Hij postte gisteren een foto waarin hij een hoekschop aan het nemen was in het Benfica-stadionquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Ja ik weet ook niet waar al deze aannames vandaan komen
Terwijl Paixao zelfs een filmpje repost met allerlei Feyenoord-hoogtepunten en de magische woorden Please Stay.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij postte gisteren een foto waarin hij een hoekschop aan het nemen was in het Benfica-stadion
Vervelend mannetje
Ik snap het ook niet. Dit is weer typisch een verhaal wat een eigen leven gaat leiden. Die jongen heeft natuurlijk ook gewoon een seizoen moeten wennen aan het feit dat er meer gevraagd wordt op dit niveau dan alleen maar pingelen, dus ook meeverdedigen, druk zetten en meer energie. Dat zag je ook verbeteren naarmate het seizoen vorderde.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat hij vervelend aan het doen is? Dat heb ik gemist?
Dan weet je dat men nerveus wordt van de aankopen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef H.FR het volgende:
Wat een diarree komt er uit sommige users zeg. Er zijn nu wel bovengemiddeld veel trolletjes aanwezig.
Mo Salah kan op zich best aardig ballen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
Maargoed, Noord-Afrikaanse voetballers redden het eigenlijk nooit in de top. Voor 25 zou ik het ook wel doen.
Ja zo zal er vast ook wel ergens een neger te vinden zijn die redelijk kan keepen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:52 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Mo Salah kan op zich best aardig ballen.
Die jongen doet het plaatsen van zo’n foto heus niet per ongeluk hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Dit is weer typisch een verhaal wat een eigen leven gaat leiden. Die jongen heeft natuurlijk ook gewoon een seizoen moeten wennen aan het feit dat er meer gevraagd wordt op dit niveau dan alleen maar pingelen, dus ook meeverdedigen, druk zetten en meer energie. Dat zag je ook verbeteren naarmate het seizoen vorderde.
Ik vond hem daar wel in verbeteren tijdens het seizoen. Logisch ook dat je niet de inhoud hebt om een heel seizoen op je topniveau te spelen als je ervoor alleen een half jaartje degradatievoetbal hebt gespeeld bij Vitesse en wat potjes op het 2e niveau in België. Hij zag er regelmatig echt extreem moe uit aan het einde van wedstrijden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen doet het niet per ongeluk hoor.
Juist met dat drukzetten was frustrerend, dat ging alle kanten op bij hem. Leek alsof ie het doet wanneer hij er zin in had.
Nu wil ik wel erin meegaan dat het gebrek aan ervaring/instructies is en niet onwil, maar toch. Hij heeft zijn historie, en het zegt ook wel iets dat bij iemand met zijn talent het nu pas lijkt boven te drijven.
Tja, je bent tegenwoordig al snel 5 miljoen kwijt voor bank vulling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Alleen de gevaarlijke medische keuring nog.
Het was wel heel specifiek die laatste potjes onder Priske waar hij gewoon stopte met lopen (met name tegen Lille en Ajax). En na de trainerswissel deed ie wel weer goed mee. Ik denk niet dat het enkel inhoud is maar ook wel degelijk motivatie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem daar wel in verbeteren tijdens het seizoen. Logisch ook dat je niet de inhoud hebt om een heel seizoen op je topniveau te spelen als je ervoor alleen een half jaartje degradatievoetbal hebt gespeeld bij Vitesse en wat potjes op het 2e niveau in België. Hij zag er regelmatig echt extreem moe uit aan het einde van wedstrijden.
Ik heb best hoge verwachtingen van hem dit jaar.
Het zijn vooral twee compleet andere types, dat is voor een trainer wel fijn. Zo kan je de flank anders inrichtenquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Jordan Bos, ik ben er niet heel enthousiast over. Volgens mij een soort Pedersen 2.0. Ik denk ook dat hij zijn meerdere zal moeten erkennen in Gijs Smal als linksback, die al niet geweldig is als linksback.
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo zal er vast ook wel ergens een neger te vinden zijn die redelijk kan keepen.
In de Arend-jaren hadden we ontzettend lieve teams.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Vervelende mannetjes heb je ook nodig in je elftal als je prijzen wil winnen.
OVERLEVINGSDRANG en WILSKRACHTquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:54 schreef Vis1980 het volgende:
Vervelende mannetjes heb je ook nodig in je elftal als je prijzen wil winnen.
Slot is dan ook buitenaards.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Arend-jaren hadden we ontzettend lieve teams.
Eigenlijk ben je nog steeds voor een groot deel afhankelijk van je vleugels. Weinig voetballend vermogen met Steijn en die nieuwe spits wat geen grootse speler lijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Tengstedt uiteindelijk Ueda uit de basis gaat spelen (verwacht dat Ueda in eerste instantie nog de voorkeur gaat krijgen). Maar verwacht dat Tengstedt wel tot 17+ doelpunten kan uitkomen eigenlijk.
Hij oogt wat sneller en "dynamischer" dan Ueda (dat is soms net een houten klaas), maar Tengstedt schijnt ook niet zo'n meevoetballende spits te zijn, en daar heeft Feyenoord eigenlijk wel behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |