ow ik dacht de pan uitgelopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat ze bedoelde. Meer dat er vanalles "broeit". Zegmaar... de macaroni is bijna aangebrand,..
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Geert morgen: 'Zal ik mijn fusilli even in jouw rigatoni steken?'
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, want is anders daar he, mensen hebben geen idee hoe het daar binnen is. Alvast het excuus voor Demi en Greet.
euhhhquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjes![]()
Demi ook. Die is wel een maat groter.quote:
Ik heb al BHV.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
hebben we allemaal wel meegeschreven?
Jahaaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij![]()
arme vrouwen die onwel worden
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is iedereen het gebouw uitschoppen..
En de schouderbladen naar voren schuiven, zodat het kind een borstplaat heeftquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppen
aahquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.
Enige leuke aan BHV is altijd het brandjes blussen. Oh, en de lunch
Mazzelpik bij ons werd het opgegeven via de centrale controlkamer, en die zit in Rotterdam , geen ontsnappen mogelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.
ze spelen voor doodschaapquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, de Schapen moeten ook meedoen..
Of bij Julia: "Hee, net als in bed!"quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Gewoon bij Che zeggen, hier doen we helemaal niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |