Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En het laatste Nieuws Eveline mist de connectie met die twee mannen.. tijd voor een derde lijkt me
[ afbeelding ]
(S5 afl 15)
Ik denk dat ze met beide klaar is, geen klik, dus rekken tot nr.3 gestuurd wordtquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die ene bij Eveline doet me aan een soort animatie muis denken
[ afbeelding ]
Je bedoelt die Arie? Ja, die heeft wel het uiterlijk en gedrag van een bemoeizuchtig ratje. Best sneu dat Eveline wel de laatsten uit de kaartenbak krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt, zoals bij vele, toch erg tegen als er alleen wat basic makeup op zit en niet een hele dikke plamuurlaagquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Betere kijk op Sharon..type "ZoekNietVerderIkBenGewoonHetBesteWatJeKrijgenKan" :
[ afbeelding ]
hier ook, wij dachten aan 1 van de ratten van ratatouillequote:Op woensdag 30 juli 2025 17:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
Rob ben ik ook niet weg van, de exit van Marianne deed ie niet erg netjes. Trof zij daar nou kakkerlakken in die slaapkamer?
Minstens zo goor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leek een schildwants/stinkwants, gelukkig.
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereldquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:46 schreef Firuze60 het volgende:
Wat genant van Sharon, ze geeft Dick een persoonlijk kado (samen in een ijsbad gaan zitten) en wat gebeurt er? Ten eerste, hij vindt er duidelijk geen reet aan. Ten tweede, tot overmaat van ramp heeft ze geen dollars om haar kado te betalen. Stuur maar een tikkie..
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
typisch verwend meisje gedrag, als hij haar niet zit zitten, wat inmiddels wel duidelijk is, ga je er toch niet extra centjes aan uitgeven? dat is omgedraaide wereld
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefdequote:Op woensdag 30 juli 2025 20:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe de geldstromen lopen in dit programma. De kandidaten krijgen onderdak en reiskosten vergoed en de B&B eigenaren een vergoeding voor het gebruik van de kamers, zoiets? In ieder geval valt het wel op dat de eigenaren soms wat zuur inkopen doen voor de maaltijden.
Dat laatste is dan een toevallige bijkomstigheid.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen idee, wel is mij duidelijk dat ze allemaal zoeken naar publiciteit of een klusjesman ipv de liefde
"Journey Manager"quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig, een Nieuw HuppelPopje onderweg voor JungleDick.. dat gaat Sharon vast leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
( S5 afl15)
Teveel gescript dit keer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef RipCity het volgende:
Valt die man alleen maar op oost Europese types. Elke keer weer nieuwe gecaste types uit die regio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |