Er zijn nu echt te veel mensen daar, gelukkig is het éénmalig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:03 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind deze maand wel de saaiste ooit van BG de nieuwelingen zijn niks bijzonders. En de oude bgers mogen ook wel gaan. Ze moet gewoon afscheid nemen van iedereen en dan 16e nieuwe bewoners erin zetten die wat lef hebben, en niet dat gedoe met geschreeuw of verliefd worden dat hebben we wel gehad. Beetje mix van leeftijden.
Maar deze drillsessie vind ik wel goed!
En dat is onzin, want zij had al een tweestrijd gespeeld, dus mocht niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Julia vind maar weer eens dat ze zichzelf heeeelemaal wegcijfert voor alles en iedereen
Teer zieltje. Ze is een schaap en dan is het zielig als je dit zegt waar zij bij is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:44 schreef schetterklep het volgende:
Ja Julia, schapen kunnen misschien naar huis moeten. Is toch een logische optie? Gaat ze daar weer iets van vinden
Bij Justin moeten gesprekken schijnbaar monologen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, Justin moet het relletje wel uit zijn tenen trekken
Die samenvatting is mij te summier. Te veel gericht op steeds dezelfde figuren en gebeurtenissen. Roma bijvoorbeeld en zoals je het 'die viespeukerij' noemt kennen we nu wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Die versterken het format juist. Je mist nu een stukje duiding door knip en plakwerk. Dan wordt het een stuk genuanceerder van sommige zaken die zich afspelen. Je krijgt ook betere gesprekken te zien tussen personen, wat het juist ook leuk maakte bij EJVJL en bij andere echte RLS's met streams. De nachtelijke escapades van Jeff in EJVJL zal ik niet snel vergeten.
Ik ken hem van Wie is de mol. Hij was de mol. Ik herkende hem toen als bn-er vanwege spuiten en slikken, wat ik niet echt keek, maar wat weleens voorbij kwam, voorstukjes en zo.quote:
Met ruzies of discussies zie je bij livestreams juist meer en kun je de context beter plaatsen. Buiten dat, je krijgt ook meer gevoel bij bepaalde deelnemers. Misschien vallen sommige deelnemers juist wel mee i.p.v. hoe ze nu in de uitzendingen laten zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.
Precies, je zag BB/EJVJL altijd wel dat TV kijkers anders over bepaalde deelnemers denken dan stream kijkers. Dat blijft je altijd houden. Maar TV kijkers kunnen kiezen niet naar de streams te kijken. Zonder streams valt er niks te kiezen en moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met ruzies of discussies zie je bij livestreams juist meer en kun je de context beter plaatsen. Buiten dat, je krijgt ook meer gevoel bij bepaalde deelnemers. Misschien vallen sommige deelnemers juist wel mee i.p.v. hoe ze nu in de uitzendingen laten zien.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat ze stappen moeten blijven maken om het niet sleets te laten worden. Leuk hoor die extra langere afleveringen en een later tijdstip, maar denk na de zomer weer terug naar af. Hopelijk pakken ze wel door met grootschalige opdrachten zoals er nu aan komen met die 'special forces meets DB' opdracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zo hou je wat te kiezen en je vergroot je kijkers publiek wat wellicht ook nog wat kruisbestuiving geeft over en weer tussen TV en streams, en andersom.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, je zag BB/EJVJL altijd wel dat TV kijkers anders over bepaalde deelnemers denken dan stream kijkers. Dat blijft je altijd houden. Maar TV kijkers kunnen kiezen niet naar de streams te kijken. Zonder streams valt er niks te kiezen en moeten we het doen met wat we voorgeschoteld krijgen.
Heb me vaker gestoord op momenten in dit programma, wat prima is onder het mom van 'irritainment'. Maar de laatste tijd gaat het vooral van 'irritainment' naar zware irritatie. Het programma, de deelnemers, het begint me de keel uit te hangen. Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe mensen steeds, maar elke cyclus weer laten ze gewoon weer diezelfde oude koppen zien waardoor dat ook al niet meer interessant is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Spoiler: info uit de story van Jan vandaag over wie nu de Zwarte Schapen zijn.Dat is nog eens streams kijken, gewoon aanclickable mozaïekjes. Natte droom voor elke stream kijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Spoiler: info uit de story van Jan vandaag over wie nu de Zwarte Schapen zijn.Hoezo spoiler? Dit wisten we toch al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of het wolven in BB. Was één keer leuk...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In streams zitten altijd saaie momenten. Dat eeuwige klaverjassen was ook helemaal kut in EJVJL. Maar inderdaad, juist met bijvoorbeeld langere doorlopende opdrachten waren die streams gewoon goud.
OPGEEEROOOTTTquote:
Opgerot? Lekker blijven. Is entertainment.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
OPGEEEROOOTTT
Al zou Justin gelijk hebben mbt Alexander
hij vergooit het zelf totaal omdat hij als een hysterisch gillend varken door die loods loopt te tetteren
dat zei Justinquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opgerot? Lekker blijven. Is entertainment.
Temu Dai: "Wat zijn al die vlekken joh?"quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
lekker dat pretbed van peter recht trekken![]()
Camo jong! Is toch legertje spelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Temu Dai: "Wat zijn al die vlekken joh?"
Je kan die ongetrainde luie flikkers die gelijk leegtrekken.. dan moet die gele bus met zwaailampjes weer komenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Had bootcamp verwacht, geen blokje bed opmaken uit het schoolvak 'verzorging'.
Precies. Die gaat straks zijn strak leeggelikte potjes aan Dai laten zienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
dit past natuurlijk helemaal in het straatje van Eric
extreme structuur
ow Roma kan er weer niet tegen
En gaat aan Dai vragen of die ook een likje wiltquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Die gaat straks zijn strak leeggelikte potjes aan Dai laten zien
dit vindt hij heerlijkquote:
Moa. In mijn studentijd wel erger gezien hoor. Meeste studentenhuizen zouden een biohazard bord op de deur moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een smeerlappen zeg
Die wasbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |