Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Woont thuis, kan het dus wel lijden.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Oud oefenterrein Crailo?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig.. "Buiten" .
[ afbeelding ]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*quote:Op maandag 21 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loods
Ze krijgen een bedrag per dag, weet niet meer exact hoeveel, maar zou je vaste lasten moeten dekken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*
Die zit er echt voor zijn rustquote:Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Erik en Roy aan het poetsen, Alexender de Grote er als dappere leider naast om commentaar te leveren.
Hij heeft zo af en toe zn momenten. Vaker niet dan wel trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
Misschien is hij "buiten" net wat anders dan de rol in de loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |