een optie is idd om niet op te geven, wel opgeven is ook een optiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Quoi het volgende:
"Optie is geen opgeven"![]()
Ik ben weer bij. Wat een figuren weer dit seizoen.
Nou, Dick kon er anders ook wat van met zijn gezeur over al die kevers. Wat mij opviel dat ie met zijn blote voeten door dat oerwoud liep met al die enge vraatzuchtige mieren, brrrrr. En dat donkere zwemwater, getsie, zijn vorige kandidaat zei al dat het net een bad cola leek. Viel mij al op in eerdere afleveringen dat ie met een kano door een diarreebruin slootje vaarde. BAH, laat maar zitten dat Suriname.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef Quoi het volgende:
Als je alle energie uit een conversatie wil zuigen, moet je zeker langer dan een minuut over tanden poetsen praten
Die irritante grijns de hele tijdquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Dick heeft uitermate interesse in zichzelf.
quote:Villa op Lesbos van B&B vol liefde-deelnemer Ingrid staat te koop
In het nieuwe seizoen van het populaire datingprogramma B&B vol liefde is de 61-jarige Ingrid Peeters uit Grubbenvorst nu al een van de meest spraakmakende deelnemers. Opmerkelijk is dat ze haar idyllische verblijf in Griekenland, genaamd 'Dutch Dream', te koop heeft gezet.
Dat blijkt uit een vermelding op de website van een Griekse makelaar.
Voor een vraagprijs van 489.000 euro staat het gehele complex te koop: een riante villa van drie verdiepingen en 210 vierkante meter inclusief zwembad, met uitzicht op de Egeïsche Zee.
De accommodatie bevindt zich in Anaxos, op het eiland Lesbos in het oosten van Griekenland. Waarom de villa te koop staat, is niet bekend.
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren..quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-5nNvBVX
[..]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepenquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren..![]()
[ afbeelding ]
Het zou wel sneu zijn als een B&B de deuren moet sluiten omdat de naamsbekendheid achterwegen blijft na de TV showquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepen
uiterlijk en vermogen is niet belangrijk voor haar
https://www.dutchdream-lesbos.nl/quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zou wel sneu zijn als een B&B de deuren moet sluiten omdat de naamsbekendheid achterwegen blijft na de TV show
Ja, zolang ze niet aan het werk hoevenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.dutchdream-lesbos.nl/
zal best een gegadigde voor komen opdagen
Klopt helemaal. Ook na het eten van een appel of drinken van cola of bier niet tandenpoetsen. Hlazuur komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef Gia het volgende:
Die griet bij Dick is ook hypereigenwijs. Met haar tandenpoetsen voor het eten. Klok-klepel....
Ook met die hangmat. Niet eerst je voet! Ik doe dat lekker toch.
Muts.
In het voorstukje zie je dat ze doorgaat op dat tandenpoets verhaal.
Hoe zit dat nu echt?
Het is het beste om niet direct na het ontbijt je tanden te poetsen, omdat zuren in het eten of drinken je tandglazuur aan kunnen tasten. Meteen poetsen wrijft het er verder in. Dus het beste kun je pas na een uur je tanden poetsen, omdat dan je speeksel je tandglazuur geneutraliseerd heeft, het zuur is dan weg.
Heb je geen tijd om een uur te wachten, DAN kun je beter voor het eten poetsen. Of op een ander moment van de dag.
Maar het is zeker niet zo dat het het beste is om voor het eten je tanden te poetsen.
Bron:
https://www.philips.nl/c-(...)-na-het-ontbijt.html
Anyway, denk niet dit een blijvertje gaat zijn.
Beetje uitgroei , zo erg is dat toch ook weer niet?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ingrid was toch ook kapster? Mag ze haar grijze kruin ook wel eens aanpakken, geen gezicht die uitgroei, terwijl je weet dat de camera's op je staan.
Voor een kapster vind ik dat wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje uitgroei , zo erg is dat toch ook weer niet?
Het was mij iig niet opgevallen.
Ik ergerde me meer over hoe ze over die Nieuwe (Rinus) sprak:quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo vaak is er ook geen opname van achteren bij haar, in de bouwmarkt viel het op.
Ja ze zoekt een klusjesman die goedkoop haar zaken opknapt. Ook constant te zeuren over dat ze geen initiatief tonen. Ze zijn daar op bezoekquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ergerde me meer over hoe ze over die Nieuwe (Rinus) sprak:
' Rinus straalt wel uit dat hij toch wel handig is, zou me tegenvallen als hij het niet is.
Ik ga het zien want dat vind ik wel een spannend onderwerp als hij die boor vasthoudt, of het inzicht heeft
Ingrid zie ik niet eindigen met een leuke man , zij is alleen maar bezig met een man die op commando haar klusjes uitvoert.
Zeker nog nooit naar Suriname geweest anders zou je weten dat donker water als cola normaal is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, Dick kon er anders ook wat van met zijn gezeur over al die kevers. Wat mij opviel dat ie met zijn blote voeten door dat oerwoud liep met al die enge vraatzuchtige mieren, brrrrr. En dat donkere zwemwater, getsie, zijn vorige kandidaat zei al dat het net een bad cola leek. Viel mij al op in eerdere afleveringen dat ie met een kano door een diarreebruin slootje vaarde. BAH, laat maar zitten dat Suriname.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe kijkers de woorden van deelnemers interpreterenquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:30 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 12
Wat een aanstellerig mens, die neplesbo, zo camerabewust.
JP: "Nou, dat had ik niet zien aankomen." Geloof je het zelf, maak dat de kat wijs..haha. Hij is liever met boodschappenlijstjes bezig voor het volgende feestje dan zich bemoeien met die lastige troela's.
Rob vind ik nu al een verschrikkelijke kerel, wat een botterik ook. Tegen Margot zei hij: "Ja, ik was op tijd gestopt met de wijntjes, JIJ NIET!"
Nah, ok, daar komt de concurrente aan..Marianne, 64 jaar, student psychologie, ik gun Rob die direct.![]()
Allemachtig, die conversatie tussen Petra en haar trutten op dat terras, hoe ze potten kunnen herkennen. Ziet die neppot een oudere vrouw met kort haar. Dat was dan een mannenpot volgens haar en zij zocht een meisjemeisjepot. Nee mens, ben je te oud voor en vanaf 65 jaar gaan steeds meer mannen en vrouwen op elkaar lijken, let maar eens op.
GENANT!
Rob was ook al heel negatief over de date die Margot had georganiseerd, dat de plek niet goed was en dat ie er maar met zijn rug naar toe ging zitten. Het zijn steeds wat nare opmerkingen die niet hoeven.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe kijkers de woorden van deelnemers interpreteren![]()
Uiteraard doe ik daar zelf ook aan mee![]()
Ik vind Rob tot nu toe wel okay eigenlijk.
Dag 1 Gesprekken over geleerde lessen , jaloezie en de liefde
Margot over de toekomst en hoe Rob denkt over een open relatie![]()
Wat hij tegen Margot over die wijntjes zei maakt hem voor jou direct verschrikkelijk?
Hij vond het gezellig en heeft haar zelfs een kusje op haar wang gegeven![]()
Marianne houdt van kale mannen , mannen met haar vindt ze vrouwelijk staat ineens bij het hek
Rob:' Hey' welkom, Michaelle was het toch?'
Marianne:' Hallo Rob, mijn naam? 'Marianne'
Marianne: 'Ik denk , ja dat is Rob, en toen keek hij en toen dacht ie "Hey dat is Mariëlle HAHAHAAHA
maar dat was ik niet HAHAHAHAHAAAA'
Student psychologie![]()
Marianne lijkt meer op een karikatuur.
Oh en wat is een neplesbo? Of wanneer ben je een neppot ?
In mijn optiek nog nepper dan nep, maar ik vreet het als koek, blijft toch vermakelijk..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dit seizoen is? Wat meer als de eerste 2 seizoenen of weer even nep en geforceerd als afgelopen jaar?
Ok, en nee, nog nooit in Suriname of Brazilie geweest, ik houd niet van smurriecolawater en van enge insecten, hier geen oerwoud liefhebber dus. Plus natte benauwde hitte hoef ik ook niet. Maar daarom kan Suriname wel prachtig zijn, hoor! Schitterende kleurige stad is Paramaribo.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 01:07 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit naar Suriname geweest anders zou je weten dat donker water als cola normaal is.
Nog nooit van colakreek in Suriname gehoord ? Zoek het maar op .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Colakreek
Hier kom ik ook nog even op terug. Een neplesbo is een figurant die geronseld is via een tv-programma om te doen alsof ze een nogal geile lesbo is, nadat ze twee lullen versleten heeft. Mens is zo nep als wat.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 02:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh en wat is een neplesbo? Of wanneer ben je een neppot ?
Precies hetzelfde. Gewoon echt maar met lekker veel selectieve edits en sturende en stokende vragen van productie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dit seizoen is? Wat meer als de eerste 2 seizoenen of weer even nep en geforceerd als afgelopen jaar?
Arie die Eveline aanspreekt over de grote tyfuszooi in haar eigen slaapkamer .quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:10 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Rob was ook al heel negatief over de date die Margot had georganiseerd, dat de plek niet goed was en dat ie er maar met zijn rug naar toe ging zitten. Het zijn steeds wat nare opmerkingen die niet hoeven.
Genotquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:52 schreef Firuze60 het volgende:
Britt, de zongedroogde glamourdiva woont dichtbij JP, maar ze mot met de trein komen ipv met een mooie eigen bolide. Uit welke krochten ze die weer vandaan hebben gehaald, manoman..
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokkenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
Britt "schat haar kansen wel heel hoog in.." nahhja zeg..![]()
[ afbeelding ]
wat JP heeft laten lopen was een stuk beter![]()
[ afbeelding ]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjesquote:Op zondag 27 juli 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokken
I knowquote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
Ingrid & Ronald?????quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.dutchdream-lesbos.nl/
zal best een gegadigde voor komen opdagen
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komenquote:
Nee maar Renate is al jaloersquote:Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komen
Klopt. Het boeit hem geen zak.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
We bid you welcome:quote:
Is dat niet het lot van veel van de B&B houders? Zodra ze zogenaamd de Liefde van hun Leven te pakken hebben stopt gelijk de TV show voor hun... tsja en dat wil je als B&B houder toch niet echt...quote:
Ik vind Petra en Lieske wel grappig met elkaarquote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat MeisjeMeisjePot zoeken op het terras wel grappig .. B&B houdster moet effe oppassen dat haar Potjes niet gelijk weglopen met een ander Potje![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de restquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. toevallig van nieuwsgroepen gedouwload , Afl12 ik was nieuwsgierig
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de rest
lolquote:Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensen
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratisquote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb ze allemaal gezien![]()
Maar jij wil gratis .. dan moet je nog ff wachten denk ik
Die is nog niet eens op Videolandquote:Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratis
Ja denk nog kort wachten.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratis
Er zit niets anders opquote:Op zondag 27 juli 2025 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. nou dan wachten we wel even
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helptquote:Op zondag 27 juli 2025 13:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja denk nog kort wachten.
Staan nu 12 afleveringen op Videoland.
Aflevering 13 komt misschien vannacht of morgen,
En bedankt voor de mooie foto's en teksten dat vrolijkt dit topic nog meer op! Wat doe je dit toch leuk!
Same, daarom altijd fijn als je een paar afleveringen achter elkaar kan kijken , blijven de namen ook wat sneller hangerquote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helpt
Dit dusquote:Op zondag 27 juli 2025 13:36 schreef roos94 het volgende:
Elk jaar zit er wel iemand bij waarvan ik de stukjes doorspoel want niet boeiend: dit jaar is het Rob. Niet kijkwaardig.![]()
Welke van de twee? Arie? Vreselijke manquote:Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Geweldig programma.Ik geniet. En hier lezen wat andere kijkers er van vinden is ook zeer vermakelijk.
![]()
Al krijg ik ook regelmatig last van plaatsvervangende schaamte..![]()
En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit...ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te liefquote:Op maandag 28 juli 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welke van de twee? Arie? Vreselijke man
Oh Rob jaquote:Op maandag 28 juli 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te lief![]()
Die er nu is vond ze prachtige ogen hebben, ze straalde er bij maar toen had hij commentaar op haar prive ruimte wat een zootje was.
IK kan ook niks met die weke mannenquote:Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit...ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouwquote:Op maandag 28 juli 2025 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
JP.. Britt is qua uiterlijk goedgekeurd.. nu alleen de inhoud nog
Ik weet dat nog niet.. zoveel toeters&bellen eraan is meestal geen goed tekenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouw
Ze begon ook meteen te vragen of er dingen zijn waar hij zich aan irriteert bij mensen. Rob wist het niet meteen maar Marianne had er zelf wel een paar. Onbeschoftheid en eten met je mond open.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig![]()
Snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
Marianne is een karikatuur, die is snel wegquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig![]()
Snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marianne is een karikatuur, die is snel weg
Dat gevoel heb ik bij Marianne nietquote:Op maandag 28 juli 2025 16:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marianne heeft een bord voor der hoofd
Waarom? Ze vindt zichzelf heel watquote:Op maandag 28 juli 2025 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze haar studie nooit afmaakt, haha, je zal haar als psycholoog krijgen.
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord..quote:Op maandag 28 juli 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijk![]()
Ja preciesquote:Op maandag 28 juli 2025 17:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord..
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotelquote:Op maandag 28 juli 2025 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh ehh Het is wel effe aan ander type dan Renske... Aldus Daniel![]()
IK zeg... snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
Vooroordeel.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
Die ongeïnteresseerde houding en verbeten kop zegt al genoeg, ik snap niet hoe zij door de selectie gekomen is.. tenzij de Regie van grapjes houdtquote:Op maandag 28 juli 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotel
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Graatmagere Magda's leven draait om ete ete ete...( lintworm?) die van arme Rob dus niet
Goeie match weer
[ afbeelding ]
Ohhja zo een , veel koken maar nix zelf opeten, nou dan kan Rob zijn lol op, en die wil,ook nix etenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Effe opzoeke waar Renske vandaan komt...( Goes) Ken Lindsey niet... interesseert 'r ook niet![]()
Hork.. is dat een nederlandse uidrukking?
[ afbeelding ]
Lindsey.. kan zij een Boerenlul zijn?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
HAHAHAHAHA, jouw reacties met foto's zijn geweldig. Ja, Sjappoo wil geen gezeik aan zijn kop.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
JP's barbeque weer een succes..20 man maar ja Renate hepweervrage , ik wil niet zeggen zeiken maar het ligt er tegenaan.. Ze wil geen serveester spelen in JP's B&B Show , ze wil antwoorden![]()
[ afbeelding ]
GEWELDIG vond ik datquote:Op maandag 28 juli 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Rob houd van advocaat.. dus maakt Magda gelijk maar een liter![]()
[ afbeelding ]
Klopt.. voor een lunch én in Griekenland goed betaald lijkt mequote:Op maandag 28 juli 2025 18:02 schreef Firuze60 het volgende:
Dit vond ik dan weer leuk, sinds ik weet dat B&Bvl geen cent krijgen van de productie om hun gasten te verwennen. Ingrid trakteert Rinus op een lunch...niet echt van harte, hij protesteert nog even voor de buhne.
Rekening 54,50 euro. Ze moet graaien in haar tasje, geeft twee briefjes (50 plus 20) en zegt dan....DOE MAAR 15 TERUG.
Een fooi van 50 eurocent
Ik hoop dat ik het mis heb.
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
Die nieuwe dame fleurt de boel ook niet echt opquote:Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef matthijst het volgende:
Wat een trieste bedoening dat Tsjechië.
Die stapelbedden in elke kamer
Mij niet opgevallen, Shirley lijkt mij meer een type van: 'boeit niet en we zien wel.' Renske is eerder een zenuwpees.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.
Met dezelfde reden als waarom een vrouw die zou dragen.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
Shirley is een stokertquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Het schuurt gelijk al blijkbaar tussen Shirly en Renske, en het boeit Shirly zoals verwacht geen zak, had Rens er maar niet aan moeten beginnen enzo.., goed beginMisschien een goed moddergevecht? winner takes all
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shirley is een stokertMaar die Renske gaat mij ook wel wat te snel
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotie
Dit kan ik dus niet aanzien, mede omdat hij idd Margot al heeft ingelicht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:15 schreef praadje het volgende:
[...]
Dan de andere Rob. Wat sneu dat iedereen, inclusief het camera team en Margot al weten dat Marianne weg moet behalve Marianne zelf
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En het laatste Nieuws Eveline mist de connectie met die twee mannen.. tijd voor een derde lijkt me
[ afbeelding ]
(S5 afl 15)
Ik denk dat ze met beide klaar is, geen klik, dus rekken tot nr.3 gestuurd wordtquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denken
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arie? Ja, die heeft wel het uiterlijk en gedrag van een bemoeizuchtig ratje. Best sneu dat Eveline wel de laatsten uit de kaartenbak krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt, zoals bij vele, toch erg tegen als er alleen wat basic makeup op zit en niet een hele dikke plamuurlaagquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Betere kijk op Sharon..type "ZoekNietVerderIkBenGewoonHetBesteWatJeKrijgenKan" :
[ afbeelding ]
hier ook, wij dachten aan 1 van de ratten van ratatouillequote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
Rob ben ik ook niet weg van, de exit van Marianne deed ie niet erg netjes. Trof zij daar nou kakkerlakken in die slaapkamer?
Minstens zo goor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereldquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Wat genant van Sharon, ze geeft Dick een persoonlijk kado (samen in een ijsbad gaan zitten) en wat gebeurt er? Ten eerste, hij vindt er duidelijk geen reet aan. Ten tweede, tot overmaat van ramp heeft ze geen dollars om haar kado te betalen. Stuur maar een tikkie..
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereld
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefdequote:Op woensdag 30 juli 2025 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.
Dat laatste is dan een toevallige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefde
"Journey Manager"quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een Nieuw HuppelPopje onderweg voor JungleDick.. dat gaat Sharon vast leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
( S5 afl15)
Teveel gescript dit keer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef RipCity het volgende:
Valt die man alleen maar op oost Europese types. Elke keer weer nieuwe gecaste types uit die regio.
Inderdaad, Malgosia kwam ook op een kasteel af en dat was veelbekeken TV, dus trek nog maar een blik van die wijven open. Bij het uitzoeken waren het ook allemaal Oostblokkers, op 1 of 2 na. Dus hij had weinig keus.quote:
Mr toupetjequote:Op donderdag 31 juli 2025 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
En de Nieuwe Erik voor Ingrid onderweg.. Houd van Humor, rust knuffelen, zorgzaam eten koken, verwennen ... nix over klussen.. ohjee![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |