Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Justin weer ongesteld. Maandelijks terugkerend probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.... Justin heeft wéér een zoveelste fittie en uitgekozen doelwit Alexander deze keer.. het wordt stierlijk vervelend![]()
[ afbeelding ]
Als iemand anders dit zou suggereren, dan heb je een punt. Maar Demi zelf suggereert dat er al meer is gebeurd. Kan ook gewoon over zoenen gaan, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
omdat er gesuggereerd wordt dat het er al is geweest
wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is
Dit dus. Demi moet toch snappen dat ze Geert niet kan vertrouwen! Begrijp ook niet wat ze in hem ziet, zo'n lekker ding is het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:42 schreef KapiteinChris het volgende:
Als een kerel/vrouw zo makkelijk een partner bedriegt, is de kans vrij groot dat hij jou ook zo behandeld wanneer hij "iets beters" tegenkomt.
Net als Deemie..blijbaar wel noodruftig, maar wel hardnekkig blijven aaipoezen en om de haverklap sjacherijnig mekkeren dat ze nix wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit dus. Demi moet toch snappen dat ze Geert niet kan vertrouwen! Begrijp ook niet wat ze in hem ziet, zo'n lekker ding is het niet.
Ik zag het met een half oog, heb zelf weinig verstand van EHBO (iets wat ik wel wil, maar dus niet gelijk die link legde) en dacht dus wel dat er iets was gebeurd. Fijn dat ik dan gelijk weer in een hokje word gedouwd en van alles ‘verdien’ en een ‘zelfde mens’ ben als dit en dat en zus en zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op. Er was toch niemand die serieus dacht dat er iets met Eltje was? Iedereen hier riep meteen "oh, EHBO"
Als je wél dacht dat er iets met Eltje aan de hand was, dan verdien je het ook om in de luren gelegd te worden.
Dan zijn dezelfde mensen die op artikelen met "je raad nooit wat er TOEN gebeurde!!!1111" klikken
Om 00:40 in de nacht ook nog even 92.000.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 13,5 Kijkcijfer: 523.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Iedereen wilde gisteren even kijken of El Che wel écht deaud aan het gaan was dus de lineaire kijkcijfers van gisterenavond zijn ook weer niet mals, 433.000 kijkers met een ongekend hoog marktaandeel voor SBS 17.9% en dat is boven zendergemiddelde zelfs.
En Erik niet te vergeten! 😄quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Maar, hoe staat het met DeBondGenoten Vol Liefde ..
Wie staan er op stapel voor een Setje... Tot nu toe nog niet veel
De bekende neukers Peter&Juul , Geertje&Deemie , El_Geil&SlooMaa weten we al. Maar wie wil nog meer?![]()
Joe wil Fabio wel hebben is al bekend
Maar wat wil de rest..
De Loslopende Dames Anne, Elvira, Mauwtje , Kim
De Loslopende Heren Marco, Joy, Tom, Alexander, Roy..
( De Gehominiseerden niet meegeteld)
De Telegraaf gehaald, nou dan zal het wel echt waar zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef spapaars het volgende:
Ruzie barst los in De bondgenoten:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-aan/78458133.html
SBS en De Telegraaf werken nauw samen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Telegraaf gehaald, nou dan zal het wel echt waar zijn
Ze maken het weer spannend hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef spapaars het volgende:
Ruzie barst los in De bondgenoten:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-aan/78458133.html
Het is idd vol gas op DBG, nog 20 spelers erbij en we hebben een mooie JVJLquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
SBS en De Telegraaf werken nauw samen.
De US heeft Elon Musk, wij John de Mol.
Goed punt. Ik had op het einde van mijn post "of een marketing kiwi" moeten toevoegenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zag het met een half oog, heb zelf weinig verstand van EHBO (iets wat ik wel wil, maar dus niet gelijk die link legde) en dacht dus wel dat er iets was gebeurd. Fijn dat ik dan gelijk weer in een hokje word gedouwd en van alles ‘verdien’ en een ‘zelfde mens’ ben als dit en dat en zus en zoWat dus niet zo is, maar goed.
‘Iedereen’ riep dat hier misschien, maar das een beetje makkelijk natuurlijk want jullie brengen elkaar snel op ideeën en dat ‘voordeel’ heb je niet als je niet ergens meeleest/meepraat. En los daarvan, als die paar mensen hier wel die link legden, is dat niet representatief voor de gehele mensheid natuurlijk.
Wat pikeert het je trouwens dat ik er ethisch gezien iets van vind lol. Ik blijf het een gare manier van werken vinden. Ik heb zelf ook een tijd op een media-afdeling gewerkt en zou hier gewoon beter over nadenken en aankaarten binnen m’n team als iemand dit soort montage-trucjes uit wil halen; laten we dit soort dingen nou niet doen. Het zijn ‘marketing’-trucjes om via manipulatie je kijker verkeerde ideeën te geven. Dat doen ze veel vaker trouwens. Hou ik niet vanMag toch? Dat was vooral m’n punt.
Maar bedankt om me gelijk zo te veroordelen en aannames te maken, top weer lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
- en - = +quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heel sim inderdaad, gele kaart pakken..... en dus nog verder in de min komen
Technisch gezien zouden ze er punten bij moeten krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heel sim inderdaad, gele kaart pakken..... en dus nog verder in de min komen
Met eten ook niet erg trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Wel lullig voor Joe. Ze probeert tieten te groeien, maar zonder eten gaat dat nooit lukken.
En arme Justin, die had vroeger thuis al niks te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |