Zonder kinlift kun je blazen wat je wilt...quote:
Erik die altijd zo van de details isquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zonder kinlift kun je blazen wat je wilt...
Misschien probeerde hij de restjes uit het gebit te schrapenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik die altijd zo van de details is
Schok toegediend.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:41 schreef Whuzz het volgende:
ALs je als vrouw pijn hebt aan je rechterzaadbal is er meer mis dan alleen de bof.
Behalve voor Joe. Dan is het normaal.
Ik gok een shotgun. Behoorlijk strategisch voordeel in de meeste spellen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
beetje tegenvaller ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?
Beetje dramaqueenen voor aandachtquote:
Nee, natuurlijk niet. Maar het is niet zo dat hij kwaliteiten heeft die het waard zijn om dit gedrag te accepteren. Voor hem zo een andere.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze lelijk was moest ze het wel pikken![]()
figurant jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Alexander zat al 5 jaar in gtst las ik , niet opgevallen maar ik kijk daar dan ook nooit naar
Hoho! Edel-figurantquote:
Klopt, is iets van (verarmde) adelquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoho! Edel-figurant![]()
* KinKiJan probeert met moeite slok koffie binnen te houden
Yup!quote:
van programma naar programma kleppendquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup!
Dus beter spreken we voortaan over "De hoogwelgeboren heer Alexander ridder Varga van Kibed en Makfalva" graag..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |