Vorig jaar waren er veel blessures, dit jaar hopen we allemaal fit te blijven.''
Met een fitte selectie, een duidelijke speelwijze en een hechte teamcultuur, kijkt Hwang vol vertrouwen vooruit. ''Van Persie heeft niet alleen tactisch veel veranderd, maar vooral ook in teammentaliteit. Het team staat voorop, daarna pas het individu. Ik voel dat we sterker zijn dan vorig jaar. Het doel is duidelijk: we willen kampioen worden. En ik heb daar alle vertrouwen in.''
Je had ook een potje bij Fortuna uit waar hij uitstekend inviel voor een waardeloze Zerrouki. Daar teerde hij ook wel op, want verder was die tweede seizoenshelft maar matig. De eerste seizoenshelft was hij tot aan zijn blessure overigens wel meer dan uitstekend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het daar voorzichtig wel mee eens, hij vaart nog volledig op die eerste periode. Daarna was het echt best wel matig.
Eens met Timber opstellen, maar ik zou dus regelmatig de voorkeur geven aan Hwang boven Moder. Zeker tegen de Fortuna's van deze wereld.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had ook een potje bij Fortuna uit waar hij uitstekend inviel voor een waardeloze Zerrouki. Daar teerde hij ook wel op, want verder was die tweede seizoenshelft maar matig. De eerste seizoenshelft was hij tot aan zijn blessure overigens wel meer dan uitstekend.
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als veel middenvelders vorig seizoen: prima totdat er veel pijntjes kwamen.
Ik zou altijd met Timber spelen komende weken indien fit, ook wel omdat je die dan nog kan verkopen voor het sluiten van de rijen.
Szymanski is wel iemand die veel groter werd gemaakt. Stengs was al een verbetering eigenlijk, totdat hij kreupel werd.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski en Kokcu (al speelde die onder Arend steeds meer vanuit een iets lagere positie) vond ik allebei beter.
Je zegt dit alleen omdat @DombohetOlifantje1 fan van hem was.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Szymanski is wel iemand die veel groter werd gemaakt. Stengs was al een verbetering eigenlijk, totdat hij kreupel werd.
Nee deze discussie heb ik vaker gevoerd. Uiteindelijk herinneren we vooral dat linkerbeen natuurlijk, maar over dat hele seizoen vond ik zowel zijn rendement als bijdrage aan het aanvalsspel niet heel bijzonder. Dat was bij Stengs (qua assists dan) echt een verbetering.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zegt dit alleen omdat @:Dombohetolifantje1 fan van hem was.
Voor mij vooral omdat. Hij wil blijkbaar niet bijtekenen dus dan maar in de etalage en optimaal profiteren van hem. Daar heeft hij ook belang bij, dus iedereen blij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had ook een potje bij Fortuna uit waar hij uitstekend inviel voor een waardeloze Zerrouki. Daar teerde hij ook wel op, want verder was die tweede seizoenshelft maar matig. De eerste seizoenshelft was hij tot aan zijn blessure overigens wel meer dan uitstekend.
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als veel middenvelders vorig seizoen: prima totdat er veel pijntjes kwamen.
Ik zou altijd met Timber spelen komende weken indien fit, ook wel omdat je die dan nog kan verkopen voor het sluiten van de rijen.
Dat type hadden we ook nodig in combinatie met Kökcü. Toen die weg ging had je een creativiteitsimpuls nodig.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee deze discussie heb ik vaker gevoerd. Uiteindelijk herinneren we vooral dat linkerbeen natuurlijk, maar over dat hele seizoen vond ik zowel zijn rendement als bijdrage aan het aanvalsspel niet heel bijzonder. Dat was bij Stengs echt een verbetering.
Geen idee of Steijn beter gaat zijn hoor, in de zestien wel natuurlijk maar die kan al helemaal niet opbouwen.
We gaan het zien, binnenkort al!
Als je zo naar het jaarverslag kijkt, dan zou ik juist een cursus accountancy aanraden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden laatste jaarrekening 62.000 euro op de bankrekening. 120 miljoen euro van de 134 miljoen euro is schuld. Je gaat waarschijnlijk de Champions League missen.
Je hoeft geen accountant te zijn.
Of gewoon economie op vmbo-t niveau.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als je zo naar het jaarverslag kijkt, dan zou ik juist een cursus accountancy aanraden.
Er heerst ook vooral rustquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
De transfers worden breed gedragen binnen de club
Dat stukje over Moussa is wel interessant. Hij vindt duidelijk dat die nog een jaar moet blijven en ze gaan hem niet zomaar van de hand doen.quote:
Ik kijk nu twee minuten en hij zegt al iets van vijf keer dat het écht heel rustig is.quote:
Van Persie terwijl Hancko, Paixao, Hadj Moussa vertrekken en er elke dag een nieuwe speler bijkomtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk nu twee minuten en hij zegt al iets van vijf keer dat het écht heel rustig is.
Ik word er een beetje onrustig van.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
De transfers worden breed gedragen binnen de club
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor mij vooral omdat. Hij wil blijkbaar niet bijtekenen dus dan maar in de etalage en optimaal profiteren van hem. Daar heeft hij ook belang bij, dus iedereen blij.
I stand correctedquote:Timber is nog altijd blij om voor Feyenoord te spelen en hekelt dan ook de berichten in de media dat hij niet bij zou willen tekenen. "Dat is ook nooit vanuit mij naar buiten gekomen en zo sta ik er ook helemaal niet in. Feyenoord heeft dat volgens mij ook nooit zo gemeld. Dat is ook een bepaalde verantwoordelijkheid van de media. Jullie hebben ook een bepaalde verantwoordelijkheid naar collega’s, naar ons toe als spelers, naar de mensen die het lezen, om dingen uit te brengen die waar zijn. Dat is wel iets belangrijks, want er worden constant dingen geschetst die niet waar zijn. Dat zou invloed kunnen hebben op een speler, in dit geval op mij, waar niet over na wordt gedacht."
https://1908.nl/artikelen(...)t-die-niet-waar-zijn
Tel eens 120 bij die 14 op dan heb je het balanstotaal :-)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het eigen vermogen was 14.9 miljoen, nog steeds kwetsbaar natuurlijk. Vooral als je Cl mist, en er geen transfer klappers binnen komen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tel eens 120 bij die 14 op dan heb je het balanstotaal :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |