Ik gok een shotgun. Behoorlijk strategisch voordeel in de meeste spellen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
er zit dus geen ton in de kluis
maar een strategisch voordeel
dat wordt even terloops verteld
beetje tegenvaller ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de finaleronde een extra keer aanpassen?
Beetje dramaqueenen voor aandachtquote:
Nee, natuurlijk niet. Maar het is niet zo dat hij kwaliteiten heeft die het waard zijn om dit gedrag te accepteren. Voor hem zo een andere.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze lelijk was moest ze het wel pikken![]()
figurant jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Alexander zat al 5 jaar in gtst las ik , niet opgevallen maar ik kijk daar dan ook nooit naar
Hoho! Edel-figurantquote:
Klopt, is iets van (verarmde) adelquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoho! Edel-figurant![]()
* KinKiJan probeert met moeite slok koffie binnen te houden
Yup!quote:
van programma naar programma kleppendquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup!
Dus beter spreken we voortaan over "De hoogwelgeboren heer Alexander ridder Varga van Kibed en Makfalva" graag..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |