Op venus zal die meer kans makenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil naar Mars om een vrouw te vindenofzo...
Voor "ëen frisse start" de rest van zijn leven in een ruimtepak leven.. ik hun het hemquote:Op maandag 21 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Erik wil naar Mars om een vrouw te vindenofzo...
Jij was zo duurquote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Erik vond 1500 euro te veel voor een relatiebureau.
Kan iemand Erik even uitleggen dat die 1500 euro echt geen issue is vergeleken bij de vervolgkosten als dat bureau succesvol is
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Erik vond 1500 euro te veel voor een relatiebureau.
Kan iemand Erik even uitleggen dat die 1500 euro echt geen issue is vergeleken bij de vervolgkosten als dat bureau succesvol is
Wut? Ik ben all inclusive.quote:
Je vrouw wacht nog tot de vinkjes groen worden ?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wut? Ik ben all inclusive.
Provider, protector, lover, builder.
Nee man. Ik wil dat ze moeten beasten. Fysieke inspanning tot ze moeten kotsen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb eigenlijk al genoeg van dat militaristiche gezeik
Jaloezie is geen gezonde emotie Greysquote:Op maandag 21 juli 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vrouw wacht nog tot de vinkjes groen worden ?
Ik wil niet met jou getrouwd zijnquote:
Geert probeert het stopcontact bij demi te vindenquote:
Geert met zijn geaarde stekker proberen in het gewone stopcontactje van Demiquote:Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert probeert het stopcontact bij demi te vinden
Ja, voor de gebroken beloftes van Geert.quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het zijn eigenlijk veredelde schoonmakers daar bij de mariniers.
Dat is hoe ze gebied veroveren. Ze treden binnen, geven iedereen schoonmaakopdrachten, tot die van ellende hun 24 uur aanvragen om het gebied te verlaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Altijd voorbereid zijn heb ik geleerd van Kamp van Koningsbruggequote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En Geert die schijnheilig Wat? vraagtquote:Op maandag 21 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Demi wordt onder de deken gevingerd. "Dit voelt wel goed"
Uitrusting nodig voor je pauperTVshow? VINTED!quote:Op maandag 21 juli 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
Kim laat even zien dat ze gewoon kapotte dekbed overtrekken krijgen
Dat was wel Roma's plan volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Accepteren en doorgaan zeggen de vossen..
Wat willen ze anders doen dan, in een hoekje janken dat ze naar mama willen!?
Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Woont thuis, kan het dus wel lijden.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen daar 9+ maanden gaan zitten. Tenzij je werkloos bent, levert dat toch een netto verlies op
Oud oefenterrein Crailo?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig.. "Buiten" .
[ afbeelding ]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*quote:Op maandag 21 juli 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, ik denk dat ze per maand lekker bijgestort krijgen,+ gratis leven in de Loods
Ze krijgen een bedrag per dag, weet niet meer exact hoeveel, maar zou je vaste lasten moeten dekken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neh, lijkt me sterk. Er zijn genoeg types die het voor nop doen. Types zoals... nou ja... *wijst naar loods*
Die zit er echt voor zijn rustquote:Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
Erik en Roy aan het poetsen, Alexender de Grote er als dappere leider naast om commentaar te leveren.
Hij heeft zo af en toe zn momenten. Vaker niet dan wel trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
Misschien is hij "buiten" net wat anders dan de rol in de loodsquote:Op maandag 21 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Toch is che hier wel galant etc
Geen ego
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Alexander nou zo dom, of doet ie alleen maar alsof?
Misschien een keer de cursus volgen "How to irritate people "quote:Op maandag 21 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Alexander nou zo dom, of doet ie alleen maar alsof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow Alexanderquote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef schetterklep het volgende:
Sander leeft niet in een derde wereld land
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin wellicht de irritatie richting Alexander te snappen
Ome Roy is oprekt.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Achjaa... Alex kan van Ouwe Roy wél die "feedback " hebbengluiperd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |