We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord wil terecht liever een linkspoot en Jannes is boos gezien hij zei dat de koffers al gepakt waren.
Dan zal er wellicht nog een huurspeler bijkomen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?
Ik heb het idee dat ie dat nu zelf ook doorheeft en er daarom maar Engelse termen in is gaan slingerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur. Krabby/Gouka/Telegraaf hebben vooral nieuwtjes over details van de transfers, denk ik.
Maar die jongen moet echt een lesje Nederlandse volgen, want al die tweets en artikels zijn zo verschrikkelijk slecht geschreven. Het niveau is schrikbarond.
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben toch nog 2 centrale verdedigers nodig?
Die hebben niet eens het geld voor één van de aankopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:18 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord koopt wel in op niveau nac/Heerenveen hè
Trauner en Beelen tellen samen hoogstens voor 1. Naast Watanabe heb je er dus liefst nog 2.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.
Je vergeet weer Mitchellquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen tellen samen hoogstens voor 1. Naast Watanabe heb je er dus liefst nog 2.
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner en Beelen zijn er ook nog gewoon, ook al liggen die nu in een mandje. Het is natuurlijk een beetje overdreven om straks een bank vol met CV's te hebben.
En dan zou je Plug nog kunnen verhuren om de nodige ervaring op te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.
Ja, al kan ik me voorstellen dat ze die erbij houden puur en alleen omdat ie linksbenig is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan zou je Plug nog kunnen verhuren om de nodige ervaring op te doen
Kasanwirjo kan ook centraalquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch, zelfs als die gasten fit zijn. Dan heb je Watanabe, Plug, Trauner en Beelen dus daar mag echt wel iets bij. Van den Berg en een huurling is gewoon heel logisch en van wat ik begreep ook de bedoeling.
Hebben we in ieder geval iemand die de vrije trappen kan nemen.quote:
Hadden we maar een andere speler met de traptechniek om die te nemen...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval iemand die de vrije trappen kan nemen.
Hij verzint ook extreem veel. Zo kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur. Krabby/Gouka/Telegraaf hebben vooral nieuwtjes over details van de transfers, denk ik.
Geld moet rollenquote:Met een totaalbedrag van 49,55 miljoen euro aan uitgaven heeft Feyenoord een nieuw transferrecord gevestigd. Nooit eerder investeerde de club zoveel in versterkingen binnen één transferwindow. Daarmee wordt het vorige record uit de zomer van 2023/24 (36,35 miljoen euro) ruimschoots overtroffen. In het seizoen 2024/25 kwam de teller uit op 25,9 miljoen euro.
Makkiequote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen en dan verslaan we ook het record van PSV (53,8 miljoen in 2023).
Even oprechte vraag; boeit dit mensen in dit topic?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet het hem nageven: die gozer heeft wel heel vaak de primeur
Toch jammer dat de echte buitencategorie aankopen (voor de eredivisie) nog steeds wat achterblijven. Wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 4 miljoen en dan verslaan we ook het record van PSV (53,8 miljoen in 2023).
Wellicht is het wachten op volgelingen van het Arne Slot-evangelie. Mensen die speciaal naar Arend Martijn bellen om te vragen of Feyenoord een goede stap is. Dan geeft de Heer zijn zegen, en ziet hij dat het licht goed is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat de echte buitencategorie aankopen (voor de eredivisie) nog steeds wat achterblijven. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Zolang mensen die tweetjes plaatsen zal het mensen wel wat boeien lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Even oprechte vraag; boeit dit mensen in dit topic?
Ik zie hem zelf ook vaak op kritiek reageren met iets van 'ik had 32 primeurs in 2024 NU JIJ WEER', maar het boeit toch helemaal niemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |