waarschijnlijk is hij niet zo grootquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
of last van zakrattenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij niet zo groot
Ja, de meeste jongetjes doen dat als ze 4 zijn. Met een jaartje zijn ze wel aan het aanhangsel gewend. (Ok, sporadisch helicopteren we nog wel eens, gewoon voor de lol)quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
dramalamaquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Joe wil weer eens naar huis. Fucking dramakleuter. Als ze een keer haar zin niet krijgt is het meteen stampvoeten :;)
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Julia moet niet zeiken, ze hebben expres verloren de eerste keer. Beetje achteraf gaan zeiken, karma Julia
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
Roma weet allemaal precies hoe het zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heerlijk, die zelfingenomen houding in één keer van tafelquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
Het mooiste is natuurlijk dat het zwarte bondje een week voor de finale wisselt.. dat zal vast wel lukken gezien het feit dat de ZS vol met de smaakmakers zittenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.
Over alles wat er gebeurt laten ze even zien wat zij ervan vindt...Vind haar manier van praten uniek, en eigenlijk best wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al hoop ik dat ze niet zo spreekt voor een klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |