Toch even een brok in m’n keel. Wat een topgozer.quote:
https://www.tipsbladet.dk(...)ber-casper-tengstedtquote:Casper Tengstedt is replacing Benfica with Feyenoord, where he has passed the medical and only needs to sign a four-year contract. Tipsbladet can reveal this.
Omdat je nu best wel veel spelers hebt gekocht die er meteen kunnen staan, de eerste weken verwacht ik geen mooi voetbal, maar wel een winst streak. Daarna hopelijk ook mooi voetbal. Het gaat denk ik (persoonlijk) vooral effectief worden.quote:
Dit zal niemand verbazen…quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een foto met een karper op tinder.
Meid toch. Vertel meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:42 schreef Cryptonees het volgende:
Volgens mij bronnen heeft All Nassr een vies spelletje gespeeld samen met Atletico Madrid. Ze hebben bewust de transfer af laten ketsen zodat Atletico Madrid voor een lager bedrag kon kopen. De Kakkerlakken zijn er mooi in getuind.
Graag nog een keeper later in de transferperiode, als Wellenreuther is verkocht.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen Bos, zaterdag Rav, en dan zijn we er.
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.quote:
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:12 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over vertellen. Maar het heeft met de grote makelaarskantoren te maken die betrokken zijn bij grote transfers. O nu heb ik toch teveel verteld. Jullie Kakkerlakken weten niet hoe het spel gespeeld wordt.
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met dit nepaccount ga je spijt krijgen.
Vermoeiend vooral, ook in andere topics.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis FeyenoordKlaas
CryptoAjaxKlaas is maar vreemd
Je doet ons denken aan Jens Toornstraquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Wat voor nepaccount? Dit snap ik niet zo goed. Wat bedoel je precies maat?
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Kut X.
https://x.com/feyenoord/s(...)fMJvBjx4qU6NhKOisg0w
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi.
Verwacht voorin nog wel wat mutaties. Carrillo zal wel verhuurd worden en verwacht nog wel een vertrek van Ueda en/of Carranza in augustus.
dat zou je inderdaad verwachten ja, al ben ik eerlijk genoeg om te zeggen dat er nu zoveel nieuwe spelers zijn aangekondigd waar ik nog nooit van gehoord had, dat ik echt niet weet wat je nu van het niveau moet verwachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet sowieso nog wel wat geruimd worden, Zerrouki, Bullaude, Nieuwkoop en één van de spitsen die je noemt met name, want die drukken met hun salaris. Maar met het huidige spelersmateriaal hebben die toch geen enkel perspectief meer.
Daar reken ik echt totaal niet meer op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Bijlow of Stengs ook nog weg gaat. Dat gaat ook weer aanzienlijk in salaris schelen.
Ik ook niet, jammer genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar reken ik echt totaal niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |