Die man eet de hele dag. Zit aan 't ontbijt de lunch al te plannen. Lange lunch en dan door naar een afterparty, die tot laat mag duren. Dan de volgende dag weer met dikke ogen aan 't onbijt. Repeat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:08 schreef roos94 het volgende:
Hoeveel gekookte eieren jaagt Jean Paul er doorheen in een dag/week/maand joh... als ik hem was zou ik geen ei meer kunnen zien
Toch ziet hij er niet slecht/volgevreten uit of zo. Op zich een prima figuur denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Die man eet de hele dag. Zit aan 't ontbijt de lunch al te plannen. Lange lunch en dan door naar een afterparty, die tot laat mag duren. Dan de volgende dag weer met dikke ogen aan 't onbijt. Repeat.
Vind je? Ik vind hem behoorlijk aan de dikke kant. Ongezond dik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch ziet hij er niet slecht/volgevreten uit of zo. Op zich een prima figuur denk ik
Nou dat vind ik best wel meevallen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem behoorlijk aan de dikke kant. Ongezond dik.
Is dat bevestigd dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Dan kom je al snel uit bij gecastte figuren als Ingrid.
Lekker matchend in het groen allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ingrid is zeer in haar nopjes met de twee Mannetjes, Nieuwe Eric en Ouwe Rinus .. maar ze moeten wel zélf klusjes verzinnen, Ingrid geeft namelijk niet graag opdrachten...![]()
[ afbeelding ]
(S5 afl17)
Laatste minuut niet gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Dick is nog in zijn nopjes met dat huppelpoppetje Moniek.. heeft Sharon gedumpt voor dit tiepje![]()
[ afbeelding ]
Ik snap dat Moniek ook de klick mist.. die gozer zit vast in repielenwereld, die wil geen zwammend huppelkutje , die wil rondleidingen geven en zijn B&B vullen met gastenquote:
Tsja het topic zegt het al De Vooruitkijkers, en niet De Een Kijkt Verdervooruit dan de ander.. en dat er twéé B&B topcs lopen een TV versie en een Videolandversie heb ik al meerdere keren aangegeven, dat deze Topic op zichzelf al één grote spoiler is, moet er nu een Maxtijd gesteld worden wanneer het startschot gaat... 3, 2, 1 Nu Posten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Oke, inmiddels zie ik hierboven de hele nieuwe afevering al in een soort screenshot-stripvorm voorbij komen. Ik snap dat dit het vooruitkijk topic is, en ik kijk zelf ook vooruit en was tot en met dit weekend bij, maar ik hoef eerlijk gezegd niet de hele aflevering van vandaag al in screenshots te zienZo kan iemand toch nooit meer onder spoilers meeposten, ZELFS niet in t vooruitkijk topic?
Ik kan wel zeggen: dat kijk ik voortaan pas nadat ik de nieuwste afevering van de dag heb bekeken, maar morgenvroeg staan de nieuwe er al weer
Klopt, maar dit begon om 12:00 vanmiddag al. Da's echt vrijwel direct.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja het topic zegt het al De Vooruitkijkers, en niet De Een Kijkt Verdervooruit dan de ander.. en dat er twéé B&B topcs lopen een TV versie en een Videolandversie heb ik al meerdere keren aangegeven, dat deze Topic op zichzelf al één grote spoiler is, moet er nu een Maxtijd gesteld worden wanneer het startschot gaat... 3, 2, 1 Nu Posten?
Ik vind op de dag van de nieuwste uitzending om 12:00 al een heel fotoverslag posten van een aflevering gewoonweg wat snel en wat overdreven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja het topic zegt het al De Vooruitkijkers, en niet De Een Kijkt Verdervooruit dan de ander.. en dat er twéé B&B topcs lopen een TV versie en een Videolandversie heb ik al meerdere keren aangegeven, dat deze Topic op zichzelf al één grote spoiler is, moet er nu een Maxtijd gesteld worden wanneer het startschot gaat... 3, 2, 1 Nu Posten?
Het mag allemaal, en er zijn ook veel forum kijkers die nog nooit een B&B alflevering gezien hebben en mogelijk op idee komenquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind op de dag van de nieuwste uitzending om 12:00 al een heel fotoverslag posten van een aflevering gewoonweg wat snel en wat overdreven.
Maar als de rest daar niet mee zit en t niet aangepast wordt, dan pas ik mezelf aan(en bijf ik dus weg).
Kan ook.
Wat zou jouw oplossing dan zijn? Plaatjes verbieden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind op de dag van de nieuwste uitzending om 12:00 al een heel fotoverslag posten van een aflevering gewoonweg wat snel en wat overdreven.
Maar als de rest daar niet mee zit en t niet aangepast wordt, dan pas ik mezelf aan(en bijf ik dus weg).
Kan ook.
Ik dacht dat de nieuwe uitzendingen rond middernacht online kwamen? Volgens mij heb ik al weleens posts gezien van 1 uur 's nachts of zo, over de allernieuwste uitzending. edit: vannacht zelfs nogquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar dit begon om 12:00 vanmiddag al. Da's echt vrijwel direct.
Mogen zelfs vooruitkijkers ook nog ff de tijd hebben iets te kijken in de avond als ze thuiskomen?
En teksten zijn makkelijk te skippen, maar een heel foto dagboek journaal wordt wel wat lastig.
Persoonlijk hecht ik geen waarde aan spoilers, maar je kan toch nog steeds mee posten op het moment dat je de aflevering hebt gezien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 02:02 schreef Firuze60 het volgende:
-knip-
Later meer commentaar op afl. 17, maar dit was noemenswaard.
Klopt, ik ben zo'n nachtkijker, de nieuwste aflevering staat om 12.00 uur al op Videoland. De neiging om al tijdens de uitzending te gaan posten is er, dan vallen mij dingen op. Maar goed, zal me wel inhouden dan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nieuwe uitzendingen rond middernacht online kwamen? Volgens mij heb ik al weleens posts gezien van 1 uur 's nachts of zo, over de allernieuwste uitzending. edit: vannacht zelfs nog
[..]
Persoonlijk hecht ik geen waarde aan spoilers, maar je kan toch nog steeds mee posten op het moment dat je de aflevering hebt gezien?
Shirley zit alleen maar passief agressief Renske naar beneden te halen. Die mag ook opbokken hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
Afl.17
Shirley mag er dan wat nors uitzien, ze toont iig interesse in het werk van Daniel. Renske zit alleen maar verveeld voor zich uit te staren als ze geen aandacht van Daniel krijgt. Moeilijk, moeilijk..*zucht* Opbokken moet ze.
Die JP is toch ook niet te harden gewoon, hij neemt zijn 'personeel' even mee om zijn rotsooi op te ruimen, leuk uitje.
Ok, omgekeerd ook, hoor, Renske vind ik dominanter dan Shirley.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Shirley zit alleen maar passief agressief Renske naar beneden te halen. Die mag ook opbokken hoor.
Inderdaad het boeit haar zogenaamd niet, maar ze blijft maar doordrammen. En ik snap dat ze daar ook telkens naar wordt gevraagd in de talking head moments, maar als het je echt niet boeit geef je niet zulke antwoorden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Shirley zit alleen maar passief agressief Renske naar beneden te halen. Die mag ook opbokken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de aflevering van vandaag had ik ook al de indruk dat Rinus steeds scherper ziet wat er gaande is bij Ingrid. En hij lijkt ook gewoon op haar af te knappen ipv het bij zichzelf te blijven zoeken.
Hangt ook van de vraagstelling af en reken maar dat er flink wat zuigende vragen worden gesteld door de regie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad het boeit haar zogenaamd niet, maar ze blijft maar doordrammen. En ik snap dat ze daar ook telkens naar wordt gevraagd in de talking head moments, maar als het je echt niet boeit geef je niet zulke antwoorden.
quote:Trouwens een heerlijke vooruitblik voor morgen met Rinus die Ingrid de waarheid gaat zeggenIk hoop dat Rinus uit zichzelf opstapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de aflevering van vandaag had ik ook al de indruk dat Rinus steeds scherper ziet wat er gaande is bij Ingrid. En hij lijkt ook gewoon op haar af te knappen ipv het bij zichzelf te blijven zoeken.
Oja, dat was ik even vergeten, bedoelde ze nu Renske met dat zwaargewicht op die schommel? Dat was laag, ja, ook opbokken maar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef Stepperoller het volgende:
Als het je echt niks boeit ga je er ook niet nog bij Daniël op de schommel opnieuw over lopen sneren.
Oh dat weet ik niet, maar ze ging sarcastisch vragen of Daniël drie fietsen had gehuurd, want Renske vindt het vast zo leuk om mee te gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, dat was ik even vergeten, bedoelde ze nu Renske met dat zwaargewicht op die schommel? Dat was laag, ja, ook opbokken maar.
Same, maar vrees dat Ingrid hem misschien nog wel te snel af zou kunnen zijn, omdat hij blijkbaar wel eerst tegengas gaat geven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hangt ook van de vraagstelling af en reken maar dat er flink wat zuigende vragen worden gesteld door de regie.
[..]
Ik hoop dat Rinus uit zichzelf opstapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |