Op basis van wat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:27 schreef Vis1980 het volgende:
We worden kampioen, dat lijkt mij wel duidelijk.
Vervelend op Mark van Bommel-level waar dus de tegenstander last van heeft ja, niet op Hadj-Moussa-level waar je zelf last van hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Vervelende mannetjes heb je ook nodig in je elftal als je prijzen wil winnen.
Eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vervelend op Mark van Bommel-level waar dus de tegenstander last van heeft ja, niet op Hadj-Moussa-level waar je zelf last van hebt.
Waarom zou Timber een stap achteruit zetten?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:32 schreef Wotte het volgende:
Zou me niks verbazen dat Ajax een poging waagt bij Timber
Jordan Bos is juist vrij compleet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jordan Bos, ik ben er niet heel enthousiast over. Volgens mij een soort Pedersen 2.0. Ik denk ook dat hij zijn meerdere zal moeten erkennen in Gijs Smal als linksback, die al niet geweldig is als linksback.
Maar mensen zijn het helemaal niet met elkaar eens. Wat vind jij dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Jordan Bos een paar keer live in actie gezien en jullie hebben het allemaal gru-we-lijk mis.
Geen mening, want ik heb hem nog nooit zien voetballen. Zitten jullie werkelijk wekelijks naar Westerlo te kijken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar mensen zijn het helemaal niet met elkaar eens. Wat vind jij dan?
Tuurlijk niet. Maar je leest dingen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen mening, want ik heb hem nog nooit zien voetballen. Zitten jullie werkelijk wekelijks naar Westerlo te kijken?
Hahaha, ja. Ik vind het gewoon vermakelijk dat een compleet onbekende speler alweer van alle meningen is voorzien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar je leest dingen.
Vind zelf ook dat het afwachten is hoor.
22. En op die leeftijd speelde Wieffer nog bij Excelsior, Aursnes nog bij Molde en Hadj Moussa nog bij Patro Eisden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo compleet dat hij met 23 nog bij Westerlo zit.
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carrièrequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo compleet dat hij met 23 nog bij Westerlo zit.
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet persé iets.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carrière
Heb net even wat beelden gezien (tegen o.a. de lamme en blinde uit de A-League). Heeft wel een enorme drang naar voren en lijkt snel en iemand met een goed schot. Wat staat jou precies tegen dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij speelden spelers als van Wonderen, Paauwe, Bosvelt en van Gastel ook allemaal op hun 23ste nog bij clubs van het kaliber Fortuna Sittard en Willem II. Dus dat zegt me niet persé iets.
Maar ik ben gewoon niet zo onder de indruk van Jordan Bos. Ziet er - op wat ik ervan gezien heb - allemaal niet bepaald indrukwekkend uit.
Een 23-jarige die bij een topclub speelt is ook lastig te halen voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Want met 23 moet iedereen en zijn moeder al spelen bij de topclubs. Tja als je dan al “oud” bent. Je mag je best langzamer ontwikkelen, en met 22 bij een topclub spelen is ook geen garantie voor een top carrière
De beelden die ik heb gezien vind ik hem verdedigend matig en heeft hij weliswaar een leuke drang naar voren maar lijdt dan vaak balverlies of een enorm slechte voorzet. Maar voor een linksback vind ik het verdedigende nog steeds het belangrijkste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een 23-jarige die bij een topclub speelt is ook lastig te halen voor Feyenoord.
Mag wat kosten zo simpel backje van een simpel klein clubje tegenwoordigquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Alleen de gevaarlijke medische keuring nog.
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef De_Pel het volgende:
Pedersen 2.0.
Ik zie nog geen kampioensteam, maar laat me graag verrassen
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen kampioensteam eerlijk gezegd. Ik denk hooguit #3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |