De betreffende insta post:quote:Post van agent die haar 430 euro boete gaf schiet in verkeerde keelgat Jade Anna: 'Heel scheef dat dit mag'
Topinfluencer Jade Anna van Vliet (21) heeft maandag een boete van 430 euro gekregen omdat ze haar telefoon gebruikte achter het stuur van de auto van haar vriend, Ajax-voetballer Kenneth Taylor. Ze hekelt het gedrag van de betrokken agent, vanwege een bericht dat hij na de aanhouding deelde op sociale media. Dinsdag deelt hij nog een post, waaruit blijkt dat ze niet alleen een boete kreeg.
De aanhouding gebeurde in haar woonplaats Alkmaar, vertelt de grootste influencer van Nederland in video’s op Snapchat. Van Vliet reed naar eigen zeggen in haar eentje in de auto van Taylor toen ze via Google Maps de route instelde naar de lokale supermarkt. Van Vliet zegt altijd de navigatie-app te gebruiken, ook in haar woonplaats. Ze zette de telefoon vervolgens in een vakje voor bekers, stelt ze.
Toen Van Vliet opkeek, spotte ze een motoragent. Die gaf haar aanvankelijk nog geen stopteken, maar al snel wel. „Ik denk ja: stik erin’’, memoreert Van Vliet. „Maar ja, ik kon hem geen ongelijk geven. Ja, ik zat op mijn telefoon [voor de route]. Hij zei dat ik aan het appen was, dat was niet zo.”
Jade Anna mocht nog een verklaring afleggen en eventueel een advocaat bellen, maar zei dat ze de boete accepteerde. Ze was amper thuis toen het juicekanaal RealityFBI haar via Instagram vroeg of ze een boete had gehad. Van Vliet gaf in een privébericht toe dat dat zo was en het kanaal publiceerde dat. Het account bleek al te vermoeden dat dit zo was, dankzij de betrokken agent.
‘Hele rare zet’
Dat was immers de enigszins bekende verkeersagent Emiel, die dagelijks over zijn werk in Alkmaar post op Instagram. Zo schreef hij nu bij een foto van zijn motorstuur: ‘Influencers tijdens het rijden op de telefoon, ook hen kost het 430 euro.’ Dat bericht schoot bij Van Vliet in het verkeerde keelgat.
„Ik vind het een hele rare zet om dat te posten”, zegt ze. „Maar goed, hij is politieagent en zal wel weten wat mag en wat niet mag. Ik vind het best raar dat je dat gewoon online zet.” Volgens Van Vliet was het zonneklaar dat zijn bericht over haar ging.
„Ik vind het heel scheef dat een politieagent dat mag posten. Hij noemt geen namen, maar buurtagent Alkmaar... influencer... één en één is twee. Iedereen kon weten dat het over mij gaat.”
Rijbewijs niet mee
Dinsdag blijkt dat Jade Anna niet alleen een boete kreeg. Volgens de agent kreeg ze ook een waarschuwing omdat ze haar rijbewijs niet kon tonen. Haar aanhouding komt voor in een vlog over de dag van Emiel, waarin haar stem te herkennen is.
Het is overigens inderdaad behoorlijk breed bekend dat Van Vliet in Alkmaar samenwoont met Taylor. Zo kwam de verhuizing in het nieuws, evenals incidenten waarbij ze werd natgespoten met een waterpistool en zou zijn toegeschreeuwd door kinderen bij haar huis.
Jade Anna van Vliet is met 1 miljoen volgers op Instagram en 1,8 miljoen op TikTok de grootste Nederlandstalige influencer. Eind 2023 maakte ze bekend een relatie te hebben met Ajax-voetballer Kenneth Taylor (23), na haar veelbesproken breuk met youtuber Gio Latooy.
https://www.ad.nl/show/po(...)at-dit-mag~ac2837fa/
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef Starhopper het volgende:
Op je telefoon zitten en dan jankenHoe is dit herleidbaar man
Dit had ook Enzo Knol kunnen zijn die toevallig een middagje Alkmaar deed. Of een andere influencer ofzo
[..]
De betreffende insta post:
https://www.instagram.com/reel/DMZnP3BIepc/
[poll=9076]
Wat komt er na top?quote:Topinfluencer
Ze werd niet aangehouden. Wel staande.quote:Haar aanhouding
Dit is sowieso al wat er mis is met dit soort mensen. Je bent geen "topinfluencer" omdat je een bekende voetballer neukt.quote:Topinfluencer Jade Anna van Vliet (21) heeft maandag een boete van 430 euro gekregen omdat ze haar telefoon gebruikte achter het stuur van de auto van haar vriend, Ajax-voetballer Kenneth Taylor.
Nou nee, je kunt niet cherry pikken welke "content" er online komt als je je niet aan de regels houdt. Je wil bekend zijn, dat ben je dan ook, dan horen dit soort dingen daar ook gewoon bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
We kunnen het concept "influencer" wel allemaal belachelijk vinden en we kunnen geen flauw idee hebben wie Jade-Anna is (want ik ken dat mens ook niet en vind influencer ook iets idioots), maar ik vind dat ze eigenlijk wel een punt heeft.
Ja maar ze zat niet in haar eigen auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:56 schreef BeriBeri het volgende:
Slecht verhaal, Google maps gebruiken om naar de plaatselijke supermarkt te rijden![]()
Het is wel een bouwpakket in wording.quote:
Zo'n agent mag prima alle content online gooien die hij wil, maar wel geanonimiseerd. Dit was niet echt heel anoniem.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou nee, je kunt niet cherry pikken welke "content" er online komt als je je niet aan de regels houdt. Je wil bekend zijn, dat ben je dan ook, dan horen dit soort dingen daar ook gewoon bij.
Kan ze zelf ook allemaal super makkelijk voorkomen.
Ik heb sowieso een pittige mening over vloggende agenten. Zou niet moeten mogen. Hoe nobel het ook kan zijn, maar het mag nou eenmaal en daar had ze rekening mee moeten houden als "bekend" persoonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:58 schreef sp3c het volgende:
geen idee wie deze mensen zijn en ik vind eigenlijk ook dat agent hier een stapje te ver gaat met zijn matige vlog
verder terechte boete
eensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een pittige mening over vloggende agenten. Zou niet moeten mogen. Hoe nobel het ook kan zijn.
Natuurlijk wel. En kijk hoeveel aandacht ze er alsnog mee weet te krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo'n agent mag prima alle content online gooien die hij wil, maar wel geanonimiseerd. Dit was niet echt heel anoniem.
Even op haar insta gekeken. Lijkt me een ontzettend verwende dame. Het gaat een keer niet zoals madame wil.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En kijk hoeveel aandacht ze er alsnog mee weet te krijgen.
Openbare weg..mag gewoon. Hoe dat ambtshalve zit weet ik niet maar aangezien je meer vloggende coppers hebt denk ik dat daar wel over nagedacht isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo'n agent mag prima alle content online gooien die hij wil, maar wel geanonimiseerd. Dit was niet echt heel anoniem.
Ik niet. De eerste les die je als influencer leert is: negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
We kunnen het concept "influencer" wel allemaal belachelijk vinden en we kunnen geen flauw idee hebben wie Jade-Anna is (want ik ken dat mens ook niet en vind influencer ook iets idioots), maar ik vind dat ze eigenlijk wel een punt heeft.
zou niet moeten mogenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Openbare weg..mag gewoon. Hoe dat ambtshalve zit weet ik niet maar aangezien je meer vloggende coppers hebt denk ik dat daar wel over nagedacht is
Openbare weg..mag gewoon. Hoe dat ambtshalve zit weet ik niet maar aangezien je meer vloggende coppers hebt denk ik dat daar wel over nagedacht isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand zichzelf als influencer voorstelt is het al foute boel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik niet. De eerste les die je als influencer leert is: negatieve aandacht is ook aandacht.
Dus die agent heeft haar geholpen.
Of misschien heeft ze die eerste les als influencer gemist. Ik geloof ook dat ze niet helemaal weet wat het woord "bekende" in "bekende Nederlander" betekent.
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze mijn kinderen influenced, want ze lijkt niet bepaald een goede invloed te zijn.
Ik zie het juist als iets positiefs. Dit soort posts spreken jongeren veel meer aan dan een saai persbericht. Al mag hij misschien wel in de les bij Jade Anna wat betreft monterenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een pittige mening over vloggende agenten. Zou niet moeten mogen. Hoe nobel het ook kan zijn, maar het mag nou eenmaal en daar had ze rekening mee moeten houden als "bekend" persoon
Volgens mij noemt zij zichzelf niet topinfluencer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is sowieso al wat er mis is met dit soort mensen. Je bent geen "topinfluencer" omdat je een bekende voetballer neukt.
En als je al een "topinfluencer" bent weet je dat als een andere "influencer" (want Emiel is inderdaad een vloggende agent) je in de smiezen heeft je daar wat van gaat horen..hoge bomen vangen veel wind toch?
Dom wijf.
Maar bij Wegmisbruikers krijg je letterlijk een tv-camera in je gezicht en blurren ze alleen je kentekenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou niet moeten mogen
PR team en wegmisbruikers etc. tot daar aan toe maar op deze manier wmb niet
Hoe bedoel je? Ze neemt toch gewoon de boete. Ze is niet blij met het vlog gedrag van de agent en dat is niet verwend.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even op haar insta gekeken. Lijkt me een ontzettend verwende dame. Het gaat een keer niet zoals madame wil.
waar heb ik het ergens over de herkenbaarheidquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar bij Wegmisbruikers krijg je letterlijk een tv-camera in je gezicht en blurren ze alleen je kentekendat is toch veel herkenbaarder dan een vage Instapost?
Ja eens hoor maar we leven nou eenmaal in een hoernalistiek tijdperk en de pliesie wil ook hip meeliften op die rage.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou niet moeten mogen
Ze vindt het anders wel nodig om te bagatelliseren. "Zette haar navigatie aan" "appte niet maar deed deze in bekerbakje"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ze neemt toch gewoon de boete. Ze is niet blij met het vlog gedrag van de agent en dat is niet verwend.
Ik vul niets zelf in? Jij haalt wegmisbruikers aan en daar reageer ik op. Ik vind dat de agent het netter doet dan Wegmisbruikers.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb ik het ergens over de herkenbaarheid
als je wat van me wilt weten moet je het gewoon vragen en kappen met de boel zelf in vullen de hele tijd, is een gruwelijk irritante gewoonte van je![]()
![]()
is zo maar op deze manier vind ik het niet okquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja eens hoor maar we leven nou eenmaal in een hoernalistiek tijdperk en de pliesie wil ook hip meeliften op die rage.
Weet niet of ik nu moet huilen of lachen om een hippe vloggende motormuis.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja eens hoor maar we leven nou eenmaal in een hoernalistiek tijdperk en de pliesie wil ook hip meeliften op die rage.
jawel, ik heb het helemaal nergens over de herkenbaarheid gehad, dat heb je zelf verzonnen voor me, dat doe je altijd en dat is een hele irritante gewoonte, kutsmiley erachteraan en starhopper kan weer doorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vul niets zelf in? Jij haalt wegmisbruikers aan en daar reageer ik op. Ik vind dat de agent het netter doet dan Wegmisbruikers.
Ik vind het altijd zo'n afknapper. Heb je eindelijk een verovering en mag je er op los gaan, zit je de hele tijd tegen een paar lelijke littekens aan te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is wel een bouwpakket in wording.
https://www.ad.nl/show/to(...)maliseren~ab81772d4/
https://www.rtl.nl/boulev(...)ergroting-antwoorden
Ook Jade krijgt dan een boete, net als de gewone Nederlander.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze vindt het anders wel nodig om te bagatelliseren. "Zette haar navigatie aan" "appte niet maar deed deze in bekerbakje"
Klinkt nogal ongeloofwaardig voor iemand die nagenoeg al haar wakkere uren per dag online gooit.
Nee hoor, daar blurren ze ook gewoon je gezicht als je dat wil en volgens mij zelfs eventueel met een stemvervormer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar bij Wegmisbruikers krijg je letterlijk een tv-camera in je gezicht en blurren ze alleen je kentekendat is toch veel herkenbaarder dan een vage Instapost?
Dan moet ze haar geld stoppen waar haar mond is en de agent aanklagen. Dan zullen we op haar kosten snel te weten komen hoe de wet er over denkt. Doet ze ook nog eens iets voor de samenleving.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij noemt zij zichzelf niet topinfluencer.
En ze heeft weldegelijk een punt. Volgens mij krijgt deze agent wel vaker kritiek op de zaken die hij post.
Je. Ze blurren je gezicht. Maar je buren herkennen je wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar blurren ze ook gewoon je gezicht als je dat wil en volgens mij zelfs eventueel met een stemvervormer.
nou ze is niet boos om de boete maar om de vlog van de agent over die boetequote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Nee Jade-Anna je bent niet belangrijk, je zat met je klauwen onder het rijden op je telefoon. Daarvoor ben je beboet, dat 't vervolgens op RealityFBI staat komt doordat je graag bekend wilde zijn en aandacht wilde, toch? Nu heb je aandacht en dan is het weer niet goed? Dan zou ik zeggen. Neem een relatie met Henk de postbezorger, verkoop je vlogspullen, sluit je accounts en ga lekker terug de anonimiteit in.
Zeiken en verbolgen doen om iets wat JIJ fout doetNa deze ophef zal ze wel weer moe zijn van het harde werken
Ze moet niks..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan moet ze haar geld stoppen waar haar mond is en de agent aanklagen. Dan zullen we op haar kosten snel te weten komen hoe de wet er over denkt. Doet ze ook nog eens iets voor de samenleving.
Die agent deed gewoon z'n werk en had het over een "influencer"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze is niet boos om de boete maar om de vlog van de agent over die boete
Precies. Die Jade-anna is er zelf eentje die dit gedrag aanjaagt. Eigen schuld dus. De doos van Pandora is open, en Jade-anna kwam er achter dat zij zelf ook de gevolgen van de doos moet ondergaan. Had ze kunnen weten. Al 2700 jaar lang vertellen de Grieken ons het verhaal van de doos van Pandora. Je moet onder een steen hebben geleefd als je daar nooit van gehoord hebt. En hoe kun je een betrouwbare influencer zijn als je onder een steen hebt geleefd?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar niemand klaagt over de agent zijn werkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die agent deed gewoon z'n werk en had het over een "influencer"
Noemde helemaal geen naam. Dus als Jade Anna dit niet zo breed had uitgemeten had niemand geweten dat het over haar ging. Dit is dus een issue die ZIJ gecreëerd heeft.
quote:,,Maar ja, ik kon hem geen ongelijk geven. Ja, ik zat op mijn telefoon [voor de route]. Hij zei dat ik aan het appen was, dat was niet zo."
Want?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind dat ze een enorm bord voor haar kop heeft. Als je met je telefoon achter het stuur zit ben je gewoon af en moet je, je bek houden en je gaan zitten schamen en niet de boel omdraaien dat je ineens slachtoffer bentquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Alleen heeft Jan Lul geen podium om het ongenoegen te uiten over de (waarschijnlijk) zeer terechte boete.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook Jade krijgt dan een boete, net als de gewone Nederlander.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Want?
Ze zat op haar telefoon dan krijg je een boete. Hij noemt geen namen verder in z’n post
Ze klaagt ook niet over de boete, ze vindt dat de vloggende agent haar anonimiteit niet goed genoeg gewaarborgd heeft. Dat ben ik wel met haar eens, zo'n vlogagent geeft met "influencer" best een grote hint weg. Dat zou hij niet moeten doen, zelfs iets als "deze bekende automobilist" zou ik al over het randje vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een enorm bord voor haar kop heeft. Als je met je telefoon achter het stuur zit ben je gewoon af en moet je, je bek houden en je gaan zitten schamen en niet de boel omdraaien dat je ineens slachtoffer bent
En toch wist een roddelkanaal het te koppelen aan haar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Want?
Ze zat op haar telefoon dan krijg je een boete. Hij noemt geen namen verder in z’n post
Zo erg vindt ze dat niet anders had ze wel haar bakkes dicht gehouden in de hoop dat het overwaaide en niemand er erg in had. Maar deze troela meent content van haar stupide gedrag te kunnen/moeten maken terwijl ze zich in een hoekie zou gaan moeten zitten schamenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ze klaagt ook niet over de boete, ze vindt dat de vloggende agent haar anonimiteit niet goed genoeg gewaarborgd heeft. Dat ben ik wel met haar eens, zo'n vlogagent geeft met "influencer" best een grote hint weg. Dat zou hij niet moeten doen, zelfs iets als "deze bekende automobilist" zou ik al over het randje vinden.
Zoals politievlogger Jan Willem Schut toen die in overtreding was en dacht dat het wel over zou waaien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zo erg vindt ze dat niet anders had ze wel haar bakkes dicht gehouden in de hoop dat het overwaaide en niemand er erg in had. Maar deze troela meent content van haar stupide gedrag te kunnen/moeten maken terwijl ze zich in een hoekie zou gaan moeten zitten schamen
Als JWS morgen een bakker bekeurd en dat op z' n vlog zet (zonder verder een naam te noemen) is hij dan in overtreding of is dat alleen als internetkutjes er een drama van maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals politievlogger Jan Willem Schut toen die in overtreding was en dacht dat het wel over zou waaien?
Wat?! Is die snelheidsduivel nog werkzaam bij de politie?!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als JWS morgen een bakker bekeurd en dat op z' n vlog zet (zonder verder een naam te noemen) is hij dan in overtreding of is dat alleen als internetkutjes er een drama van maken?
Marco heeft toch nooit bij de politie gezeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat?! Is die snelheidsduivel nog werkzaam bij de politie?!
Als je eenmaal werkt bij de politie kom je overal mee weg en kun je op je broeders vertrouwen om je de hand boven het hoofd te houden. Alleen bij de selectie pretenderen ze kritisch te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat?! Is die snelheidsduivel nog werkzaam bij de politie?!
Tja risico van t vak denk ik dan. Agent noemde geen namen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En toch wist een roddelkanaal het te koppelen aan haar.
Volgende keer een betere smoes verzinnen.quote:Van Vliet reed naar eigen zeggen in haar eentje in de auto van Taylor toen ze via Google Maps de route instelde naar de lokale supermarkt. Van Vliet zegt altijd de navigatie-app te gebruiken, ook in haar woonplaats.
quote:Ze zette de telefoon vervolgens in een vakje voor bekers, stelt ze.
Volgende keer beter lezen zou ik zeggen. Ze zegt nergens dat deze boete onterecht is gegevenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgende keer een betere smoes verzinnen.
Dit duidt overigens op niet handsfree en dan ben je dacht ik altijd de lul:
[..]
Ja, ik zat op mijn telefoon [voor de route]. Hij zei dat ik aan het appen was, dat was niet zo.”quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Volgende keer beter lezen zou ik zeggen. Ze zegt nergens dat deze boete onterecht is gegeven
Ze geeft dus inderdaad toe dat ze op haar telefoon zat. Het boeit niets voor de strafbaarheid maar ik kan me wel voorstellen dat het irritant is dat zo’n agent doodleuk zegt dat je zat te appen terwijl dat niet zo was.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik zat op mijn telefoon [voor de route]. Hij zei dat ik aan het appen was, dat was niet zo.”
Toevallig ook dat je uitgerekend deze zin dan weer net weg laat in je quote natuurlijkquote:Maar ja, ik kon hem geen ongelijk geven.
In het centrum van Alkmaar wonen en dan navigatie nodig hebben voor een supermarkt? Er zitten er 5 binnen een straal van 4 straten ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgende keer een betere smoes verzinnen.
Dit duidt overigens op niet handsfree en dan ben je dacht ik altijd de lul:
[..]
Blond hèquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:56 schreef BeriBeri het volgende:
Slecht verhaal, Google maps gebruiken om naar de plaatselijke supermarkt te rijden![]()
Alkmaar is geen wereldstad ofzo
Je mag achter het stuur helemaal geen telefoon vast hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ze geeft dus inderdaad toe dat ze op haar telefoon zat. Het boeit niets voor de strafbaarheid maar ik kan me wel voorstellen dat het irritant is dat zo’n agent doodleuk zegt dat je zat te appen terwijl dat niet zo was.
Blond hèquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:56 schreef BeriBeri het volgende:
Alkmaar is geen wereldstad ofzo
Blondjes logicaquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar ze zat niet in haar eigen auto.
Blond uit een potje. Maar van binnen nog net zo blond.quote:
Dat betwist zowel dat wijf als ik toch ook helemaal niet manquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag achter het stuur helemaal geen telefoon vast hebben.
Of je er nou mee belt, appt of hem alleen vasthoudt doet er niet toe.
Telefoon in hand = boete.
Boten Anna daarentegenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
Jade-Anna
Dat klinkt alsof er wielen onder haar huis zitten.
Hoe noem je een blondje dat haar haren bruin geverfd heeft?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond uit een potje. Maar van binnen nog net zo blond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Fuck off, bitchquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat betwist zowel dat wijf als ik toch ook helemaal niet man
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe noem je een blondje dat haar haren bruin geverfd heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe noem je een blondje dat haar haren bruin geverfd heeft?Ach, die grap vertelden we elkaar al op de basisschool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Nou en!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, die grap vertelden we elkaar al op de basisschool.
Er was precies niks uit die post wat te herleiden is naar dit aandachtsgeile figuur.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ze is niet boos om de boete maar om de vlog van de agent over die boete
Het is een meisje van 20. En jonge mensen denken maar aan een ding. AANDACHT!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand die aan haar denkt, en dan heel hard gaan roepen zodat iedereen weet dat het over jou gaat
Maar goed, kennelijk is er een markt voor
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:56 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Er was precies niks uit die post wat te herleiden is naar dit aandachtsgeile figuur.
Dit is zo'n leuke rubriekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is een meisje van 20. En jonge mensen denken maar aan een ding. AANDACHT!
Oh ze praten niet over mij. Nu doe ik dit, want ik wil dat ze over mij praten.
OH FUCK, Nu praten ze over mijDAT WIL IK NIET
Dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft het op een Instagram speciaal voor politie gezet en vervolgens pakte een roddelkanaal het op.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een agent die even vertelt wie wel of geen boete heeft gekregen aan een modderfokking juice channel
Weg met die agent
GO JADE ANNA!
Oei; hier wordt user @ChevyCaprice even duidelijk op zijn tekortkomingen qua begrijpend lezen gewezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft het op een Instagram speciaal voor politie gezet en vervolgens pakte een roddelkanaal het op.
Graag goed lezen
Mogelijk, mogelijk heeft de influenceragent ze getipt, weet ik veelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zou ze niet onder 1 hoedje spelen met dat kanaal wat het zgn ontdekte?
hep wat gekost ook he net als die lippequote:
niets zo vermoeiend als een vriendin die 600 fotos per dag van zichzelf wil gemaakt hebben, met en vinger in haar mond met een bloem in het haar, zo lachend en zo lachend , op die brug en met een koffie in haar handquote:Op woensdag 23 juli 2025 01:08 schreef augurk2025 het volgende:
Nooit van gehoord maar lekker wijf wel
Niet eens volledig tot wasdom gekomen maar toch gewoon lekker aan het verbouwen gaan. Als je die tegenkomt over een jaar of 10 schrik je je de tyfus.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is wel een bouwpakket in wording.
https://www.ad.nl/show/to(...)maliseren~ab81772d4/
https://www.rtl.nl/boulev(...)ergroting-antwoorden
Ik vind wegmisbruikers vaak heel irritant.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou niet moeten mogen
Je vult weer vanalles in. Walgelijk dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mogelijk, mogelijk heeft de influenceragent ze getipt, weet ik veel
Beter lezen broerquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je vult weer vanalles in. Walgelijk dit.
Dan moet je je aan de regels houden manquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vind wegmisbruikers vaak heel irritant.
Het is twijfelgeval, we betalen niet het salaris van de politie om content te maken voor sbs 6. We kopen ook geen politieauto's van ons belastinggeld om de cameraploeg en geluidsman van SBS 6 rond te rijden. Snap je?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan moet je je aan de regels houden man
Ben horsequote:Op woensdag 23 juli 2025 00:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hep wat gekost ook he net als die lippe
Ik snap je, dat is ook mijn probleem met vloggende agentenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:26 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Het is twijfelgeval, we betalen niet het salaris van de politie om content te maken voor sbs 6. Wekopen ook geen politieauto's van ons belastinggeld om de cameraploeg en geluidsman van SBS 6 rond te rijden. Snap je?
Maar wat ik niet oke vind is de bijkomende publicatie van de mensen die de wet overtreden. Ze hebben ook geen keus om weg te gaan, want vluchten voor de politie mag niet. Sbs misbruikt deze situatie gewoon hard voor het maken van hun commerciële content.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik snap je, dat is ook mijn probleem met vloggende agenten
Maat dit vind ik dan net aan de goede kant van de grens omdat de hele pr afdeling er wat over te zeggen heeft voor publicatie
Lijkt mij een goed idee dat ze bodycams dragen, maar het publiekelijk maken van al dit materiaal lijkt mij geen goed idee, in Nederland wordt het belang van privacy vaak wel wat hoger ingeschat dan in de VSquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef junkiesietze het volgende:
fuck vloggende agenten, gewoon alle bodycam materiaal beschikbaar maken als we het via legale weg opvragen.
Zoals in amerika.
Ik wil niet dat agenten tijdens hun dienst met social media bezig zijn, heeft 0,0 positieve bijdrage.
op de openbare weg mag je geen privacy verwachten, dus dat beeldmateriaal mag van mijn part gewoon geopenbaard worden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:07 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee dat ze bodycams dragen, maar het publiekelijk maken van al dit materiaal lijkt mij geen goed idee, in Nederland wordt het belang van privacy vaak wel wat hoger ingeschat dan in de VS
Tja, er is laatst nog een of andere baggerwet gemaakt waardoor het praktisch strafbaar is om foto's van agenten online te zettenquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
op de openbare weg mag je geen privacy verwachten, dus dat beeldmateriaal mag van mijn part gewoon geopenbaard worden.
jajoh? bron?quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:32 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Tja, er is laatst nog een of andere baggerwet gemaakt waardoor het praktisch strafbaar is om foto's van agenten online te zetten
Dus nog meer FTE's naar onzin?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik snap je, dat is ook mijn probleem met vloggende agenten
Maat dit vind ik dan net aan de goede kant van de grens omdat de hele pr afdeling er wat over te zeggen heeft voor publicatie
Ze was al bekend vóórdat zij een relatie met die voetballer kreeg. Helaas, aanvallen hierop lukt niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is sowieso al wat er mis is met dit soort mensen. Je bent geen "topinfluencer" omdat je een bekende voetballer neukt.
En als je al een "topinfluencer" bent weet je dat als een andere "influencer" (want Emiel is inderdaad een vloggende agent) je in de smiezen heeft je daar wat van gaat horen..hoge bomen vangen veel wind toch?
Dom wijf.
Een "topinfluencer" die met haar telefoon in de hand wordt betrapt en daar over gaat miepen is gewoon een dom wijf of gast.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was al bekend vóórdat zij een relatie met die voetballer kreeg. Helaas, aanvallen hierop lukt niet.
Verder ken ik haar nauwelijks overigens, zoals bij vrijwel alle influencers. Maar die opmerking van je is net zo dom, als dat je haar een dom wijf noemt. Ken tenminste je feiten.
Daar miept ze ook niet over. Ze miept over het vlog gedrag van de polifluencer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een "topinfluencer" die met haar telefoon in de hand wordt betrapt en daar over gaat miepen is gewoon een dom wijf of gast.
En ja, heel dom dat ik niet weet wie ze is en waarom ze bekend is. Of zal dat te maken hebben met het feit dat dat me simpelweg niet interesseert? Lastig.
Zoals ik al zei, ik vind dat ook de grootste onzin. Maar als bekend persoon loop je dat risico blijkbaar. Het gaat al mis met de telefoon vasthouden, daar heb ik sowieso een verschrikkelijke hekel aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar miept ze ook niet over. Ze miept over het vlog gedrag van de polifluencer.
Deze wet is al wat jaartjes oud dus je bent te laat voor de discussie, maar hij is natuurlijk vooral in het leven geroepen voor de infantiele mongolen die tijdens het rijden zitten te appen of zelfs zitten te browsen en ongelukken veroorzaken. Ik vind de wet ontzettend noodzakelijk en eenieder die zich schuldig maakt aan onnodig telefoongebruik achter het stuur mag van mij zichzelf tegen een muur te pletter rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:53 schreef Korenfok het volgende:
zeikerige regels. Je kunt wel je tomtom instellen, maar niet je telefoon? onzin natuurlijk.
Duidelijk voorbeeld van regels die te ver door slaan.
Vreemde stelling, want je bent nooit te laat om een regel ter discussie te stellen, zeker als een regel al heel oud is. Want hoe reeel is dit hele argument nog met alle adaptatieve crusecontrol en zelf rijdende systemen straks.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Deze wet is al wat jaartjes oud dus je bent te laat voor de discussie, maar hij is natuurlijk vooral in het leven geroepen voor de infantiele mongolen die tijdens het rijden zitten te appen of zelfs zitten te browsen en ongelukken veroorzaken. Ik vind de wet ontzettend noodzakelijk en eenieder die zich schuldig maakt aan onnodig telefoongebruik achter het stuur mag van mij zichzelf tegen een muur te pletter rijden.
Veel systemen in zijn wel minder lekker in gebruiken dan google maps. Ik gebruik echt never nooit de navigatie in mijn auto. Betaal er alleen voorquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze die route in haar telefoon moest plannen.
Beetje auto heeft dat aan boord tegenwoordig.
Als er straks massaal zelfrijdende auto's zijn kunnen we die wet nog eens bekijken, maar nu telefoongebruik achter het stuur toestaan omdat we over 50 jaar misschien niet meer massaal zelf hoeven te sturen lijkt me een beetje een gek verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Vreemde stelling, want je bent nooit te laat om een regel ter discussie te stellen, zeker als een regel al heel oud is. Want hoe reeel is dit hele argument nog met alle adaptatieve crusecontrol en zelf rijdende systemen straks.
Want agent had ook haar verhaal kunnen geloven en geen boete hoeven geven. Maar hij kiest ervoor om het wel te doen (influencertje op haar plek zetten?).
Er word niet gewaarschuwd voor het vasthouden van een telefoon en geheel terecht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Vreemde stelling, want je bent nooit te laat om een regel ter discussie te stellen, zeker als een regel al heel oud is. Want hoe reeel is dit hele argument nog met alle adaptatieve crusecontrol en zelf rijdende systemen straks.
Want agent had ook haar verhaal kunnen geloven en geen boete hoeven geven. Maar hij kiest ervoor om het wel te doen (influencertje op haar plek zetten?).
En anders wel Android auto of Apple car play. Er is geen excuus.. blijf gewoon van dat ding af.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
Ik gok dat die auto van haar vriend eerder dusdanig exclusief is dat ie geen CarPlay heeft dan dat het een te skere auto is om CarPlay te hebben..quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
je hebt ook van die houders die aan het raam kan plakken waar je de mobiel in kunt zetten en dan hoef je dat ding niet vast te houden, of je legt hem naast je op de bijrijdersstoel en zet hem op de speakerquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als er straks massaal zelfrijdende auto's zijn kunnen we die wet nog eens bekijken, maar nu telefoongebruik achter het stuur toestaan omdat we over 50 jaar misschien niet meer massaal zelf hoeven te sturen lijkt me een beetje een gek verhaal.
Ja agent had haar verhaal kunnen geloven maar ik zou dat zelf nooit doen. Het is algemeen bekend dat jongeren lastig hun pokkie kunnen neerleggen dua in het verkeer moet je niks gedogen, om de striktheid te normaliseren.
Is het niet een smoes?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:20 schreef maily het volgende:
Psies.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je hebt ook van die houders die aan het raam kan plakken waar je de mobiel in kunt zetten en dan hoef je dat ding niet vast te houden, of je legt hem naast je op de bijrijdersstoel en zet hem op de speaker
Heel makkelijk allemaal
Uuuuhhhh.....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef Starhopper het volgende:
De aanhouding gebeurde in haar woonplaats Alkmaar, vertelt de grootste influencer van Nederland in video’s op Snapchat. Van Vliet reed naar eigen zeggen in haar eentje in de auto van Taylor toen ze via Google Maps de route instelde naar de lokale supermarkt.
influencers die doen alleen matchas drinken op een strandbed, die eten geen spinazie in de keukenquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die gaat niet vaak naar de supermarkt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |