Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marianne is een karikatuur, die is snel weg
Dat gevoel heb ik bij Marianne nietquote:Op maandag 28 juli 2025 16:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ze als acteur is ingehuurd.
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marianne heeft een bord voor der hoofd
Waarom? Ze vindt zichzelf heel watquote:Op maandag 28 juli 2025 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haar omgeving had haar dan moeten adviseren om niet mee te doen aan dit programma.
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze haar studie nooit afmaakt, haha, je zal haar als psycholoog krijgen.
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord..quote:Op maandag 28 juli 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist bij haar extra vermakelijk![]()
Ja preciesquote:Op maandag 28 juli 2025 17:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, als wandelend slecht reklamebord..
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotelquote:Op maandag 28 juli 2025 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh ehh Het is wel effe aan ander type dan Renske... Aldus Daniel![]()
IK zeg... snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
Vooroordeel.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
Die ongeïnteresseerde houding en verbeten kop zegt al genoeg, ik snap niet hoe zij door de selectie gekomen is.. tenzij de Regie van grapjes houdtquote:Op maandag 28 juli 2025 17:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die kan lekker gaan spoken in dat spookhotel
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Graatmagere Magda's leven draait om ete ete ete...( lintworm?) die van arme Rob dus niet
Goeie match weer
[ afbeelding ]
Ohhja zo een , veel koken maar nix zelf opeten, nou dan kan Rob zijn lol op, en die wil,ook nix etenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee joh, niet om eten maar om het bereiden van, haar vriezer zit niet voor niks zo vol.
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Effe opzoeke waar Renske vandaan komt...( Goes) Ken Lindsey niet... interesseert 'r ook niet![]()
Hork.. is dat een nederlandse uidrukking?
[ afbeelding ]
Lindsey.. kan zij een Boerenlul zijn?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
HAHAHAHAHA, jouw reacties met foto's zijn geweldig. Ja, Sjappoo wil geen gezeik aan zijn kop.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
JP's barbeque weer een succes..20 man maar ja Renate hepweervrage , ik wil niet zeggen zeiken maar het ligt er tegenaan.. Ze wil geen serveester spelen in JP's B&B Show , ze wil antwoorden![]()
[ afbeelding ]
GEWELDIG vond ik datquote:Op maandag 28 juli 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Rob houd van advocaat.. dus maakt Magda gelijk maar een liter![]()
[ afbeelding ]
Klopt.. voor een lunch én in Griekenland goed betaald lijkt mequote:Op maandag 28 juli 2025 18:02 schreef Firuze60 het volgende:
Dit vond ik dan weer leuk, sinds ik weet dat B&Bvl geen cent krijgen van de productie om hun gasten te verwennen. Ingrid trakteert Rinus op een lunch...niet echt van harte, hij protesteert nog even voor de buhne.
Rekening 54,50 euro. Ze moet graaien in haar tasje, geeft twee briefjes (50 plus 20) en zegt dan....DOE MAAR 15 TERUG.
Een fooi van 50 eurocent
Ik hoop dat ik het mis heb.
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een hork is een nederlandse uitdrukking, betekent botterik, boerenlul, onbeschaafde knijter, nog meer? Maar op wie vind jij dat slaan dan? Tot nu toe vind ik Daniel nog geen hork.
Die nieuwe dame fleurt de boel ook niet echt opquote:Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef matthijst het volgende:
Wat een trieste bedoening dat Tsjechië.
Die stapelbedden in elke kamer
Mij niet opgevallen, Shirley lijkt mij meer een type van: 'boeit niet en we zien wel.' Renske is eerder een zenuwpees.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
Alleen de ontmoeting al met Shirley was horkerig. De houding en lichaamstaal van een vent die totaal geen interesse heeft in zijn dates.
Met dezelfde reden als waarom een vrouw die zou dragen.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 28 juli 2025 17:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sjappoo krijgt een armbandje van Britt, ok. Ik vind mannen met armbandjes enorm ijdel. En ijdele mannen zijn vaak egocentrisch, vooroordeel?
Shirley is een stokertquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
Het schuurt gelijk al blijkbaar tussen Shirly en Renske, en het boeit Shirly zoals verwacht geen zak, had Rens er maar niet aan moeten beginnen enzo.., goed beginMisschien een goed moddergevecht? winner takes all
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Shirley is een stokertMaar die Renske gaat mij ook wel wat te snel
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Rens wel de winst, ze toont in iedergeval wél emotie
Dit kan ik dus niet aanzien, mede omdat hij idd Margot al heeft ingelicht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:15 schreef praadje het volgende:
[...]
Dan de andere Rob. Wat sneu dat iedereen, inclusief het camera team en Margot al weten dat Marianne weg moet behalve Marianne zelf
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En het laatste Nieuws Eveline mist de connectie met die twee mannen.. tijd voor een derde lijkt me
[ afbeelding ]
(S5 afl 15)
Ik denk dat ze met beide klaar is, geen klik, dus rekken tot nr.3 gestuurd wordtquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denken
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arie? Ja, die heeft wel het uiterlijk en gedrag van een bemoeizuchtig ratje. Best sneu dat Eveline wel de laatsten uit de kaartenbak krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt, zoals bij vele, toch erg tegen als er alleen wat basic makeup op zit en niet een hele dikke plamuurlaagquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Betere kijk op Sharon..type "ZoekNietVerderIkBenGewoonHetBesteWatJeKrijgenKan" :
[ afbeelding ]
hier ook, wij dachten aan 1 van de ratten van ratatouillequote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
Rob ben ik ook niet weg van, de exit van Marianne deed ie niet erg netjes. Trof zij daar nou kakkerlakken in die slaapkamer?
Minstens zo goor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereldquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Wat genant van Sharon, ze geeft Dick een persoonlijk kado (samen in een ijsbad gaan zitten) en wat gebeurt er? Ten eerste, hij vindt er duidelijk geen reet aan. Ten tweede, tot overmaat van ramp heeft ze geen dollars om haar kado te betalen. Stuur maar een tikkie..
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereld
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefdequote:Op woensdag 30 juli 2025 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.
Dat laatste is dan een toevallige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefde
"Journey Manager"quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een Nieuw HuppelPopje onderweg voor JungleDick.. dat gaat Sharon vast leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
( S5 afl15)
Teveel gescript dit keer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef RipCity het volgende:
Valt die man alleen maar op oost Europese types. Elke keer weer nieuwe gecaste types uit die regio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |