Dit is De bondgenoten, die interviews doen maar als ze het programma uit zijn. Dat is bij Geertje helaas niet het geval, zoals duidelijk in shownieuws is gezegd. Dit was een interview op een locatie buiten de loods tijdens de opnames voor een van die opdrachten. Ze mochten nog niet zeggen waar dit was, maar dat zal volgende week dan wel duidelijk worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Bij Utopia kwamen ze ook wel eens met camerateams op bezoek, dus zo nieuw is dat niet. Het scoort zo goed dat ze wel wat vernieuwing mogen gebruiken. Daarbij zou ik ook live streams willen adviseren om het nog meer te laten leven in het land, dat is echt een must en lees heel veel berichten van kijkers die dat ook weer zouden willen.
B.t.w. is deze klojo niet gewoon geïnterviewd nadat hij vrijwillig het programma heeft verlaten? Mag het hopen....
quote:Op woensdag 16 juli 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat de bondgenoten binnen kort de loods uit mogen voor een opdracht.
Geert is de grootste pannenkoek van het programma wordt op Shownieuws gezegd, omdat hij een vriendin heeft maar ondertussen flirt met Demi.
Ze hebben een interview met hem rond 37.10 bij Shownieuws te horen
Ook de goede vrienden van Geert willen niets meer met hem te maken hebben.
Hij heeft goede hoop dat het als hij thuis is weer goed komt, omdat ze dan misschien begrijpen hoe het zit
Hij zegt niet verliefd te zijn en geen gevoel bij Demi te hebben, er is niets zegt hij.
Op de vraag of hij straks het weer goed gaat maken met zijn vriendin zegt hij, "zeker weten, hij gaat alles uiteggen hoe het voor hem was en dat ze hem dan begrijpt".
Ja je zou toch denken dat ze genoeg van dit soort programma's hebben gezien en weten wat er uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geert denkt dat zijn cryptische gesprekken met Demi niet worden uitgezonden ofzo
Ze is wel jong, 22, maar werkt als grondstewardess. Daar hoef je niet hoogopgeleid voor te zijn, maar dan ben je niet dom. Maar goed, Geert is zelf 25 en Demi 28 (?), en hoe intelligent zijn zij? Geert is in elk geval oliedom.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijpen hoe het zit.
Maar schatje, je mannetje was gewoon geil, en jij was er niet.
Als ze lelijk was moest ze het wel pikkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze is een mooie meid en hoeft dit niet te pikken.
marinequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
Roy weet het van zijn opleiding. Is die professioneel EHBO-ert ofzo?
Dan moet je toch mensen doodmaken, en niet gaan lopen EHBO-en?quote:
het bestaat daadwerkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Kinder-EHBO?
Dat klinkt als iets wat Epstein heeft verzonnen...
En haalt de meester er bij om de situatie te redden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Roma krijgt een error in dergelijke situaties
wat verbaasd me dit nu
Roma is een error, daar krijg ik als kijker dan soms weer een error vanquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat verbaasd me dit nu
Gaat ze eerst een ander roepen, en ondertussen is het kind blauw en gestiktquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
wat verbaasd me dit nu
Ik snap dat niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef schetterklep het volgende:
Nee toch, Demi blijft het proberen hoor
tis wel wat Robert beweerdequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zegt Demi nu dat ze wat gedaan heeft met Geert tegen Roma?
Volgens mij is dat niet wat ze bedoelde. Meer dat er vanalles "broeit". Zegmaar... de macaroni is bijna aangebrand,..quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zegt Demi nu dat ze wat gedaan heeft met Geert tegen Roma?
ow ik dacht de pan uitgelopenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat ze bedoelde. Meer dat er vanalles "broeit". Zegmaar... de macaroni is bijna aangebrand,..
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjesquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Geert morgen: 'Zal ik mijn fusilli even in jouw rigatoni steken?'
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, want is anders daar he, mensen hebben geen idee hoe het daar binnen is. Alvast het excuus voor Demi en Greet.
euhhhquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, in een loods vingeren is net als daarbuiten beleefd gedag zeggen. Niks aan het handje dus.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dan aan spaghetti met knakworstjes![]()
Demi ook. Die is wel een maat groter.quote:
Ik heb al BHV.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
hebben we allemaal wel meegeschreven?
Jahaaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij![]()
arme vrouwen die onwel worden
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is iedereen het gebouw uitschoppen..
En de schouderbladen naar voren schuiven, zodat het kind een borstplaat heeftquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. als de baby stikt moet je flink meppen
aahquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als vrouwen onwel worden laat ik ze uiteraard gewoon doodgaan. Geen zin in woke #metoo gezeik.
Enige leuke aan BHV is altijd het brandjes blussen. Oh, en de lunch
Mazzelpik bij ons werd het opgegeven via de centrale controlkamer, en die zit in Rotterdam , geen ontsnappen mogelijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ook. Altijd lachen bij de jaarlijkse brand oefening. Even wachten tot die irritante collega zijn dagelijkse schtijbeurt op het toilet gaat doen en DAN het alarm aanzetten.
ze spelen voor doodschaapquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, de Schapen moeten ook meedoen..
Of bij Julia: "Hee, net als in bed!"quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Gewoon bij Che zeggen, hier doen we helemaal niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |