abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:10:18 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218233244
Sjeezus.. sukkel Roy :{
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:10:25 #277
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218233245
YT staat vol met dat kruispunt
pi_218233247
ow jussie is weer eens boos :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:10:36 #279
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218233249
JUSTINFITTIE *O*

ELKE KEER!

Bekijk deze YouTube-video
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218233254
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Limburg?
Nee dat land onder Canada :P

Ohh god Justin schreeuwt weer eens.
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:11:00 #281
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218233255
Justin heeft ook weer een rolletje gescoord.
pi_218233257
Moet Justine weer ongesteld worden? :X
pi_218233262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nee dat land onder Canada :P

Ohh god Justin schreeuwt weer eens.
America ligt in Limburg :D
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:11:40 #284
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218233263
Justin komt al niet zo snugger over, als ie schreeuwt is dat nog veel erger!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218233276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is echt de verschrikkelijkste deelnemer zo langzamerhand. Mag vandaag nog vertrekken van mij
you tokkie to me?
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:13:45 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218233280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Het trekt een bek vergelijkend die van een vis wanneer hij weer eens schreeuwt.
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:14:04 #287
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218233283
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend :O

pi_218233310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend :O

[ afbeelding ]
heerlijk als degene waar Jus tegen zit te schreeuwen
wel beschaafd kan blijven
zet Jus nog meer voor schut
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:16:45 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218233311
Alexander is nogal vol van zichzelf, loopt daar met een behoorlijk verwaande kop rond.
pi_218233438
Nou, dat was weer een hysterische tease van de FEBO met El Che in een stabiele zijligging, niets aan de hand dus. Die Demi en Geert begint steeds erger te worden met hun code taal die natuurlijk wij als kijker niet snappen...denken ze. Wat me opvalt is dat er blijkbaar meer gebeurt is tussen die 2 dan wij gezien hebben. Bij Peter en Julia hoor je zelfs alles wat ze doen op de slaapkamer en soms zie je het, maar Demi en Geert dan niet? Lijkt wel of ze dat hebben afgedwongen om zijn vriendin niet ongerust te maken. Die Geert denkt dat hij alles kan doen. Arrogante idioot. Maar die woordenwisseling tussen hem en Joe had Geert wel een punt vond ik. Die gast maakt overal een issue van en heeft het ongelofelijk zwaaaaaarrrrr....
Die Fabio denkt ook dat hij somebody is, mogen even een toontje lager gaan zingen die Vossen. Dat zijn de nieuwe Gieren aan het worden deze cyclus.
Justin kan nogal hysterisch boos doen vindt de FEBO dus die heeft morgen weer een verhaallijntje te pakken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218233597
Die Justin ken ook niet normaal praten, komt ook niks uit hem. Wordt tijd dat hij vertrekt. Weglopen en dan van een afstandje schreeuwen, dat zijn de ergste.
pi_218234029
Fabio zit bij mij een beetje in het kamp van Roma. Vaak heel irritant, maar ergens ook wel sympathiek.

Die ehbo cursus zag je dus al van mijlenver aankomen, onzinnige teaser gister. Wel grappig dat Roma daar ineens alles weet.

En die Justin moet elke cyclus ergens halverwege een fittie hebben. Die jongen spoort niet helemaal.
pi_218234134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Justin ken ook niet normaal praten, komt ook niks uit hem. Wordt tijd dat hij vertrekt. Weglopen en dan van een afstandje schreeuwen, dat zijn de ergste.
Het lijkt wel of hij ze een beetje uitpikt met zijn schreeuw gedrag, het is hem natuurlijk ook ten oren gekomen dat een aantal een beetje de pik op Alex hebben. Misschien schiet hij daarom uit zijn slof om zichzelf populairder te maken in de groep.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218235139
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.

Justin… Justin, Justin. Rellende dramaqueen met een laag niveau die zichzelf veel te hoog inschat. Altijd op zoek naar een vijand (net zoals bijv Perla, Desmond en Robert dat zo goed konden). Zijn uitspattingen/gilpartijen zijn wel echt tenenkrommend 😅

En dan nog een stapje verder 😅 Geert…….. Geert, Geert, Geert..………. :N Wat een ongelooflijke pannenkoek die niet eens doorheeft wat ie zelf allemaal doet en z’n vriendin schoffeert op tv in daad en inmiddels ook in woord. En zichzelf dan juist zielig vinden. Zij laat mij in de steek. Slachtofferrol als aanstichter aannemen. Dat zien we vaker bij een bepaald type.

Kreeg een overduidelijk signaal van thuis, maar blijft gewoon ipv z’n shit rechtzetten buiten de poort én gaat nog meer met het precieze meisje aanpappen én dan tot overmaat van ramp z’n (ik neem toch aan ex-)vriendin beledigen op TV en het slachtoffer uithangen.

De casting moet toch stukken beter kunnen dan dit, kom op. Maar ik bedenk me nogmaals, het is SBS.. die zoeken dit soort mensen bewust uit.

Gelukkig zitten er ook nog okee tot leuke mensen in voor de balans, maar poeh.. het is soms lastig kijken, ondanks dat ik het concept van het programma en sommige mensen leuk vind. Mis wel echt de groepen van een cyclus of 5/6/7/8 geleden bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 17-07-2025 03:40:53 ]
Leh-kùr
  donderdag 17 juli 2025 @ 07:44:05 #295
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218235585
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.
Ach kom op. Er was toch niemand die serieus dacht dat er iets met Eltje was? Iedereen hier riep meteen "oh, EHBO :O "

Als je wél dacht dat er iets met Eltje aan de hand was, dan verdien je het ook om in de luren gelegd te worden.
Dan zijn dezelfde mensen die op artikelen met "je raad nooit wat er TOEN gebeurde!!!1111" klikken :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 08:18:47 #296
388664 crew  Dotteke
pi_218235964
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:

Justin… Justin, Justin. Rellende dramaqueen met een laag niveau die zichzelf veel te hoog inschat. Altijd op zoek naar een vijand (net zoals bijv Perla, Desmond en Robert dat zo goed konden). Zijn uitspattingen/gilpartijen zijn wel echt tenenkrommend 😅

En dan nog een stapje verder 😅 Geert…….. Geert, Geert, Geert..………. :N Wat een ongelooflijke pannenkoek die niet eens doorheeft wat ie zelf allemaal doet en z’n vriendin schoffeert op tv in daad en inmiddels ook in woord. En zichzelf dan juist zielig vinden. Zij laat mij in de steek. Slachtofferrol als aanstichter aannemen. Dat zien we vaker bij een bepaald type.

Kreeg een overduidelijk signaal van thuis, maar blijft gewoon ipv z’n shit rechtzetten buiten de poort én gaat nog meer met het precieze meisje aanpappen én dan tot overmaat van ramp z’n (ik neem toch aan ex-)vriendin beledigen op TV en het slachtoffer uithangen.

De casting moet toch stukken beter kunnen dan dit, kom op. Maar ik bedenk me nogmaals, het is SBS.. die zoeken dit soort mensen bewust uit.

Gelukkig zitten er ook nog okee tot leuke mensen in voor de balans, maar poeh.. het is soms lastig kijken, ondanks dat ik het concept van het programma en sommige mensen leuk vind. Mis wel echt de groepen van een cyclus of 5/6/7/8 geleden bijvoorbeeld.
Ik poste gisteren nog dat het er zo nep uitzag en het vast een opdracht was :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218237029
Het vossenembleem dat op de grond naast El Che lag gaf ook al wel weg dat het een opdracht zou zijn. Die dingen liggen er alleen als ze met een spel/opdracht bezig zijn :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218237178
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 13,5 Kijkcijfer: 523.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14

Iedereen wilde gisteren even kijken of El Che wel écht deaud aan het gaan was dus de lineaire kijkcijfers van gisterenavond zijn ook weer niet mals, 433.000 kijkers met een ongekend hoog marktaandeel voor SBS 17.9% en dat is boven zendergemiddelde zelfs. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_218237234
Waarom komt de seks tussen Geert en Demi niet op TV?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:02:19 #300
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218237432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef Montagui het volgende:
Waarom komt de seks tussen Geert en Demi niet op TV?
Kwam het toch al nooit.
Een typisch livestreamdingetje. (Freaky kom er maar in)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')