Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Blijkbaar is bitterballen timen in dit nummer wel moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Marco Zuipschuit: "De timing van het liedje kan soms best moeilijk zijn"
Nee Marco. Simpeler dan dit soort afvalmuziek wordt het niet.
Begon al verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wat te snel voor hem.
10 jurileden toch? Hebben elk 10 punten te vergeven. Dus allemaal bij elkaar moet 100 punten zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij totaal onmogelijk dat Justin 28 punten haalde
Als ze de punten maar 1 keer mochten geven
1 x 4quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
10 jurileden toch? Hebben elk 10 punten te vergeven. Dus allemaal bij elkaar moet 100 punten zijn
Daarom kreeg Joey ook niet veel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Maar als je fans van het programma daar neer gaat zetten als jury dan weet je wel hoe het punten geven gaat.
Dus nee.
Had het idee dat de 4tjes vaker voorkwamenquote:
En nuquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
De de stand .. na de liedjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Gieren stoppen 50 in de kluis
[ afbeelding ]
Zeker ze Viiinndddd eerrrr vaaaast waaat vaaaannnnnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ach Roma, die gaat weer op voor het middelpunt van de heisa
Met wie ligt die nu weer te bekken?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Istie Dood? Istie Bewusteloos? Appelflauwte? Speelt 'ie EHBOOtjeJe weet nooit met El_Showman
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, wel een van de Jochies lijkt hetquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met wie ligt die nu weer te bekken?
Hij wil ze gewoon allemaal ff proevenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, wel een van de Jochies lijkt het
Ik denk de FabioZonderBrilquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij wil ze gewoon allemaal ff proeven
De inzet timen was voor allemaal al te moeilijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar is bitterballen timen in dit nummer wel moeilijk
Ze waren ALLEMAAL te laat en te traag daardoor waardoor ze achter de feiten aan bleven lopen met hun tekst in de melodie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:39 schreef Gia het volgende:
[..]
De inzet timen was voor allemaal al te moeilijk.
Alle eerste inzetten waren iets te vroeg, juist. Dat kwam bij het refrein pas goed. Maar de coupletten kwamen bij geen van allen goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze waren ALLEMAAL te laat en te traag daardoor waardoor ze achter de feiten aan bleven lopen met hun tekst in de melodie.
Het was een waardeloze vertoning, zoiezo te korte oefentijd, 10 DBG malloten fans als Jury die voor de lol maar wat bordjes opstaken, Marco Engelbewaarder was de enige die terecht de Vossen nog op waarde wist te schatten, verder was het een beschamende vertoning die duidelijk niet het gewenste effect had.. nl de Haaien uit de min halenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle eerste inzetten waren iets te vroeg, juist. Dat kwam bij het refrein pas goed. Maar de coupletten kwamen bij geen van allen goed.
Wat dat betreft, dus geen verschil.
Vond ook de tekst van de Vossen het leukst en van Roy het enthousiasme. Eindelijk zie je wat van die man.
Hoe nep dit, het komt niet een beetje gemaakt over. Volgens mij is het gewoon een opdracht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk de FabioZonderBril![]()
[ afbeelding ]
Begrijpen hoe het zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat de bondgenoten binnen kort de loods uit mogen voor een opdracht.
Geert is de grootste pannenkoek van het programma wordt op Shownieuws gezegd, omdat hij een vriendin heeft maar ondertussen flirt met Demi.
Ze hebben een interview met hem rond 37.10 bij Shownieuws te horen
Ook de goede vrienden van Geert willen niets meer met hem te maken hebben.
Hij heeft goede hoop dat het als hij thuis is weer goed komt, omdat ze dan misschien begrijpen hoe het zit
Hij zegt niet verliefd te zijn en geen gevoel bij Demi te hebben, er is niets zegt hij.
Op de vraag of hij straks het weer goed gaat maken met zijn vriendin zegt hij, "zeker weten, hij gaat alles uiteggen hoe het voor hem was en dat ze hem dan begrijpt".
Ja zoietsquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijpen hoe het zit.
Maar schatje, je mannetje was gewoon geil, en jij was er niet.
Het zal wel een (zelfverzonnen) " ehbo oefening" zijn, ik zie El_Clowntje wel aan voor zo'n showtjequote:Op woensdag 16 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe nep dit, het komt niet een beetje gemaakt over. Volgens mij is het gewoon een opdracht.
Vraagt om AED en legt hem in de stabiele zijligging
Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel een (zelfverzonnen) " ehbo oefening" zijn, ik zie El_Clowntje wel aan voor zo'n showtje
De loods uit? Dat zal wel naar het terrein zijn voor de loods, op de plek waar ooit EJVJL begon. Dat begon ook op het terrein voor 'de sluis'. Zal wel een grootschalige opdracht zijn die niet in de loods of in de tuin kan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat de bondgenoten binnen kort de loods uit mogen voor een opdracht.
Geert is de grootste pannenkoek van het programma wordt op Shownieuws gezegd, omdat hij een vriendin heeft maar ondertussen flirt met Demi.
Hij heeft goede hoop dat het als hij thuis is weer goed komt, omdat ze dan misschien begrijpen hoe het zit
Hij zegt niet verliefd te zijn en geen gevoel bij Demi te hebben, er is niets zegt hij.
Op de vraag of hij straks het weer goed gaat maken met zijn vriendin zegt hij, "zeker weten, hij gaat alles uiteggen hoe het voor hem was en dat ze hem dan begrijpt".
Ze zijn op een andere locatie, ze mochten in Shownieuws n iet laten zien waar. Daarom was het interview bij de toilettenquote:Op woensdag 16 juli 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De loods uit? Dat zal wel naar het terrein zijn voor de loods, op de plek waar ooit EJVJL begon. Dat begon ook op het terrein voor 'de sluis'. Zal wel een grootschalige opdracht zijn die niet in de loods of in de tuin kan.
V.w.b. Geert, dan moet hij lekker naar huis en opbokken. En niet daar blijven hangen als hij het zo graag goed wil maken.
Dat is gewoon net buiten de loods, verwacht niet dat ze ergens anders in Nederland gaan om daar een opdracht te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op een andere locatie, ze mochten in Shownieuws n iet laten zien waar. Daarom was het interview bij de toiletten
Geen idee, we gaan het vanzelf wel zien de komende dagen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon net buiten de loods, verwacht niet dat ze ergens anders in Nederland gaan om daar een opdracht te doen.
Dit is De bondgenoten, die interviews doen maar als ze het programma uit zijn. Dat is bij Geertje helaas niet het geval, zoals duidelijk in shownieuws is gezegd. Dit was een interview op een locatie buiten de loods tijdens de opnames voor een van die opdrachten. Ze mochten nog niet zeggen waar dit was, maar dat zal volgende week dan wel duidelijk worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Bij Utopia kwamen ze ook wel eens met camerateams op bezoek, dus zo nieuw is dat niet. Het scoort zo goed dat ze wel wat vernieuwing mogen gebruiken. Daarbij zou ik ook live streams willen adviseren om het nog meer te laten leven in het land, dat is echt een must en lees heel veel berichten van kijkers die dat ook weer zouden willen.
B.t.w. is deze klojo niet gewoon geïnterviewd nadat hij vrijwillig het programma heeft verlaten? Mag het hopen....
quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ja je zou toch denken dat ze genoeg van dit soort programma's hebben gezien en weten wat er uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geert denkt dat zijn cryptische gesprekken met Demi niet worden uitgezonden ofzo
Ze is wel jong, 22, maar werkt als grondstewardess. Daar hoef je niet hoogopgeleid voor te zijn, maar dan ben je niet dom. Maar goed, Geert is zelf 25 en Demi 28 (?), en hoe intelligent zijn zij? Geert is in elk geval oliedom.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijpen hoe het zit.
Maar schatje, je mannetje was gewoon geil, en jij was er niet.
Als ze lelijk was moest ze het wel pikkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is een mooie meid en hoeft dit niet te pikken.
marinequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Roy weet het van zijn opleiding. Is die professioneel EHBO-ert ofzo?
Dan moet je toch mensen doodmaken, en niet gaan lopen EHBO-en?quote:
het bestaat daadwerkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Kinder-EHBO?
Dat klinkt als iets wat Epstein heeft verzonnen...
En haalt de meester er bij om de situatie te redden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Roma krijgt een error in dergelijke situaties
wat verbaasd me dit nu
Roma is een error, daar krijg ik als kijker dan soms weer een error vanquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat verbaasd me dit nu
Gaat ze eerst een ander roepen, en ondertussen is het kind blauw en gestiktquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat verbaasd me dit nu
Ik snap dat niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Nee toch, Demi blijft het proberen hoor
tis wel wat Robert beweerdequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zegt Demi nu dat ze wat gedaan heeft met Geert tegen Roma?
Volgens mij is dat niet wat ze bedoelde. Meer dat er vanalles "broeit". Zegmaar... de macaroni is bijna aangebrand,..quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zegt Demi nu dat ze wat gedaan heeft met Geert tegen Roma?
ow ik dacht de pan uitgelopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat ze bedoelde. Meer dat er vanalles "broeit". Zegmaar... de macaroni is bijna aangebrand,..
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Geert morgen: 'Zal ik mijn fusilli even in jouw rigatoni steken?'
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, want is anders daar he, mensen hebben geen idee hoe het daar binnen is. Alvast het excuus voor Demi en Greet.
euhhhquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjes![]()
Demi ook. Die is wel een maat groter.quote:
Ik heb al BHV.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
hebben we allemaal wel meegeschreven?
Jahaaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij![]()
arme vrouwen die onwel worden
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is iedereen het gebouw uitschoppen..
En de schouderbladen naar voren schuiven, zodat het kind een borstplaat heeftquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppen
aahquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.
Enige leuke aan BHV is altijd het brandjes blussen. Oh, en de lunch
Mazzelpik bij ons werd het opgegeven via de centrale controlkamer, en die zit in Rotterdam , geen ontsnappen mogelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.
ze spelen voor doodschaapquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, de Schapen moeten ook meedoen..
Of bij Julia: "Hee, net als in bed!"quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Gewoon bij Che zeggen, hier doen we helemaal niets aan.
Zonder kinlift kun je blazen wat je wilt...quote:
Erik die altijd zo van de details isquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zonder kinlift kun je blazen wat je wilt...
Misschien probeerde hij de restjes uit het gebit te schrapenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik die altijd zo van de details is
Schok toegediend.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:41 schreef Whuzz het volgende:
ALs je als vrouw pijn hebt aan je rechterzaadbal is er meer mis dan alleen de bof.
Behalve voor Joe. Dan is het normaal.
Ik gok een shotgun. Behoorlijk strategisch voordeel in de meeste spellen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
beetje tegenvaller ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?
Beetje dramaqueenen voor aandachtquote:
Nee, natuurlijk niet. Maar het is niet zo dat hij kwaliteiten heeft die het waard zijn om dit gedrag te accepteren. Voor hem zo een andere.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze lelijk was moest ze het wel pikken![]()
figurant jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Alexander zat al 5 jaar in gtst las ik , niet opgevallen maar ik kijk daar dan ook nooit naar
Hoho! Edel-figurantquote:
Klopt, is iets van (verarmde) adelquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoho! Edel-figurant![]()
* KinKiJan probeert met moeite slok koffie binnen te houden
Yup!quote:
van programma naar programma kleppendquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup!
Dus beter spreken we voortaan over "De hoogwelgeboren heer Alexander ridder Varga van Kibed en Makfalva" graag..![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
ow Fabio
je gaat niet tegen een 22jarige zeggen
![]()
HIJ PIKT DIT NIET.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
ow Fabio
je gaat niet tegen een 22jarige zeggen
![]()
Peter speelt al met wat anders.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
Peter is ook degene die geen spel speelt he
America ligt in Limburgquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee dat land onder Canada![]()
Ohh god Justin schreeuwt weer eens.
Dat is echt de verschrikkelijkste deelnemer zo langzamerhand. Mag vandaag nog vertrekken van mijquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Justin komt al niet zo snugger over, als ie schreeuwt is dat nog veel erger!
Het trekt een bek vergelijkend die van een vis wanneer hij weer eens schreeuwt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Justin komt al niet zo snugger over, als ie schreeuwt is dat nog veel erger!
heerlijk als degene waar Jus tegen zit te schreeuwenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of hij ze een beetje uitpikt met zijn schreeuw gedrag, het is hem natuurlijk ook ten oren gekomen dat een aantal een beetje de pik op Alex hebben. Misschien schiet hij daarom uit zijn slof om zichzelf populairder te maken in de groep.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Justin ken ook niet normaal praten, komt ook niks uit hem. Wordt tijd dat hij vertrekt. Weglopen en dan van een afstandje schreeuwen, dat zijn de ergste.
Ach kom op. Er was toch niemand die serieus dacht dat er iets met Eltje was? Iedereen hier riep meteen "oh, EHBOquote:Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.
Ik poste gisteren nog dat het er zo nep uitzag en het vast een opdracht wasquote:Op donderdag 17 juli 2025 03:30 schreef Willewa het volgende:
De indruk die gister (of inmiddels eergisteren als de meesten dit lezen) werd gewerkt in de cliff was wel echt achterlijk. Mensen het idee geven dat er iets met El Che was gebeurd, puur om kijkers vast te houden, is echt not done imo. Naar trekje van de regie. Maar ja, het blijft SBS, die wel vaker maling hebben aan wat juist is.
Justin… Justin, Justin. Rellende dramaqueen met een laag niveau die zichzelf veel te hoog inschat. Altijd op zoek naar een vijand (net zoals bijv Perla, Desmond en Robert dat zo goed konden). Zijn uitspattingen/gilpartijen zijn wel echt tenenkrommend 😅
En dan nog een stapje verder 😅 Geert…….. Geert, Geert, Geert..……….Wat een ongelooflijke pannenkoek die niet eens doorheeft wat ie zelf allemaal doet en z’n vriendin schoffeert op tv in daad en inmiddels ook in woord. En zichzelf dan juist zielig vinden. Zij laat mij in de steek. Slachtofferrol als aanstichter aannemen. Dat zien we vaker bij een bepaald type.
Kreeg een overduidelijk signaal van thuis, maar blijft gewoon ipv z’n shit rechtzetten buiten de poort én gaat nog meer met het precieze meisje aanpappen én dan tot overmaat van ramp z’n (ik neem toch aan ex-)vriendin beledigen op TV en het slachtoffer uithangen.
De casting moet toch stukken beter kunnen dan dit, kom op. Maar ik bedenk me nogmaals, het is SBS.. die zoeken dit soort mensen bewust uit.
Gelukkig zitten er ook nog okee tot leuke mensen in voor de balans, maar poeh.. het is soms lastig kijken, ondanks dat ik het concept van het programma en sommige mensen leuk vind. Mis wel echt de groepen van een cyclus of 5/6/7/8 geleden bijvoorbeeld.
Kwam het toch al nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef Montagui het volgende:
Waarom komt de seks tussen Geert en Demi niet op TV?
omdat er gesuggereerd wordt dat het er al is geweestquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef Montagui het volgende:
Waarom komt de seks tussen Geert en Demi niet op TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |