joe wist niet eens hoe zij haar handen omhoog moest houdenquote:
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marinequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:50 schreef schetterklep het volgende:
Ik heb Roy ineens niet meer horen zeggen dat hij bij de marine heeft gezeten. De knoppen vergeten na al die tijd
Ik had ooit ook zo'n collega. Zat wel op dat schip maar bleek de kok te zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marine![]()
Hoofd Boegschroefpoetser.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds meer in dat ie op die schepen zat als Chef Toiletrol, zat ie wel bij De Marine![]()
wat moet je anders? Ze naast Alexander aan de kant laten zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Het nut van de ZS in deze ontgaat me, ze verdienen er toch geen zak mee
Ja lekker aan de bar.. een zakje poeier oplossen in waterquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wat moet je anders? Ze naast Alexander aan de kant laten zitten?
Wel, is al twee keer gezegd, alleen niks voor de potquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Het nut van de ZS in deze ontgaat me, ze verdienen er toch geen zak mee
Oud bondgenoot Mary deed dat ook met haar defensie. Die bleek daar op HR gezeten te hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik had ooit ook zo'n collega. Zat wel op dat schip maar bleek de kok te zijn
Die zag al de schepen vanuit haar kantoor dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oud bondgenoot Mary deed dat ook met haar defensie. Die bleek daar op HR gezeten te hebben.
Ahh ik hoor het... "Waardering" voor áls ze terukeren in het Spel.. zegt ook geen moerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel, is al twee keer gezegd, alleen niks voor de pot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Inclusiviteitsopdrachtjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe werkt dat voor jou, dat transgender zijn..Anne is nieuwsgierig tsja dat onderwerp móet effe![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |