Mocht je Ouwe NooitGeziene NeukMeuk tegenkomen, het hoeft hier niet meer onder een laffe spoilerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Als het op Videoland komt prima, daar ben ik toch al lid van. En nooit eerder vertoonde beelden om meer context te krijgen waar ze in montage van de reguliere afleveringen niet aan toe komen, zou wel erg wenselijk zijn.
Zozo Gratis ook nog..? nou veel plezier ermee.. ennehh, niet teveel van die AfterShit hier spammen hé? Anders moet Dotje maar een Topicje aammaken in Televisiequote:Op zondag 20 juli 2025 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat goed met de show, dus komt er ook een aftertalk programmaatje gepresenteerd door Jan zelf: https://lovereality.nl/ex(...)erschijnt-deze-week/
Klopt. Maar er staat ook geen status: Vrijgezel. Dus zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:47 schreef Fylax het volgende:
Tot eerder deze week had de vriendin van Geert in haar Facebook relatie status dat ze een relatie met hem heeft, inmiddels heeft ze dat weggehaald
Ja, ik kijk daar ook met verbazing naar. Ik zie hem echt niks geks doen….quote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
Ik snap al die fitties met Alexander niet zo goed. De beste man doet niks, gaat zijn eigen gangetje, maar wordt, schijnbaar, out of the blue aangevallen door Jan en alleman. En als hij zich daartegen verdedigt is hij de kwaaie pier.
Zag ik ook net op FBquote:Op maandag 21 juli 2025 16:51 schreef Hagenesie het volgende:
Robert verkoopt mokken met zijn hoofd er op. Vond Robert in DBG leuk maar dit is overdreven.
Vanavond weer een fittie met hem in de hoofdrolquote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
Ik snap al die fitties met Alexander niet zo goed. De beste man doet niks, gaat zijn eigen gangetje, maar wordt, schijnbaar, out of the blue aangevallen door Jan en alleman. En als hij zich daartegen verdedigt is hij de kwaaie pier.
Ja zag het voorbij komen🙂quote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vanavond weer een fittie met hem in de hoofdrol
* om kado te doen aan je schoonmoederquote:Op maandag 21 juli 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag ik ook net op FB
Waarom zou je zoiets kopen
Ik mag hopen dat ze geen RLS van 'm gaan maken "Bij De Robertjes Thuis.." 24/7 dat gejankneuzel aanhorenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
* om kado te doen aan je schoonmoeder
* om er in te pissen
* om zelf te houden voor slappe thee
* verzin zelf iets....
Wat? Waarom NIET?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag ik ook net op FB
Waarom zou je zoiets kopen
Ik denk niet dat hetquote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |