quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
ow Fabio
je gaat niet tegen een 22jarige zeggen
![]()
HIJ PIKT DIT NIET.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
ow Fabio
je gaat niet tegen een 22jarige zeggen
![]()
Peter speelt al met wat anders.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
Peter is ook degene die geen spel speelt he
America ligt in Limburgquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee dat land onder Canada![]()
Ohh god Justin schreeuwt weer eens.
Dat is echt de verschrikkelijkste deelnemer zo langzamerhand. Mag vandaag nog vertrekken van mijquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Justin komt al niet zo snugger over, als ie schreeuwt is dat nog veel erger!
Het trekt een bek vergelijkend die van een vis wanneer hij weer eens schreeuwt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Justin komt al niet zo snugger over, als ie schreeuwt is dat nog veel erger!
heerlijk als degene waar Jus tegen zit te schreeuwenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of hij ze een beetje uitpikt met zijn schreeuw gedrag, het is hem natuurlijk ook ten oren gekomen dat een aantal een beetje de pik op Alex hebben. Misschien schiet hij daarom uit zijn slof om zichzelf populairder te maken in de groep.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Justin ken ook niet normaal praten, komt ook niks uit hem. Wordt tijd dat hij vertrekt. Weglopen en dan van een afstandje schreeuwen, dat zijn de ergste.
Ach kom op. Er was toch niemand die serieus dacht dat er iets met Eltje was? Iedereen hier riep meteen "oh, EHBOquote:Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.
Ik poste gisteren nog dat het er zo nep uitzag en het vast een opdracht wasquote:Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.
Justin… Justin, Justin. Rellende dramaqueen met een laag niveau die zichzelf veel te hoog inschat. Altijd op zoek naar een vijand (net zoals bijv Perla, Desmond en Robert dat zo goed konden). Zijn uitspattingen/gilpartijen zijn wel echt tenenkrommend 😅
En dan nog een stapje verder 😅 Geert…….. Geert, Geert, Geert..……….Wat een ongelooflijke pannenkoek die niet eens doorheeft wat ie zelf allemaal doet en z’n vriendin schoffeert op tv in daad en inmiddels ook in woord. En zichzelf dan juist zielig vinden. Zij laat mij in de steek. Slachtofferrol als aanstichter aannemen. Dat zien we vaker bij een bepaald type.
Kreeg een overduidelijk signaal van thuis, maar blijft gewoon ipv z’n shit rechtzetten buiten de poort én gaat nog meer met het precieze meisje aanpappen én dan tot overmaat van ramp z’n (ik neem toch aan ex-)vriendin beledigen op TV en het slachtoffer uithangen.
De casting moet toch stukken beter kunnen dan dit, kom op. Maar ik bedenk me nogmaals, het is SBS.. die zoeken dit soort mensen bewust uit.
Gelukkig zitten er ook nog okee tot leuke mensen in voor de balans, maar poeh.. het is soms lastig kijken, ondanks dat ik het concept van het programma en sommige mensen leuk vind. Mis wel echt de groepen van een cyclus of 5/6/7/8 geleden bijvoorbeeld.
Kwam het toch al nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef Montagui het volgende:
Waarom komt de seks tussen Geert en Demi niet op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |