abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:48:40 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218284905
Hier verder :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218285391
https://lovereality.nl/ki(...)endin-van-jean-paul/
Die Rosalie is inderdaad een pain in the ass, en doet inderdaad als heel veel van die TV lui om deelnemers in een bepaalde hoek te duwen omdat die meer TV maken, en dat doet zij nu smakeloos op camera. Dus daarom heeft ze alle schijn tegen zich dat zij niet door de productie, of zelf van de productie is van B&B is en daar in gezet is.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 juli 2025 @ 14:29:56 #3
3542 Gia
User under construction
pi_218286867
Ik ben ook niet zo dol op die Rotterdamse met haar 'natte T'. IrriTeerT me maTeloos.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 21:40:31 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218292527
"Optie is geen opgeven" 8)7

Ik ben weer bij. Wat een figuren weer dit seizoen.
pi_218294016
Dinsdagaflevering van volgende week ook weer opgevroten. Ilya en die rare charlatan van hem die hij de bons gaf op een subtiele manier. Niet subtiel genoeg want hij kon een middel vinger krijgen, man man, wat een idiote tante. Ze zegt dat ze journalist en tolk is maar ik twijfel aan deze professies eigenlijk. Ze komt mij iets te veel over 'kijk mij nou lekker zweverig zijn'. Het is een raar typetje en die is ook weer vertrokken. Kijken of dit net zoveel impact gaat krijgen als vorig jaar met die Mallegosia. Ik denk het niet want om haar te casten was wel zeer voorspelbaar. Ze zochten nog zo iemand en dat is gelukt, maar net niet overtuigend.
Jammer dat er nog een smaakmaker vertrokken is, Rob bij Eveline. Had hem nog wel even wat langer willen zien door struggelen. Die andere date van haar, die bloemenveiling vent is me iets te direct dus die zal het ook niet lang gaan volhouden daar. Haar schoonmaakkunsten werden totaal vernederd door hem en hij gedroeg zich als een mannelijke Karen hierin.
Die Petra en Lieske worden denk ik wel de nieuwe Geer en Goor, en volgens mij sorteren ze hier ook op voor. om een eigen reality soap af te dwingen Het is mij iets te overdreven gezellig tussen die 2 zodat ze nooit eens serieus kunnen zijn en uit te zoeken of dit niet gewoon een vriendschap blijft of dat er meer is.
Dick met 'zijn' mondhygiëniste gaat hem ook niet worden, zeker als ik het voorstukje zo zag voor morgen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218295383
Dick is ook een lamlul, die dumpt een leuk meisje om vervolgens in zee te gaan met een mokkel wat vooral zichzelf helemaal fantastisch vind en gewend is dat anderen dit ook vinden.

je ziet nu al dat hij helemaal hoteldebotel wordt om vervolgens als een schoothondje achter haar aan te lopen
hardcoholic
pi_218295403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Quoi het volgende:
"Optie is geen opgeven" 8)7

Ik ben weer bij. Wat een figuren weer dit seizoen.
een optie is idd om niet op te geven, wel opgeven is ook een optie :+
hardcoholic
  woensdag 23 juli 2025 @ 15:08:20 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218298093
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 23 juli 2025 @ 15:50:32 #9
3542 Gia
User under construction
pi_218298468
Die griet bij Dick is ook hypereigenwijs. Met haar tandenpoetsen voor het eten. Klok-klepel....
Ook met die hangmat. Niet eerst je voet! Ik doe dat lekker toch.
Muts.

In het voorstukje zie je dat ze doorgaat op dat tandenpoets verhaal.
Hoe zit dat nu echt?
Het is het beste om niet direct na het ontbijt je tanden te poetsen, omdat zuren in het eten of drinken je tandglazuur aan kunnen tasten. Meteen poetsen wrijft het er verder in. Dus het beste kun je pas na een uur je tanden poetsen, omdat dan je speeksel je tandglazuur geneutraliseerd heeft, het zuur is dan weg.

Heb je geen tijd om een uur te wachten, DAN kun je beter voor het eten poetsen. Of op een ander moment van de dag.

Maar het is zeker niet zo dat het het beste is om voor het eten je tanden te poetsen.

Bron:
https://www.philips.nl/c-(...)-na-het-ontbijt.html

Anyway, denk niet dit een blijvertje gaat zijn.
  woensdag 23 juli 2025 @ 22:32:19 #10
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218302286
Wtf. Petra die voor Petra komt, maar denkt dat Lieske Petra is _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218302330
Dick gaat alleen eindigen op deze manier... Eeuwig zonde dat eerste meisje
  woensdag 23 juli 2025 @ 22:50:58 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_218302480
Als je alle energie uit een conversatie wil zuigen, moet je zeker langer dan een minuut over tanden poetsen praten :O
pi_218302600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef Quoi het volgende:
Als je alle energie uit een conversatie wil zuigen, moet je zeker langer dan een minuut over tanden poetsen praten :O
Nou, Dick kon er anders ook wat van met zijn gezeur over al die kevers. Wat mij opviel dat ie met zijn blote voeten door dat oerwoud liep met al die enge vraatzuchtige mieren, brrrrr. En dat donkere zwemwater, getsie, zijn vorige kandidaat zei al dat het net een bad cola leek. Viel mij al op in eerdere afleveringen dat ie met een kano door een diarreebruin slootje vaarde. BAH, laat maar zitten dat Suriname. :D
pi_218302937
Volgens mij is Dick iemand die zelf graag praat, niet eens zozeer over zichzelf maar gewoon wat hij allemaal wel niet weet.
Maar die griet gaat er gewoon vol overheen en kan het alleen maar over zichzelf hebben. Ik doe altijd (...vul in...) Ik heb ook altijd (...vul in...)
pi_218302958
Dick heeft uitermate interesse in zichzelf.
pi_218303030
Die Dick met die mondhygiëniste met haar bloed irritante beroepsdeformatie of hij een kleuter is. Dat gaat hem ook niet worden hoor.
Nog een Petra er bij voor Petra, dat vind Lieske niet zo mieters kreeg ik zo door. Dat beloofd nog wat jaloerse momentjes te worden.
Ingrid is weer afgekoeld na haar 'Karen' momentjes met haar vorige dates. Nu is het de grijpgrage Twentenaar die voor haar is gekomen. Eens kijken hoe lang ze die bij haar kan verdragen. Het klikt tot nu wel leuk en is er van die Wolf in schaapskleren houden even niets meer te merken...maar de wolf ligt op de loer...
JP blijft maar door eten, je ziet hem niets anders doen. Hij wordt behoorlijk geframed hiermee in de montages dat kan niet anders. Susanne al weer terug naar Nederland. Ik vond het ook een wat zwaarmoedige geitenwollensok die vrouw voor hem in vergelijking met die andere twee. Geen match. Morgen komt er een overjarige bimbo aan. Eens zien wat dit weer gaat worden.
Rob kan ik maar niet aan wennen, en aan zijn dates ook niet tot nu toe. Het is allemaal zo braafjes en zo'n contrast met de andere deelnemers. Slaapverwekkend zelfs. Dat vind ik van Dick ook maar daar zit meer leven in de brouwerij dan bij Rob.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218303148
Een woord voor aflevering 12.

GENANT!

Leg het later uit. :D
pi_218303296
Wat doen ze hysterisch over een mega simpel badpak? Ze doen alsof er iets fascinerends aan de hand is?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218303302
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
Dick heeft uitermate interesse in zichzelf.
Die irritante grijns de hele tijd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 24 juli 2025 @ 11:12:41 #20
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218305678
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-5nNvBVX

quote:
Villa op Lesbos van B&B vol liefde-deelnemer Ingrid staat te koop
In het nieuwe seizoen van het populaire datingprogramma B&B vol liefde is de 61-jarige Ingrid Peeters uit Grubbenvorst nu al een van de meest spraakmakende deelnemers. Opmerkelijk is dat ze haar idyllische verblijf in Griekenland, genaamd 'Dutch Dream', te koop heeft gezet.

Dat blijkt uit een vermelding op de website van een Griekse makelaar.

Voor een vraagprijs van 489.000 euro staat het gehele complex te koop: een riante villa van drie verdiepingen en 210 vierkante meter inclusief zwembad, met uitzicht op de Egeïsche Zee.

De accommodatie bevindt zich in Anaxos, op het eiland Lesbos in het oosten van Griekenland. Waarom de villa te koop staat, is niet bekend.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 24 juli 2025 @ 13:18:39 #21
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218306661
Die Sharon bij Dick - OMG! Heel knap, maar die lult maar door over de meest oninteressante dingen ever. Ik zou daar nog niet een uur naar kunnen luisteren.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 24 juli 2025 @ 13:28:18 #22
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218306841
quote:
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren.. ;)

donderdag 24 juli 2025 @ 14:02:11 #23
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218307230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 13:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Slimme vrouw ook, gebruik dus haar " van aanpakken weten" dates om de boel verkoopbaar op te leveren.. ;)

[ afbeelding ]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepen
uiterlijk en vermogen is niet belangrijk voor haar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:43:15 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218307720
Inkie zoekt klussers ipv liefde :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 24 juli 2025 @ 14:44:56 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218307745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze zoekt nog een lieve sterke vrind die goed kan schilderen en rotsen verslepen
uiterlijk en vermogen is niet belangrijk voor haar
Het zou wel sneu zijn als een B&B de deuren moet sluiten omdat de naamsbekendheid achterwegen blijft na de TV show :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')