Daar weet @spec meer van denk ik.quote:
Dat kan ik niet , na een paar posts is dat duidelijk.quote:
Of DTS een leuk spel is? We kunnen het heel leuk maken. Soms is het even minder leuk,dat kan ook. Ik ben al blij dat wij weer goed zijn.quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik niet , na een paar posts is dat duidelijk.
Ik vond het wel opvallend dat het een tijdje 's avonds dicht ging. Maar toen ik een paar weken offline ging, het direct open bleef. Toeval?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of DTS een leuk spel is? We kunnen het heel leuk maken. Soms is het even minder leuk,dat kan ook. Ik ben al blij dat wij weer goed zijn.
Precies na mijn vakantie ging het weer open.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het wel opvallend dat het een tijdje 's avonds dicht ging. Maar toen ik een paar weken offline ging, het direct open bleef. Toeval?
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies na mijn vakantie ging het weer open.
Was ook niet echt leuk dat nachtslot.quote:
Was eigenlijk wel van het begin duidelijk dat SwJ dat niet iedere avond zou volhoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook niet echt leuk dat nachtslot.
Goedemorgen Daddy.quote:
Het ging ook maar om 1 fittie eigenlijk dat niet eens in de nacht.quote:
Daddy koffie,ik flesje. Snap haar wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
ff een snelle bak koffie en de kleine wat voeden.. ze is heel (te) vroeg
Gok dat de slaapregressie is ingetreden. Hoewel, gister heeft ze ook 3 uur op bed geslapen wat uitzonderlijk is, vrouwlief en ik wilden ook ff liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daddy koffie,ik flesje. Snap haar wel.
Mogge gebruikernaam, lekker geslapen?quote:
Heer MT6.quote:
Morguh UNquote:
morguh MT6quote:
Heer Versquote:
Dottiequote:
Alweer vroeg aan het werk?quote:
Wie wil niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
Nu wil ze ook niet meer, ff 10 minuutjes afwachten en anders heb ik een vroege dienst vandaag
Je moet die melk ook niet koken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
Nu wil ze ook niet meer, ff 10 minuutjes afwachten en anders heb ik een vroege dienst vandaag
Jyske wil niet.. normaal rond 7-8 uur komt ze pas, nu 4.45 alquote:
O dat is wel veel vroeger. Misschien ergens wakker van gewordenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske wil niet.. normaal rond 7-8 uur komt ze pas, nu 4.45 al
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zal ik niets meer zeggen en gaan slapen![]()
![]()
Wat is slaapregressie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ze heeft gister 3 uur op bed gelegen en slaapregressie kan ook ingetreden zijn. Ff aanzien dus
Ze hebben tegenwoordig ook overal een naam voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
https://www.oudersvannu.n(...)%2Fwww.google.com%2F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |