Nah, meer voor weer een spoiler door zo'n domme promo. Ik geloof ook gewoon niet meer dat dat per ongeluk gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien
maar aangezien jedoet
ben ik bang voor de uitkomst
Was niet expres, ze is gewoon te domquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je weer willen verliezen ??
Goeie vraag, nog twee kansen te gaan, ook nog twee kansen op nóg meer puntenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je weer willen verliezen ??
Sja, ik zie het El Che niet beter doen... Demi?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
en een huilende maudy
waarom wilde ze dit in vredesnaam doen
ze mogen allemaal maar 1 keer toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja, ik zie het El Che niet beter doen... Demi?
Ja, denk dat Julia dit het beste had gekund.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen allemaal maar 1 keer toch?
ja maar die wilde zelf haar kans weggooien door expres te kunnen verliezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, denk dat Julia dit het beste had gekund.
waarschijnlijk is hij niet zo grootquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
of last van zakrattenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk is hij niet zo groot
Ja, de meeste jongetjes doen dat als ze 4 zijn. Met een jaartje zijn ze wel aan het aanhangsel gewend. (Ok, sporadisch helicopteren we nog wel eens, gewoon voor de lol)quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat staat die Fabio elke keer achterlijk te doen met zijn piemel
dramalamaquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Joe wil weer eens naar huis. Fucking dramakleuter. Als ze een keer haar zin niet krijgt is het meteen stampvoeten :;)
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
Julia moet niet zeiken, ze hebben expres verloren de eerste keer. Beetje achteraf gaan zeiken, karma Julia
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
Roma weet allemaal precies hoe het zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heerlijk, die zelfingenomen houding in één keer van tafelquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
Het mooiste is natuurlijk dat het zwarte bondje een week voor de finale wisselt.. dat zal vast wel lukken gezien het feit dat de ZS vol met de smaakmakers zittenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
De eerste keer was er niets te halen, nu wel.
En ze faalden.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik trekt dat gezaag van dat kind gewoon niet meer.
Over alles wat er gebeurt laten ze even zien wat zij ervan vindt...Vind haar manier van praten uniek, en eigenlijk best wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al hoop ik dat ze niet zo spreekt voor een klas.
Eline van Shownieuws is er ook geweest iemand had een opdracht buiten de poort. Dus van de weekquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
William Rutte zal binnenkort ook wel weer langskomen voor iets met foto's...
De vorige keer dat er een nieuwe groepsfoto werd gemaakt hadden ze ook een foto-opdracht..
Gezien idd, had er een cap van in het vorige topic staanquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eline van Shownieuws is er ook geweest iemand had een opdracht buiten de poort. Dus van de week
of maandag te zien...
ze was ook bij britt en diederikquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gezien idd, had er een cap van in het vorige topic staan
met een scheermesje, vinden ze dopequote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef spapaars het volgende:
Rare wenkbrauw aan de rechterkant
[ afbeelding ]
Ja, want lijkt op litteken alsof je stoer gevochten hebtquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
met een scheermesje, vinden ze dope
Dat is hip.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef spapaars het volgende:
Rare wenkbrauw aan de rechterkant
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |