Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokkenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
Britt "schat haar kansen wel heel hoog in.." nahhja zeg..![]()
[ afbeelding ]
wat JP heeft laten lopen was een stuk beter![]()
[ afbeelding ]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjesquote:Op zondag 27 juli 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokken
I knowquote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
Ingrid & Ronald?????quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.dutchdream-lesbos.nl/
zal best een gegadigde voor komen opdagen
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komenquote:
Nee maar Renate is al jaloersquote:Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komen
Klopt. Het boeit hem geen zak.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
We bid you welcome:quote:
Is dat niet het lot van veel van de B&B houders? Zodra ze zogenaamd de Liefde van hun Leven te pakken hebben stopt gelijk de TV show voor hun... tsja en dat wil je als B&B houder toch niet echt...quote:
Ik vind Petra en Lieske wel grappig met elkaarquote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat MeisjeMeisjePot zoeken op het terras wel grappig .. B&B houdster moet effe oppassen dat haar Potjes niet gelijk weglopen met een ander Potje![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de restquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. toevallig van nieuwsgroepen gedouwload , Afl12 ik was nieuwsgierig
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de rest
lolquote:Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensen
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratisquote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb ze allemaal gezien![]()
Maar jij wil gratis .. dan moet je nog ff wachten denk ik
Die is nog niet eens op Videolandquote:Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratis
Ja denk nog kort wachten.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratis
Er zit niets anders opquote:Op zondag 27 juli 2025 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. nou dan wachten we wel even
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helptquote:Op zondag 27 juli 2025 13:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja denk nog kort wachten.
Staan nu 12 afleveringen op Videoland.
Aflevering 13 komt misschien vannacht of morgen,
En bedankt voor de mooie foto's en teksten dat vrolijkt dit topic nog meer op! Wat doe je dit toch leuk!
Same, daarom altijd fijn als je een paar afleveringen achter elkaar kan kijken , blijven de namen ook wat sneller hangerquote:Op zondag 27 juli 2025 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx,, het is wel noodgedwongen, ik kan nooit namen bij gezichten onthouden, een plaatje erbij helpt
Dit dusquote:Op zondag 27 juli 2025 13:36 schreef roos94 het volgende:
Elk jaar zit er wel iemand bij waarvan ik de stukjes doorspoel want niet boeiend: dit jaar is het Rob. Niet kijkwaardig.![]()
Welke van de twee? Arie? Vreselijke manquote:Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
Geweldig programma.Ik geniet. En hier lezen wat andere kijkers er van vinden is ook zeer vermakelijk.
![]()
Al krijg ik ook regelmatig last van plaatsvervangende schaamte..![]()
En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit...ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te liefquote:Op maandag 28 juli 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welke van de twee? Arie? Vreselijke man
Oh Rob jaquote:Op maandag 28 juli 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die ze heeft weg gestuurd. Ze vond hem te lief![]()
Die er nu is vond ze prachtige ogen hebben, ze straalde er bij maar toen had hij commentaar op haar prive ruimte wat een zootje was.
IK kan ook niks met die weke mannenquote:Op maandag 28 juli 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
En als Frank ging praten deed ik ff het geluid uit...ook trouwens bij die kerel met die bril bij Eveline.
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouwquote:Op maandag 28 juli 2025 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
JP.. Britt is qua uiterlijk goedgekeurd.. nu alleen de inhoud nog
Ik weet dat nog niet.. zoveel toeters&bellen eraan is meestal geen goed tekenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik had best een vooroordeel tegenover Britt door haar uiterlijk, maar ik vind eigenlijk wel een vriendelijke en slimme vrouw
Ze begon ook meteen te vragen of er dingen zijn waar hij zich aan irriteert bij mensen. Rob wist het niet meteen maar Marianne had er zelf wel een paar. Onbeschoftheid en eten met je mond open.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig![]()
Snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
Marianne is een karikatuur, die is snel wegquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
En Marianne kan het schudden bij Rob... ze weet het alleen nog niet... zielig![]()
Snel wegdoen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |