Dit dus, hoop dat die spits nog wat is, was na wedstrijd 2 al klaar met die chinees in de spitsquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.
Daar heb je Valente voor gehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je nog steeds voor een groot deel afhankelijk van je vleugels. Weinig voetballend vermogen met Steijn en die nieuwe spits wat geen grootse speler lijkt te zijn.
En een keeper die na 4 wedstrijden weer geblesseerd zal zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb je Valente voor gehaald.
Bos, Tengstedt en vdBerg zijn (nog) geen wondervoetballers, maar wel interessante projecten van de scouting, en op die posities zijn momenteel Smal, Ueda en Trauner ook nog beschikbaar die op zich ook redelijk zijn.
Op alle andere posities ben je vrij goed bezet. Middenveld, vleugels, rechtsback en LCV zijn allemaal prima op niveau. Op de meeste posities ook met goede alternatieven.
Ik ben ook benieuwd wie ze nog kunnen verkopen/verhuren. Maar erg fijn dat er al een hoop op de rit is zeg. Geen achterlijke geboden bedragen en afketsingen op het laatste moment dit jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het belangrijkste is dat je voor de verandering eens al klaar lijkt te zijn op de transfermarkt nog voor de competitiestart.
In ieder geval qua spelers halen dan, er mag nog wel een hoop geloosd worden. En als er voor bepaalde spelers (zoals Paixao of Wellenreuther) een goed bod binnen komt moet je wellicht de markt weer op, maar dat kan je in theorie wel afwachten.
Als hij die 4 wedstrijden al volhoudt krijg je van mij een ijsjequote:Op donderdag 24 juli 2025 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En een keeper die na 4 wedstrijden weer geblesseerd zal zijn
Cornetto zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als hij die 4 wedstrijden al volhoudt krijg je van mij een ijsje
Altijd zo’n non-argument dit. Je kunt een complete back zijn op een lager niveau, maar de tekortkomingen pas gaan zien als je een stap hogerop doet en het spel bijvoorbeeld sneller gaat, en dan afhaken. En dat is altijd nog maar afwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo compleet dat hij met 23 nog bij Westerlo zit.
Dat was 30 jaar geleden nog wel iets normaler.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet pers้ iets.
Maar ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Jordan Bos. Ziet er - op wat ik ervan gezien heb - allemaal niet bepaald indrukwekkend uit.
Ik zou zelfs zeggen vooralsnog een prima window. Watanabe vind ik wat aan de dure kant, maar door Beelens blessure werd je nou eenmaal gedwongen sneller te handelen en dat lijntje lag er al dus dat valt te verdedigen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wie ze nog kunnen verkopen/verhuren. Maar erg fijn dat er al een hoop op de rit is zeg. Geen achterlijke geboden bedragen en afketsingen op het laatste moment dit jaar.
Reken er maar op dat die Grieken niet het hele salaris overnemen en Ivanusec volgend jaar rond deze tijd weer op 1908 te vinden is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen vooralsnog een prima window. Watanabe vind ik wat aan de dure kant, maar door Beelens blessure werd je nou eenmaal gedwongen sneller te handelen en dat lijntje lag er al dus dat valt te verdedigen.
Bos, Borges, vdBerg, Tengstedt, Valente, dat moeten we allemaal maar zien, die transfers kan je pas later beoordelen. Ik vind ze zeker niet goedkoop tov hun statistieken bij de clubs waar ze spelen, maar ik neem aan dat ze met een serieus plan gehaald worden, en voor al die spelers heb je al behoorlijke alternatieven in huis mocht het niks zijn. Maar ik hoop dat het meerendeel slaagt.
Ook nog geen spelers voor een appel en ei laten gaan. De hoofdprijs voor Hancko en Milambo ontvangen in mijn ogen. Verder moeten we maar zien hoeveel puin er nog geruimd gaat worden. In ieder geval zijn we al verlost van Ivanusec.
Dan is het grappig dat we met Pedersen juist wel kampioen werdenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef De_Pel het volgende:
Pedersen 2.0.
Ik zie nog geen kampioensteam, maar laat me graag verrassen
Gefixedquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan is het grappig dat we met alle geluk van de wereld kampioen werden
Doet toch pijn ditquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
David met zijn laatste Instagram bericht
[ afbeelding ]
Toch even een brok in m’n keel. Wat een topgozer.quote:
https://www.tipsbladet.dk(...)ber-casper-tengstedtquote:Casper Tengstedt is replacing Benfica with Feyenoord, where he has passed the medical and only needs to sign a four-year contract. Tipsbladet can reveal this.
Omdat je nu best wel veel spelers hebt gekocht die er meteen kunnen staan, de eerste weken verwacht ik geen mooi voetbal, maar wel een winst streak. Daarna hopelijk ook mooi voetbal. Het gaat denk ik (persoonlijk) vooral effectief worden.quote:
Dit zal niemand verbazen…quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een foto met een karper op tinder.
Meid toch. Vertel meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:42 schreef Cryptonees het volgende:
Volgens mij bronnen heeft All Nassr een vies spelletje gespeeld samen met Atletico Madrid. Ze hebben bewust de transfer af laten ketsen zodat Atletico Madrid voor een lager bedrag kon kopen. De Kakkerlakken zijn er mooi in getuind.
Graag nog een keeper later in de transferperiode, als Wellenreuther is verkocht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen Bos, zaterdag Rav, en dan zijn we er.
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.quote:
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.
Vermoeiend vooral, ook in andere topics.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis FeyenoordKlaas
CryptoAjaxKlaas is maar vreemd
Je doet ons denken aan Jens Toornstraquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Kut X.
https://x.com/feyenoord/s(...)fMJvBjx4qU6NhKOisg0w
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en ้้n van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi.
Verwacht voorin nog wel wat mutaties. Carrillo zal wel verhuurd worden en verwacht nog wel een vertrek van Ueda en/of Carranza in augustus.
dat zou je inderdaad verwachten ja, al ben ik eerlijk genoeg om te zeggen dat er nu zoveel nieuwe spelers zijn aangekondigd waar ik nog nooit van gehoord had, dat ik echt niet weet wat je nu van het niveau moet verwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en ้้n van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en ้้n van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Daar reken ik echt totaal niet meer op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.
Ik ook niet, jammer genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar reken ik echt totaal niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |