SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar belandBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ow ja sorryquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef maily het volgende:
klik ff dat filmpje aan in de OP
meteen weer uitgeklikt
die is wel van mijn hand
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The Blue Oyster Club?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar beland
Bekijk deze YouTube-video![]()
voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar belandUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
was 1 van je vrienden niet stiekem gayquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar beland
(degene die het idee opperde om als de village people te gaan![]()
![]()
)
nog even zeggen en ga ik echt.
Ok ik vind die hele TT niet zo geweldig.
hahaha. ben meer van het duidelijke en NL taal. en dit zijn woorden echt die ik niet leerde op school
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...Do what you love, love what you do!![]()
als je niffo's dat maar niet gaan doen danquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
hahaha. ben meer van het duidelijke en NL taal. en dit zijn woorden echt die ik niet leerde op school
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...![]()
broquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...
skeff me relax weeje
en nu met balluh in je bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef maily het volgende:
klik ff dat filmpje aan in de OP
meteen weer uitgeklikt![]()
😳😳quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
The Blue Oyster Club?
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
of elk kind niet een vorm van straattaal heeft meegepikt![]()
bedoel maar als mijn neefjes dit tegen mij gaan zeggen, dan zou ik er wat van zeggen.
Maar oke het gaat "normaal" worden en vooral dat ben ik op tegen, Het is geen normaal nl.
niet wat ik gewend ben iig.Do what you love, love what you do!![]()
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef kree het volgende:
bedoel maar als mijn neefjes dit tegen mij gaan zeggen, dan zou ik er wat van zeggen.
Maar oke het gaat "normaal" worden en vooral dat ben ik op tegen, Het is geen normaal nl.
niet wat ik gewend ben iig.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef maily het volgende:
even heel iets anders
kwam ik net in een ander topic tegen
[ afbeelding ]
en kan sowieso al zeggen en hebben jullie gezien, katwijk duet dit niet.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.![]()
![]()
![]()
lig in een deuk hier
ik heb dat Katwijk nog nooit zien duetten neequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
en kan sowieso al zeggen en hebben jullie gezien, katwijk duet dit niet.![]()
Diegene die met t idee kwam die zou wel mijn stem krijgen bij wie vd 3. Ok meer dan 3 vrienden waren we maar wie vd 6 is geen tv programma. Hij is een tijdje model geweest ook. Maar geen gay hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
was 1 van je vrienden niet stiekem gay
(degene die het idee opperde om als de village people te gaan![]()
![]()
)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef maily het volgende:
even heel iets anders
kwam ik net in een ander topic tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef kree het volgende:
niet wat ik gewend ben iig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.Godnondeju!
![]()
ook niet. maar ik kom iig niet in straat taal over, hoewel ik soms gewoon ook door medewerkers van aannemers zo wordt aangesproken he. en eigenlijk vind ik dat niet kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.
maarja he. ik werk uiteindelijk ook voor een ander bedrijf dus moet netjes blijven.
Als ik voor mezelf werkte en dat soort lui zo binnen zag komen dat had ik gelijk gezegd dooeeeeeiiiiDo what you love, love what you do!![]()
dulden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb dat Katwijk nog nooit zien duetten neeDo what you love, love what you do!![]()
Mijn vrouw lacht me nogsteeds uit als dit verhaal ter sprake komt omdat ik in alles een hetero vent benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
o pardonquote:
dus we moeten een clubje naar Katwijk sturen om op straat zulke dingen te zeggen.
en wat dan?
pek en veren?![]()
nondenjuquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook!
in den Katwijkse praten meerdere menschen nog in den Oud Hollansche taal
Den beschaving heeft daaromtrent niet doorgezetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Doei"? Wat voor moderne straattaal is DAT nou weer?!?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet. maar ik kom iig niet in straat taal over, hoewel ik soms gewoon ook door medewerkers van aannemers zo wordt aangesproken he. en eigenlijk vind ik dat niet kunnen.
maarja he. ik werk uiteindelijk ook voor een ander bedrijf dus moet netjes blijven.
Als ik voor mezelf werkte en dat soort lui zo binnen zag komen dat had ik gelijk gezegd dooeeeeeiiii![]()
![]()
whateverquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Doei"? Wat voor moderne straattaal is DAT nou weer?!?
en dan het handje er bij
Er hangt nog een driedubbel slot aan de kastdeur?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw lacht me nogsteeds uit als dit verhaal ter sprake komt omdat ik in alles een hetero vent ben![]()
Koel verhaal, broeder!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nondenju
in den Katwijkse praten meerdere menschen nog in den Oud Hollansche taal
Den beschaving heeft daaromtrent niet doorgezet![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
whatever
en dan het handje er bij![]()
![]()
speciaal voor @kree
Jongerentaal in de jaren ’60
De oorsprong van straattaal gaat terug naar de jaren ’60, toen jongeren begonnen met het creëren van hun eigen taal om zich te onderscheiden van de oudere generatie. Deze jongerentaal werd gevormd door het gebruik van slangwoorden en uitdrukkingen die niet in de officiële taal voorkwamen.
Invloed van immigratie en koloniale geschiedenis
De immigratie en koloniale geschiedenis van Nederland hebben ook een belangrijke rol gespeeld in de evolutie van straattaal. De invloed van talen zoals Surinaams, Antilliaans en Marokkaans is duidelijk terug te vinden in de woordenschat en grammatica van straattaal.
Opkomst van hiphop
In de jaren ’80 en ’90 kreeg straattaal een boost door de opkomst van hiphop. Hiphopmuziek werd populair onder jongeren en straattaal werd een integraal onderdeel van deze cultuur. Rappers gebruikten straattaal in hun teksten om hun authenticiteit te benadrukken en om zich te identificeren met hun publiek.
Evolutie van Straattaal
Constante vernieuwing
Straattaal is voortdurend in beweging en vernieuwing. Nieuwe woorden en uitdrukkingen worden voortdurend toegevoegd aan de woordenschat, terwijl oude woorden en uitdrukkingen snel verouderd raken.
Digitalisering
De digitalisering heeft ook bijgedragen aan de evolutie van straattaal. Jongeren gebruiken vaak afkortingen en emoticons in hun online communicatie, wat heeft geleid tot nieuwe uitdrukkingen en woorden in straattaal.
Invloed van sociale media
Sociale media hebben ook een belangrijke rol gespeeld in de verspreiding van straattaal. Jongeren delen vaak berichten en memes die straattaal bevatten, wat bijdraagt aan de populariteit en evolutie van deze taal.
Betekenis van Straattaal
Identiteitsuiting
Straattaal wordt voornamelijk gebruikt als een vorm van identiteitsuiting. Jongeren gebruiken deze taal om zich te onderscheiden van de oudere generatie.
Sociale verbinding
Straattaal wordt ook gebruikt als een vorm van sociale verbinding. Jongeren die dezelfde taal spreken, voelen zich vaak met elkaar verbonden en kunnen makkelijker met elkaar communiceren.
Creativiteit
Straattaal staat ook bekend om de creatieve manier waarop jongeren nieuwe woorden en uitdrukkingen bedenken. Het is een taal die voortdurend in beweging is en die jongeren de mogelijkheid biedt om hun creativiteit te uiten.
gelukkig is Kree van voor 1960![]()
nee hoor niks naar katwijk sturen, want gezien hoe dat afloopt he?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
o pardon
dus we moeten een clubje naar Katwijk sturen om op straat zulke dingen te zeggen.
en wat dan?
pek en veren?
Laat gewoon met rust en laat ons in katwijk doen enzo. en een groepje protestanten die denken dat ze even heel katwijk kunnen veranderen, vergeet het maar.
Want hele mobile brigade incl jeugd is binnen paar minuten gemobiliseerd om het even een halt toe te roepen.
Dikke lul. iedereen mag zijn mening dan denk hebben.
Maar neit bij een kerkdienst of iets dergelijks. die van VI verwoorde het btw mooi.
We pikken het niet dus. Ga lekker op Mali-plein in Den Haag staan. in katwijk niet.Do what you love, love what you do!![]()
Jemig de pemig, Mozes kriebel, weet je wel weet je niet!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:19 schreef greysbones het volgende:
speciaal voor @:Kree
De oorsprong van straattaal gaat terug naar de jaren ’60, toen jongeren begonnen met het creëren van hun eigen taal om zich te onderscheiden van de oudere generatie. Deze jongerentaal werd gevormd door het gebruik van slangwoorden en uitdrukkingen die niet in de officiële taal voorkwamen.
De immigratie en koloniale geschiedenis van Nederland hebben ook een belangrijke rol gespeeld in de evolutie van straattaal. De invloed van talen zoals Surinaams, Antilliaans en Marokkaans is duidelijk terug te vinden in de woordenschat en grammatica van straattaal.
Opkomst van hiphop
In de jaren ’80 en ’90 kreeg straattaal een boost door de opkomst van hiphop. Hiphopmuziek werd populair onder jongeren en straattaal werd een integraal onderdeel van deze cultuur. Rappers gebruikten straattaal in hun teksten om hun authenticiteit te benadrukken en om zich te identificeren met hun publiek.
Evolutie van Straattaal
Constante vernieuwing
Straattaal is voortdurend in beweging en vernieuwing. Nieuwe woorden en uitdrukkingen worden voortdurend toegevoegd aan de woordenschat, terwijl oude woorden en uitdrukkingen snel verouderd raken.
Digitalisering
De digitalisering heeft ook bijgedragen aan de evolutie van straattaal. Jongeren gebruiken vaak afkortingen en emoticons in hun online communicatie, wat heeft geleid tot nieuwe uitdrukkingen en woorden in straattaal.
Sociale media hebben ook een belangrijke rol gespeeld in de verspreiding van straattaal. Jongeren delen vaak berichten en memes die straattaal bevatten, wat bijdraagt aan de populariteit en evolutie van deze taal.
Betekenis van Straattaal
Identiteitsuiting
Straattaal wordt voornamelijk gebruikt als een vorm van identiteitsuiting. Jongeren gebruiken deze taal om zich te onderscheiden van de oudere generatie.
Sociale verbinding
Straattaal wordt ook gebruikt als een vorm van sociale verbinding. Jongeren die dezelfde taal spreken, voelen zich vaak met elkaar verbonden en kunnen makkelijker met elkaar communiceren.
Creativiteit
Straattaal staat ook bekend om de creatieve manier waarop jongeren nieuwe woorden en uitdrukkingen bedenken. Het is een taal die voortdurend in beweging is en die jongeren de mogelijkheid biedt om hun creativiteit te uiten.
![]()
![]()
de man die constant
Perce zegt
en Enzo
is tegen straattaal![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor niks naar katwijk sturen, want gezien hoe dat afloopt he?
Laat gewoon met rust en laat ons in katwijk doen enzo. en een groepje protestanten die denken dat ze even heel katwijk kunnen veranderen, vergeet het maar.
Want hele mobile brigade incl jeugd is binnen paar minuten gemobiliseerd om het even een halt toe te roepen.
Dikke lul. iedereen mag zijn mening dan denk hebben.
Maar neit bij een kerkdienst of iets dergelijks. die van VI verwoorde het btw mooi.
We pikken het niet dus. Ga lekker op Mali-plein in Den Haag staan. in katwijk niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:20 schreef greysbones het volgende:
de man die constant
Perce zegt
en Enzo
is tegen straattaal![]()
![]()
![]()
![]()
Niks geen sloten. Ben je gay dan ben je gay. Ben je geen gay dan ben je geen gay. Allemaal helemaal primaquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Er hangt nog een driedubbel slot aan de kastdeur?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mooie AI idd. ik weet ook wel het gaat van generaties anders. maarja nu hebben we meer buitenlandse als alle 100 jaar ervoor he. en dat maakt een verschil.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:19 schreef greysbones het volgende:
speciaal voor @:Kree
Opkomst van hiphop
Evolutie van Straattaal
Constante vernieuwing
Digitalisering
Betekenis van Straattaal
Identiteitsuiting
Sociale verbinding
Creativiteit
![]()
ik kan dar nog accepteren beetje, maar hoor het liever niet. en vind het maar een raar taaltje. tis ook geen NL meer.Do what you love, love what you do!![]()
nu maak je het helemaal moeilijk voor kreequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
en vroeger had je ook nog het Bargoens
Dit is geen AIquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
mooie AI idd. ik weet ook wel het gaat van generaties anders. maarja nu hebben we meer buitenlandse als alle 100 jaar ervoor he. en dat maakt een verschil.
ik kan dar nog accepteren beetje, maar hoor het liever niet. en vind het maar een raar taaltje. tis ook geen NL meer.![]()
![]()
Ik las trouwens in het lokale suffertje interview met een wethouder, die zei: Ik verlang naar het Nederland van 50 jaar geleden. Maar hij is niet eens 50 jaar
Raden welke partij hij is? Geen PVV/Leefbaar trouwensUw ADH vitamine Worst
nouja gelukkig. maarre het verander mijn mening niet echt.quote:
En over algemeen is NL meer welwillender om zich in dr reet te laten naaien enzo als katwijk dat doet om het maar hard te zeggen.
We willen het niet hier. en oke als je dan gaat aanvallen als mensen met protest dan krijg je het tegen je.
Het is eigenlijk heel simpel. ga lekker ergens anders protesteren.Do what you love, love what you do!![]()
Maar hoe vind je het om hier met de AI van FOK! te posten zodat mensen op je kunnen reageren?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja gelukkig. maarre het verander mijn mening niet echt.
En over algemeen is NL meer welwillender om zich in dr reet te laten naaien enzo als katwijk dat doet om het maar hard te zeggen.
We willen het niet hier. en oke als je dan gaat aanvallen als mensen met protest dan krijg je het tegen je.
Het is eigenlijk heel simpel. ga lekker ergens anders protesteren.![]()
ik post niet met AI?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe vind je het om hier met de AI van FOK! te posten zodat mensen op je kunnen reageren?Do what you love, love what you do!![]()
vvd?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las trouwens in het lokale suffertje interview met een wethouder, die zei: Ik verlang naar het Nederland van 50 jaar geleden. Maar hij is niet eens 50 jaar
Raden welke partij hij is? Geen PVV/Leefbaar trouwensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo geavanceerd, dat Skynet tegenwoordig, dat je geeneens door hebt dat je AI aan het gebruiken bent!![]()
of nouja weet ik veel wat andere doen, maar denk vast dat iedereen hier wel kan onderscheiden dart ik niet met AI post want ben te onlogisch ervoor. zelfs een Ai kan het niet nabootsen.
neemt niet weg. dat ik wel meen wat ik zeg trouwens en zal wel weer mensen voor hun hoofd stoten.
maar het is zoals ik het zie gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef kree het volgende:
niet wat ik gewend ben iig.![]()
Johan vleminx is wel al boven de 50. Anders dacht ik partij van feestquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Raden welke partij hij is? Geen PVV/Leefbaar trouwensBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zelfs met zelfkennis maak je nog typfouten, dus je bent idd geen AI!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:28 schreef kree het volgende:
of nouja weet ik veel wat andere doen, maar denk vast dat iedereen hier wel kan onderscheiden dart ik niet met AI post want ben te onlogisch ervoor. zelfs een Ai kan het niet nabootsen.
neemt niet weg. dat ik wel meen wat ik zeg trouwens en zal wel weer mensen voor hun hoofd stoten.
maar het is zoals ik het zie gewoon.![]()
![]()
nou goed dat dat begrepen is, iig welterusten voor vanavond. en in het weekend kom ik vast er nog wel even bij. Doeeie vriendjes en vriendinnetjes hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs met zelfkennis maak je nog typfouten, dus je bent idd geen AI!
Do what you love, love what you do!![]()
truste kreequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou goed dat dat begrepen is, iig welterusten voor vanavond. en in het weekend kom ik vast er nog wel even bij. Doeeie vriendjes en vriendinnetjes hier.![]()
![]()
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:28 schreef kree het volgende:
maar het is zoals ik het zie gewoon.
maar dan heb ik t al gezegd dus ja, pech.
neemt niet weg dat ik er meestal wel wat achter voel. ook al kan ik t niet perfect uitleggen.
en mensen snappen dat niet altijd, die willen logica en bewijs enzo.
maar soms voel je gewoon “dit klopt niet” of “dit moet anders.”
en ja. dan zeg ik t.
al snappen sommigen t niet of vinden t ongemakkelijk.
so be it.
als je wil kan ik t ook op iets specifieks toepassen, bv iets wat je dwarszit of iets actueels. laat maar weten.
Vraag ChatGPTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ga hier ook nog ff kijken of er nog wat te neuken valt, daarna m'n haren borstelen en dan maffen!![]()
![]()
alleen dat laatste dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga hier ook nog ff kijken of er nog wat te neuken valt, daarna m'n haren borstelen en dan maffen!
ben je vlot klaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik AI voorbij zie komen schat ik authentieke menselijke reacties en inzichten weer even op waarde. Als ik dan lees wat kree net allemaal zei, tempert dat het gevoel weer wat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs met zelfkennis maak je nog typfouten, dus je bent idd geen AI!🐙![]()
Tuurlijk, hier is een tekst in diezelfde stijl — wat rommelig, direct, onsamenhangend en eerlijk, maar met gevoel:
---
ofja kijk. ik ga dit niet helemaal lopen uitleggen ofzo. wie snapt die snapt. en anders ook goed, ik hou niemand vast. gewoon ff dit kwijt.
soms denk ik echt van, hoe doen mensen dit? gewoon alles zo strak en logisch en volgens het boekje. ik probeer het wel hoor. maar ergens halverwege denk ik alweer fuck dit.
en da’s niet om moeilijk te doen of stoer of wat dan ook. t is gewoon hoe m’n kop werkt denk ik. dingen voelen soms gewoon krom. en als ik dat dan zeg, ja dan vinden mensen dat weer lomp of negatief of weet ik veel wat.
maar serieus. liever te eerlijk dan nep aardig. daar heb je ook niks aan.
anyway, zal wel weer te rauw zijn voor sommige. maarja, ik schrijf t zoals t komt. en ik meende het gewoon. altijd.
---
Laat maar weten als je wil dat ik het op een bepaald onderwerp toespits — dan kan ik dat ook in die stijl gieten.
@kree stylo a la AI
druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik denk niet anders hoor, maar oke mss is dat heel andere discussie voor een keer. tis te laat omdat ik moet werken morgen. anders was ik hem nog aangegaan enzo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”
neemt niet weg dat ik er meestal wel wat achter voel. ook al kan ik t niet perfect uitleggen.
en ja. dan zeg ik t.
so be it.
als je wil kan ik t ook op iets specifieks toepassen, bv iets wat je dwarszit of iets actueels. laat maar weten.
Vraag ChatGPT
doen we van t weekend wel ff over het hoe en wat. maar al met al. ik zeg hetzelfde als wat je zelf zegt eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Weltrusten greysquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
ja slaapjes tijd
morgen weer op tijd eruitBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
truste greesquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
ja slaapjes tijd
morgen weer op tijd eruit![]()
![]()
![]()
Er is spreektaal en schrijftaal. Wat kree veel doet hier is in spreektaal schrijven. Maar als je met iemand praat, dan is er vaak maar 1 onderwerp wat besproken wordt en is er meer context. Er is ook meer interactie en je kunt dus eerder iemand stoppen als iets onduidelijk is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”
en ja. dan zeg ik t.
so be it.
Vraag ChatGPT
Op een forum zijn er vaak meerdere discussies tegelijkertijd bezig. Daarnaast hebben mensen minder geduld of tijd om een hele post te lezen en als het na regel 2 al onduidelijk is, dan zullen de meesten afhaken. Dus als je iets wilt overbrengen, dan kun je beter je regels goed formuleren.
tl;dr geen idee waarom ik dit schrijf, maar ik ga nu wel koken![]()
![]()
vind wel dart jullie deze allemaal moeten kijken, het is oud. maar in SFX was ie nog best goed.
heb het jaartje geleden nog eens allemaal gekeken.
nog steeds vermaakte ik me ermee. maar ben dan ook een die-hard fan van de serie iig.
hij volgt trouwens op een eerdere film.
stargate SG-1 was de spin of van die film
Bekijk deze YouTube-video
en ok de soundtrack die had ik ff gecoverd op piano. maar kwijt. maar dat is de originele. dus
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
GizmoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Uit met de pret“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En rookworst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat een Niffo draaien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik ga Jerry draaien
Baap roken
Schaap koken
Wat?![]()
Smoke em up.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smoke em if you have emI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb altijd hele fittie met zo'n joopie.
Eerste hits zijn beleefd
Daarna izjen gekke klap van die jonko
Nou geloof me ik mep die jonko elke Keer terug..
Altijd herres hier kan nooit rustig een jointje roken![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat watI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffiekan?quote:I'm surrounded by morons!
Theekan
WimKanNieMeerOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waar gaat het over?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een AI-kandidaat?
BolkI'm surrounded by morons!
Bolk in je broekje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LekkerI'm surrounded by morons!
Dansen.
zat tijdje vaak in usa chat cafe maar ok is kapot en nu moet ik mij vermaken in stilte dus en ik probeerde ook solomio nl uit maar werkte ook niet?![]()
Ik zag het ,maar hoe?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Water kan soms warm zijn, maar ook koud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:01 schreef marretak het volgende:
[..]
ja veel lawines in die tijd sowieso want in heel de globe was het in die tijd rotzooi enzo![]()
Nog best grappig programma, dat RTL Boulevard Summernight
Talkshow Sally?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:28 schreef Sally het volgende:
Nog best grappig programma, dat RTL Boulevard Summernight“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten? wellicht wel jouw oom ook ofzo? Lekker radicaal links ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Water kan soms warm zijn, maar ook koud.![]()
Nah.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan ook je rekening betalen .quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?quote:
een is goed met dit ander goed met zus met zo en een is wel aardig maar niet goed met rekeningen en geld?![]()
Ik wil deze best aangaan hoor. Bij min10 hebben ze nog coulance . Maar wanneer is het min 10 geweest dan. Je overdrijft een beetje Taremak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:38 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?
een is goed met dit ander goed met zus met zo en een is wel aardig maar niet goed met rekeningen en geld?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten? wellicht wel jouw oom ook ofzo? Lekker radicaal links ofzo?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:38 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?
een is goed met dit ander goed met zus met zo en een is wel aardig maar niet goed met rekeningen en geld?![]()
Owwwww kijk ik had naar mn moe kunnen gaan en die had een keer geniest en mijn gas en electra betaald maar ik was erg difuus in die tijd, ken je dat dat je zonder dat je weet waarom je een tijd difuus bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil deze best aangaan hoor. Bij min10 hebben ze nog coulance . Maar wanneer is het min 10 geweest dan. Je overdrijft een beetje Taremak.Het idee om hulp te vragen kwam niet in mij op,
![]()
Ha ok deze vind ik mooi gesproken!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.![]()
![]()
En nu wel dan? Want dat is juist goed om hulp te vragen wanneer nodig. Alles beter dan afsluiting.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Owwwww kijk ik had naar mn moe kunnen gaan en die had een keer geniest en mijn gas en electra betaald maar ik was erg difuus in die tijd, ken je dat dat je zonder dat je weet waarom je een tijd difuus bent?Het idee om hulp te vragen kwam niet in mij op,
Ummm ik ben wel ouder en nu iets stabieler dan vroeger geloof ik ?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu wel dan? Want dat is juist goed om hulp te vragen wanneer nodig. Alles beter dan afsluiting.![]()
Verstand komt met de jaren. Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:49 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm ik ben wel ouder en nu iets stabieler dan vroeger geloof ik ?
rosageur is niet in iptvquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Je bent niet de enige hoor.![]()
![]()
ik vind jou en mario best goed bij elkaar passenquote:Uw ADH vitamine Worst
Rozengeur en Wodka lime Een serie.quote:
Ik vind het prima. Wat wil je op 1 dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met borddelsaus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja soms ook beetje uitproberen, dan ga je beetje random plakken en knippen in een soort colage van geluid en dan kijken wat er uit gaat komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het prima. Wat wil je op 1 dan?![]()
Laat maar eens wat horen. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook beetje uitproberen, dan ga je beetje random plakken en knippen in een soort colage van geluid en dan kijken wat er uit gaat komen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb zooi van soep staan aan leuke en minder intressante liedjes op mn facebookquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar eens wat horen. Ben wel benieuwd.
ik stuur je wel mijn facebook maar je moet wel kunnen zappen anders blijf je te lang hangen soms in een track
snapt u?![]()
@ToTquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:01 schreef mario390 het volgende:
deze was 2012 uit stratosfähre gesprongen is,is tot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stuur maar en snap u.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:02 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik heb zooi van soep staan aan leuke en minder intressante liedjes op mn facebook
ik stuur je wel mijn facebook maar je moet wel kunnen zappen anders blijf je te lang hangen soms in een track
snapt u?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WotteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
schijfje augurk en wat mosterd en het is net een mcdonalds burgerquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
En pappa heeft gevlogen ,scheelt ook weer geld.quote:
Leuk geintje @marretak Pagina niet gevonden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flying highThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owww of je stuurt ( please lol ) jou mijn facebook en kijken of het dan zo lukt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk geintje @:Marretak Pagina niet gevonden.![]()
Johan Ijtsma.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:16 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww of je stuurt ( please lol ) jou mijn facebook en kijken of het dan zo lukt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik sta bij 30 procent van heel Holland op een banlijst ofzo enben dan onzichtbaar op je schermquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk geintje @:Marretak Pagina niet gevonden.maar komt omdat ik veel chat mondiaal enzo vandaar
![]()
Ik heb dat FreshFruit logo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@kree - in de klaagzang over zijn avontuur in het werken in Duitsland voor z'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iemand hier had het over snitchel
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.quote:
User @ToT is NIET verongelukt.
Die rare Oostenrijkse parachutespringer ist tot. Is dood dus op z'n Nederlands.
@FreshFruit maakte er een woordgrapje van, met de nickname van ToT.
Anyhow...
Die Oostenrijker kreeg een hartaanval tijdens een paraglidevlucht. Hij was al dood voor hij de grond raakte.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wel jouw doelgroep toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zei toch nit dat het tot is , tot is dood op duitsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.
User @:ToT is NIET verongelukt.
@:FreshFruit maakte er een woordgrapje van, met de nickname van ToT.
Anyhow...
Die Oostenrijker kreeg een hartaanval tijdens een paraglidevlucht. Hij was al dood voor hij de grond raakte.![]()
Ja, dat weet jij en ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei toch nit dat het tot is , tot is dood op duits
Maar voor iemand ToT koppelt aan 'verongelukt'.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heer Killem.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1490 / +103 / +0 / 4844 / 5475
2. FreshFruit / 951 / +104 / +37 / 1576 / 2083
3. gebrokenglas / 630 / +11 / +0 / 1953 / 2380
4. KillemWieft / 611 / +34 / +0 / 376 / 584
5. MooieTop6 / 394 / +19 / +0 / 1528 / 1764
6. Lovely / 391 / +1 / +0 / 1636 / 1879
7. _UserName_ / 386 / +19 / +0 / 331 / 451
8. mario390 / 352 / +22 / +5 / 627 / 838
9. loveislikeakiss / 323 / +8 / +0 / 1398 / 1592
10. DJMO / 322 / +3 / +0 / 540 / 732
11. Helenattenek / 320 / +15 / +12 / 380 / 484
12. Dr.Mikey / 310 / +54 / +0 / 339 / 466
13. Fogel / 307 / +6 / +5 / 893 / 1114
14. marc0871 / 296 / +13 / +0 / 625 / 818
15. Sally / 269 / +2 / +5 / 241 / 358
16. MizzezAmy / 257 / +14 / +0 / 1362 / 1576
17. HappyCharly / 249 / +0 / +0 / 240 / 323
18. maily / 247 / +8 / +0 / 872 / 1001
19. hemarookworst / 236 / +9 / +8 / 731 / 900
20. DeZwabber / 154 / +8 / +0 / 375 / 458SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
SisiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vrouw zegt nu al voor de 983e keer tegen haar vriendje Ja sorry ik heb hoofdpijn en ik wil slapen
zegt hij ja neem je me nu in de de maling want het is nu al de 983e keer?
nee !! snauwt de vrouw, het is de 635e keer je overdrijft!![]()
Gelijk sfeer.![]()
![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
buurt is laatste tijd erg druk want waar rook is is vuur dus gaan veel mensen voor mn huis extra lawaai maken,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.
buurman is saai ofzo,![]()
Ajetoo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon stoppen met roken. Is niet alleen beter voor je gezondheid maar ook voor je portemonnee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:38 schreef marretak het volgende:
[..]
buurt is laatste tijd erg druk want waar rook is is vuur dus gaan veel mensen voor mn huis extra lawaai maken,
buurman is saai ofzo,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Roken met stoppenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met roken. Is niet alleen beter voor je gezondheid maar ook voor je portemonnee.![]()
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Murkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.![]()
![]()
Laat de zon in je hart.![]()
![]()
Minder constantquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@DjVero
"Als je links door een spiegel bekijkt is het rechts, behalve als je op je hoofd gaat staan natuurlijk"
![]()
Je doet je best met hem, dat is op zich wel schattigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.
User @:ToT is NIET verongelukt.
@:FreshFruit maakte er een woordgrapje van, met de nickname van ToT.
Anyhow...
Die Oostenrijker kreeg een hartaanval tijdens een paraglidevlucht. Hij was al dood voor hij de grond raakte.![]()
![]()
Damn, bijna klokje rond.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 03:02 schreef marretak het volgende:
@:Djvero
"Als je links door een spiegel bekijkt is het rechts, behalve als je op je hoofd gaat staan natuurlijk"
Geen idee wie djvero isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.![]()
Ben je aan het teruglezen?
![]()
Adam JohnsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:12 schreef DjVero het volgende:
@:Pizzakoppo; ik moet elke zoveel uur aangeven dat ik geen bot ben oid. Heb jij dat dan niet?![]()
Daar weet @spec meer van denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dol op versgrasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je zal hier maar net komen posten.
Dat kan ik niet , na een paar posts is dat duidelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of DTS een leuk spel is? We kunnen het heel leuk maken. Soms is het even minder leuk,dat kan ook. Ik ben al blij dat wij weer goed zijn.quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik niet , na een paar posts is dat duidelijk.![]()
Ik vond het wel opvallend dat het een tijdje 's avonds dicht ging. Maar toen ik een paar weken offline ging, het direct open bleef. Toeval?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of DTS een leuk spel is? We kunnen het heel leuk maken. Soms is het even minder leuk,dat kan ook. Ik ben al blij dat wij weer goed zijn.![]()
Precies na mijn vakantie ging het weer open.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het wel opvallend dat het een tijdje 's avonds dicht ging. Maar toen ik een paar weken offline ging, het direct open bleef. Toeval?
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies na mijn vakantie ging het weer open.![]()
Was ook niet echt leuk dat nachtslot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, dat was het ook niet.
Moggűh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Was eigenlijk wel van het begin duidelijk dat SwJ dat niet iedere avond zou volhoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet echt leuk dat nachtslot.![]()
Goedemorgen Daddy.quote:
Hee Dev
Hee FF
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ff een snelle bak koffie en de kleine wat voeden.. ze is heel (te) vroegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het ging ook maar om 1 fittie eigenlijk dat niet eens in de nacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daddy koffie,ik flesje. Snap haar wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
ff een snelle bak koffie en de kleine wat voeden.. ze is heel (te) vroeg
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gok dat de slaapregressie is ingetreden. Hoewel, gister heeft ze ook 3 uur op bed geslapen wat uitzonderlijk is, vrouwlief en ik wilden ook ff liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daddy koffie,ik flesje. Snap haar wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Dot
Hai allemaal!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hee Top
Mogge gebruikernaam, lekker geslapen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mwah, te kort.. haal ik vanmiddag wel inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heer MT6.quote:
Morguh UNquote:morguh MT6quote:
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dottiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een gezelligheid.![]()
![]()
Nu wil ze ook niet meer, ff 10 minuutjes afwachten en anders heb ik een vroege dienst vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Alweer vroeg aan het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie wil niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
Nu wil ze ook niet meer, ff 10 minuutjes afwachten en anders heb ik een vroege dienst vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet die melk ook niet koken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
Nu wil ze ook niet meer, ff 10 minuutjes afwachten en anders heb ik een vroege dienst vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En dat zehg je nu pas?
![]()
Jyske wil niet.. normaal rond 7-8 uur komt ze pas, nu 4.45 alquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Slaap lekker Dev!
O dat is wel veel vroeger. Misschien ergens wakker van gewordenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske wil niet.. normaal rond 7-8 uur komt ze pas, nu 4.45 alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft gister 3 uur op bed gelegen en slaapregressie kan ook ingetreden zijn. Ff aanzien dusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zal ik niets meer zeggen en gaan slapen![]()
![]()
Wat is slaapregressie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ze heeft gister 3 uur op bed gelegen en slaapregressie kan ook ingetreden zijn. Ff aanzien dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees ik ook altijd.
Ze hebben tegenwoordig ook overal een naam voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
https://www.oudersvannu.n(...)%2Fwww.google.com%2F
Maar wel goed dat het te lezen is en je weet wat er vermoedelijk aan de hand isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mens wordt steeds slimmer. Hoewel, de meestenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook overal een naam voor.
Maar wel goed dat het te lezen is en je weet wat er vermoedelijk aan de hand is
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: