abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:48:40 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218284905
Hier verder :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218285391
https://lovereality.nl/ki(...)endin-van-jean-paul/
Die Rosalie is inderdaad een pain in the ass, en doet inderdaad als heel veel van die TV lui om deelnemers in een bepaalde hoek te duwen omdat die meer TV maken, en dat doet zij nu smakeloos op camera. Dus daarom heeft ze alle schijn tegen zich dat zij niet door de productie, of zelf van de productie is van B&B is en daar in gezet is.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 juli 2025 @ 14:29:56 #3
3542 Gia
User under construction
pi_218286867
Ik ben ook niet zo dol op die Rotterdamse met haar 'natte T'. IrriTeerT me maTeloos.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:40:31 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218292527
"Optie is geen opgeven" 8)7

Ik ben weer bij. Wat een figuren weer dit seizoen.
pi_218294016
Dinsdagaflevering van volgende week ook weer opgevroten. Ilya en die rare charlatan van hem die hij de bons gaf op een subtiele manier. Niet subtiel genoeg want hij kon een middel vinger krijgen, man man, wat een idiote tante. Ze zegt dat ze journalist en tolk is maar ik twijfel aan deze professies eigenlijk. Ze komt mij iets te veel over 'kijk mij nou lekker zweverig zijn'. Het is een raar typetje en die is ook weer vertrokken. Kijken of dit net zoveel impact gaat krijgen als vorig jaar met die Mallegosia. Ik denk het niet want om haar te casten was wel zeer voorspelbaar. Ze zochten nog zo iemand en dat is gelukt, maar net niet overtuigend.
Jammer dat er nog een smaakmaker vertrokken is, Rob bij Eveline. Had hem nog wel even wat langer willen zien door struggelen. Die andere date van haar, die bloemenveiling vent is me iets te direct dus die zal het ook niet lang gaan volhouden daar. Haar schoonmaakkunsten werden totaal vernederd door hem en hij gedroeg zich als een mannelijke Karen hierin.
Die Petra en Lieske worden denk ik wel de nieuwe Geer en Goor, en volgens mij sorteren ze hier ook op voor. om een eigen reality soap af te dwingen Het is mij iets te overdreven gezellig tussen die 2 zodat ze nooit eens serieus kunnen zijn en uit te zoeken of dit niet gewoon een vriendschap blijft of dat er meer is.
Dick met 'zijn' mondhygiëniste gaat hem ook niet worden, zeker als ik het voorstukje zo zag voor morgen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218295383
Dick is ook een lamlul, die dumpt een leuk meisje om vervolgens in zee te gaan met een mokkel wat vooral zichzelf helemaal fantastisch vind en gewend is dat anderen dit ook vinden.

je ziet nu al dat hij helemaal hoteldebotel wordt om vervolgens als een schoothondje achter haar aan te lopen
hardcoholic
pi_218295403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Quoi het volgende:
"Optie is geen opgeven" 8)7

Ik ben weer bij. Wat een figuren weer dit seizoen.
een optie is idd om niet op te geven, wel opgeven is ook een optie :+
hardcoholic
  woensdag 23 juli 2025 @ 15:08:20 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218298093
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 23 juli 2025 @ 15:50:32 #9
3542 Gia
User under construction
pi_218298468
Die griet bij Dick is ook hypereigenwijs. Met haar tandenpoetsen voor het eten. Klok-klepel....
Ook met die hangmat. Niet eerst je voet! Ik doe dat lekker toch.
Muts.

In het voorstukje zie je dat ze doorgaat op dat tandenpoets verhaal.
Hoe zit dat nu echt?
Het is het beste om niet direct na het ontbijt je tanden te poetsen, omdat zuren in het eten of drinken je tandglazuur aan kunnen tasten. Meteen poetsen wrijft het er verder in. Dus het beste kun je pas na een uur je tanden poetsen, omdat dan je speeksel je tandglazuur geneutraliseerd heeft, het zuur is dan weg.

Heb je geen tijd om een uur te wachten, DAN kun je beter voor het eten poetsen. Of op een ander moment van de dag.

Maar het is zeker niet zo dat het het beste is om voor het eten je tanden te poetsen.

Bron:
https://www.philips.nl/c-(...)-na-het-ontbijt.html

Anyway, denk niet dit een blijvertje gaat zijn.
  woensdag 23 juli 2025 @ 22:32:19 #10
28167 matthijst
pi_218302286
Wtf. Petra die voor Petra komt, maar denkt dat Lieske Petra is _O-
pi_218302330
Dick gaat alleen eindigen op deze manier... Eeuwig zonde dat eerste meisje
  woensdag 23 juli 2025 @ 22:50:58 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218302480
Als je alle energie uit een conversatie wil zuigen, moet je zeker langer dan een minuut over tanden poetsen praten :O
pi_218302600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef Quoi het volgende:
Als je alle energie uit een conversatie wil zuigen, moet je zeker langer dan een minuut over tanden poetsen praten :O
Nou, Dick kon er anders ook wat van met zijn gezeur over al die kevers. Wat mij opviel dat ie met zijn blote voeten door dat oerwoud liep met al die enge vraatzuchtige mieren, brrrrr. En dat donkere zwemwater, getsie, zijn vorige kandidaat zei al dat het net een bad cola leek. Viel mij al op in eerdere afleveringen dat ie met een kano door een diarreebruin slootje vaarde. BAH, laat maar zitten dat Suriname. :D
pi_218302937
Volgens mij is Dick iemand die zelf graag praat, niet eens zozeer over zichzelf maar gewoon wat hij allemaal wel niet weet.
Maar die griet gaat er gewoon vol overheen en kan het alleen maar over zichzelf hebben. Ik doe altijd (...vul in...) Ik heb ook altijd (...vul in...)
pi_218302958
Dick heeft uitermate interesse in zichzelf.
pi_218303030
Die Dick met die mondhygiëniste met haar bloed irritante beroepsdeformatie of hij een kleuter is. Dat gaat hem ook niet worden hoor.
Nog een Petra er bij voor Petra, dat vind Lieske niet zo mieters kreeg ik zo door. Dat beloofd nog wat jaloerse momentjes te worden.
Ingrid is weer afgekoeld na haar 'Karen' momentjes met haar vorige dates. Nu is het de grijpgrage Twentenaar die voor haar is gekomen. Eens kijken hoe lang ze die bij haar kan verdragen. Het klikt tot nu wel leuk en is er van die Wolf in schaapskleren houden even niets meer te merken...maar de wolf ligt op de loer...
JP blijft maar door eten, je ziet hem niets anders doen. Hij wordt behoorlijk geframed hiermee in de montages dat kan niet anders. Susanne al weer terug naar Nederland. Ik vond het ook een wat zwaarmoedige geitenwollensok die vrouw voor hem in vergelijking met die andere twee. Geen match. Morgen komt er een overjarige bimbo aan. Eens zien wat dit weer gaat worden.
Rob kan ik maar niet aan wennen, en aan zijn dates ook niet tot nu toe. Het is allemaal zo braafjes en zo'n contrast met de andere deelnemers. Slaapverwekkend zelfs. Dat vind ik van Dick ook maar daar zit meer leven in de brouwerij dan bij Rob.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218303148
Een woord voor aflevering 12.

GENANT!

Leg het later uit. :D
pi_218303296
Wat doen ze hysterisch over een mega simpel badpak? Ze doen alsof er iets fascinerends aan de hand is?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218303302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Dick heeft uitermate interesse in zichzelf.
Die irritante grijns de hele tijd
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:12:41 #20
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218305678
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-5nNvBVX

quote:
Villa op Lesbos van B&B vol liefde-deelnemer Ingrid staat te koop
In het nieuwe seizoen van het populaire datingprogramma B&B vol liefde is de 61-jarige Ingrid Peeters uit Grubbenvorst nu al een van de meest spraakmakende deelnemers. Opmerkelijk is dat ze haar idyllische verblijf in Griekenland, genaamd 'Dutch Dream', te koop heeft gezet.

Dat blijkt uit een vermelding op de website van een Griekse makelaar.

Voor een vraagprijs van 489.000 euro staat het gehele complex te koop: een riante villa van drie verdiepingen en 210 vierkante meter inclusief zwembad, met uitzicht op de Egeïsche Zee.

De accommodatie bevindt zich in Anaxos, op het eiland Lesbos in het oosten van Griekenland. Waarom de villa te koop staat, is niet bekend.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 24 juli 2025 @ 13:18:39 #21
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218306661
Die Sharon bij Dick - OMG! Heel knap, maar die lult maar door over de meest oninteressante dingen ever. Ik zou daar nog niet een uur naar kunnen luisteren.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 24 juli 2025 @ 13:28:18 #22
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218306841
quote:
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren.. ;)

donderdag 24 juli 2025 @ 14:02:11 #23
323876 michaelmoore
pi_218307230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 13:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren.. ;)

[ afbeelding ]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepen
uiterlijk en vermogen is niet belangrijk voor haar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:43:15 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218307720
Inkie zoekt klussers ipv liefde :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:44:56 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218307745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepen
uiterlijk en vermogen is niet belangrijk voor haar
Het zou wel sneu zijn als een B&B de deuren moet sluiten omdat de naamsbekendheid achterwegen blijft na de TV show :{
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:48:03 #26
323876 michaelmoore
pi_218307787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het zou wel sneu zijn als een B&B de deuren moet sluiten omdat de naamsbekendheid achterwegen blijft na de TV show :{
https://www.dutchdream-lesbos.nl/

zal best een gegadigde voor komen opdagen
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:49:54 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218307845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja, zolang ze niet aan het werk hoeven _O-
  donderdag 24 juli 2025 @ 15:01:37 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218308137
Ingrid praat wat min over mannen , afknapper.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218310332
De nieuwste Videoland aflevering van volgende week donderdag is ineens niet meer te kijken. Lekker dan.

Edit: inmiddels staat de aflevering er weer bij.

[ Bericht 22% gewijzigd door freaky40 op 24-07-2025 17:57:15 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_218311159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2025 15:50 schreef Gia het volgende:
Die griet bij Dick is ook hypereigenwijs. Met haar tandenpoetsen voor het eten. Klok-klepel....
Ook met die hangmat. Niet eerst je voet! Ik doe dat lekker toch.
Muts.

In het voorstukje zie je dat ze doorgaat op dat tandenpoets verhaal.
Hoe zit dat nu echt?
Het is het beste om niet direct na het ontbijt je tanden te poetsen, omdat zuren in het eten of drinken je tandglazuur aan kunnen tasten. Meteen poetsen wrijft het er verder in. Dus het beste kun je pas na een uur je tanden poetsen, omdat dan je speeksel je tandglazuur geneutraliseerd heeft, het zuur is dan weg.

Heb je geen tijd om een uur te wachten, DAN kun je beter voor het eten poetsen. Of op een ander moment van de dag.

Maar het is zeker niet zo dat het het beste is om voor het eten je tanden te poetsen.

Bron:
https://www.philips.nl/c-(...)-na-het-ontbijt.html

Anyway, denk niet dit een blijvertje gaat zijn.
Klopt helemaal. Ook na het eten van een appel of drinken van cola of bier niet tandenpoetsen. Hlazuur komt nooit meer terug.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_218311193
Aflevering 12

Wat een aanstellerig mens, die neplesbo, zo camerabewust.

JP: "Nou, dat had ik niet zien aankomen." Geloof je het zelf, maak dat de kat wijs..haha. Hij is liever met boodschappenlijstjes bezig voor het volgende feestje dan zich bemoeien met die lastige troela's.

Rob vind ik nu al een verschrikkelijke kerel, wat een botterik ook. Tegen Margot zei hij: "Ja, ik was op tijd gestopt met de wijntjes, JIJ NIET!"
Nah, ok, daar komt de concurrente aan..Marianne, 64 jaar, student psychologie, ik gun Rob die direct. :D

Allemachtig, die conversatie tussen Petra en haar trutten op dat terras, hoe ze potten kunnen herkennen. Ziet die neppot een oudere vrouw met kort haar. Dat was dan een mannenpot volgens haar en zij zocht een meisjemeisjepot. Nee mens, ben je te oud voor en vanaf 65 jaar gaan steeds meer mannen en vrouwen op elkaar lijken, let maar eens op.

GENANT!

[ Bericht 20% gewijzigd door Firuze60 op 24-07-2025 18:42:47 ]
pi_218311299
Ingrid was toch ook kapster? Mag ze haar grijze kruin ook wel eens aanpakken, geen gezicht die uitgroei, terwijl je weet dat de camera's op je staan.
pi_218311373
Britt, de zongedroogde glamourdiva woont dichtbij JP, maar ze mot met de trein komen ipv met een mooie eigen bolide. Uit welke krochten ze die weer vandaan hebben gehaald, manoman.. _O-
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:55:12 #34
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218311398
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:46 schreef Firuze60 het volgende:
Ingrid was toch ook kapster? Mag ze haar grijze kruin ook wel eens aanpakken, geen gezicht die uitgroei, terwijl je weet dat de camera's op je staan.
Beetje uitgroei , zo erg is dat toch ook weer niet?
Het was mij iig niet opgevallen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218311402
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:55 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beetje uitgroei , zo erg is dat toch ook weer niet?
Het was mij iig niet opgevallen.
Voor een kapster vind ik dat wel.
  donderdag 24 juli 2025 @ 18:56:41 #36
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218311414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Voor een kapster vind ik dat wel.
Ik zag het niet eens dus ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218311420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zag het niet eens dus ja
Zo vaak is er ook geen opname van achteren bij haar, in de bouwmarkt viel het op.
  donderdag 24 juli 2025 @ 19:14:41 #38
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218311646
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zo vaak is er ook geen opname van achteren bij haar, in de bouwmarkt viel het op.
Ik ergerde me meer over hoe ze over die Nieuwe (Rinus) sprak:
' Rinus straalt wel uit dat hij toch wel handig is, zou me tegenvallen als hij het niet is.
Ik ga het zien want dat vind ik wel een spannend onderwerp als hij die boor vasthoudt, of het inzicht heeft
Ingrid zie ik niet eindigen met een leuke man , zij is alleen maar bezig met een man die op commando haar klusjes uitvoert. ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218311988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 19:14 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik ergerde me meer over hoe ze over die Nieuwe (Rinus) sprak:
' Rinus straalt wel uit dat hij toch wel handig is, zou me tegenvallen als hij het niet is.
Ik ga het zien want dat vind ik wel een spannend onderwerp als hij die boor vasthoudt, of het inzicht heeft
Ingrid zie ik niet eindigen met een leuke man , zij is alleen maar bezig met een man die op commando haar klusjes uitvoert. ;(
Ja ze zoekt een klusjesman die goedkoop haar zaken opknapt. Ook constant te zeuren over dat ze geen initiatief tonen. Ze zijn daar op bezoek
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_218314772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 23:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, Dick kon er anders ook wat van met zijn gezeur over al die kevers. Wat mij opviel dat ie met zijn blote voeten door dat oerwoud liep met al die enge vraatzuchtige mieren, brrrrr. En dat donkere zwemwater, getsie, zijn vorige kandidaat zei al dat het net een bad cola leek. Viel mij al op in eerdere afleveringen dat ie met een kano door een diarreebruin slootje vaarde. BAH, laat maar zitten dat Suriname. :D
Zeker nog nooit naar Suriname geweest anders zou je weten dat donker water als cola normaal is.
Nog nooit van colakreek in Suriname gehoord ? Zoek het maar op .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Colakreek
  vrijdag 25 juli 2025 @ 02:10:59 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218314852
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:30 schreef Firuze60 het volgende:
Aflevering 12

Wat een aanstellerig mens, die neplesbo, zo camerabewust.

JP: "Nou, dat had ik niet zien aankomen." Geloof je het zelf, maak dat de kat wijs..haha. Hij is liever met boodschappenlijstjes bezig voor het volgende feestje dan zich bemoeien met die lastige troela's.

Rob vind ik nu al een verschrikkelijke kerel, wat een botterik ook. Tegen Margot zei hij: "Ja, ik was op tijd gestopt met de wijntjes, JIJ NIET!"
Nah, ok, daar komt de concurrente aan..Marianne, 64 jaar, student psychologie, ik gun Rob die direct. :D

Allemachtig, die conversatie tussen Petra en haar trutten op dat terras, hoe ze potten kunnen herkennen. Ziet die neppot een oudere vrouw met kort haar. Dat was dan een mannenpot volgens haar en zij zocht een meisjemeisjepot. Nee mens, ben je te oud voor en vanaf 65 jaar gaan steeds meer mannen en vrouwen op elkaar lijken, let maar eens op.

GENANT!
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe kijkers de woorden van deelnemers interpreteren :D
Uiteraard doe ik daar zelf ook aan mee oO<
Ik vind Rob tot nu toe wel okay eigenlijk.
Dag 1 Gesprekken over geleerde lessen , jaloezie en de liefde
Margot over de toekomst en hoe Rob denkt over een open relatie :+
Wat hij tegen Margot over die wijntjes zei maakt hem voor jou direct verschrikkelijk?
Hij vond het gezellig en heeft haar zelfs een kusje op haar wang gegeven oO<

Marianne houdt van kale mannen , mannen met haar vindt ze vrouwelijk staat ineens bij het hek
Rob:' Hey' welkom, Michaelle was het toch?'
Marianne:' Hallo Rob, mijn naam? 'Marianne'
Marianne: 'Ik denk , ja dat is Rob, en toen keek hij en toen dacht ie "Hey dat is Mariëlle HAHAHAAHA
maar dat was ik niet HAHAHAHAHAAAA'
Student psychologie :+
Marianne lijkt meer op een karikatuur.

Oh en wat is een neplesbo? Of wanneer ben je een neppot ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218314871
Aflevering 12 ook afgevinkt inmiddels. Een hoop dynamiek bij Petra en de Petra's en Lieske. De vrouwelijke Geer en Goor. En dat gelach en dan die vreetschuur wagenwijd open zetten, overdreven is een understatement in deze. Ik vind het verder wel een gezellig samen zijn. Ben wel benieuwd waar dit gaat eindigen
Ingrid heeft haar eigen programma in een programma begrijp ik...Vrouw zoekt Klusser. Kan tot geen andere conclusie komen eigenlijk, dat is het main point wat goed moet zijn, voor de rest is het onbelangrijk. Die Rinus vind alles best alleen als hij af en toe een beetje mag voelen, een beetje ruiken aan Ingrid maar vooralsnog blijven de poorten gesloten bij Ingrid wat dat betreft aangezien ze eerst wel even wil controleren of hij goed kan klussen. Tot zover geslaagd...
JP en die strak zonverbrande perzik, de nieuwe Dolly Parton (moest wel lachen om dat muziekje van Dolly P. op de achtergrond om het geheel subtiel te larderen) die binnen is komen wandelen uit Albir. Wat overigens niet echt 'om de hoek is' bij JP maar toch echt wel nog wat kilometers rijden voorbij Benidorm.
Rob met zijn nieuwe aanwinst Marianne, dat is de nieuwe (Who)Els van dit seizoen. Ze probeert haar ook overdreven na te doen bij sommige 'quote' momentjes met de productie. Gaat hem niet worden.
Wat een saaie meubels in dat Sanatorium van die Daniël, niet normaal. Je stapt zo de 80's binnen. Die Renske blijft een emotioneel wrak. Dat wordt nog wat met al die andere nieuwe vrouwen, die gaat dat niet trekken. Ze oogt nog steeds als een onzekere puber met haar 33 jaar.
Zo, en nou hou ik even op met vooruitkijken en ga ik over een aantal weken weer verder. Even afleveringen opsparen...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 25 juli 2025 @ 09:10:03 #43
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218315855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 02:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe kijkers de woorden van deelnemers interpreteren :D
Uiteraard doe ik daar zelf ook aan mee oO<
Ik vind Rob tot nu toe wel okay eigenlijk.
Dag 1 Gesprekken over geleerde lessen , jaloezie en de liefde
Margot over de toekomst en hoe Rob denkt over een open relatie :+
Wat hij tegen Margot over die wijntjes zei maakt hem voor jou direct verschrikkelijk?
Hij vond het gezellig en heeft haar zelfs een kusje op haar wang gegeven oO<

Marianne houdt van kale mannen , mannen met haar vindt ze vrouwelijk staat ineens bij het hek
Rob:' Hey' welkom, Michaelle was het toch?'
Marianne:' Hallo Rob, mijn naam? 'Marianne'
Marianne: 'Ik denk , ja dat is Rob, en toen keek hij en toen dacht ie "Hey dat is Mariëlle HAHAHAAHA
maar dat was ik niet HAHAHAHAHAAAA'
Student psychologie :+
Marianne lijkt meer op een karikatuur.

Rob was ook al heel negatief over de date die Margot had georganiseerd, dat de plek niet goed was en dat ie er maar met zijn rug naar toe ging zitten. Het zijn steeds wat nare opmerkingen die niet hoeven.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 22:07:06 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218323540
Kan iemand me vertellen hoe dit seizoen is? Wat meer als de eerste 2 seizoenen of weer even nep en geforceerd als afgelopen jaar?
Laffe huichelaar
pi_218324157
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dit seizoen is? Wat meer als de eerste 2 seizoenen of weer even nep en geforceerd als afgelopen jaar?
In mijn optiek nog nepper dan nep, maar ik vreet het als koek, blijft toch vermakelijk.. :D
pi_218324538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 01:07 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Zeker nog nooit naar Suriname geweest anders zou je weten dat donker water als cola normaal is.
Nog nooit van colakreek in Suriname gehoord ? Zoek het maar op .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Colakreek
Ok, en nee, nog nooit in Suriname of Brazilie geweest, ik houd niet van smurriecolawater en van enge insecten, hier geen oerwoud liefhebber dus. Plus natte benauwde hitte hoef ik ook niet. Maar daarom kan Suriname wel prachtig zijn, hoor! Schitterende kleurige stad is Paramaribo.
pi_218324553
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 02:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]

Hier kom ik ook nog even op terug. Een neplesbo is een figurant die geronseld is via een tv-programma om te doen alsof ze een nogal geile lesbo is, nadat ze twee lullen versleten heeft. Mens is zo nep als wat.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 14:21:38 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_218328551
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Precies hetzelfde. Gewoon echt maar met lekker veel selectieve edits en sturende en stokende vragen van productie.
Ik ga naar huis.
  zondag 27 juli 2025 @ 09:39:11 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218336325
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 09:10 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Rob was ook al heel negatief over de date die Margot had georganiseerd, dat de plek niet goed was en dat ie er maar met zijn rug naar toe ging zitten. Het zijn steeds wat nare opmerkingen die niet hoeven.
Arie die Eveline aanspreekt over de grote tyfuszooi in haar eigen slaapkamer .
Als Eveline grapt dat ze daar dan ruzie over gaan krijgen zegt hij dat zij zich maar aan moet passen.

Magda met haar beledigende opmerkingen over de buik van Fons , zijn passieve houding, zijn gebrek aan interesse in haar, hij praat veel maar vraagt niets. Kennismakingskaarten met oppervlakkige ,suggestieve vragen, het continu afzeiken van en over alles wat hij doet of zegt, of juist niet doet. Niets is goed en dat laat ze hem ook regelmatig weten.

Ingrid die Frank alleen maar loopt af te zeiken. Hij zet geen koffie, trekt niet uit zichzelf het onkruid los, weet na drie dagen nog niet dat zij zoetjes in haar koffie heeft , en verwacht dat hij iedere dag uit zichzelf aan het klussen gaat.
Frank die Ingrid afdoet met kutsmoesjes.

Kim die zichzelf enorm grappig vindt maar alleen maar loopt te klagen, ze houdt niet van koken, kan niet koken, houdt niet van tuinieren, en wil vermaakt worden.

Rayisa die overal een teken in ziet , koffiedik kijkt , voorspellende dromen heeft, zichzelf daar al ziet wonen, erg veel aandacht nodig heeft en bij het afscheid pissed met haar middelvinger achter haar rug vertrok.

Piet met zijn platte prietpraat die bij het afscheid zegt : ‘ik had je de eerste dag gewoon plat willen duwen’
En ga zo maar door ....

Rob had dat idd niet hoeven doen ,die opmerking ..maar zij communiceren normaal met elkaar, geven elkaar zo en dan wat steekjes en eigen invullingen over de ander , het zijn net mensen.
Ik vind het allemaal wat overdreven en wss zie/interpreteer ik het toch anders dan jij, is ook prima toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! zondag 27 juli 2025 @ 09:51:57 #50
367000 roos94
pi_218336426
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 18:52 schreef Firuze60 het volgende:
Britt, de zongedroogde glamourdiva woont dichtbij JP, maar ze mot met de trein komen ipv met een mooie eigen bolide. Uit welke krochten ze die weer vandaan hebben gehaald, manoman.. _O-
Genot _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 27 juli 2025 @ 11:05:34 #51
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218337239
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:51 schreef roos94 het volgende:

[..]
Genot _O_ _O_ _O_ _O_
Bitchfight :B
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 12:24:11 #52
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218337977
Britt "schat haar kansen wel heel hoog in.." nahhja zeg.. :N

wat JP heeft laten lopen was een stuk beter :{

zondag 27 juli 2025 @ 12:35:51 #53
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338051
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
Britt "schat haar kansen wel heel hoog in.." nahhja zeg.. :N

[ afbeelding ]

wat JP heeft laten lopen was een stuk beter :{

[ afbeelding ]
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 12:47:38 #54
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338183
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokken
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes ;)
  zondag 27 juli 2025 @ 12:48:43 #55
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338196
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes ;)
I know
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218338222
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ingrid & Ronald?????
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  zondag 27 juli 2025 @ 12:58:33 #57
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338294
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:51 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ingrid & Ronald?????
Haar ex-man en zakenpartner |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 12:59:11 #58
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338300
Dat is het enige constante bij de meeste B&B eigenaren :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 12:59:39 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338305
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:48 schreef Puzzie het volgende:

[..]
I know
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komen ;)
  zondag 27 juli 2025 @ 13:02:15 #60
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338335
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komen ;)
Nee maar Renate is al jaloers *)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! zondag 27 juli 2025 @ 13:02:39 #61
367000 roos94
pi_218338339
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Klopt. Het boeit hem geen zak.
  zondag 27 juli 2025 @ 13:05:48 #62
323876 michaelmoore
pi_218338385
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:51 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ingrid & Ronald?????
We bid you welcome:
Kind regards,
Ingrid and Ronald

For information please contact,
Ingrid Peeters

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 27-07-2025 13:11:02 ]
  zondag 27 juli 2025 @ 13:09:32 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338432
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Klopt. Het boeit hem geen zak.
Is dat niet het lot van veel van de B&B houders? Zodra ze zogenaamd de Liefde van hun Leven te pakken hebben stopt gelijk de TV show voor hun... tsja en dat wil je als B&B houder toch niet echt... :{
  zondag 27 juli 2025 @ 13:14:42 #64
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338508
Ik vind dat MeisjeMeisjePot zoeken op het terras wel grappig .. B&B houdster moet effe oppassen dat haar Potjes niet gelijk weglopen met een ander Potje _O-

zondag 27 juli 2025 @ 13:24:49 #65
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338669
En Vasthouden deze... mooiere Potjes gaan er niet komen :P

zondag 27 juli 2025 @ 13:32:05 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338732
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat MeisjeMeisjePot zoeken op het terras wel grappig .. B&B houdster moet effe oppassen dat haar Potjes niet gelijk weglopen met een ander Potje _O-

[ afbeelding ]
Ik vind Petra en Lieske wel grappig met elkaar :@
Die nieuwe Petra is wel een vreselijk aandachtsorgel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:32:50 #67
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338737
Ik ben door alle afleveringen heen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:34:58 #68
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338755
quote:
8s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben door alle afleveringen heen
Ohw.. ik heb er maar één _O-
  zondag 27 juli 2025 @ 13:35:47 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338760
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw.. ik heb er maar één _O-
Éen aflevering?? :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! zondag 27 juli 2025 @ 13:36:10 #70
367000 roos94
pi_218338765
Elk jaar zit er wel iemand bij waarvan ik de stukjes doorspoel want niet boeiend: dit jaar is het Rob. Niet kijkwaardig. :N
  zondag 27 juli 2025 @ 13:37:21 #71
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338781
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Éen aflevering?? :+
Jup. toevallig van nieuwsgroepen gedouwload , Afl12 ik was nieuwsgierig
  zondag 27 juli 2025 @ 13:37:58 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338789
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jup. toevallig van nieuwsgroepen gedouwload , Afl12 ik was nieuwsgierig
Die heb ik al gezien, ik wacht op de rest w/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:39:24 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338811
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de rest w/
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensen :{
  zondag 27 juli 2025 @ 13:40:53 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338821
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensen :{
lol :?
Ik heb ze allemaal gezien :D
Maar jij wil gratis .. dan moet je nog ff wachten denk ik :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:42:58 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338847
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
lol :?
Ik heb ze allemaal gezien :D
Maar jij wil gratis .. dan moet je nog ff wachten denk ik :Y)
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratis :P
  zondag 27 juli 2025 @ 13:43:33 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338858
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die is nog niet eens op Videoland :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:44:37 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218338874
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die is nog niet eens op Videoland :P
Ohw.. nou dan wachten we wel even ;)
  zondag 27 juli 2025 @ 13:45:13 #78
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_218338882
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja denk nog kort wachten.
Staan nu 12 afleveringen op Videoland.
Aflevering 13 komt misschien vannacht of morgen,

En bedankt voor de mooie foto's en teksten dat vrolijkt dit topic nog meer op! Wat doe je dit toch leuk!
  zondag 27 juli 2025 @ 13:51:33 #79
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218338975
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw.. nou dan wachten we wel even ;)
Er zit niets anders op :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 juli 2025 @ 13:55:13 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218339012
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:45 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Ja denk nog kort wachten.
Staan nu 12 afleveringen op Videoland.
Aflevering 13 komt misschien vannacht of morgen,

En bedankt voor de mooie foto's en teksten dat vrolijkt dit topic nog meer op! Wat doe je dit toch leuk!
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helpt ;)
  zondag 27 juli 2025 @ 15:26:12 #81
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218340526
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helpt ;)
Same, daarom altijd fijn als je een paar afleveringen achter elkaar kan kijken , blijven de namen ook wat sneller hanger :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218347799
Die Housewive die bij JP is gearriveerd past precies in het oppervlakkige accessoire-plaatje dat een vrouw voor JP moet zijn. Hopelijk gaat Renate er met gierende banden vandoor, die past daar zo niet bij en is veel te leuk voor hem O+

Verder vooral fan van Lieske en Petra, die andere Petra is echt een verschrikkelijke aandachtsgeile gelegenheidspot.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218347809
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:36 schreef roos94 het volgende:
Elk jaar zit er wel iemand bij waarvan ik de stukjes doorspoel want niet boeiend: dit jaar is het Rob. Niet kijkwaardig. :N
Dit dus _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218349113
Oh jee, Rinus stelt een date voor terwijl hij nog geen woord heeft gerept over onkruid.
  maandag 28 juli 2025 @ 11:03:45 #85
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218350899
Geweldig programma. O+ Ik geniet. En hier lezen wat andere kijkers er van vinden is ook zeer vermakelijk. :)

Al krijg ik ook regelmatig last van plaatsvervangende schaamte.. _O-

En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit... :X ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
No mercy for animal abusers
  maandag 28 juli 2025 @ 11:05:28 #86
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218350918
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Geweldig programma. O+ Ik geniet. En hier lezen wat andere kijkers er van vinden is ook zeer vermakelijk. :)

Al krijg ik ook regelmatig last van plaatsvervangende schaamte.. _O-

En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit... :X ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
Welke van de twee? Arie? Vreselijke man :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 28 juli 2025 @ 11:09:18 #87
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218350954
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Welke van de twee? Arie? Vreselijke man :D
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te lief :+

Die er nu is vond ze prachtige ogen hebben, ze straalde er bij maar toen had hij commentaar op haar prive ruimte wat een zootje was. _O-
  maandag 28 juli 2025 @ 11:10:19 #88
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218350962
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te lief :+

Die er nu is vond ze prachtige ogen hebben, ze straalde er bij maar toen had hij commentaar op haar prive ruimte wat een zootje was. _O-
Oh Rob ja :D
Die Arie nog erger :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218351804
Kroesjip
  maandag 28 juli 2025 @ 13:13:31 #90
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218352003
Wat een lul is die Rob zeg. Hij maakt echt steeds nare side opmerkingen tegen Margot en geeft Marianne nul kans. Hij wekt de indruk dat hij zichzelf heel wat vindt. Marianne wil wel wat veel een gekke meid zijn :D

Die nieuwe bij Daniel wekt in eerste instantie nogal een harde indruk bij mij (komt ook door dat zwart geverfde haar denk ik). Hoe ze haar type man omschreef vond ik nogal apart ook.
  maandag 28 juli 2025 @ 13:44:19 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218352320
Arme Renske.. die schrok van d'r eigen gezeik over "die andere vrouw die gaat komen.." die dacht Daniel al in the pocket te hebben gaat na de kanovaart ineens mekkeren.. maar herpakt braaf pijlsnel .. heel verstandig want er komt een Zwarte Wolk over Pais&Vree dalen _O-

Omg.. Shirtly _O-

maandag 28 juli 2025 @ 13:47:56 #92
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218352357
Rienus is goed programeerbaar dus een fijne kerel, mooie man..Aldus Ingrid _O-
  maandag 28 juli 2025 @ 13:49:44 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218352364
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:

IK kan ook niks met die weke mannen :D
Je mag best gevoelig zijn, graag zelfs.
Huilen ook prima, toon je gevoel.

Maar van zo'n Frank word ik wel echt slap.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 28 juli 2025 @ 13:52:53 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218352390
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig _O-

Snel wegdoen :Y

maandag 28 juli 2025 @ 14:00:13 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218352449
JP.. Britt is qua uiterlijk goedgekeurd.. nu alleen de inhoud nog _O-
  maandag 28 juli 2025 @ 14:14:14 #96
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218352552
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
JP.. Britt is qua uiterlijk goedgekeurd.. nu alleen de inhoud nog _O-
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouw :)
  maandag 28 juli 2025 @ 14:24:05 #97
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218352657
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:14 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouw :)
Ik weet dat nog niet.. zoveel toeters&bellen eraan is meestal geen goed teken :{
  maandag 28 juli 2025 @ 15:35:50 #98
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218353245
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig _O-

[ afbeelding ]
Ze begon ook meteen te vragen of er dingen zijn waar hij zich aan irriteert bij mensen. Rob wist het niet meteen maar Marianne had er zelf wel een paar. Onbeschoftheid en eten met je mond open. >:)

Toen ging Rob iets zeggen zei Margot lacherig tegen hem ( ze zaten aan tafel met zijn zijn drieen) "je praat met je mond open dat mag niet"... _O- _O-

Geweldige show
pi_218353493
Aflevering 13:

Renate zegt aan het ontbijt: "Ja, Sjappoo wil dit en dat."

Sinds die tijd hoor ik niets anders, Jean-Paul is een Chapeau! :D
  maandag 28 juli 2025 @ 16:32:19 #100
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353644
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:

[ afbeelding ]
Marianne is een karikatuur, die is snel weg :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353716
En nu even uitzending nummer 13.

Waarom heeft Ingrid de kussens op de ligstoelen liggen rond een compleet (en best wel gevaarlijk groot gat) leeg zwembad? Wie gaat daar liggen? Voor de crew om te zonnebaden? Enfin, dat is al best vreemd.

Bah, Rob zit foto's te maken van bejaardenyoga en ojee, wat is Marianne stijf. Onsymphatieke Rob had dat allang gezien uiteraard en vraagt aan Margot: "En, is Marianne soepel geworden?" Een retorische hatelijke vraag. Tot overmaat van ramp vraagt ie ook nog aan Margot of Marianne wel bij hem past.

WAT EEN LUL!
pi_218353742
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Marianne is een karikatuur, die is snel weg :Y
Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.
  maandag 28 juli 2025 @ 16:46:18 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353765
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.
Dat gevoel heb ik bij Marianne niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353777
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik bij Marianne niet
Dan is het echt sneu!
  maandag 28 juli 2025 @ 16:48:33 #105
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353782
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan is het echt sneu!
Marianne heeft een bord voor der hoofd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353817
Och jee, Renske toch, dat spijkerpak zonder pijpen staat voor geen meter! Hoe verzint ze het? Eerder viel mij al op dat ze een nogal aparte kledingsmaak heeft met haar franjeleren cowboy jasje, maar dit maakt haar zo propperig.
pi_218353848
Mijn favoriete nummer van Amy Winehouse! Blacktoblack en daar komt gothic Shirley.. _O-
pi_218353877
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Marianne heeft een bord voor der hoofd
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:02:20 #109
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353882
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.
Waarom? Ze vindt zichzelf heel wat :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 28 juli 2025 @ 17:02:56 #110
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353884
Het zijn allemaal volwassen mensen :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353889
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Waarom? Ze vindt zichzelf heel wat :P
Dan hoop ik dat ze haar studie nooit afmaakt, haha, je zal haar als psycholoog krijgen.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:04:23 #112
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353896
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat ze haar studie nooit afmaakt, haha, je zal haar als psycholoog krijgen.
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijk :@ *)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353907
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijk :@ *)
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord.. :D
  maandag 28 juli 2025 @ 17:06:22 #114
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218353908
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord.. :D
Ja precies :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218353936
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
  maandag 28 juli 2025 @ 17:15:41 #116
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218353969
Jahh ehh Het is wel effe aan ander type dan Renske... Aldus Daniel _O-

IK zeg... snel wegdoen :{

pi_218353977
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh ehh Het is wel effe aan ander type dan Renske... Aldus Daniel _O-

IK zeg... snel wegdoen :{

[ afbeelding ]
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotel _O-
  maandag 28 juli 2025 @ 17:17:29 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218353980
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
Vooroordeel.
L'Amour menaçant:
pi_218353984
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vooroordeel.
Waarom draag jij die dan? :D
  maandag 28 juli 2025 @ 17:19:47 #120
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218353991
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotel _O-
Die ongeïnteresseerde houding en verbeten kop zegt al genoeg, ik snap niet hoe zij door de selectie gekomen is.. tenzij de Regie van grapjes houdt ;)
  maandag 28 juli 2025 @ 17:21:40 #121
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354000
Samen in de oto zitte.. is hét moment om "dingen te vragen enzo.." _O-

Ik zeg.. snel wegdoen :Y

pi_218354013
Ik vind Magda tien keer beter te pruimen in deze aflevering dan de vorige.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:28:16 #123
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354053
De beloning voor Rinus zijn harde werk.. een Lunch met Ingrid ^O^ zie maar eens goedkoper een klusman te vinden

pi_218354060
Ik mag die gothic Shirley wel.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:32:11 #125
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354097
Ohhjee.... Rinus wil antwoord, hoe hij ervoor staat

Te Kort.. TE KORT... Ingrid wil meer tijd... jaja _O-
pi_218354106
Dit is echt leuk. Britt rijdt een stukje mee met Sjappoo in zijn kartonnen bord op wielen en dan beginnen ze over de omgeving. "Wat ik zo mooi vind van die bergen waar dan niets op gebouwd is." Nee joh, het is daar een hete kale rotsbende.. _O-
pi_218354154
Snutfer, Sjappoo gebruikt zijn kandidaten gewoon als arbeidsmigranten, gratis aangeboden door B&Bvl. >:)
  maandag 28 juli 2025 @ 17:38:17 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354159
Graatmagere Magda's leven draait om ete ete ete...( lintworm? :{ ) die van arme Rob dus niet ;) Goeie match weer

pi_218354211
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Graatmagere Magda's leven draait om ete ete ete...( lintworm? :{ ) die van arme Rob dus niet ;) Goeie match weer

[ afbeelding ]
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:45:21 #130
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354229
Effe opzoeke waar Renske vandaan komt...( Goes) Ken Lindsey niet... interesseert 'r ook niet _O-

Hork.. is dat een nederlandse uidrukking?

maandag 28 juli 2025 @ 17:47:26 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354243
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.
Ohhja zo een , veel koken maar nix zelf opeten, nou dan kan Rob zijn lol op, en die wil,ook nix eten ;)
pi_218354268
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Effe opzoeke waar Renske vandaan komt...( Goes) Ken Lindsey niet... interesseert 'r ook niet _O-

Hork.. is dat een nederlandse uidrukking?

[ afbeelding ]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:54:04 #133
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354292
JP's barbeque weer een succes..20 man maar ja Renate hepweervrage , ik wil niet zeggen zeiken maar het ligt er tegenaan.. Ze wil geen serveester spelen in JP's B&B Show , ze wil antwoorden :P

maandag 28 juli 2025 @ 17:54:44 #134
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354296
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
Lindsey.. kan zij een Boerenlul zijn? ;)
pi_218354311
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
JP's barbeque weer een succes..20 man maar ja Renate hepweervrage , ik wil niet zeggen zeiken maar het ligt er tegenaan.. Ze wil geen serveester spelen in JP's B&B Show , ze wil antwoorden :P

[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA, jouw reacties met foto's zijn geweldig. Ja, Sjappoo wil geen gezeik aan zijn kop.
  maandag 28 juli 2025 @ 18:01:15 #136
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354353
Ohhjee Rinus Heeft het door dat hij te snel van stapel is gelopen.. en Ingrid bevestigt het nog effe.. pas op de plaats Rinus ... oftwel

NEXT :{ stuur de volgende maar
pi_218354358
Dit vond ik dan weer leuk, sinds ik weet dat B&Bvl geen cent krijgen van de productie om hun gasten te verwennen. Ingrid trakteert Rinus op een lunch...niet echt van harte, hij protesteert nog even voor de buhne.

Rekening 54,50 euro. Ze moet graaien in haar tasje, geeft twee briefjes (50 plus 20) en zegt dan....DOE MAAR 15 TERUG.

Een fooi van 50 eurocent :o

Ik hoop dat ik het mis heb.
  maandag 28 juli 2025 @ 18:10:59 #138
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354440
Rob houd van advocaat.. dus maakt Magda gelijk maar een liter _O-

pi_218354447
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Rob houd van advocaat.. dus maakt Magda gelijk maar een liter _O-

[ afbeelding ]
GEWELDIG vond ik dat ^O^ _O-
  maandag 28 juli 2025 @ 18:16:09 #140
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354482
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:02 schreef Firuze60 het volgende:
Dit vond ik dan weer leuk, sinds ik weet dat B&Bvl geen cent krijgen van de productie om hun gasten te verwennen. Ingrid trakteert Rinus op een lunch...niet echt van harte, hij protesteert nog even voor de buhne.

Rekening 54,50 euro. Ze moet graaien in haar tasje, geeft twee briefjes (50 plus 20) en zegt dan....DOE MAAR 15 TERUG.

Een fooi van 50 eurocent :o

Ik hoop dat ik het mis heb.
Klopt.. voor een lunch én in Griekenland goed betaald lijkt me

pi_218354504
Krijgt Shirley na een reis van minimaal 12 uur een pannenkoek voorgeschoteld in hotel de cruelle. Om drie uur haar bed uit, om vijf uur pas wat eten.
  maandag 28 juli 2025 @ 18:22:47 #142
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218354536
En JP "kijkt het nog steeds effe aan" _O-

pi_218356102
Wat is Ingrid toch vooringenomen zeg.
Rinus loopt zogenaamd te hard van stapel, omdat hij vraagt wat haar eerste indruk is (tja, als hij nog langer wacht met die vraag is het geen eerste indruk meer).

En daar zoekt ze zoveel achter en ze reageert er zo krampachtig op dat de sfeer gelijk omslaat.

Terwijl ze op die vraag ook gewoon rustig had kunnen antwoorden op hoe ze erin staat, dat ze hem een leuke man vindt (zei ze ook), maar dat het voor haar wel belangrijk is dat het allemaal rustig gaat.

En Rob houdt Marianne gewoon nog even een hele dag aan het lijntje, omdat hij het moeilijk vindt haar gelijk terug te sturen. Terwijl zij hem echt leuk vindt en denkt dat ze nog bezig zijn elkaar te leren kennen en dat ze nog kans maakt. :{

Bij Daniël en Renske snap ik nog altijd niet wat er eerder speelde. In een podcast hoorde ik eerder dat Renske het in het begin misschien erg moeilijk had met de camera's en daardoor veel spanning. Want hun eerste avond samen (geen beelden van) schijnt wel heel ontspannen en leuk te zijn geweest.
Renske vind ik inmiddels wel veel kansrijker en leuker overkomen dan de nieuwe loge.
pi_218356771
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.

[ Bericht 6% gewijzigd door viceversa op 28-07-2025 21:54:49 ]
pi_218357126
Het valt me op dat die B&B-eigenaren in Frankrijk altijd zulke saaie, humorloze personen zijn (Rob, Ilya, Petri, Magda). Nu verblijven ze vaak ook op plekken waar helemaal niets te beleven valt, maar ze zijn met dat vermoeiende karakter wel lekker ingeburgerd.

Bij Dick vraag ik me af of er uberhaupt meiden zijn die eventjes naar Suriname gaan verhuizen (vooral als je er niet eerder bent geweest). Niet echt om de hoek en je moet wel erg veel van de jungle houden, wil je het daar volhouden.

Daniël lijkt op zich een leuke gast, maar weet nog niet zo goed hoe hij om moet gaan met een vrouw om zich heen. Bij die B&B van hem zou ik trouwens ook niet willen verblijven, al kreeg ik geld toe.
  maandag 28 juli 2025 @ 22:09:23 #146
28167 matthijst
pi_218357186
Wat een trieste bedoening dat Tsjechië.
Die stapelbedden in elke kamer :N

Wel het meest benieuwd naar die Daniel.

JP wil alleen maar vreten.
Ingrid zoekt een klusser.

64, student psychologie. Mooi man, even afstuderen. Solliciteren. En dan kan je met pensioen *O*

[ Bericht 22% gewijzigd door matthijst op 28-07-2025 22:23:34 ]
pi_218357207
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef matthijst het volgende:
Wat een trieste bedoening dat Tsjechië.
Die stapelbedden in elke kamer :N
Die nieuwe dame fleurt de boel ook niet echt op :D
pi_218357604
Ik vind die nieuwe bij Daniel wel wat weg hebben van die ex van Peter Gillis. Ons Nicol.
pi_218357945
GENANT! Dat gedoe om vetvlekken te wegwerken van Sjappoo en oja, weer de redacteur (beste vriendin van) in beeld op het 'feestje'.

Zoek het plaatje? Redacteur in beeld. :D
pi_218358114
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef viceversa het volgende:

[..]
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.
Mij niet opgevallen, Shirley lijkt mij meer een type van: 'boeit niet en we zien wel.' Renske is eerder een zenuwpees.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 07:54:16 #151
28167 matthijst
pi_218358953
VInd Renske leuker.
Wel nerveus inderdaad en eerste dagen reageerde ze wat vaag.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:00:00 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218359236
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waarom draag jij die dan? :D
Met dezelfde reden als waarom een vrouw die zou dragen.
Dus ik snap je onderscheid niet.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 29 juli 2025 @ 09:24:22 #153
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218359538
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sowieso
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:18:33 #154
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218361346
Het schuurt gelijk al blijkbaar tussen Shirly en Renske, en het boeit Shirly zoals verwacht geen zak, had Rens er maar niet aan moeten beginnen enzo.., goed begin ^O^ Misschien een goed moddergevecht? winner takes all :P
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:27:50 #155
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218361393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Het schuurt gelijk al blijkbaar tussen Shirly en Renske, en het boeit Shirly zoals verwacht geen zak, had Rens er maar niet aan moeten beginnen enzo.., goed begin ^O^ Misschien een goed moddergevecht? winner takes all :P
Shirley is een stokert :P Maar die Renske gaat mij ook wel wat te snel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:37:06 #156
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218361436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Shirley is een stokert :P Maar die Renske gaat mij ook wel wat te snel :+
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotie _O-
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:37:49 #157
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218361441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:37 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotie _O-
Dat wel ja :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218365431
Daniel O+

Renske is echt wel heftig eigenlijk.,.,.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_218365945
Wat vind ik Magda en Rob leuk zo samen O+

Die vrouw bij Ilya lijkt me ook wel een leukerd. Shirley vind ik behoorlijk bitchy maar Renske weer veel te emo.
Rob bij Eveline, totaal niet mijn type maar vind ik wel een leuke vent voor haar.
Dan de andere Rob. Wat sneu dat iedereen, inclusief het camera team en Margot al weten dat Marianne weg moet behalve Marianne zelf }:|
  woensdag 30 juli 2025 @ 13:02:15 #160
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369446
Ze laten er geen gras over groeien bij de afd.Matchen .. de Nieuwe voor ILLya :P

Na dat laatste enge mens een goeie kans
  woensdag 30 juli 2025 @ 13:12:07 #161
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369544
Heeej Haajj Hoeishet? Marianne mag nog één dagje dus , ze weet het alleen nog niet dat Rob haar gaat dumpen

..
  woensdag 30 juli 2025 @ 13:17:44 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369596
Intussen.. heeft Shirly geen problemen met Rens.. maar Rens blijkbaar wel met haar.. hoe zou dat toch komen? ;)

woensdag 30 juli 2025 @ 13:20:51 #163
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369624
En een Nieuw Mannetje voor Eveline .Arno.en Ari die er al was schrikt ervan dat 'ie zo weing tijd kreeg

woensdag 30 juli 2025 @ 13:41:07 #164
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369776
En tussendoor haar gast effe te kakken zetten tegen Cesar, de wekeijkste meeëter ... ik voel een beetje aan dat Rob zijn buik vol heeft van Kookgekkie Magda :{

woensdag 30 juli 2025 @ 13:47:37 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369832
Renske wil intussen een luchtiger onderwerp bespreken mert Daniel.. of 'ie ook kinden wil... nu 'ie al 38 is enzo _O-
  woensdag 30 juli 2025 @ 13:50:10 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369848
En ILLya heeft een goeie score.. Karina , ik zou niet verder zoeken ^O^

woensdag 30 juli 2025 @ 13:53:32 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218369898
Nope.. zoveel gaat ook niet helpen :N

woensdag 30 juli 2025 @ 14:09:20 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370140
En Evelien heeft een probleem..Arno en Arie vinden Eev geweldige en willen alletwee blijven :{

woensdag 30 juli 2025 @ 14:19:51 #169
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370253
En Ratelteefje Sharon maakt JungleDick aan het twijfwelen met haar continue gekwek ;)

( S5 afl 15)

[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 30-07-2025 14:39:18 ]
pi_218370268
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:15 schreef praadje het volgende:
[...]
Dan de andere Rob. Wat sneu dat iedereen, inclusief het camera team en Margot al weten dat Marianne weg moet behalve Marianne zelf }:|
Dit kan ik dus niet aanzien, mede omdat hij idd Margot al heeft ingelicht.

Er zullen genoeg B&B houders zijn die treuzelend zijn met iemand wegsturen, maar ik vind het wel een ander verhaal als idd iedereen het al dagen weet en de persoon in kwestie nog altijd niet.
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:23:43 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370299
Betere kijk op Sharon..type "ZoekNietVerderIkBenGewoonHetBesteWatJeKrijgenKan" :

woensdag 30 juli 2025 @ 14:27:43 #172
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370344
"Als ik zenuachtig ben zit ik wat hoger in m'n energie en als ik fijn bij iemand ben dat ik in mijn rust kan komen te zitten... wtf, wie praat er zo nog tegenwoordg _O-
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:39:01 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370439
En het laatste Nieuws Eveline mist de connectie met die twee mannen.. tijd voor een derde lijkt me

(S5 afl 15)
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:46:15 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370539
Gezellig, een Nieuw HuppelPopje onderweg voor JungleDick.. dat gaat Sharon vast leuk vinden ;)

( S5 afl15)
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:57:57 #175
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218370660
Gelukkig het is dolle pret tussen Sharon en Moniek... Dick is ook heel blij met die "rustige energie " :P

pi_218370712
^^ Stop eens met spammen joh
  woensdag 30 juli 2025 @ 15:42:24 #177
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218370975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef Killerjas het volgende:
^^ Stop eens met spammen joh
Ik vind dat juist wel leuk :)
pi_218371051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:42 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vind dat juist wel leuk :)
Ik ook, lekker mee doorgaan.. :Y
pi_218371507
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En het laatste Nieuws Eveline mist de connectie met die twee mannen.. tijd voor een derde lijkt me

[ afbeelding ]
(S5 afl 15)
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denken
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:14:02 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218371584
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze met beide klaar is, geen klik, dus rekken tot nr.3 gestuurd wordt ;)
pi_218371988
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arie? Ja, die heeft wel het uiterlijk en gedrag van een bemoeizuchtig ratje. Best sneu dat Eveline wel de laatsten uit de kaartenbak krijgt. :D
pi_218372471
Aflevering 15

Dick valt mij toch wel wat vies tegen: "Hoe vind je dat het tussen ons gaat?" Tja, wat moet je met zo'n lullige suggestieve vraag, ik had mijn koffers al gepakt. Sharon weet ook niet precies hoe te reageren en dan begint hij weer met zijn gemmistrie en sjoor. Sjoor hoor! "Ik stoor mij niet aan jouw druk zijn, maar het kost mij wel energie soms." SJOOR hoor.. :r

Rob ben ik ook niet weg van, de exit van Marianne deed ie niet erg netjes. Trof zij daar nou kakkerlakken in die slaapkamer? :r
pi_218372540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Betere kijk op Sharon..type "ZoekNietVerderIkBenGewoonHetBesteWatJeKrijgenKan" :

[ afbeelding ]
valt, zoals bij vele, toch erg tegen als er alleen wat basic makeup op zit en niet een hele dikke plamuurlaag :P
hardcoholic
pi_218372595
quote:

[..]
[ afbeelding ]
hier ook, wij dachten aan 1 van de ratten van ratatouille :D (linker)

hardcoholic
pi_218372622
Arie: "Doe mij ook maar een fles Champagne." In een Italiaanse wijnproeverij..

Eveline nog een beetje verbaasd, je bedoelt Prosecco? _O-
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:12:19 #186
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218372639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
Rob ben ik ook niet weg van, de exit van Marianne deed ie niet erg netjes. Trof zij daar nou kakkerlakken in die slaapkamer? :r
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218372648
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.
Minstens zo goor.
pi_218372925
Wat genant van Sharon, ze geeft Dick een persoonlijk kado (samen in een ijsbad gaan zitten) en wat gebeurt er? Ten eerste, hij vindt er duidelijk geen reet aan. Ten tweede, tot overmaat van ramp heeft ze geen dollars om haar kado te betalen. Stuur maar een tikkie.. _O-
pi_218373091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Wat genant van Sharon, ze geeft Dick een persoonlijk kado (samen in een ijsbad gaan zitten) en wat gebeurt er? Ten eerste, hij vindt er duidelijk geen reet aan. Ten tweede, tot overmaat van ramp heeft ze geen dollars om haar kado te betalen. Stuur maar een tikkie.. _O-
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereld :D
hardcoholic
pi_218373175
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:03 schreef Ferdii het volgende:

[..]
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereld :D
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.
pi_218373297
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefde :P
hardcoholic
pi_218373396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 20:22 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefde :P
Dat laatste is dan een toevallige bijkomstigheid. :D
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:08:04 #193
28167 matthijst
pi_218374362
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een Nieuw HuppelPopje onderweg voor JungleDick.. dat gaat Sharon vast leuk vinden ;)

[ afbeelding ]
( S5 afl15)
"Journey Manager" :')
pi_218375033
Valt die man alleen maar op oost Europese types. Elke keer weer nieuwe gecaste types uit die regio.
pi_218375049
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef RipCity het volgende:
Valt die man alleen maar op oost Europese types. Elke keer weer nieuwe gecaste types uit die regio.
Teveel gescript dit keer.
pi_218375119
Op weg naar Ingrid is Eric, vier jaar vrijgezel en drie keer getrouwd. "Ik val niet snel op een dame, maar zij heeft het wel.."

_O- _O- _O- _O-
pi_218375138
OMG, die scene bij Illya in de tuin met golfclubs: "Sylwia is een stadsmeisje"

Wat voor amateurtoneel zie ik hier?
pi_218376612
Russianbrides.com is leeggetrokken
  donderdag 31 juli 2025 @ 12:30:43 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218377795
Slimme Eveliene.. nodigt zakenpartner+vrouw uit om Arno en Arie even onder de loep te nemen voor wat betreft de toekomst.. Arie wil wel gelijk zijn huis met overwaarde verpatsen voor een plek bij Eev ^O^

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 12:45:54 #200
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218377891
En arme Rinus moet rustiger aan doen van Ingrid, hij benauwd haar een beetje.. doet 'ie ook braaf... Ingrid gelijk daana mekkeren dat ze geen knuffel kreeg... tsja _O-
pi_218377918
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Teveel gescript dit keer.
Inderdaad, Malgosia kwam ook op een kasteel af en dat was veelbekeken TV, dus trek nog maar een blik van die wijven open. Bij het uitzoeken waren het ook allemaal Oostblokkers, op 1 of 2 na. Dus hij had weinig keus.

En het zal hem verder ook weinig uitmaken, hij is toch niet op zoek naar een vrouw.
  donderdag 31 juli 2025 @ 12:57:01 #202
28167 matthijst
pi_218377957
't is niet veel soeps bij Eveline. Dat investeren in het bedrijf? Vaag. Even de overwaarde erin knallen, na een weekje. Wat een bende ook, ze ruimt niks op.

Ingrid. Echt niet boeiend. Totaal geen gezelligheid bij dat mens. Dat lege zwembad ook.
Eric: "zeer goed gevoel bij. Ik date niet vaak". Nee, maar wel drie keer getrouwd :')

Dick met z'n havermelkchicks. Dat wordt ook niks denk ik. Heeft op allemaal wat aan te merken.
Die nep-Yolanthe ook steeds dat oh, kijk mij eens gek zijn gedoe: bij die apen opeens in de modder gaan zitten bijvoorbeeld. Blij dat ze weg is.

Illya, lastig hoogte van te krijgen. Sylwia is wel aantrekkelijker, maar lijkt wat simpel ofzo.

Petra & Petra zijn wel leuk samen. Lieske is zo'n Ellen Degeneres. Vast leuk om mee te ouwehoeren, maar verder.... Dat paaldansen hadden ze wel weg mogen knippen :D
  donderdag 31 juli 2025 @ 17:04:19 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218379989
Die misfits zeggen ook wel weer wat over de B&B eigenaren. Waarom kiest Eveline zulke onderdanige mannen? Waarom kiest IIlya vrouwen uit Oost-Europa?

Al vind ik de Armeense vrouw echt wel leuk.

En Ingkie is niet snik. Ren, mannen, ren!
  donderdag 31 juli 2025 @ 17:22:36 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380190
Aapjes kijken met JungleDick en Monique is helemaal niet overdreven enzo ;)

(S5 afl16)

[ Bericht 2% gewijzigd door 5thencounter op 31-07-2025 17:35:40 ]
  donderdag 31 juli 2025 @ 17:30:56 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380258
ILLya.."best leuk dat je allebij de zelfde hobby hebt en samen kan sporten..." :Y

ILLya.. "Ik heb het ook 20 jaar niet gedaan..dus " _O-

En ILLya's 3e Oostblokstertje onderweg ... ziet er goed uit . ^O^

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 17:43:48 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380336
En de evaluatie van de Arno en Arie met de zakenpartner.. Maar het was niet Arno die gelijk "Zijn huis erin gooide " maar Arie , dat had de zakenpartner verkeerd gehoord.. Arno kan pas "mogelijk" verkopen als de kinderen eruit zijn :{

Conclusie.. Eev ziet Arno niet zo zitten ^O^

S5 afl16)[/sub]
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:02:08 #207
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380482
Halloooww aangenaam Karien moest even hard roepen naar de Nieuwe Sylvia die gelijk achter ILLya aanhobbelde _O-

Maar het wordt een geweldig duo samen... het eerste kleine mesje zit al in de rug van Karin :P

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:07:54 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380514
Sharon gedumpt... die zag ik niet aankomen ;(

Mag dat huppelkutje blijven :N

donderdag 31 juli 2025 @ 18:18:48 #209
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380603
En de Nieuwe Erik voor Ingrid onderweg.. Houd van Humor, rust knuffelen, zorgzaam eten koken, verwennen ... nix over klussen.. ohjee _O-

donderdag 31 juli 2025 @ 18:22:28 #210
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380624
En Arno wordt gedumpt.. ^O^ druk druk druk overal

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:27:39 #211
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380654
In The Pocket.. ^O^

De Nieuwe Vrouw .. Date van ILLya

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:32:06 #212
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380685
De Nieuwe Patser.. heeft plaatsgenomen _O-

(S5 afl16)
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:38:43 #213
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380733
En bij Eveline krijgt Arie de ADHD sinds Arno pleitte is.. doorpakken voor het te laat is :P
  donderdag 31 juli 2025 @ 18:47:47 #214
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380798
En JungleDick is Sharon alweer vergeten . :P het gaat snel in B&B land

donderdag 31 juli 2025 @ 18:56:36 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218380864
En de Laatste Show van afl 16..

Petra die d'r k*t uit haar lijf danst, maar nooit een échte Pot wordt helaas :{ ( En B&B Petra denkt dat volgens mij ook..)

pi_218381944
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
En de Nieuwe Erik voor Ingrid onderweg.. Houd van Humor, rust knuffelen, zorgzaam eten koken, verwennen ... nix over klussen.. ohjee _O-

[ afbeelding ]
Mr toupetje
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 juli 2025 @ 21:34:13 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218382793
Verschrikkelijk, dat dansen. Wat een aandachtshoer is dat.

Die nieuwe roze bij Iyla is ook wel bijzonder.

De nieuwe van Dick vind ik wel passen. Apart gezichtje. Beetje Chinees ofzo. Lekker rustig.

Ingrid: tja. Wil afstand, krijgt afstand en zeurt dan over afstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')