Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Fucking Gen-Zquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
tja je geeft je op voor een programma waar je kunt winnen met bepaalde dingen doen
dan moet je niet zeiken als je een ochtendje naar 2 militairen moet luisteren
die 20-ergs zijn echt verwende blagen
maar echtquote:
Ja, ik noemde Roma niet voor niets een privilegewaffeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt
tis wel opvallend
roma
joe
justin
fabio
Ik was de gek die schoonmaaktequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende: [..] Moa. In mijn studentijd wel erger gezien hoor. Meeste studentenhuizen zouden een biohazard bord op de deur moeten hebben
![]()
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
Roma wil het niet. Roma lust het niet. Roma kan het niet.
LAAT MAAR
Je werd in stilte gewaardeerd! (Niet dat het hielp, maar tochquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was de gek die schoonmaakte
je verwacht een Elche die er tegen in gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
De verschillen zijn wel enorm.
El Che dolenthausiast. Erik helemaal in zijn hum. Roma totaal over de flos
durft ze nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doen
Graag en dat die mannen dan reageren met: Roma jij mag vannacht in houding de poort bewakenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat ze ook zo dwars tegen die twee manne. Gaat doen
Ik vind dit wel leuk. Vooral omdat er een paar bij zijn die het niet trekkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graag en dat die mannen dan reageren met: Roma jij mag vannacht in houding de poort bewaken
Ik hoop de hele zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Maar is maar voor 24 uur toch? Hoelang blijven die gasten?
Hoop langer dan een dagquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Ze hadden er 24/7 bij moeten zijn met een legertentje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
Tot de twee Bondjes uit de min zijn en zelf eten kunnen kopen schat ik inquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
En de schapen moeten elke nacht op wacht omstebeurtenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Elke dag om 6 uur opstaan deze cyclus![]()
Strafsdienst laarzen poetsenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de schapen moeten elke nacht op wacht omstebeurten
Voor de domme blondjes?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een deurbel! Sinds wanneer zit dat ding daar?
Luie Febo.. kunnen ze bellen om kratten op te halenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sluikreclame voor een deurbel met camera.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door al dat neuken met Demi dat wij niet mogen zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik vind dat Geert er slecht uit ziet veel afgevallen en hij kan beter vertrekken.
nietusquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!? Op X haken mensen af omdat ze dit als propaganda voor het leger zien!?![]()
![]()
*Koekoek!*
Oh, maar op een platform van een nazi zitten is geen probleem natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
WTF!? Op X haken mensen af omdat ze dit als propaganda voor het leger zien!?![]()
![]()
*Koekoek!*
hij heeft OOIT een burnout gehad hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef Whuzz het volgende:
Alexander moet rustig aan doen vanwege zijn burnout.
Nou Alexje, als mede burnoutgenoot; er is NIETS beter dan lichamelijke inspanning en beweging. Dus kap met je gewauwel.
Mjah, maar van een burnout blijft meestal wel iets hangen. En dus is het advies om vooral veel te blijven bewegenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft OOIT een burnout gehad he
niet pas of een jaar geleden
maar OOIT
Nou ja,, tegenwoordig zit er dagelijk een 4* Generaal bij de PraatTafels. , niet voor de laatste roddelsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
*Koekoek!*
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, maar van een burnout blijft meestal wel iets hangen. En dus is het advies om vooral veel te blijven bewegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Geen idee. Ken hem verder niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Egwel!
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggerstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheeltquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
RLS-en trekken over het algemeen niet de snuggersten
wij op FOK! zijn daarop natuurlijk een uitzonderring
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken hequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maken de de LegerHeren geen aantekeningen? of krijgen ze na afloop de punten door van Febo?
En daar boven op verlies je door te kijken net als wij natuurlijk ook steeds een beetjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe tussen 20:00 en 21:15 de helft van mijn IQ af. Dat scheelt
Neuh.. zo kom je niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn 100-den camera's ze kunnen altijd terug kijken he
Jawel, 5 jaar lang de ober gespeeld in gtstquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je echt dat prins ter paard alexander ooit een dag hard heeft gewerkt?
Doet ie eens wat goed, krijgt ie NOG geen puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |