Die man eet de hele dag. Zit aan 't ontbijt de lunch al te plannen. Lange lunch en dan door naar een afterparty, die tot laat mag duren. Dan de volgende dag weer met dikke ogen aan 't onbijt. Repeat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:08 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel gekookte eieren jaagt Jean Paul er doorheen in een dag/week/maand joh... als ik hem was zou ik geen ei meer kunnen zien
Toch ziet hij er niet slecht/volgevreten uit of zo. Op zich een prima figuur denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Die man eet de hele dag. Zit aan 't ontbijt de lunch al te plannen. Lange lunch en dan door naar een afterparty, die tot laat mag duren. Dan de volgende dag weer met dikke ogen aan 't onbijt. Repeat.
Vind je? Ik vind hem behoorlijk aan de dikke kant. Ongezond dik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch ziet hij er niet slecht/volgevreten uit of zo. Op zich een prima figuur denk ik
Nou dat vind ik best wel meevallen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem behoorlijk aan de dikke kant. Ongezond dik.
Is dat bevestigd dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Dan kom je al snel uit bij gecastte figuren als Ingrid.
Lekker matchend in het groen allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ingrid is zeer in haar nopjes met de twee Mannetjes, Nieuwe Eric en Ouwe Rinus .. maar ze moeten wel zélf klusjes verzinnen, Ingrid geeft namelijk niet graag opdrachten...![]()
[ afbeelding ]
(S5 afl17)
Laatste minuut niet gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Dick is nog in zijn nopjes met dat huppelpoppetje Moniek.. heeft Sharon gedumpt voor dit tiepje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |