Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Fucking Gen-Zquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
tja je geeft je op voor een programma waar je kunt winnen met bepaalde dingen doen
dan moet je niet zeiken als je een ochtendje naar 2 militairen moet luisteren
die 20-ergs zijn echt verwende blagen
maar echtquote:
Ja, ik noemde Roma niet voor niets een privilegewaffeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt
tis wel opvallend
roma
joe
justin
fabio
Ik was de gek die schoonmaaktequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende: [..] Moa. In mijn studentijd wel erger gezien hoor. Meeste studentenhuizen zouden een biohazard bord op de deur moeten hebben
![]()
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
Roma wil het niet. Roma lust het niet. Roma kan het niet.
LAAT MAAR
Je werd in stilte gewaardeerd! (Niet dat het hielp, maar tochquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was de gek die schoonmaakte
je verwacht een Elche die er tegen in gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
De verschillen zijn wel enorm.
El Che dolenthausiast. Erik helemaal in zijn hum. Roma totaal over de flos
durft ze nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doen
Graag en dat die mannen dan reageren met: Roma jij mag vannacht in houding de poort bewakenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doen
Ik vind dit wel leuk. Vooral omdat er een paar bij zijn die het niet trekkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graag en dat die mannen dan reageren met: Roma jij mag vannacht in houding de poort bewaken
Ik hoop de hele zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Maar is maar voor 24 uur toch? Hoelang blijven die gasten?
Hoop langer dan een dagquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Ze hadden er 24/7 bij moeten zijn met een legertentje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Tot de twee Bondjes uit de min zijn en zelf eten kunnen kopen schat ik inquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
En de schapen moeten elke nacht op wacht omstebeurtenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Elke dag om 6 uur opstaan deze cyclus![]()
Strafsdienst laarzen poetsenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de schapen moeten elke nacht op wacht omstebeurten
Voor de domme blondjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een deurbel! Sinds wanneer zit dat ding daar?
Luie Febo.. kunnen ze bellen om kratten op te halenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sluikreclame voor een deurbel met camera.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door al dat neuken met Demi dat wij niet mogen zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind dat Geert er slecht uit ziet veel afgevallen en hij kan beter vertrekken.
nietusquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!? Op X haken mensen af omdat ze dit als propaganda voor het leger zien!?![]()
![]()
*Koekoek!*
Oh, maar op een platform van een nazi zitten is geen probleem natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!? Op X haken mensen af omdat ze dit als propaganda voor het leger zien!?![]()
![]()
*Koekoek!*
hij heeft OOIT een burnout gehad hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Alexander moet rustig aan doen vanwege zijn burnout.
Nou Alexje, als mede burnoutgenoot; er is NIETS beter dan lichamelijke inspanning en beweging. Dus kap met je gewauwel.
Mjah, maar van een burnout blijft meestal wel iets hangen. En dus is het advies om vooral veel te blijven bewegenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft OOIT een burnout gehad he
niet pas of een jaar geleden
maar OOIT
Nou ja,, tegenwoordig zit er dagelijk een 4* Generaal bij de PraatTafels. , niet voor de laatste roddelsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
*Koekoek!*
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, maar van een burnout blijft meestal wel iets hangen. En dus is het advies om vooral veel te blijven bewegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Geen idee. Ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Egwel!
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggerstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheeltquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggersten
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maken de de LegerHeren geen aantekeningen? of krijgen ze na afloop de punten door van Febo?
En daar boven op verlies je door te kijken net als wij natuurlijk ook steeds een beetjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheelt
Neuh.. zo kom je niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken he
Jawel, 5 jaar lang de ober gespeeld in gtstquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
Doet ie eens wat goed, krijgt ie NOG geen puntenquote:
joe wist niet eens hoe zij haar handen omhoog moest houdenquote:
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marinequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:50 schreef schetterklep het volgende:
Ik heb Roy ineens niet meer horen zeggen dat hij bij de marine heeft gezeten. De knoppen vergeten na al die tijd
Ik had ooit ook zo'n collega. Zat wel op dat schip maar bleek de kok te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marine![]()
Hoofd Boegschroefpoetser.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marine![]()
wat moet je anders? Ze naast Alexander aan de kant laten zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Het nut van de ZS in deze ontgaat me, ze verdienen er toch geen zak mee
Ja lekker aan de bar.. een zakje poeier oplossen in waterquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wat moet je anders? Ze naast Alexander aan de kant laten zitten?
Wel, is al twee keer gezegd, alleen niks voor de potquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Het nut van de ZS in deze ontgaat me, ze verdienen er toch geen zak mee
Oud bondgenoot Mary deed dat ook met haar defensie. Die bleek daar op HR gezeten te hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik had ooit ook zo'n collega. Zat wel op dat schip maar bleek de kok te zijn
Die zag al de schepen vanuit haar kantoor dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oud bondgenoot Mary deed dat ook met haar defensie. Die bleek daar op HR gezeten te hebben.
Ahh ik hoor het... "Waardering" voor áls ze terukeren in het Spel.. zegt ook geen moerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel, is al twee keer gezegd, alleen niks voor de pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Inclusiviteitsopdrachtjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe werkt dat voor jou, dat transgender zijn..Anne is nieuwsgierig tsja dat onderwerp móet effe![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel op implantaten voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tompet of niet.. lastig te zien nog...![]()
[ afbeelding ]
Ik zie gaatjesquote:
Wel een andere haarkleur, dat zou wel raar zijn al die vanuit de achterkan van zijn hoofd gehaald zijnquote:
Als hij b.v. een kale voorkant had en zijn haar achter lang heeft laten groeien voor implantatie dan is kleurverschil best mogelijk. Dat langere haar is dan vaker aan zonlicht en andere factoren blootgesteld.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel een andere haarkleur, dat zou wel raar zijn al die vanuit de achterkan van zijn hoofd gehaald zijn
Misschien zit 'ie wel lang genoeg om de uitgroei mee te maken danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij b.v. een kale voorkant had en zijn haar achter lang heeft laten groeien voor implantatie dan is kleurverschil best mogelijk. Dat langere haar is dan vaker aan zonlicht en andere factoren blootgesteld.
ze scheren het tot een bepaald aantal millimeter om het te 'oogsten' en vervolgens naar voren te plaatsenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij b.v. een kale voorkant had en zijn haar achter lang heeft laten groeien voor implantatie dan is kleurverschil best mogelijk. Dat langere haar is dan vaker aan zonlicht en andere factoren blootgesteld.
Het ziet er iig niet uit.![]()
Ah ok, geen idee hoe ze dat doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze scheren het tot een bepaald aantal millimeter om het te 'oogsten' en vervolgens naar voren te plaatsen
vaak groeit het eerst dun aan en lijkt het lichter
af en toe kom je ze tegenquote:
Lol en de dames ernaast die op een zwembandje zitten met hun nieuwe kontquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe kom je ze tegen
of vliegtuigen vol mannen met hoofdbandjes die uit Turkije komen
Meer een pruik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tompet of niet.. lastig te zien nog...![]()
[ afbeelding ]
en wie bedoel je dan specifiek?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef DilanoNirvana het volgende:
Vind het wel sneu als mensen altijd tegen iemand zijn die zich anders gedraagt. Die moeite heeft met mensen te praten of verkeerd begrepen te worden. Juist als bondje zou ik hem steunen en begrip tonen. Maar blijkbaar kost dat teveel energie voor anderen.
Vergis je niet in DBG-Vol-Liefde , daar wordt harder geneukt en relaties voor het leven gesloten en "Liefde" bedreven dan in al die andere nepzoooi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Het vervelende van geen streams is dat ik nooit direct kan reageren. We kijken altijd pas veel later op de avond naar de Bondgenoten en dan kan je hier niet meepraten want het is altijd mosterd na de maaltijd. Met streams, b.v. BB, waren er altijd momenten dat je met weinig mensen op 'lege' tijdstippen keek en dan ook wat kon toevoegen aan het verhaal zodat het verhaal niet onderbroken werd en je veel meer inzicht kreeg in de mensen en hun beweegredenen. B.v wat KinKiJan zei over dat opeens niemand in de loods Alexander mag. Het rare is, met andere formats, zoals B&B vol liefde, taal ik niet naar streams, omdat de afleveringen zo goed in elkaar zitten. Nu ja, we gaan zo eens de aflevering van de Bondgenoten van vanavond zien. Ik lees graag mee hier en moet nog steeds lachen om de af en toe rake observaties!
Met streams ga je nog minder zien dan dat we nu mogen zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Streams kunnen nog steeds het verschil maken, zelfs met BB ging dat. En met DB is het echt een must gewoon ook omdat het een oneindig programma is wat het al bijzonder maakt. Met streams heb je de gemiste slagroom op de taart. Je weet niet meer wat je moet geloven bij zo'n knip en plakshow. Het is ook voor de makers, maar ook voor de kijker echt beter dat dit er bij komt. Het programma doet het goed, het is oneindig maar dat betekend dat je moet innoveren om relevant te blijven voor de kijker. Streams horen daar zeker bij, mooi momentum zou zijn per oktober als het programma 2 jaar bestaat daar mee te starten.
Alex lijkt me ook wel een man met een gebruiksaanwijzing (zoals meer daar). Het lijkt me best lastig als de meeste daar tegen je zijn, zoals gister dat hij met Maudy wilde praten en dan krijg je zo'n attitudequote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuke aflevering. Snap die weerstand niet zo, die lui lopen daar 2 uurtjes op een dag rond, en zijn er 2 of 3 dagen. Dat overleef je echt wel.
En snap niet zo goed waarom iedereen zo valt over Alexander daar. Wordt te weinig context gegeven. Hij is niet meer of minder irritant dan een aantal anderen daar, op tv in ieder geval.
Meer dan wat we op TV zien sowieso en daar gaat het om. Bij BB geeft het ook altijd wat extra's wat je in de TV uitzending niet ziet. Zelfs via de socials zie je geen extra beelden die je in de uitzendingen niet ziet, alleen teasers voor de aflevering die ik juist NIET kijk. Heb je ook niets aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Met streams ga je nog minder zien dan dat we nu mogen zienAnyway keep dreaming
Ik ook hoor misschien is het een lul (en ja dat ziek zijn was geen beste zet) maar ik ben ook team Alex. Dat hele gesprek met Justin snap ik nog steeds niet. Justin zocht een stok om te slaan en dat is gelukt. Justin werd de hemel in geprezen door de grote menigte (knuffel, goed gedaan)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
TeamAlexander. Dat ik dit jaren na dato (Secret Story) zou zeggen, vond hem toen niets aan eigenlijk. Enge stalker van Laura.
met streams zou je ook de hele context missen als de Febo wil dat je de context mist.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Justin zocht inderdaad een stok om mee te slaan. Zijn kop staat hem blijkbaar niet aan, maar dat geeft hem nog niet het recht om als een totaal idioot te lopen schreeuwen. De reactie van Alexander vond ik juist wel sterk om echt heel rustig te blijven bij zijn uitbarsting. Snap ook al die wijven niet die als schapen achter Justin aan liepen en het volledig met hem eens te zijn. Ik mis hier echt een stukje context (hallo, waar zijn de streams FEBO!) wat er nu gebeurd is tussen die 2. Ik dacht even dat het over brood beleg ging maar dat was alleen met Peter die ochtend, daar zat Justin niet bij.
Hij is dus nog gewoon 100% een vent. Nog geen hormoon gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe werkt dat voor jou, dat transgender zijn..Anne is nieuwsgierig tsja dat onderwerp móet effe![]()
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is dus nog gewoon 100% een vent. Nog geen hormoon gehad.
Dit noem ik niet trans, maar drag.
Transinwording.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
"Ze"wordt wel trouw "Zij en Haar" genoemd ook door Jan , die geloofd er in.. maar ja het is al zo doorgeslagen dat er geen weg terug meer is, iedereen mag zich identificeren met van alles en nog wat, en de rest moet zich daar maar aan conformerenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens. Trans in wording ben je als je hormonen gebruikt. Hij is een man met vrouwen outfits.quote:
Ik zie hem als een man. Hij is gewoon geen vrouw. Ziet er wel zo uit en hij wil een vrouw worden. Dat kan en mag tegenwoordig. Maar dit is nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Ze"wordt wel trouw "Zij en Haar" genoemd ook door Jan , die geloofd er in.. maar ja het is al zo doorgeslagen dat er geen weg terug meer is, iedereen mag zich identificeren met van alles en nog wat, en de rest moet zich daar maar aan conformeren
Dit is het begin!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef spapaars het volgende:
Talpa komt met iets nieuws, livestream voor De Bondgenoten stap dichterbij? (niet echt)
https://lovereality.nl/ta(...)ten-stap-dichterbij/
Ouwe troep nieuw leven inblazen.. wat kost dat "Fast Kanaal" ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:20 schreef spapaars het volgende:
Talpa komt met iets nieuws, livestream voor De Bondgenoten stap dichterbij? (niet echt)
https://lovereality.nl/ta(...)ten-stap-dichterbij/
Hoe oud was die slogan ookalweer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:47 schreef Fylax het volgende:
Tot eerder deze week had de vriendin van Geert in haar Facebook relatie status dat ze een relatie met hem heeft, inmiddels heeft ze dat weggehaald
Neem aan gratis, ik zie totaal niet in waarom je hier voor zou moeten betalen als je gewoon alle programma's tegenwoordig kunt opnemen of kunt bekijken zonder commercials. Waarom zou je naar een zender kijken waar je 24/7 oude afleveringen op te zien zijn. Nee, dit is gewoon een opmaat naar meer content. Natuurlijk zullen ze nu zeggen dat er geen streams komen, maar dat wordt bewust zo gedaan. Valt me trouwens mee dat Talpa nu eindelijk eens met de tijd mee gaat en gaat innoveren, daar horen streams dan zeker bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ouwe troep nieuw leven inblazen.. wat kost dat "Fast Kanaal" ?![]()
Gaat meer lijken op "Kijk nu naar DBG de nooit eerder op TV vertoonde beelden.." KlickBait en gratis? Neuh, niets is meer gratis tegenwoordig.. Videoland zal de rechten wel weer krijgenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neem aan gratis, ik zie totaal niet in waarom je hier voor zou moeten betalen als je gewoon alle programma's tegenwoordig kunt opnemen of kunt bekijken zonder commercials. Waarom zou je naar een zender kijken waar je 24/7 oude afleveringen op te zien zijn. Nee, dit is gewoon een opmaat naar meer content. Natuurlijk zullen ze nu zeggen dat er geen streams komen, maar dat wordt bewust zo gedaan. Valt me trouwens mee dat Talpa nu eindelijk eens met de tijd mee gaat en gaat innoveren, daar horen streams dan zeker bij.
Mocht je Ouwe NooitGeziene NeukMeuk tegenkomen, het hoeft hier niet meer onder een laffe spoilerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Als het op Videoland komt prima, daar ben ik toch al lid van. En nooit eerder vertoonde beelden om meer context te krijgen waar ze in montage van de reguliere afleveringen niet aan toe komen, zou wel erg wenselijk zijn.
Zozo Gratis ook nog..? nou veel plezier ermee.. ennehh, niet teveel van die AfterShit hier spammen hé? Anders moet Dotje maar een Topicje aammaken in Televisiequote:Op zondag 20 juli 2025 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat goed met de show, dus komt er ook een aftertalk programmaatje gepresenteerd door Jan zelf: https://lovereality.nl/ex(...)erschijnt-deze-week/
Klopt. Maar er staat ook geen status: Vrijgezel. Dus zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:47 schreef Fylax het volgende:
Tot eerder deze week had de vriendin van Geert in haar Facebook relatie status dat ze een relatie met hem heeft, inmiddels heeft ze dat weggehaald
Ja, ik kijk daar ook met verbazing naar. Ik zie hem echt niks geks doen….quote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
Ik snap al die fitties met Alexander niet zo goed. De beste man doet niks, gaat zijn eigen gangetje, maar wordt, schijnbaar, out of the blue aangevallen door Jan en alleman. En als hij zich daartegen verdedigt is hij de kwaaie pier.
Zag ik ook net op FBquote:Op maandag 21 juli 2025 16:51 schreef Hagenesie het volgende:
Robert verkoopt mokken met zijn hoofd er op. Vond Robert in DBG leuk maar dit is overdreven.
Vanavond weer een fittie met hem in de hoofdrolquote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
Ik snap al die fitties met Alexander niet zo goed. De beste man doet niks, gaat zijn eigen gangetje, maar wordt, schijnbaar, out of the blue aangevallen door Jan en alleman. En als hij zich daartegen verdedigt is hij de kwaaie pier.
Ja zag het voorbij komen🙂quote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vanavond weer een fittie met hem in de hoofdrol
* om kado te doen aan je schoonmoederquote:Op maandag 21 juli 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag ik ook net op FB
Waarom zou je zoiets kopen
Ik mag hopen dat ze geen RLS van 'm gaan maken "Bij De Robertjes Thuis.." 24/7 dat gejankneuzel aanhorenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
* om kado te doen aan je schoonmoeder
* om er in te pissen
* om zelf te houden voor slappe thee
* verzin zelf iets....
Wat? Waarom NIET?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag ik ook net op FB
Waarom zou je zoiets kopen
Ik denk niet dat hetquote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
Op venus zal die meer kans makenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil naar Mars om een vrouw te vindenofzo...
Voor "ëen frisse start" de rest van zijn leven in een ruimtepak leven.. ik hun het hemquote:Op maandag 21 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil naar Mars om een vrouw te vindenofzo...
Jij was zo duurquote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Erik vond 1500 euro te veel voor een relatiebureau.
Kan iemand Erik even uitleggen dat die 1500 euro echt geen issue is vergeleken bij de vervolgkosten als dat bureau succesvol is
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Erik vond 1500 euro te veel voor een relatiebureau.
Kan iemand Erik even uitleggen dat die 1500 euro echt geen issue is vergeleken bij de vervolgkosten als dat bureau succesvol is
Wut? Ik ben all inclusive.quote:
Je vrouw wacht nog tot de vinkjes groen worden ?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wut? Ik ben all inclusive.
Provider, protector, lover, builder.
Nee man. Ik wil dat ze moeten beasten. Fysieke inspanning tot ze moeten kotsen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van dat militaristiche gezeik
Jaloezie is geen gezonde emotie Greysquote:Op maandag 21 juli 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vrouw wacht nog tot de vinkjes groen worden ?
Geert probeert het stopcontact bij demi te vindenquote:
Geert met zijn geaarde stekker proberen in het gewone stopcontactje van Demiquote:Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert probeert het stopcontact bij demi te vinden
Ja, voor de gebroken beloftes van Geert.quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het zijn eigenlijk veredelde schoonmakers daar bij de mariniers.
Dat is hoe ze gebied veroveren. Ze treden binnen, geven iedereen schoonmaakopdrachten, tot die van ellende hun 24 uur aanvragen om het gebied te verlaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Altijd voorbereid zijn heb ik geleerd van Kamp van Koningsbruggequote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En Geert die schijnheilig Wat? vraagtquote:Op maandag 21 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Demi wordt onder de deken gevingerd. "Dit voelt wel goed"
Uitrusting nodig voor je pauperTVshow? VINTED!quote:Op maandag 21 juli 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Kim laat even zien dat ze gewoon kapotte dekbed overtrekken krijgen
Dat was wel Roma's plan volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Accepteren en doorgaan zeggen de vossen..
Wat willen ze anders doen dan, in een hoekje janken dat ze naar mama willen!?
Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Woont thuis, kan het dus wel lijden.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Oud oefenterrein Crailo?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig.. "Buiten" .
[ afbeelding ]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*quote:Op maandag 21 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loods
Ze krijgen een bedrag per dag, weet niet meer exact hoeveel, maar zou je vaste lasten moeten dekken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*
Die zit er echt voor zijn rustquote:Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Erik en Roy aan het poetsen, Alexender de Grote er als dappere leider naast om commentaar te leveren.
Hij heeft zo af en toe zn momenten. Vaker niet dan wel trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
Misschien is hij "buiten" net wat anders dan de rol in de loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Alexander nou zo dom, of doet ie alleen maar alsof?
Misschien een keer de cursus volgen "How to irritate people "quote:Op maandag 21 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Alexander nou zo dom, of doet ie alleen maar alsof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow Alexanderquote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef schetterklep het volgende:
Sander leeft niet in een derde wereld land
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin wellicht de irritatie richting Alexander te snappen
Ome Roy is oprekt.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Achjaa... Alex kan van Ouwe Roy wél die "feedback " hebbengluiperd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |