SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schei toch uit manquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen, een club als Feyenoord is dit niet gewend en maakt nu goede stappen.....
Dit zou zomaar een 100+ punten seizoen kunnen worden als alles meevalt.
Alles staat of valt met RVP, kan hij de druk aan.....
Bedankt klaasquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen, een club als Feyenoord is dit niet gewend en maakt nu goede stappen.....
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel. PSV had echt een geweldige selectie op wat poffertjes op het middenveld na. Maar die hebben hun 6 beste spelers Benitez, Bakayoko, Tillman, Boscagli, Luuk en Lang vervangen met een stel domme dravers als Van Bommel en een paar bankzitters van middenmoters uit Spanje en Duitsland. Die hebben echt een enorm jasje uitgedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel. PSV had echt een geweldige selectie op wat poffertjes op het middenveld na. Maar die hebben hun 6 beste spelers Benitez, Bakayoko, Tillman, Boscagli, Luuk en Lang vervangen met een stel domme dravers als Van Bommel en een paar bankzitters van middenmoters uit Spanje en Duitsland. Die hebben echt een enorm jasje uitgedaan.
Feyenoord kan dit seizoen alleen verliezen van zichzelf. Helaas gebeurt dat ook te vaak.
Iemand moet de pionnen en de bidons opruimen na de training, hij krijgt er alleen naar verhouding een beetje teveel geld voor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
Dat Zerrouki nog steeds Feyenoorder is, raakt mij persoonlijk.
Kandidaadquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)
Benitez kon er niks van. Baka idem dito, Lang kon zich alleen opladen tegen feyenoord, Boscagli begon pas de laatste paar wedstrijden te voetballen, Luukinho is over datum. Plea gevestigde naam, toplevel spits. Van Bommel toplevel talent, Yarek, jullie a keus voor centraal achterin (haha) , Sillialia gewild door clubs als Mareille en BvB. Olije de beste keeper in NL.. PSV gaat er op vooruit en ze waren al heer en meester de laatste jaren
Watinba, steelde op zijn 28e nog in Belgie, kan niet veel zijn. Bos, wie? Valente wisselvallig, Steijn is ok. Tengslet, alleen interesse van degredatiekandidaad Genoa. Die ka er geen reet van
Feyenoord heeft financieel een groot probleem als ze CL missen (Hup Fener)
Die japanner was al bij ons beeld, voordat die spaanse stukadoor van jullie bij ons in beeld kwam. Dat kun je niet per definitie 2de keus noemen. .quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahaha 3 op een rij incoming voor PSV (net zoveel als feyenoord in 25 jaar)
Benitez kon er niks van. Baka idem dito, Lang kon zich alleen opladen tegen feyenoord, Boscagli begon pas de laatste paar wedstrijden te voetballen, Luukinho is over datum. Plea gevestigde naam, toplevel spits. Van Bommel toplevel talent, Yarek, jullie a keus voor centraal achterin (haha) , Sillialia gewild door clubs als Mareille en BvB. Olije de beste keeper in NL.. PSV gaat er op vooruit en ze waren al heer en meester de laatste jaren
Watinba, steelde op zijn 28e nog in Belgie, kan niet veel zijn. Bos, wie? Valente wisselvallig, Steijn is ok. Tengslet, alleen interesse van degredatiekandidaad Genoa. Die ka er geen reet van
Alleen bij feyenoord beginnen ze onderaan het lijstjequote:Op woensdag 23 juli 2025 23:15 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die japanner was al bij ons beeld, voordat die spaanse stukadoor van jullie bij ons in beeld kwam. Dat kun je niet per definitie 2de keus noemen. .
Dit is hoop ik sarcastisch. Ik moet nog zien dat hij het bij Atletico gaat maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hoort bij de eerste club van Spanje. Dat bedoel ik. Natuurlijk is er niks mis met Atletico.
Gelachen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als alle geruchten kloppen dan ben je wel met afstand favoriet voor de titel.
Als Ruben van Bommel bovenaan je lijstje staat dan heb ik meer vertrouwen in onze scouting.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen bij feyenoord beginnen ze onderaan het lijstje
Dat noemen ze beleidquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ruben van Bommel bovenaan je lijstje staat dan heb ik meer vertrouwen in onze scouting.
Precies. Wellicht kun jij eens investeren in de toekomst van FOK!. Door permanent uit te loggen bij voorkeur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat noemen ze beleidinvesteren in de toekomst.
Hancko mis je ook niks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:19 schreef fetX het volgende:
Alle aankopen van PSV zijn geweldig, die van Feyenoord allemaal kut. Zo, kunnen we nu weer verder.
Zou ironisch zijn dat we onze 2e vast plek in de CL verliezen door te weinig Coëfficiënt punten en dat PSV daardoor geen CL speelt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. Wellicht kun jij eens investeren in de toekomst van FOK!. Door permanent uit te loggen bij voorkeur.
Heeft ook wel de neiging om niet meer met de back mee te lopen als hij niet maximaal gemotiveerd is. Vervelend ventje wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moussa is nou echt zo'n speler die een transfer al gaat lopen te forceren voordat het spel uberhaupt op de wagen is.
Oke, fijn. Ga maar naar het PSV topic.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind PSV zo'n ontzettond oninteressante club. Als ze doormiddel van hun gemeentelijke subsidies ooit de finale CL weten te bereiken dan zou ik nog steeds te beroerd zijn om daar de televisie voor aan te zetten.
Daar ben ik niet alleen in. Een Guus Til is zelfs depressief geworden van zijn dienstverband bij PSV en heeft op de nationale televisie aangegeven dat het hem geen reet kan schelen als hij scoort in dat clownsshirt. Een meneer Lang had ook geen goed woord over voor de ambiance in Eindhoven. Zelden vertoond in het internationale profvoetbal dat spelers zich zo uitlaten over hun huidige werkgever. Veelzeggond.
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef H.FR het volgende:
Wat een diarree komt er uit sommige users zeg. Er zijn nu wel bovengemiddeld veel trolletjes aanwezig.
Wel mooi dat je het in het Feyenoord topic hebt over schimmige financiële constructies.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind PSV zo'n ontzettond oninteressante club. Als ze doormiddel van hun gemeentelijke subsidies en schimmige financiële constructies ooit de finale CL weten te bereiken dan zou ik nog steeds te beroerd zijn om daar de televisie voor aan te zetten.
Daar ben ik niet alleen in. Een Guus Til is zelfs depressief geworden van zijn dienstverband bij PSV en heeft op de nationale televisie aangegeven dat het hem geen reet kan schelen als hij scoort in dat clownsshirt. Een meneer Lang had ook geen goed woord over voor de ambiance in Eindhoven. Zelden vertoond in het internationale profvoetbal dat spelers zich zo uitlaten over hun huidige werkgever. Veelzeggond.
Het zou fijn zijn als de block functie gratis en ongelimiteerd voor iedereen beschikbaar wordt!quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.
Zou kunnen, ik kom alleen hier. Het lijkt de laatste week wel meer dan daarvoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat probleem is al tijdenlang aan de gang in elk clubtopic.
Als jij gebrek aan voetbalkennis wil etaleren moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:09 schreef Wotte het volgende:
Ik acht de kans groter dat Ruben van Bommel de Sulejmani van PSV wordt dan dat Hancko bankzitter is bij Atletico.
Wat? Moussa was twee klassen beter dan een Osman van 20 miljoen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En als Benfica meer dan 20 miljoen wil betalen voor Moussa gewoon lekker laten gaan. Toch een van de meest vervangbare spelers in het elftal van afgelopen seizoen.
Dat zegt heel veel over Osman.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Moussa was twee klassen beter dan een Osman van 20 miljoen.
Die was vroeger strontvervelend, maar dat vind ik nu wel een leuk trolletje. Geen idee of zijn niveau is gestegen of dat de overige trolletjes slechter zijn geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beetje teasen richting de competitiestart.
Het is ook de vraag hoeveel je moet blijven investeren in een jongen waarbij het in zijn koppie niet allemaal even goed zit. Bij Vitesse ging hij ook al vervelend doen, en die laatste weken onder Priske was hij ook bezig met werkweigering. Als ie nu al weer vervelend gaat doen, moet je je afvragen of dit hem wel is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Denk dat Hadj Moussa wel kan doorgroeien tot een doelpunt of 10 - 12 in een seizoen in de Eredivisie. Als je dat wil terugkopen ben je ook minimaal 10 miljoen kwijt. Dus vind wel dat hij minimaal 20 miljoen moet opleveren.
Maar volgens mij is Benfica helemaal niet concreet joh.
Waar haal je vandaan dat hij vervelend aan het doen is? Dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook de vraag hoeveel je moet blijven investeren in een jongen waarbij het in zijn koppie niet allemaal even goed zit. Bij Vitesse ging hij ook al vervelend doen, en die laatste weken onder Priske was hij ook bezig met werkweigering. Als ie nu al weer vervelend gaat doen, moet je je afvragen of dit hem wel is.
Vorig seizoen had je niks beters op zijn positie, maar nu verwacht je dat Borges hem uit de basis gaat spelen als Moussa weer raar gaat doen. Dat kan ook slecht zijn voor zijn transferwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |