Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokkenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:24 schreef 5thencounter het volgende:
Britt "schat haar kansen wel heel hoog in.." nahhja zeg..![]()
[ afbeelding ]
wat JP heeft laten lopen was een stuk beter![]()
[ afbeelding ]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjesquote:Op zondag 27 juli 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond Yvonde wel leuk maar die was slim en is vertrokken
I knowquote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
Ingrid & Ronald?????quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.dutchdream-lesbos.nl/
zal best een gegadigde voor komen opdagen
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komenquote:
Nee maar Renate is al jaloersquote:Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat uit die twee stuks gedroogd fruit ook nix halen.. Regie zal Nrzoveel alvast moeten laten komen
Klopt. Het boeit hem geen zak.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn dat JP geen van die vrouwen gaat willen..JP wil zijn B&B op TV , zo lang en zo vaak mogelijk.. die wij. vrouwen zijn meubelstukjes
We bid you welcome:quote:
Is dat niet het lot van veel van de B&B houders? Zodra ze zogenaamd de Liefde van hun Leven te pakken hebben stopt gelijk de TV show voor hun... tsja en dat wil je als B&B houder toch niet echt...quote:
Ik vind Petra en Lieske wel grappig met elkaarquote:Op zondag 27 juli 2025 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind dat MeisjeMeisjePot zoeken op het terras wel grappig .. B&B houdster moet effe oppassen dat haar Potjes niet gelijk weglopen met een ander Potje![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de restquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. toevallig van nieuwsgroepen gedouwload , Afl12 ik was nieuwsgierig
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, ik wacht op de rest
lolquote:Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snapte er een tijdje geen zak van..Op tv doen ze afl 8 dan zie je ineen hele andere mensen
Als de uploader zo aardig is om Afl 13 te posten.. gratisquote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb ze allemaal gezien![]()
Maar jij wil gratis .. dan moet je nog ff wachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |