Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Justin weer ongesteld. Maandelijks terugkerend probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend![]()
[ afbeelding ]
Als iemand anders dit zou suggereren, dan heb je een punt. Maar Demi zelf suggereert dat er al meer is gebeurd. Kan ook gewoon over zoenen gaan, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
omdat er gesuggereerd wordt dat het er al is geweest
wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is
Dit dus. Demi moet toch snappen dat ze Geert niet kan vertrouwen! Begrijp ook niet wat ze in hem ziet, zo'n lekker ding is het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:42 schreef KapiteinChris het volgende:
Als een kerel/vrouw zo makkelijk een partner bedriegt, is de kans vrij groot dat hij jou ook zo behandeld wanneer hij "iets beters" tegenkomt.
Net als Deemie..blijbaar wel noodruftig, maar wel hardnekkig blijven aaipoezen en om de haverklap sjacherijnig mekkeren dat ze nix wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit dus. Demi moet toch snappen dat ze Geert niet kan vertrouwen! Begrijp ook niet wat ze in hem ziet, zo'n lekker ding is het niet.
Ik zag het met een half oog, heb zelf weinig verstand van EHBO (iets wat ik wel wil, maar dus niet gelijk die link legde) en dacht dus wel dat er iets was gebeurd. Fijn dat ik dan gelijk weer in een hokje word gedouwd en van alles ‘verdien’ en een ‘zelfde mens’ ben als dit en dat en zus en zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op. Er was toch niemand die serieus dacht dat er iets met Eltje was? Iedereen hier riep meteen "oh, EHBO"
Als je wél dacht dat er iets met Eltje aan de hand was, dan verdien je het ook om in de luren gelegd te worden.
Dan zijn dezelfde mensen die op artikelen met "je raad nooit wat er TOEN gebeurde!!!1111" klikken
Om 00:40 in de nacht ook nog even 92.000.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 13,5 Kijkcijfer: 523.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Iedereen wilde gisteren even kijken of El Che wel écht deaud aan het gaan was dus de lineaire kijkcijfers van gisterenavond zijn ook weer niet mals, 433.000 kijkers met een ongekend hoog marktaandeel voor SBS 17.9% en dat is boven zendergemiddelde zelfs.
En Erik niet te vergeten! 😄quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Maar, hoe staat het met DeBondGenoten Vol Liefde ..
Wie staan er op stapel voor een Setje... Tot nu toe nog niet veel
De bekende neukers Peter&Juul , Geertje&Deemie , El_Geil&SlooMaa weten we al. Maar wie wil nog meer?![]()
Joe wil Fabio wel hebben is al bekend
Maar wat wil de rest..
De Loslopende Dames Anne, Elvira, Mauwtje , Kim
De Loslopende Heren Marco, Joy, Tom, Alexander, Roy..
( De Gehominiseerden niet meegeteld)
De Telegraaf gehaald, nou dan zal het wel echt waar zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef spapaars het volgende:
Ruzie barst los in De bondgenoten:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-aan/78458133.html
SBS en De Telegraaf werken nauw samen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Telegraaf gehaald, nou dan zal het wel echt waar zijn
Ze maken het weer spannend hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef spapaars het volgende:
Ruzie barst los in De bondgenoten:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-aan/78458133.html
Het is idd vol gas op DBG, nog 20 spelers erbij en we hebben een mooie JVJLquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
SBS en De Telegraaf werken nauw samen.
De US heeft Elon Musk, wij John de Mol.
Goed punt. Ik had op het einde van mijn post "of een marketing kiwi" moeten toevoegenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zag het met een half oog, heb zelf weinig verstand van EHBO (iets wat ik wel wil, maar dus niet gelijk die link legde) en dacht dus wel dat er iets was gebeurd. Fijn dat ik dan gelijk weer in een hokje word gedouwd en van alles ‘verdien’ en een ‘zelfde mens’ ben als dit en dat en zus en zoWat dus niet zo is, maar goed.
‘Iedereen’ riep dat hier misschien, maar das een beetje makkelijk natuurlijk want jullie brengen elkaar snel op ideeën en dat ‘voordeel’ heb je niet als je niet ergens meeleest/meepraat. En los daarvan, als die paar mensen hier wel die link legden, is dat niet representatief voor de gehele mensheid natuurlijk.
Wat pikeert het je trouwens dat ik er ethisch gezien iets van vind lol. Ik blijf het een gare manier van werken vinden. Ik heb zelf ook een tijd op een media-afdeling gewerkt en zou hier gewoon beter over nadenken en aankaarten binnen m’n team als iemand dit soort montage-trucjes uit wil halen; laten we dit soort dingen nou niet doen. Het zijn ‘marketing’-trucjes om via manipulatie je kijker verkeerde ideeën te geven. Dat doen ze veel vaker trouwens. Hou ik niet vanMag toch? Dat was vooral m’n punt.
Maar bedankt om me gelijk zo te veroordelen en aannames te maken, top weer lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
- en - = +quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heel sim inderdaad, gele kaart pakken..... en dus nog verder in de min komen
Technisch gezien zouden ze er punten bij moeten krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heel sim inderdaad, gele kaart pakken..... en dus nog verder in de min komen
Met eten ook niet erg trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Wel lullig voor Joe. Ze probeert tieten te groeien, maar zonder eten gaat dat nooit lukken.
En arme Justin, die had vroeger thuis al niks te eten
Neej neej voor een ander die pruiken nodig heeft natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia wil die 5 K wel voor een nieuwe pruik, of Joe voor een bos hout voor de deur
Voel mij nu ontzettend zielig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Het is niet voor hun zelf.. ze moeten een zielig doel vinden
Slimme gozerquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Fabio wil het wel binnen de familie houden...
Dolend op FOK.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja vind maar zo snel een zielig doel
De 20e eeuw belde...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:18 schreef spapaars het volgende:
Allemaal gevallen waarvoor we een ziekenfondsverzekering hebben.
Voor dat hebben we al ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Elvira komt uit Dinteloord? Daar moesten we vroeger altijd tegen voetballen. Dat waren wel echt paupertjes, dus die 5k naar Dinteloord kan ik wel inkomen.
Hadden die al geen stroop of zo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:17 schreef Whuzz het volgende:
Elvira komt uit Dinteloord? Daar moesten we vroeger altijd tegen voetballen. Dat waren wel echt paupertjes, dus die 5k naar Dinteloord kan ik wel inkomen.
We zien zijn hoofd tochquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
We zien dus niets van die AlexActies die bljkbaar vreselijke irritaties opwekken
Nee. Iedereen is Alexander achter zijn rug om aan het afzeiken. Hij wekt irritatie op en vreet teveel.quote:
Joey helemaal over de pisquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Tweestrijd! Ik hoop dat Roma de tent in moet.
niet gezienquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die promo van vanmiddag was dus ook al weer een spoiler
Nah, meer voor weer een spoiler door zo'n domme promo. Ik geloof ook gewoon niet meer dat dat per ongeluk gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien
maar aangezien jedoet
ben ik bang voor de uitkomst
Was niet expres, ze is gewoon te domquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je weer willen verliezen ??
Goeie vraag, nog twee kansen te gaan, ook nog twee kansen op nóg meer puntenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je weer willen verliezen ??
Sja, ik zie het El Che niet beter doen... Demi?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
en een huilende maudy
waarom wilde ze dit in vredesnaam doen
ze mogen allemaal maar 1 keer toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja, ik zie het El Che niet beter doen... Demi?
Ja, denk dat Julia dit het beste had gekund.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen allemaal maar 1 keer toch?
ja maar die wilde zelf haar kans weggooien door expres te kunnen verliezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, denk dat Julia dit het beste had gekund.
waarschijnlijk is hij niet zo grootquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
of last van zakrattenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij niet zo groot
Ja, de meeste jongetjes doen dat als ze 4 zijn. Met een jaartje zijn ze wel aan het aanhangsel gewend. (Ok, sporadisch helicopteren we nog wel eens, gewoon voor de lol)quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
dramalamaquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Joe wil weer eens naar huis. Fucking dramakleuter. Als ze een keer haar zin niet krijgt is het meteen stampvoeten :;)
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Julia moet niet zeiken, ze hebben expres verloren de eerste keer. Beetje achteraf gaan zeiken, karma Julia
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
Roma weet allemaal precies hoe het zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heerlijk, die zelfingenomen houding in één keer van tafelquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
Het mooiste is natuurlijk dat het zwarte bondje een week voor de finale wisselt.. dat zal vast wel lukken gezien het feit dat de ZS vol met de smaakmakers zittenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.
Over alles wat er gebeurt laten ze even zien wat zij ervan vindt...Vind haar manier van praten uniek, en eigenlijk best wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al hoop ik dat ze niet zo spreekt voor een klas.
Eline van Shownieuws is er ook geweest iemand had een opdracht buiten de poort. Dus van de weekquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
William Rutte zal binnenkort ook wel weer langskomen voor iets met foto's...
De vorige keer dat er een nieuwe groepsfoto werd gemaakt hadden ze ook een foto-opdracht..
Gezien idd, had er een cap van in het vorige topic staanquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eline van Shownieuws is er ook geweest iemand had een opdracht buiten de poort. Dus van de week
of maandag te zien...
ze was ook bij britt en diederikquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gezien idd, had er een cap van in het vorige topic staan
met een scheermesje, vinden ze dopequote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef spapaars het volgende:
Rare wenkbrauw aan de rechterkant
[ afbeelding ]
Ja, want lijkt op litteken alsof je stoer gevochten hebtquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
met een scheermesje, vinden ze dope
Dat is hip.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef spapaars het volgende:
Rare wenkbrauw aan de rechterkant
[ afbeelding ]
Normaal toch. Beetje op tijd op.quote:
Ziekenrapport....quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Drillen die tere zieltjes .. wie breekt het eerst..![]()
Leuk twist op De Grote Schoonmaak
[ afbeelding ]
Joe ongesteldquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ziekenrapport....
Roma: Spraakgebrek
Demi: Geen ruggengraat
Geert: Moreel besef is afgebroken
Justin: PMS
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ziekenrapport....
Roma: Spraakgebrek
Demi: Geen ruggengraat
Geert: Moreel besef is afgebroken
Justin: PMS
Zal wel Primark worden. Geen Victora's Secret ben ik bang.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Tijd dat een BH-merk ze gaan sponseren.
Hell yeah, zweep eroverquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
ik kan hier wel de lol van inzien![]()
aanpakken die papkindjes
dit hadden ze de eerste week in BB moeten doenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit hadden ze de eerste week in BB moeten doen
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon van begin tot eind. Baggerseizoen.
jepquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Jan een beetje lol had om het feit dat die schapen verloren? Jan kan soms best wel een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben waar je het van af kan lezen.
Mooi he? Die gozer is echt een aanwinst. Ik ken hem eigenlijk pas door dit programma.quote:
Ik kon het niet ontdekken, hij feliciteerd gewoon de winnaars en dat mauwtje in de tent mag blijvenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Jan een beetje lol had om het feit dat die schapen verloren? Jan kan soms best wel een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben waar je het van af kan lezen.
Nou ik zag het wel, juist ook omdat hij van te voren al duidelijk aangaf dat expres verliezen een risico is. Hij doet het netjes maar wat ik al zei is dat zijn smoelwerk boekdelen spreekt. En dat is leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kon het niet ontdekken, hij feliciteerd gewoon de winnaars en dat mauwtje in de tent mag blijven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had op het einde van mijn post "of een marketing kiwi" moeten toevoegen
Daarnaast spijt het me oprecht dat je zo geschrokken bent van El Che bijna dood op de grond, ik kan me voorstellen dat je het daar erg moeilijk mee had en de redactie hierop wil aanspreken. Ik denk dat je het beste even kunt mailen naar info@talpanetwork.com.Kerel, je snapt ook echt niks van wat ik schrijf he haha. Laat maar, ik weet weer genoeg over welk vlees ik in de kuip heb hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
Ja ok, Jan heeft ook zijn momentjes, deed 'ie ook al bij Beauty& the Beast.. maar idd , express verliezen werkt niet postief door zo, zou leuk zijn als alle Zwarte Schapen over 2½ week de Poort uit moeten , leuk lesje voor de rest mocht Febo dit nog een keer herhalen in cycus 21quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zag het wel, juist ook omdat hij van te voren al duidelijk aangaf dat expres verliezen een risico is. Hij doet het netjes maar wat ik al zei is dat zijn smoelwerk boekdelen spreekt. En dat is leuk.
hij komt oorspronkelijk bij BNN wegquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Die gozer is echt een aanwinst. Ik ken hem eigenlijk pas door dit programma.
Ik dacht POWNED dat iemand dat zei. Oh ik lees het net even, ook BNN idd. En hij is ook zangerquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt oorspronkelijk bij BNN weg
uit de goede tijd
volgens mij heeft hij meegedaan aanquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht POWNED dat iemand dat zei. Oh ik lees het net even, ook BNN idd. En hij is ook zanger
Dat staat op wiki zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij meegedaan aan
so you think you can sing(ofzoiets) maar echt zanger is hij volgens mij niet
ow ja met geraldine ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat staat op wiki zo, en ook Expeditie Robinson 2013 (Dat kijk ik ook altijd) maar toen was het ook nog een broekie en mij niet opgevallen iig.
Ze schijten al in hun broek door de aanblik van die twee kerelquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Te nieuwsgierig toen ik op FB de samenvatting zag
Dit met die legerzooi vind ik leuk
Ja! Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze schijten al in hun broek door de aanblik van die twee kerel
Totaal niet mee eens. Die versterken het format juist. Je mist nu een stukje duiding door knip en plakwerk. Dan wordt het een stuk genuanceerder van sommige zaken die zich afspelen. Je krijgt ook betere gesprekken te zien tussen personen, wat het juist ook leuk maakte bij EJVJL en bij andere echte RLS's met streams. De nachtelijke escapades van Jeff in EJVJL zal ik niet snel vergeten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.
Er zijn nu echt te veel mensen daar, gelukkig is het éénmalig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind deze maand wel de saaiste ooit van BG de nieuwelingen zijn niks bijzonders. En de oude bgers mogen ook wel gaan. Ze moet gewoon afscheid nemen van iedereen en dan 16e nieuwe bewoners erin zetten die wat lef hebben, en niet dat gedoe met geschreeuw of verliefd worden dat hebben we wel gehad. Beetje mix van leeftijden.
Maar deze drillsessie vind ik wel goed!
En dat is onzin, want zij had al een tweestrijd gespeeld, dus mocht niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Julia vind maar weer eens dat ze zichzelf heeeelemaal wegcijfert voor alles en iedereen
Teer zieltje. Ze is een schaap en dan is het zielig als je dit zegt waar zij bij is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:44 schreef schetterklep het volgende:
Ja Julia, schapen kunnen misschien naar huis moeten. Is toch een logische optie? Gaat ze daar weer iets van vinden
Bij Justin moeten gesprekken schijnbaar monologen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, Justin moet het relletje wel uit zijn tenen trekken
Die samenvatting is mij te summier. Te veel gericht op steeds dezelfde figuren en gebeurtenissen. Roma bijvoorbeeld en zoals je het 'die viespeukerij' noemt kennen we nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Die versterken het format juist. Je mist nu een stukje duiding door knip en plakwerk. Dan wordt het een stuk genuanceerder van sommige zaken die zich afspelen. Je krijgt ook betere gesprekken te zien tussen personen, wat het juist ook leuk maakte bij EJVJL en bij andere echte RLS's met streams. De nachtelijke escapades van Jeff in EJVJL zal ik niet snel vergeten.
Ik ken hem van Wie is de mol. Hij was de mol. Ik herkende hem toen als bn-er vanwege spuiten en slikken, wat ik niet echt keek, maar wat weleens voorbij kwam, voorstukjes en zo.quote:
Met ruzies of discussies zie je bij livestreams juist meer en kun je de context beter plaatsen. Buiten dat, je krijgt ook meer gevoel bij bepaalde deelnemers. Misschien vallen sommige deelnemers juist wel mee i.p.v. hoe ze nu in de uitzendingen laten zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.
Precies, je zag BB/EJVJL altijd wel dat TV kijkers anders over bepaalde deelnemers denken dan stream kijkers. Dat blijft je altijd houden. Maar TV kijkers kunnen kiezen niet naar de streams te kijken. Zonder streams valt er niks te kiezen en moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met ruzies of discussies zie je bij livestreams juist meer en kun je de context beter plaatsen. Buiten dat, je krijgt ook meer gevoel bij bepaalde deelnemers. Misschien vallen sommige deelnemers juist wel mee i.p.v. hoe ze nu in de uitzendingen laten zien.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze stappen moeten blijven maken om het niet sleets te laten worden. Leuk hoor die extra langere afleveringen en een later tijdstip, maar denk na de zomer weer terug naar af. Hopelijk pakken ze wel door met grootschalige opdrachten zoals er nu aan komen met die 'special forces meets DB' opdracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zo hou je wat te kiezen en je vergroot je kijkers publiek wat wellicht ook nog wat kruisbestuiving geeft over en weer tussen TV en streams, en andersom.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, je zag BB/EJVJL altijd wel dat TV kijkers anders over bepaalde deelnemers denken dan stream kijkers. Dat blijft je altijd houden. Maar TV kijkers kunnen kiezen niet naar de streams te kijken. Zonder streams valt er niks te kiezen en moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen.
Heb me vaker gestoord op momenten in dit programma, wat prima is onder het mom van 'irritainment'. Maar de laatste tijd gaat het vooral van 'irritainment' naar zware irritatie. Het programma, de deelnemers, het begint me de keel uit te hangen. Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe mensen steeds, maar elke cyclus weer laten ze gewoon weer diezelfde oude koppen zien waardoor dat ook al niet meer interessant is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Spoiler: info uit de story van Jan vandaag over wie nu de Zwarte Schapen zijn.Dat is nog eens streams kijken, gewoon aanclickable mozaïekjes. Natte droom voor elke stream kijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Spoiler: info uit de story van Jan vandaag over wie nu de Zwarte Schapen zijn.Hoezo spoiler? Dit wisten we toch al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of het wolven in BB. Was één keer leuk...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.
OPGEEEROOOTTTquote:
Opgerot? Lekker blijven. Is entertainment.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
OPGEEEROOOTTT
Al zou Justin gelijk hebben mbt Alexander
hij vergooit het zelf totaal omdat hij als een hysterisch gillend varken door die loods loopt te tetteren
dat zei Justinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opgerot? Lekker blijven. Is entertainment.
Temu Dai: "Wat zijn al die vlekken joh?"quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
lekker dat pretbed van peter recht trekken![]()
Camo jong! Is toch legertje spelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Temu Dai: "Wat zijn al die vlekken joh?"
Je kan die ongetrainde luie flikkers die gelijk leegtrekken.. dan moet die gele bus met zwaailampjes weer komenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Had bootcamp verwacht, geen blokje bed opmaken uit het schoolvak 'verzorging'.
Precies. Die gaat straks zijn strak leeggelikte potjes aan Dai laten zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
dit past natuurlijk helemaal in het straatje van Eric
extreme structuur
ow Roma kan er weer niet tegen
En gaat aan Dai vragen of die ook een likje wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Die gaat straks zijn strak leeggelikte potjes aan Dai laten zien
Moa. In mijn studentijd wel erger gezien hoor. Meeste studentenhuizen zouden een biohazard bord op de deur moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een smeerlappen zeg
Die wasbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |