Geen idee. Ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Egwel!
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggerstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheeltquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggersten
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maken de de LegerHeren geen aantekeningen? of krijgen ze na afloop de punten door van Febo?
En daar boven op verlies je door te kijken net als wij natuurlijk ook steeds een beetjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheelt
Neuh.. zo kom je niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken he
Jawel, 5 jaar lang de ober gespeeld in gtstquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
Doet ie eens wat goed, krijgt ie NOG geen puntenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |