Normaal toch. Beetje op tijd op.quote:
Ziekenrapport....quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Drillen die tere zieltjes .. wie breekt het eerst..![]()
Leuk twist op De Grote Schoonmaak
[ afbeelding ]
Joe ongesteldquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ziekenrapport....
Roma: Spraakgebrek
Demi: Geen ruggengraat
Geert: Moreel besef is afgebroken
Justin: PMS
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ziekenrapport....
Roma: Spraakgebrek
Demi: Geen ruggengraat
Geert: Moreel besef is afgebroken
Justin: PMS
Zal wel Primark worden. Geen Victora's Secret ben ik bang.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
Tijd dat een BH-merk ze gaan sponseren.
Hell yeah, zweep eroverquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
ik kan hier wel de lol van inzien![]()
aanpakken die papkindjes
dit hadden ze de eerste week in BB moeten doenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit hadden ze de eerste week in BB moeten doen
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon van begin tot eind. Baggerseizoen.
jepquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Jan een beetje lol had om het feit dat die schapen verloren? Jan kan soms best wel een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben waar je het van af kan lezen.
Mooi he? Die gozer is echt een aanwinst. Ik ken hem eigenlijk pas door dit programma.quote:
Ik kon het niet ontdekken, hij feliciteerd gewoon de winnaars en dat mauwtje in de tent mag blijvenquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
Viel het iemand trouwens op dat Jan een beetje lol had om het feit dat die schapen verloren? Jan kan soms best wel een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben waar je het van af kan lezen.
Nou ik zag het wel, juist ook omdat hij van te voren al duidelijk aangaf dat expres verliezen een risico is. Hij doet het netjes maar wat ik al zei is dat zijn smoelwerk boekdelen spreekt. En dat is leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kon het niet ontdekken, hij feliciteerd gewoon de winnaars en dat mauwtje in de tent mag blijven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had op het einde van mijn post "of een marketing kiwi" moeten toevoegen
Daarnaast spijt het me oprecht dat je zo geschrokken bent van El Che bijna dood op de grond, ik kan me voorstellen dat je het daar erg moeilijk mee had en de redactie hierop wil aanspreken. Ik denk dat je het beste even kunt mailen naar info@talpanetwork.com.Kerel, je snapt ook echt niks van wat ik schrijf he haha. Laat maar, ik weet weer genoeg over welk vlees ik in de kuip heb hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
Ja ok, Jan heeft ook zijn momentjes, deed 'ie ook al bij Beauty& the Beast.. maar idd , express verliezen werkt niet postief door zo, zou leuk zijn als alle Zwarte Schapen over 2½ week de Poort uit moeten , leuk lesje voor de rest mocht Febo dit nog een keer herhalen in cycus 21quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zag het wel, juist ook omdat hij van te voren al duidelijk aangaf dat expres verliezen een risico is. Hij doet het netjes maar wat ik al zei is dat zijn smoelwerk boekdelen spreekt. En dat is leuk.
hij komt oorspronkelijk bij BNN wegquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Die gozer is echt een aanwinst. Ik ken hem eigenlijk pas door dit programma.
Ik dacht POWNED dat iemand dat zei. Oh ik lees het net even, ook BNN idd. En hij is ook zangerquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt oorspronkelijk bij BNN weg
uit de goede tijd
volgens mij heeft hij meegedaan aanquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht POWNED dat iemand dat zei. Oh ik lees het net even, ook BNN idd. En hij is ook zanger
Dat staat op wiki zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij meegedaan aan
so you think you can sing(ofzoiets) maar echt zanger is hij volgens mij niet
ow ja met geraldine ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat staat op wiki zo, en ook Expeditie Robinson 2013 (Dat kijk ik ook altijd) maar toen was het ook nog een broekie en mij niet opgevallen iig.
Ze schijten al in hun broek door de aanblik van die twee kerelquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké
Te nieuwsgierig toen ik op FB de samenvatting zag
Dit met die legerzooi vind ik leuk
Ja! Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze schijten al in hun broek door de aanblik van die twee kerel
Totaal niet mee eens. Die versterken het format juist. Je mist nu een stukje duiding door knip en plakwerk. Dan wordt het een stuk genuanceerder van sommige zaken die zich afspelen. Je krijgt ook betere gesprekken te zien tussen personen, wat het juist ook leuk maakte bij EJVJL en bij andere echte RLS's met streams. De nachtelijke escapades van Jeff in EJVJL zal ik niet snel vergeten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams zouden denk ik ook dodelijk zijn voor dit programma. Daar hangen ze ook de hele dag op de bank tot de toeter gaat. Nu is het lekker samengevat en die viespeukerij wordt ook gewoon uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |